0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 2.0 16V TS

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 16:18, RE: alfa
Martin Vaculík posted by:
Moje někdejší 33 mne jednak vůbec nezklamala, za druhé i kdyby ano, přeci podle ní nebudu posuzovat auto technicky o půl století novější. Někdy sem napíši zkušenost uživatele, mám totiž jednu 33 16V Sport tady v redakci na dvorku. Kdysi jsem jí sehnal kamarádovi, celou dobu jsem se mu o ní staral a když teď odletěl do USA, tak mi jaksi zbyla. Prodejná je při dnešních cenách ojetin tak za 10 tisíc Kč a radosti stále nabídne daleko více, na stooktanový benzín akceleruje naprosto nehorázně...
S alf...
Pro pana Vaculíka. Naprosto souhlasím, ovšem Vaše recenze vyzněla úplně jinak...v tomto podání to naprosto chápu, Alfa chce prostě svoje a mezi ojetinami musíte dlouho a pečlivě vybírat. Když lehne motor je to určitě nákladný problém, ale ostatní díly se dají pořídit za ceny srovnatelné s jinými vozy. Sada orig. svíček 6200 Kč, ramena přední nápravy 2+2, po dvou na obou stranách 9000 Kč - vše originály z Itálie i s poštovným. Jinak 156tka, když je ve formě , je fantastický skvěle ovladatelný auto. Do cca 2800ot/min se chová jako průměrná šestnáctistovka, ale po překročení této hranice tahá jako blázen až někam do 6500ot/min. Ten nárust výkonu je srovnatelný s turboefektem. Alfa je prostě skvost, ale určitě si žádá své oběti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 16:27, RE: alfa
Tom posted by:
Pro pana Vaculíka. Naprosto souhlasím, ovšem Vaše recenze vyzněla úplně jinak...v tomto podání to naprosto chápu, Alfa chce prostě svoje a mezi ojetinami musíte dlouho a pečlivě vybírat. Když lehne motor je to určitě nákladný problém, ale ostatní díly se dají pořídit za ceny srovnatelné s jinými vozy. Sada orig. svíček 6200 Kč, ramena přední nápravy 2+2, po dvou na obou stranách 9000 Kč - vše originály z Itálie i s poštovným. Jinak 156tka, když je ve formě , je fantastický skvěle ovladatelný aut...
Kdo to posílá z Itálie za takové peníze? Já samozřejmě vycházím z oficiálních údajů zastoupení + druhovýroba dostupná ve velkých sítích.
Je to nějaký oficiální komerčně činný subjekt, který bych mohl třeba pro další informace oslovit?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 16:32, RE: alfa
Martin Vaculík posted by:
Moje někdejší 33 mne jednak vůbec nezklamala, za druhé i kdyby ano, přeci podle ní nebudu posuzovat auto technicky o půl století novější. Někdy sem napíši zkušenost uživatele, mám totiž jednu 33 16V Sport tady v redakci na dvorku. Kdysi jsem jí sehnal kamarádovi, celou dobu jsem se mu o ní staral a když teď odletěl do USA, tak mi jaksi zbyla. Prodejná je při dnešních cenách ojetin tak za 10 tisíc Kč a radosti stále nabídne daleko více, na stooktanový benzín akceleruje naprosto nehorázně...
S alf...
Pane Vaculíku, tak tohle už Vám rád podepíšu. Ta předchozí recenze byla k Alfám hodně zlá, ale chlap umí přiznat chybu. Dík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 16:45, RE: alfa
limach posted by:
Pane Vaculíku, tak tohle už Vám rád podepíšu. Ta předchozí recenze byla k Alfám hodně zlá, ale chlap umí přiznat chybu. Dík.
Alfa je dobrá, ale sú na trhu aj oveľa spoľahlivejšie vozy, ktoré poskytnú to isté čo Alfa Romeo. Napríklad Nissan Primera GT. Pán Vaculík bude určite so mnou súhlasiť. Inak proti Alfe Romeo nič nemám, len jej povesť je velmi zlá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 18:55, RE: alfa, beta, gama
anonym posted by:
Recenze po dvou měsících ? Jak trapné. Už našel, jestli to má motor vzadu, nebo vepředu ?
