0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 2.0 16V TS

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 00:34, alfa, beta, gama
Název této rubriky je "Zkušenosti uživatele", ne postřehy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 07:26, RE: alfa, beta, gama
anonym posted by:
Název této rubriky je "Zkušenosti uživatele", ne postřehy...
ber to tak, ze se chtel pochlubit..je z toho citit mladicke nadseni..jeste aby ne..po Unu..fandim takovemu zapaleni,jen dej bacha na olej (kontroluj na rysce,nespolehej na elektroniku pana Bosche)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 07:34, alfa
Připadá mi to, že si někdo udělal srandu a tato recenze je jen ftip nebo autorovi je max. 15 roků. Pokud ne, tak ať si autor přečte článek o Alfě před týdnem od p. Vaculíka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 07:36, RE: alfa, beta, gama
radim posted by:
ber to tak, ze se chtel pochlubit..je z toho citit mladicke nadseni..jeste aby ne..po Unu..fandim takovemu zapaleni,jen dej bacha na olej (kontroluj na rysce,nespolehej na elektroniku pana Bosche)
Souhlas s Radimem. Co nejlepší olej (zapomeň na VW oleje 0W-30, atd.), lepší 5W-50, příp 10W-60 od renomovaných firem, raději k horní rysce než k dolní, měň ho nejpozději v 15 tis. nebo každý rok, to je prostě dogma, a hlavně: píšeš, že ti to nedá a po nastartování prošlápneš plyn a kocháš se zvukem. Já ti rozumím, ale takhle motoru ubližuješ maximálně. Dokud nezahřeješ motor na provozní teplotu, tak to netoč nikdy přes 3000 ot. Pečuj o ni o holku italskou a pak se nemusíš bát strašení á la zdejší p. Vaculík. Bude ti dělat radost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 08:12, RE: alfa
PV posted by:
Připadá mi to, že si někdo udělal srandu a tato recenze je jen ftip nebo autorovi je max. 15 roků. Pokud ne, tak ať si autor přečte článek o Alfě před týdnem od p. Vaculíka.
me zase pripada, ze kazdy, kdo ma dojem, ze se nikdy nikdo o 2.0 TS poradne nestara a proto se motor musi na 100% vylagrovat to nema v hlave v poradku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 08:30, RE: alfa, beta, gama
limach posted by:
Souhlas s Radimem. Co nejlepší olej (zapomeň na VW oleje 0W-30, atd.), lepší 5W-50, příp 10W-60 od renomovaných firem, raději k horní rysce než k dolní, měň ho nejpozději v 15 tis. nebo každý rok, to je prostě dogma, a hlavně: píšeš, že ti to nedá a po nastartování prošlápneš plyn a kocháš se zvukem. Já ti rozumím, ale takhle motoru ubližuješ maximálně. Dokud nezahřeješ motor na provozní teplotu, tak to netoč nikdy přes 3000 ot. Pečuj o ni o holku italskou a pak se nemusíš bát strašení á la zdej...
Recenze po dvou měsících ? Jak trapné. Už našel, jestli to má motor vzadu, nebo vepředu ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 09:02, RE: alfa, beta, gama
limach posted by:
Souhlas s Radimem. Co nejlepší olej (zapomeň na VW oleje 0W-30, atd.), lepší 5W-50, příp 10W-60 od renomovaných firem, raději k horní rysce než k dolní, měň ho nejpozději v 15 tis. nebo každý rok, to je prostě dogma, a hlavně: píšeš, že ti to nedá a po nastartování prošlápneš plyn a kocháš se zvukem. Já ti rozumím, ale takhle motoru ubližuješ maximálně. Dokud nezahřeješ motor na provozní teplotu, tak to netoč nikdy přes 3000 ot. Pečuj o ni o holku italskou a pak se nemusíš bát strašení á la zdej...
Kdepak - Alfa, to je srdcovka ... pri slusnem zachazeni by mohla jeste vydrzet bez vyraznych investic (nerikam uplne bez investic, kazde auto potrebuje servis a cim lepsi, tim lepe funguje). Vsak uvidite, tak at slouzi!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 09:09, RE: alfa, beta, gama
AnderN posted by:
Kdepak - Alfa, to je srdcovka ... pri slusnem zachazeni by mohla jeste vydrzet bez vyraznych investic (nerikam uplne bez investic, kazde auto potrebuje servis a cim lepsi, tim lepe funguje). Vsak uvidite, tak at slouzi!
presne tak
kdyz si nekdo poridi srdcovku, nemusi to byt jenom auto, tak ma k te veci vztah a nedela mu problemy se on ni nalezite starat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 10:14, RE: alfa, beta, gama
limach posted by:
Souhlas s Radimem. Co nejlepší olej (zapomeň na VW oleje 0W-30, atd.), lepší 5W-50, příp 10W-60 od renomovaných firem, raději k horní rysce než k dolní, měň ho nejpozději v 15 tis. nebo každý rok, to je prostě dogma, a hlavně: píšeš, že ti to nedá a po nastartování prošlápneš plyn a kocháš se zvukem. Já ti rozumím, ale takhle motoru ubližuješ maximálně. Dokud nezahřeješ motor na provozní teplotu, tak to netoč nikdy přes 3000 ot. Pečuj o ni o holku italskou a pak se nemusíš bát strašení á la zdej...
