0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 146

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.03.2007 00:54, Risknu to
At si kdo chce, co chce rika.. ja to risknu. Favorit doslouzil a na uplne nove nemam. Leasing bych utahl, ale co kdyz neco chcipne v baraku. Tak bude auto moje a co si na nem udelam, to si i zaplatim. Kdyz koupim ojetinu za 60 000 a postupne do toho nasypu 100000, tak mam fajn zabavu na dalsich 5 let. Kazdy stroj podléhá tzv. VANOVÉ KŘIVCE. To je fyzika a fu neobejde ani Einstein. Takze Škopková: Vzhůru do Itálie!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.04.2007 11:58, RE: Alfa 146 je šmejd
Piettro posted by:
Pro Wolffa a spol.: Měl jsem 146, koupenou novou v Itálii, servisovanou v autoriz. servisu v Itálii přesně dle doporučení výrobce a několikrát mě nechala ve štychu. Nejčastěji pro závadu nějaké elektroniky... Vše co zde bylo napsané o 146 a zejména o motorech TS je bohužel pravda. Ten můj kleknul v 95tis km
Pokud jsi jen trošku soudný tak mušíš uznat, že v dnešní době auto, které při pravidelném autoriz servisu odejde při naprosto obvyklém zacházení do 100tis km je prostě šmejd.
Od té doby ...
To je sice možný že neznáš servis.Ale jak se říka když se to sere tak najednou a porádně.Abys pak nechodil pěšky nebo nejezdil sockou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.05.2007 21:30, ALFA?
Trumen posted by:
To je sice možný že neznáš servis.Ale jak se říka když se to sere tak najednou a porádně.Abys pak nechodil pěšky nebo nejezdil sockou.
no ja mam alfu 1.8 ts mama nani dost zavad ale t jsem si zpusobil sám.. jinač co posloucham od ostatnich alfistu sou takoví znam jenom jednoho kterymu se zlomila klikovka na gtv 2.0 ts taky se stava že chybí olejv motoru třeba když se prorazi vana nebo když to nekomu nedej bože žere víc oleje je to podle toho jak to je zajety nemam alfu dlouho po 8 tisicich ani kapka oleje najeto 141 tisic .. dálší věci co se hodně stava u těch ts že se předře rozvodovej řemen no a pak už je to fakt pruser a to je docela hodně časty tak každej 5 tej T.S podle toho co čtu .. ten variator je hodně časty dieslovy zvuk.. ale všechno spraví te nasednete zamačknete plyn a zvuk + požitek no nic každy ma sví četl jsme milony stižnosti o audinach jak se jim to sere jednotky odchazley systemy q atd nikomu alfu moc nedoporučuju obvzlaště ne čechum z nizkym platema a jako rodiny auto tak zdravim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.07.2007 01:12, Hugo
M.Vaculík: Pokud máte zájem a chcete vidět 146 1.4 TS s najetými 238t.km s motorem v původním stavu, tak vezměte foťák, nějaké prášky na uklidnění a přijeďte se podívat. O nějaké spotřebě oleje nemůže být ani řeč. Olej byl celou dobu měněn co 10.t.km. Za mě můžu s klidným srdcem říct, že 146ka je vůbec nejspolehlivější auto co jsem kdy měl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.08.2007 18:39, RE: Hugo
anonym posted by:
M.Vaculík: Pokud máte zájem a chcete vidět 146 1.4 TS s najetými 238t.km s motorem v původním stavu, tak vezměte foťák, nějaké prášky na uklidnění a přijeďte se podívat. O nějaké spotřebě oleje nemůže být ani řeč. Olej byl celou dobu měněn co 10.t.km. Za mě můžu s klidným srdcem říct, že 146ka je vůbec nejspolehlivější auto co jsem kdy měl.
Taky mám jeden kousek doma 1.4 TS/2000. Při koupi tacho 90 000. Dnes po 2,5 letech provozu 130 000.
Měněný jen spotřební materiál - zadní ložisko, rozvody, brzdové desky, svíčky (sada originálních předepsaných svící NGK 5 600 Kč.) a přední rameno - vůle na čepu před STK. jo abych nezapoměl taky zadní díl výfuku. To vše u sedmiletého auta.
Jediná nasírací vada doposud byla vadný servomotor značky BOSCH na škrtící klapce. Olej měním co 10 000 km (10W-40). Dolívám tak 1l/výměna
Nebyl jsem nikdy fanda do ALF toho ze mě udělal až tady pan Vaculík.
Auto mám pro radost ,tak si to užívám. Občas používám taky služební auto schade octavia II "ftédéíčku" - to auto je jak manželka -sice uspokojí ale nenadchne.