Hlavne že ty vieš všetko! Na čom jazdíš škoda 105 a stále ju spoznávaš?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 20:37,
Slováku vole, nepiš sem. Snad v každé recenzi se zminuješ o 15 let staré kundě- primeře. Vzpamatuj se. Seš nějak divnej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 21:57, RE: bez předmětu
Pola posted by:
Slováku vole, nepiš sem. Snad v každé recenzi se zminuješ o 15 let staré kundě- primeře. Vzpamatuj se. Seš nějak divnej.
Nebuďte prosím na kolegu ze Slovenska tak zlí. Jednak je pravda, že Primera P11 GT je super (škoda jen, že se lidem nelíbí a navíc jich je Čechách asi deset), a za druhé kdybyste věděli, jak je na Slovensku těžké prací vydělat i na tu nejstarší primeru P10, tak byste se ničemu nedivili. Když se to po letech roboty a odříkání podaří, tak nastane několik let neutuchající radost, o kterou je potřeba se podělit se všemi okolními národy.
Chtěl jsem se ho zastat, už když se tu v nějaké jiné diskuzi navezlo do něj nějaký hulvát s tím, že on má Passata 2,8 V6, a tudíž člověk, co má starou primeru nemá právo kritizovat VW ani Škodu (což kolega ze Slovenska hojně dělá). Ten pán psal, že když se mu na passatu něco pokazí, v pohodě to opraví, protože na to má. A že mu radost z něj nikdo s primerou nezkazí, že by ho třeba předjel. To prý že fakt ne, vždyť on má šest válců a 200 koní. Nebýt novinář, co se nemá do osobních sporů pouštět, napsal bych mu v reakci telefonní čílso, den a hodinu srazu v Sosnové, půjčil bych si z áček klidně tu nezrubanější primeru, přes noc na ní udělal brzdy, pozval kameramana z tipcarsu. Na hovado, co musí takto silácky machrovat, jistě stačila by mi ta první zatáčka, a to sám umím kloudně zatáčet jen doprava (v sosnové je první levá). Čeští řidiči a čtenáři obecně hodně podceňují vliv podvozku, hmotnosti a rozložení hmot. Věřte, že nová Audi A6 4,2 Quattro jen s vypětím všech sil, vařícími brzdami a zhoblovanými pneumatikami na technické trati stačí na Fiestu ST 2,0i.
Jindy zase jiný tlustý pán umlčoval kolegu ze Slovenska tím, že, má MB 270 CDI. Pokud tady budou takové výlevy "bohatých" (nebo také těch, co se právě koupí vozu pro namasírování povadlého ega zadlužili na deset let) pokračovat (bez ohledu na možnost smyšlenosti vlastněného stroje), zavolám kamarádovi, co má Porsche 911 Turbo, ať to sem napíše a všechny machříky umlčí. Slušný čtenář majitel tříváclové fabie aby se pomalu bál zde vystrčit nos, že bude zašlápnut někým, komu na leasing výkonnějšího vozu krom babičky a dědečka přispívá i prastrýc a prateta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 22:27, RE: bez předmětu
Pola posted by:
Slováku vole, nepiš sem. Snad v každé recenzi se zminuješ o 15 let staré kundě- primeře. Vzpamatuj se. Seš nějak divnej.
Tak za prvé, vôbec sa nezmiňujem v každej recenzi o starej kunde jo! Netvrdím že Primera je najlepšie auto na svete. Ale na svoju dobu kedy vznikla 1990, a nato aká je nenápadná je fakt veľmi podarená, hlavne motor a podvozok.
Za druhé, áno kritizujem, ale všetku svoju kritiku viem obhájiť. Netrepem 2 na 3 ako niektorý Fábaci a Octávaci a iný koncerňáci.
Pán Vaculík pozná kvality Primery, a hlavne to že aj staršie auto, môže výkonmi konkurovať drahším autám a ich namysleným majiteľom.
Na druhú stranu na Slovensku to až také zlé není . Beriem to ako pokus pána Vaculika o vtip. Každý kto tu bol vie, že vozový park u nás je tomu vášmu veľmi podobný tak ako aj všetko ostatné. Primera ma stála cez 250 000Sk v dobe keď som ju kupoval, takže až taká lacná nebola. V pohode by som si mohol aj hneď zajtra ísť kúpiť nejakú novu sračku ako je Fábia. Lenže ja ju nechcem. radšej kúpim ojazdenú P11, ktorá mi poskytne 4x viac ako ta nová Fábia a esšt aj ušetrím. Ale keď vám auto tak slúži ako mne, a tak sa oň staráte, tak sa s nim ťažko lúči. Takže neviem či moju P10 niekedy vôbec predám, v tom spočíva ten "háčik" prečo ja "kolega zo slovenska" má v roku 2006 starú Primeru. Vôbec to nie je o peniazoch. Ja auto neberiem len ako spotrebné zboží.
