0
back
 

diskuze k tématu: 50 x TEST SPOTŘEBY - kdo je nejlepší?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.12.2007 08:53, PP versus dotankování
Dobrý den,
jestli jsem pochopil správně z dílčích testů, tak vycházíte z údajů PP? Nezdá se mi to metodicky správné - hned třeba ten Auris má rozdíl 0,3 l/100 km a to je dost; a rozdíly bývají i větší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.12.2007 10:24, V hodnocení chybí cena vozu
Jistě, jde jen o test spotřeby. Ale proč se vlastně každý zajímá o spotřebu? Aby ušetřil za benzín, který poleze stále nahoru. Takže smysl má jen takové porovnání, které vezme do úvahy nejen spotřebu, ale i náklady na provoz a to včetně podílu ceny vozu na nějakou průměrnou dobu provozu (třeba 3 roky a najeté kilometry včetně pojištění a servisu). A protože jsou různé kategorie uživatelů (jedni najezdí ročně 100 tis, jiní jen 10 tis), muselo by se porovnání udělat alespoň dvakrát. Pak by to mělo nějaký praktický význam pro výběr vozu. A značky by se měly vybrat jednoduše podle toho, kolik se jich ročně prodá. Nemá smysl zařazovat vozy, kterých se prodá ročně pár kusů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.12.2007 11:44, DaM
On si nekdo kupuje auto dle spotreby?! Neuveritelne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.12.2007 11:48, RE: polo
anonym posted by:
jojo, pravda myslim ze Toyota nema nejlepsi diesely a pokud ve srovnani nebude napr.: BMW 320D, Merc C220 CDI a Ren 1.5 dCI je to srovnani k nicemu Chybi totiz auta, ktera patri na prvni tri mista..
No myslím, že tvrzení: Toyota nemá nejlepší diesely, není zrovna šťastné, protože Toyota má v současné době jedny z nejlepších dieselů. lepší je snad jen 330Dod BMW a CDTI o Hondy!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.12.2007 12:08, RE: Milan
Karel - TipCars.com posted by:
V tomto přehledu chybí mimo Fiat více značek. Důvodů je hned několik. Daná značka například neměla v minulém období žádný nový model v testovací flotile pro novináře, nebo mělo dohodnuté vozidlo havárii a skončilo v servise, dalším důvodem může být neakceptování výpůjčních podmínek ze strany redakce, nebo naopak neochota daný automobil zapůjčit - i s takovým přístupem se zatím setkáváme, nicméně je to naštěstí pouze pár případech.
Máte tak lancii 1,2 8V. Notoricky známý fiaťácký motor. Třeba Punto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.12.2007 17:09, Naprosto zavádějící výsledky
Podmínky srovnání jsou špatně nastaveny. Především je to otázka dosažené průměrné rychlosti. Na okruhu I. je u většiny aut průměrná rychlost pod 50 km/h. Ale např. A6 3,0tdi má průměr skoro 60 km/h t.j. průměr. kterého tyto auta dosáhly v pokusu II. Podobně je to i u Oct 2.0tdi RS, kde průměrná rychlost byla ve srovnání s ostatními vozy velmi vysoká. Aby dosáhly vozy na prvních příčkách průměrné rychlosti 74 km/h byla by jejich tak vysoká, že by spadly dolů. Při jízdním průměru pod 50km/h by u vozidel A6 nebo Oct RS byla spotřeba super nízká, protože by to pro ně byl v zásadě ecorun.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 06.01.2008 20:31, RE: OPEL CORSA 1,5 DIESEL
anonym posted by:
Proč jste netestovali Opel Corsa 1,5D??? S tímto autem jezdím TRVALE se spotřebou pod 5 litrů!!! Kam se na Opla "hrabe" se 6ti litry Oktávie. O dynamice jízdy mlčím. Těch 37kW není nic moc, ale já nechci závodit, ale ekonomicky jezdit.
Testovali sa nove vozidla na trhu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.01.2008 22:13, Chybné údaje
Zdravim,
v tom teste Vám ta špecifikácia aut nejako nesedí. V samotnej špecifikácii máte pri Ford Mondeo kombi 2,0 TDCi spotrebu okruh 1 - 6,3, okruh II. 7,7. Ako ďalšie Mondeo máte tiež kombi, ale nové (2007).
V tabuľkách č. 2 - okruh I. už pri Ford Mondeo kombi máte inu spotrebu (6,1) a v tabuľke č. 3 - okruh II. spotrebu 10,5. Ako ďalšie Mondeo už figuruje pravdepodobne obyčajný sedan? Odkiaľ sa vzal, keď nebol v úvodnej špecifikácii? Z toho pramení to, že spotreby uvedené pri kombi 2,0 TDCi v špecifikácii vozidiel sú iné, ako v somotných tabuľkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.01.2008 20:09, RE: No nic ve zlém...
anonym posted by:
Renault musel už při prvním okruhu dvakrát do servisu, takže by byly výsledky zkreslené... ;)
debile,určitě máš fabii htp
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.01.2008 20:11, RE: Chybné údaje
anonym posted by:
Zdravim,
v tom teste Vám ta špecifikácia aut nejako nesedí. V samotnej špecifikácii máte pri Ford Mondeo kombi 2,0 TDCi spotrebu okruh 1 - 6,3, okruh II. 7,7. Ako ďalšie Mondeo máte tiež kombi, ale nové (2007).
V tabuľkách č. 2 - okruh I. už pri Ford Mondeo kombi máte inu spotrebu (6,1) a v tabuľke č. 3 - okruh II. spotrebu 10,5. Ako ďalšie Mondeo už figuruje pravdepodobne obyčajný sedan? Odkiaľ sa vzal, keď nebol v úvodnej špecifikácii? Z toho pramení to, že spotreby uvedené pri kombi 2,0 TDCi ...
V redakci vyhodnotili Oct. jako nejlepší,no jak by si také mohli dovolit opak,to by s nimi Boleslav zatočila.Posr....ní jsou až za ušima,odborníci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.04.2008 18:50, Sice opožděně ale,
jestliže si dovezu z Francie předváděcí benzinový Peugeot 307 1,6/ 16V executive doslova v plné palbě, včetně dvou sad Al kol, za který chce u nás prodejce 695 tis. Kč a já za něho dám 187 tis. Kč s odpočtem DPH, tak mi můžou být celé testy spotřeby ukradené. Peugeot jezdí zatím absolutně bez závad. Dlouhé štreky lítám pr. 7,2 l/Ckm, dlouhodobý pr. 8,5 l/Ckm. Aut. klima stále v provozu. Úsporu 500 tis. Kč než projedu, ponechávám bez komentáře
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.09.2008 20:43, RE: No nic ve zlém...
anonym posted by:
Taky se divím že Renault nemá žádnou spotřebu!
co renault ale ani fiat
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.