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.08.2007 12:14,
anonym posted by:
VW je shit!!!!!
NUDNE A TUCTOVE NEMECKE KARY BEZ KRASY A TEMPERAMENTU,AKO NEMCI SAMI,TO NENI ONO!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.09.2007 16:54, "Co je dole je i nahoře"
Jak může někdo takhle psát recenzi, vždyť to vůbec není objektivní, naopak je to zavádějící a ten dotyčný nejspíš nějaký zamindrákovaný rádoby pisálek bez osobních zkušeností a dostatečných technických znalostí, akorát plive a chroptí hromadu slizkých soplů.
Zřejmě nějaký "rudý ", kterého záslužno bylo by nechati ve větru vláti na nejbližším kandelábru...............
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.11.2007 13:38, RE: Alfa 146 recenze
Dan posted by:
Z téhle recenze mám opravdu pocit že ji nepsal duševně zdravý člověk.
Já a můj bratr jsme si koupili v roce 2001 Alfu 146. Já 1,6TS a on 1,8 TS.
Mám dnes najeto 180000 km (při koupi 110000), bratr 210000km (při koupi 85000 km). Pár problémů jsme sice měli, ale byly to max. položky za 2000 kč. S motory jsme problémy neměli. Oba tankujeme Shell V-Power, olej používáme Shell Helix 10W-40.
Jestli někomu odejde motor jak píše zde recenzent, bude to nejspíš údržbou.
moje řeč! Moje alfa 146 1,6 TS má najeto podle tachometru 190,000 km, koupil jsem jí když měla 120,000 km a motor jede jako švýcar. měnil jsem jen části podvozku jako rameno, brzdy, tlumiče. A samozřejmě rozvody, svíčky. mimochodem výměna všech 8 svíček mě stála 1500 kč, tak fakt nevím kde autor vzal tu cenu. mám tam svíčky Bosch.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.11.2007 13:10, RE: Alfa 146 recenze
Míra posted by:
Martin Vaculík je zjevně ´znalec´, ne je to KOKOT!!!!!
alfa1.6 slape ako hodinky a od 3500otacok je velmi svizna ,v zakrutach sedi ako prilepena a nema problem 16el. 225 tahat /cipnuta/ da sa jej max vytknut nachylnost na zimu u mna -25 > tak trochu problem nastartovat ale na taliana celkom dobre. ta recenzia co ju tu tak hani by sa mala napisat druha a tomu chlapikovi co tu popisal o nej by mali dat fukat pred nastupom do prace
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.11.2007 21:47, Kdo to psal???
Predpokladam, ze autor tohoto clanku mel jen same skodofky a nyni jezdi nejakou oktavkou 1,9 uhlak.... Jinak si nedokazu vysvetlit proc pise takove bludy o italskych motorech...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.07.2008 13:13, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jmenuji se Sam Hokins ty pičo! Čuráky jako ty předjíždím na zpátečku!
Sam Hawkins sa pise ty kares,inteligent,takych nafukujucich sa kktov jak ty zboznujem.Co mas za auto,mas zle namontovanu prevodovku??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.07.2008 13:15, RE: Alfa 146 recenze
Míra posted by:
Martin Vaculík je zjevně ´znalec´, ne je to KOKOT!!!!!
Ale nechajte ho chudaka,on sa snazi,ja moc na recenzie a argumenty typu jedna babka povedala nedavam,skor na vlastnu skusenost a ta je zatial s italmi dobra..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.09.2008 18:00,
CHTĚL BYCH VEDET CO TO JE ZA ZNACKU NA PRISTROJOVE DESCE DOLE TAKOVA TYCINKA PAPRSEK NSPODNI CASTI 146 BOXSER DIK
respond
Integrale
number of posts10
date of registration13.06.2012
Wednesday 31.05.2017 15:18, Pane Bože!
Pokud si fakt někdo myslí, že zvýšením vůle mezí pístem a válcem dojde ke zvýšení výkonu motoru, tak se ho fakt ptejte na názor. Určitě vám takový "odborník" (spíš asi repetent) skutečně perfektně poradí! Teorie o tření je taky velmi zajímavá, už na základce se měl bohužel učit, že třecí síla je závislá na normálové síle a součiniteli tření. Kde je plocha? Aha... steně jako bych chtěl vidět, kde jsou ta kvanta ojnic, vyskákaných z motorů TwinSpark kolem silnic - podle "odborníka" bych měl nejméně po 100 metrech alespoň jednu potkat. Dělám Alfy přes 25 let a ani jednou jsem něco takového neviděl. Asi se špatně dívám... Variátory jsou na motorech TwinSpark také skutečně velký problém; opravná sada v ceně 190 Kč obsahuje 2 těsnicí gumičky a pružinku a montáž prodlouží výměnu rozvodů o dobrých 10 minut...fakt mazec... Vůle v řízení může mít původ v kloubech spojovačky, přičemž jeden stojí 350 Kč, což je skutečně obrovský výdaj. Nebo může být vůle ve svislém čepu, který je nevýměnný a zakovaný do mohutného ocelového ramene, které stojí 1770 Kč... výměna ramene trvá asi dvě hodiny... fakt problém jak kredenc... Alfa 145/146/155/Lancia Dedra/Delta II/Fiat Bravo/Brava/Marea/Coupé atd. mají zadní nápravu tvořenou rameny uloženými ve VALIVÝCH ložiskách v torzní nápravnici. Toto řešení je voleno právě proto, aby ramena NEMOHLA MÍT ŽÁDNOU VŮLI.... autor ji tam přesto zjevně často a opakovaně nachází (asi společně s těma ojnicema)... atd. Blábol nad blábol, ten člověk to auto snad nikdy ani neviděl!

AR 145/146 není rozhodně auto bez chyb. Nicméně konstrukčně je to poměrně spolehlivé a robustní auto, které má ale tvrdý a robustní podvozek s minimem komfortu. Motory jsou poměrně žíznivé, chtějí svůj ne právě laciný olej a nesnášejí vytáčení za studena. Elektroinstalace není z nejspolehlivějších a zejména motorová elektronika BOSCH je fakt utrpení (které je ale společné všem autům bez ohledu na značku, které tento motormanagement používají). Ale raději se ptejte někoho, kdo ta auta alespoň někdy viděl zespoda...
respond
1 2 3 4


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.