Taktiež sa nepotrebujem podeliť o radosť "so všemi okolními národy" Takéto poznámky by si mohol pán Vaculík odpustiť. Tu na tipcarse mi vôbec o to nešlo ani nejde.
Inák prajem všetko dobré, pánovi Vaculíkovi, píše dobré články. Len tak ďalej!


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.08.2006 08:46, RE: bez předmětu
Kolega zo Slovenska posted by:
Tak za prvé, vôbec sa nezmiňujem v každej recenzi o starej kunde jo! Netvrdím že Primera je najlepšie auto na svete. Ale na svoju dobu kedy vznikla 1990, a nato aká je nenápadná je fakt veľmi podarená, hlavne motor a podvozok.
Za druhé, áno kritizujem, ale všetku svoju kritiku viem obhájiť. Netrepem 2 na 3 ako niektorý Fábaci a Octávaci a iný koncerňáci.
Pán Vaculík pozná kvality Primery, a hlavne to že aj staršie auto, môže výkonmi konkurovať drahším autám a ich namysleným majiteľom.
Na druh...
Pane kolego, Vy asi nebudete souhlasit nikdy s ničím. Pan Vaculík vám podává pomocnou ruku a místo očekávaného "děkuji za podporu" opět kolem sebe kopete a cítíte se dotčen kdejakou poznámkou. S vašimi názory v základních bodech souhlasím, ale to jak je zde prezentuje je přinejmenším kontroverzní. Chce to trochu nadhledu a velkomyslnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.08.2006 09:40, RE: pre Figa
Figo posted by:
Pane kolego, Vy asi nebudete souhlasit nikdy s ničím. Pan Vaculík vám podává pomocnou ruku a místo očekávaného "děkuji za podporu" opět kolem sebe kopete a cítíte se dotčen kdejakou poznámkou. S vašimi názory v základních bodech souhlasím, ale to jak je zde prezentuje je přinejmenším kontroverzní. Chce to trochu nadhledu a velkomyslnosti.
Však ja som vďačný pánovi Vaculíkovi, aj s ním vo všetkom súhlasím až na tie poznámky kolo toho "ako je to na SK težké". Neprekrúcaj to Figo.
Inak nie je to diskuia o mne ale o Alfe Romeo 2.0 16V TS.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.08.2006 10:51, RE: bez předmětu
Martin Vaculík posted by:
Nebuďte prosím na kolegu ze Slovenska tak zlí. Jednak je pravda, že Primera P11 GT je super (škoda jen, že se lidem nelíbí a navíc jich je Čechách asi deset), a za druhé kdybyste věděli, jak je na Slovensku těžké prací vydělat i na tu nejstarší primeru P10, tak byste se ničemu nedivili. Když se to po letech roboty a odříkání podaří, tak nastane několik let neutuchající radost, o kterou je potřeba se podělit se všemi okolními národy.
Chtěl jsem se ho zastat, už když se tu v nějaké jiné diskuzi n...
Moc díky za výstižné shrnutí co se týče machrování s více či méně imaginárními stroji. Je hezké, že se Kolegy ze Slovenska zastáváte (také jsem to udělal), je ale pravda, že prakticky každý článek by mohl nést podtitulek "Primera P10 je stejně nejlepší - autor K ze Sk." - snad by se dostal i do diskuze o žacích a jiných zemědělských strojích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.08.2006 11:27, cože? to snad ne!