olej ow-30 raději ne. Alfa s emusí točit takže 5w-50 nebo 10w-60.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 10:28, RE: alfa, beta, gama
radim posted by:
ber to tak, ze se chtel pochlubit..je z toho citit mladicke nadseni..jeste aby ne..po Unu..fandim takovemu zapaleni,jen dej bacha na olej (kontroluj na rysce,nespolehej na elektroniku pana Bosche)
Fandím takovým lidem,co nemají auto jen na přepravu do práce,autor má styl,svoje auto si proto také vyfotil před kapličkou,před jízdou pomodlit a hurá za volant.Hodně štěstí!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 10:28, RE: alfa
PV posted by:
Připadá mi to, že si někdo udělal srandu a tato recenze je jen ftip nebo autorovi je max. 15 roků. Pokud ne, tak ať si autor přečte článek o Alfě před týdnem od p. Vaculíka.
A co bylo na recenzi pana Vaculíka tak skvělýho ? Jakékoliv auto si vezmu na mušku, tak z něj udělám nespolehlivou prašivou lundru, stejně tak jako superspolehlivý nadstroj. Myslíš si, že pan Vaculík najel s A156 desítky tisíc km ? Možná se v ní někdy svezl pár set km. Chápu jeho averzi k Alfě, když ho zklamala jeho Alfa 33, ale čas pokročil. "Všechny Alfy jsou mrdky" ... tak to mi připadá jako autíčkářský mýtus č. 128. Většinou to tvrdí jedinci, kteří o těchto vozech nevědí vůbec nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 11:19, RE: alfa, beta, gama
mura posted by:
presne tak
kdyz si nekdo poridi srdcovku, nemusi to byt jenom auto, tak ma k te veci vztah a nedela mu problemy se on ni nalezite starat
Otázkou je,kolik km se srdcovkou najede.....když to člověk vytáhne jednou za týden projet tak proč ne!Klidně i Alfa.Já su taky zapálen do aut pro zábavu i když žádné zatím nemám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 11:30, Recenze
Tak to jsme se toho dozvěděli...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 11:54, RE: alfa
Tom posted by:
A co bylo na recenzi pana Vaculíka tak skvělýho ? Jakékoliv auto si vezmu na mušku, tak z něj udělám nespolehlivou prašivou lundru, stejně tak jako superspolehlivý nadstroj. Myslíš si, že pan Vaculík najel s A156 desítky tisíc km ? Možná se v ní někdy svezl pár set km. Chápu jeho averzi k Alfě, když ho zklamala jeho Alfa 33, ale čas pokročil. "Všechny Alfy jsou mrdky" ... tak to mi připadá jako autíčkářský mýtus č. 128. Většinou to tvrdí jedinci, kteří o těchto vozech nevědí vůbec nic.
Moje někdejší 33 mne jednak vůbec nezklamala, za druhé i kdyby ano, přeci podle ní nebudu posuzovat auto technicky o půl století novější. Někdy sem napíši zkušenost uživatele, mám totiž jednu 33 16V Sport tady v redakci na dvorku. Kdysi jsem jí sehnal kamarádovi, celou dobu jsem se mu o ní staral a když teď odletěl do USA, tak mi jaksi zbyla. Prodejná je při dnešních cenách ojetin tak za 10 tisíc Kč a radosti stále nabídne daleko více, na stooktanový benzín akceleruje naprosto nehorázně...
S alfami 156 jsem najezdil strašně moc km a opravdu neexistuje jediná motorizace, kterou bych neřídil. Svého času to pro mne bylo nejlepší auto na světě. Vzpomínám si, jak v roce 1999 porazila AR 156 2,0 TS v testu německého Auto Bildu německé BMW E46 320i. To je něco nevídaného, alfa musela redaktory fatk přesvědčit, když potlačili vlastenectví. Je pravda, že jí pomohl nesoulad emisních norem, to BMW bylo již Euro III výhledově připravené na Euro IV, navíc ještě 2,0 l verze motoru, ta od spodu skutečně jela dost málo. Kdežto Alfa TS zde byla ještě ve 114 kW Euro II verzi - tj. v životní formě TS 16V, Euro III jely o hodně méně a více žraly.
Moje minulá recenze byla k italské krásce dost krutá a rovnou říkám, že asi ne zcela objektivní. Hlavní výhradou k motoru TS jsou vysoké fixní servisní náklady, ke kterým se obvykle přidají i náklady neočekávané. Na druhou stranu u exkluzivního vozu to lze omluvit spíše, než u lidového Opelu, kde některé motory žádají výměnu rozvodů po 60 tisících a značkový servis si za to řekne i 12 tisíc Kč. (viď, corsa C 1,4).