Pan Vaculik že piše dobre članky? ani hovno nevi ani co piše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.08.2006 13:24, Kolega zo Slovenska
Odhliadnuc od všetkého je pravdou, že Kolega zo Slovenska dosť často vkladá do každej diskusie príspevok o tom aká je stará Primera super kára a porovnáva ju so všetkým možným od Smartu až po Tatru 815. Primerka asi dobrá ozaj je, ale na stáleho čitateľa to už môže pôsobiť prinajmenšom nudne...(napr. aj na Pola: "nejsi ty nejakej divnej?") Mal by si sa, Kolega nad sebou trošku zamyslieť Ešte k pánovi Vaculíkovi : Síce oceňujem obhajobu "Kolegu", ale mohli ste si odpustiť poznámky typu, že na SK sa prácou dá ťažko zarobiť aj na starú Primeru. Určite, v niektorých prípadoch je to pravda, ale to možno aj v Čechách. Každému doporučujem, nech sa prijde popozerať na západné Slovensko čo tu jazdí a možno vám vyblednú ružové okuliare českej prospertiy. Pán Vaculík, píšete dobré članky, ale poprosím do budúcna bez podobných poznámok, je to nehodné vašej pozície.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.08.2006 15:19, RE: Kolega zo Slovenska
Said posted by:
Odhliadnuc od všetkého je pravdou, že Kolega zo Slovenska dosť často vkladá do každej diskusie príspevok o tom aká je stará Primera super kára a porovnáva ju so všetkým možným od Smartu až po Tatru 815. Primerka asi dobrá ozaj je, ale na stáleho čitateľa to už môže pôsobiť prinajmenšom nudne...(napr. aj na Pola: "nejsi ty nejakej divnej?") Mal by si sa, Kolega nad sebou trošku zamyslieť Ešte k pánovi Vaculíkovi : Síce oceňujem obhajobu "Kolegu", ale mohli ste si odpustiť poznámky typu, že na SK ...
OK, Primerku už na Tipcarse nespomeniem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.08.2006 17:31, RE: Kolega zo Slovenska
Said posted by:
Odhliadnuc od všetkého je pravdou, že Kolega zo Slovenska dosť často vkladá do každej diskusie príspevok o tom aká je stará Primera super kára a porovnáva ju so všetkým možným od Smartu až po Tatru 815. Primerka asi dobrá ozaj je, ale na stáleho čitateľa to už môže pôsobiť prinajmenšom nudne...(napr. aj na Pola: "nejsi ty nejakej divnej?") Mal by si sa, Kolega nad sebou trošku zamyslieť Ešte k pánovi Vaculíkovi : Síce oceňujem obhajobu "Kolegu", ale mohli ste si odpustiť poznámky typu, že na SK ...
To máte pravdu, byl to pokus o vtip. Nicméně ne zcela nepodložený. Moje maminka pochází z jižního Slovenska, sám si ze sebe často dělám srandu, že mám ušlechtilý genofond, jsem totiž kříženec Žida, Maďara a Cikána. Na jižním Slovensku (okres Lučenec) je opravdu velmi těžké vydělat i na Š120, která tam stále stojí čtyřnásobek toho, co v Čechách. kdo chce lepší auto, jezdí pracovat do Bratilsavy, nebo rovnou do Čech (příklady mých bratranců). Nicméně je mi jasné, že dle jižního slovenska, kde navíc Slováci skoro nežijí, je hloupost Slovensko posuzovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.08.2006 18:51, RE: Kolega zo Slovenska
Martin Vaculík posted by:
To máte pravdu, byl to pokus o vtip. Nicméně ne zcela nepodložený. Moje maminka pochází z jižního Slovenska, sám si ze sebe často dělám srandu, že mám ušlechtilý genofond, jsem totiž kříženec Žida, Maďara a Cikána. Na jižním Slovensku (okres Lučenec) je opravdu velmi těžké vydělat i na Š120, která tam stále stojí čtyřnásobek toho, co v Čechách. kdo chce lepší auto, jezdí pracovat do Bratilsavy, nebo rovnou do Čech (příklady mých bratranců). Nicméně je mi jasné, že dle jižního slovenska, kde naví...
Ok, beriem. Dalo by sa na túto tému ešte čo-to popísať,ale keďže toto je server o autach tak to sem nepatrí. Prajem všetkím pekný zbytok dňa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 05.08.2006 21:45,
Souhlasím s názory, že alfa je srdcovka na vyřádění.
Rozhodně by si ji ale neměl pořizovat člověk, který potřebuje spolehlivé auto pro každodenní potřebu (cesty do zaměstnání, nákupy, děti atd.). Pravděpodobnost dojetí do cíle je nižší než u většiny ostatních značek. Při větší kilometrové zátěži a zároveň snaze majitele dát autu co potřebuje (v patřičné kvalitě) majitele v nákladech sežere.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.08.2006 00:52, RE: bez předmětu
michal posted by:
Souhlasím s názory, že alfa je srdcovka na vyřádění.
Rozhodně by si ji ale neměl pořizovat člověk, který potřebuje spolehlivé auto pro každodenní potřebu (cesty do zaměstnání, nákupy, děti atd.). Pravděpodobnost dojetí do cíle je nižší než u většiny ostatních značek. Při větší kilometrové zátěži a zároveň snaze majitele dát autu co potřebuje (v patřičné kvalitě) majitele v nákladech sežere.
A odborníék púrostě se zkušenostmi s AR musel promluvit!!! Jsi měl aspoň 8 nových AR, viď No slušné číslo za 17 let po revoluci... Blahopřeji a panu odporníku závidím. Aspoň vím jak je Alfa nespolehlivá a jak nedojíždí. Však jich taky každej den aspoň 6 u silnice potkávám...
Bravo pane Božský
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.08.2006 21:12, Tom
wolff posted by:
A odborníék púrostě se zkušenostmi s AR musel promluvit!!! Jsi měl aspoň 8 nových AR, viď No slušné číslo za 17 let po revoluci... Blahopřeji a panu odporníku závidím. Aspoň vím jak je Alfa nespolehlivá a jak nedojíždí. Však jich taky každej den aspoň 6 u silnice potkávám...
Bravo pane Božský
Vím že to sem moc nepatří, ale přece jen mi to nedá..Před 2 týdny jsem byl v SR na dovolené, na Liptovskej Mare a v Liptovským Mikuláši a přece jen mi situace u nás přijde trochu jinačí..Jel sem přes Trenčín, Martin, Ružomberok apod., byl to celkem hlavní tah, kousek sem jel i po dálnici, ale trošku mě slžení vozového parku překvapilo, potkával jsem dost stodvacítek a žigulů, hlavně ty stodvacítky, těch bylo fakt hodně, uvědomuju si, že u nás je to v podstatě nejrozšířenější auto (v podstatě proto, že se odděluje Favorit/Forman), ale u nás nejsou zase až tolik vidět, natož na hlavních tazích typu E50 na Slovensku. A taky mě zarazilo že např. v Lipt. Mikuláši není zrovna levno, hlavně jídlo..Jinak závidím stav silnic a nové úseky a mosty dálnice, které však nejsou v provozu..a taky sem zrovna chytl nějakou policejní akci (19.7.). Okolo Povážskej Bystrice bylo asi 6 policejních hlídek (brutal- 1 auto měří, a jeden nebo dva mikrobusy to vybíraj), to u nás nebylo na tak krátkém úseku ani za všechny kryštofy dohromady). A ta "lepší auta" co jsem na Slovensku potkával byli povětšinou polští, čeští a občas i západoevropští sousedé..možná jsem byl jen v blbých místech..ale v Bratislavě jsem nebyl, tak nemůžu zařadit do objektivního pohledu. Jinak máte fajn značení a i stav cest je o mnoho lepší než u nás (na Vysočině). Jinak ta Bratislava bude něco jako naše Praha (tam trávím 3/4 roku). Jsem student, 21 let, Škoda Forman 94
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.08.2006 22:52, RE: SK a CZ sú si veľmi podobné
Vozový park posted by:
Vím že to sem moc nepatří, ale přece jen mi to nedá..Před 2 týdny jsem byl v SR na dovolené, na Liptovskej Mare a v Liptovským Mikuláši a přece jen mi situace u nás přijde trochu jinačí..Jel sem přes Trenčín, Martin, Ružomberok apod., byl to celkem hlavní tah, kousek sem jel i po dálnici, ale trošku mě slžení vozového parku překvapilo, potkával jsem dost stodvacítek a žigulů, hlavně ty stodvacítky, těch bylo fakt hodně, uvědomuju si, že u nás je to v podstatě nejrozšířenější auto (v podstatě pro...
U vás v CZ som bol viackrát aj teraz nedávno a máte tam 120 či Favoritov tiež požehnane. Hlavne na východe CZ. Ja žiem vo väčšom meste a 120 či Favority tu úplne zanikajú toľko novších áut tu jazdí. Čo sa u nás zmenil zákon pre dovoz vozidiel tak sa tu priam hemží Vectrami B, Mondeami, Mareami...a iné väčšinou okolo roku výroby 1997/98. Fakt ako u vás v CZ tak aj u nás na Sk závisý vozový park hlavne od oblasti. Jedno je ale isté, na západnejších susedov (D, F, NL...) vozovým parkom ani CZ ani SK nemá.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.