Ta recenze sledovala jiný cíl - odradit od Alfy lidi, kteří na její provoz nemají. Kdo si koupí dorubanou 156 TS dnes v pohodě za 150 tisíc Kč, ještě se třeba zadluží a počítá, že bude pouze tankovat, ten je na nejlepší cestě stát se zákazníkem MHD. Chce to nechat si pod polštářem nějakých 70 tisíc Kč pro případ, že by to Twin Spark zabalil. Pak pokud máte alfu rádi, nemusíte nic řešit. Já kdybyh si měl koupit ojeté auto za 300 tisíc Kč, ta nepoběžím pro hezkou oktávku ani passata v Tédéíčku, ale koupím si Alfu za 220 tisíc Kč a zbytek schovám na případné investice. Alfa, tak jako mnoho jiných sportovních vozů, prostě chce peníze, aby jezdila, ale jejich množství není úměrné velmi nízkým cenám ojetin, ale ceně a postavení nového vozu před lety.
Znám opravdu několik mladíků, kteří mají zadřenou 156 TS na dvoře, splácejí leasing a jezdí tramvají. Vzhledem ke složení čtenářů Tipcars jsem pojal podezření, že je mnoho takto uvažujících i mezi nimi. Za všechny našetřené peníze si můžete koupit tak felicii, na které je jakýkoliv průšvih řešitelný za pár korun, ostatní auta již žádají rezervy, některá menší, jiná větší, AR 156 s motorem TS hodně velké. Na druhou stranu cenový propad u ní tomu odpovídá, takže AR 156 pořídím i s generálkou motoru + komplet výměnou podvozku za cenu BMW E46, které ten podvozek bude navíc za čas také potřebovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 12:06, RE: alfa
PV posted by:
Připadá mi to, že si někdo udělal srandu a tato recenze je jen ftip nebo autorovi je max. 15 roků. Pokud ne, tak ať si autor přečte článek o Alfě před týdnem od p. Vaculíka.
dyt mu 15 je ne ?podle tech fotek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 12:25, RE: alfa
anonym posted by:
dyt mu 15 je ne ?podle tech fotek
Alespoň umí česky a ne jak ty - "dyt mu 15 je ne ?" - jsi Maďar ???
Klidně mu může být 20 let.
Prostě má radost z nového auta, tak se rozhodnul něco napsat !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 12:42, Alfa
Auto vypadá nádherně, holt Alfa se nezapře. závidím... přeji autorovi ať mu to jezdí bez poruch
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 13:00, RE: alfa
Peet posted by:
Alespoň umí česky a ne jak ty - "dyt mu 15 je ne ?" - jsi Maďar ???
Klidně mu může být 20 let.
Prostě má radost z nového auta, tak se rozhodnul něco napsat !!!
Jelikož jsem měl ten 2.0 T.S.(114 kw),tak můžu říct,že ten dvoulitr byl opravdu malý zázrak.Najel jsem s ním 175 tis.km sportovním stylem jízdy než jsem tu alfu prodal,ale zase jsem mu dopřál.Lil jsem do benzinu takový ty pičičandy na čištění ventilů,čištění vstřikování apod.,do oleja (selenia 20K) jsem dal slick 50.Kdyby všechno tak vydrželo na té alfě jak motor,tak bych byl nadmíru spokojenej,ale to byla moje vina,protože jsem koupil v rámci šetření repasovaný díly spodku,ramena atd.Byl jsem prostě piča.Teď si užívám 2.5 V6 a dám mu všechno,protože takovou radost z řízení auta jsem ještě nezažil.Alfistům zdar.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 13:16, recenze,p.Vaculík
Martin Vaculík posted by:
Moje někdejší 33 mne jednak vůbec nezklamala, za druhé i kdyby ano, přeci podle ní nebudu posuzovat auto technicky o půl století novější. Někdy sem napíši zkušenost uživatele, mám totiž jednu 33 16V Sport tady v redakci na dvorku. Kdysi jsem jí sehnal kamarádovi, celou dobu jsem se mu o ní staral a když teď odletěl do USA, tak mi jaksi zbyla. Prodejná je při dnešních cenách ojetin tak za 10 tisíc Kč a radosti stále nabídne daleko více, na stooktanový benzín akceleruje naprosto nehorázně...
S alf...
musim ocenit vasi uprimnost..alfisti na vas za tu recenzi plivali,nejen tady,verte mi..ale jak pisete ze chcete odradit od nakupu nemajetne,ktere by pak alfu proklinali..to neni projev averze vuci znacce, jak nekteri soudi,naopak... presto by se asi nic nestalo,kdyby jste podobnou definici umistil nekam na konec,do resume..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 13:48, RE: alfa
Martin Vaculík posted by:
Moje někdejší 33 mne jednak vůbec nezklamala, za druhé i kdyby ano, přeci podle ní nebudu posuzovat auto technicky o půl století novější. Někdy sem napíši zkušenost uživatele, mám totiž jednu 33 16V Sport tady v redakci na dvorku. Kdysi jsem jí sehnal kamarádovi, celou dobu jsem se mu o ní staral a když teď odletěl do USA, tak mi jaksi zbyla. Prodejná je při dnešních cenách ojetin tak za 10 tisíc Kč a radosti stále nabídne daleko více, na stooktanový benzín akceleruje naprosto nehorázně...
S alf...
To zní rozumně.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.