0
back
 

diskuze k tématu: 50 x TEST SPOTŘEBY - kdo je nejlepší?

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 11:57, RE: hrušky s jablkama
anonym posted by:
Pěkný porovnání,ale naprosto bez vypovídající hodnoty.Auta napříč kategoriema,benzíny s dieslama.Náklady na provoz nejsou jen pohonné hmoty - za úsporní diesl si taky řádně připlatíte,při dnešních cenách nafty je návratnost jen při velkém kilometrovém proběhu.Co vymyslet index poměr výkon - cena při dejme tomu nájezdu 100 000 km za tři roky,následný prodej - ztráta ceny,vyčíslení nákladů na 1 km,pak by asi tabulka vypadala trochu jinak.Je to jenom nápad,vím že chytráků je vždycky dost
Toto je test spotřeby, nikoliv test nákladů spojených s provozem auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 12:22, RE: hrušky s jablkama
anonym posted by:
Toto je test spotřeby, nikoliv test nákladů spojených s provozem auta.
To bezesporu, nicméně je to zajímavý námět, třeba na příští článek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 12:26, RE: Připomínka
David V posted by:
Ano, ale to pouze v té kategorii. Myšlenka špatná nebyla, jen bodové hodnocení prvního kritéria degradovalo výsledky v poslední tabulce. Jak si napříkad vybere vůz řidič, který má těžkou nohu, čili ho zajímá nízká spotřeba a hlavně nízký rozptyl spotřeb. To by perfektně splňovala poslední tabulka bez nešťastného indexu zahrnující výkon a hmotnost vozu.
Hlavním kritériem není nízká spotřeba. Vždy mě zajímá, jak vůz umí být v provozu ekonomický a zároveň nebýt brzdou provozu. Na dvoulitrovém vznětovém Aurisu je nejlépe vidět, že i výkonný motor může být úsporný. K čemu je vůz, který je úsporný, ale nelze s ním ani předjet? Bohužel ani rozptyl spotřeby okruh I. vs. okruh II. neodráží skutečnost, jak je vůz výkonný. Proto jsem do výpočtu indexu zahrnul nejdůležitější faktory (hmotnost, výkon, spotřeba).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 12:34, RE: hrušky s jablkama
anonym posted by:
To bezesporu, nicméně je to zajímavý námět, třeba na příští článek.
Vyčíslení kompletních nákladů je zajisté zajímavé téma. Bohužel díky velkému rozsahu testovaných vozů jsem z přepočtů upustil, ale není vyloučeno, že se k tomuto námětu brzy vrátím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 12:38, RE: Připomínka
Petr - TipCars.com posted by:
Hlavním kritériem není nízká spotřeba. Vždy mě zajímá, jak vůz umí být v provozu ekonomický a zároveň nebýt brzdou provozu. Na dvoulitrovém vznětovém Aurisu je nejlépe vidět, že i výkonný motor může být úsporný. K čemu je vůz, který je úsporný, ale nelze s ním ani předjet? Bohužel ani rozptyl spotřeby okruh I. vs. okruh II. neodráží skutečnost, jak je vůz výkonný. Proto jsem do výpočtu indexu zahrnul nejdůležitější faktory (hmotnost, výkon, spotřeba).
OK, nic proti tomu nemám. Jen nadpis článku je potom zavádějící. "50x test pružnosti" by byl bližší realitě. Hlavní kritérium by pak bylo nejvíce bodované a kritéria podružná by měla poloviční a čtvrtinovou váhu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 13:28, Pro autora
Chybička se vloudila.
TipCars Index = hmotnost / (výkon x spotřeba)
Příklad:
auto A 1000kg, 100kW, 5l/100km
auto B 1000kg, 50kW, 10l/100km

A = 1000 / (100*5) = 2
B= 1000 / (50*10) = 2
v obou případech stejný index !!!!! ????

Nejspíše jste to špatně ozávorkoval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 13:41, RE: Pro autora
anonym posted by:
Chybička se vloudila.
TipCars Index = hmotnost / (výkon x spotřeba)
Příklad:
auto A 1000kg, 100kW, 5l/100km
auto B 1000kg, 50kW, 10l/100km

A = 1000 / (100*5) = 2
B= 1000 / (50*10) = 2
v obou případech stejný index !!!!! ????

Nejspíše jste to špatně ozávorkoval.
No jo, v hlavičce je ten vzorec opravdu špatně. V textu je ovšem popsán jinak a to: A=1000kg/100kW*5l = 50
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 13:42, RE: Pro autora
anonym posted by:
Chybička se vloudila.
TipCars Index = hmotnost / (výkon x spotřeba)
Příklad:
auto A 1000kg, 100kW, 5l/100km
auto B 1000kg, 50kW, 10l/100km

A = 1000 / (100*5) = 2
B= 1000 / (50*10) = 2
v obou případech stejný index !!!!! ????

Nejspíše jste to špatně ozávorkoval.
Jste velmi pozorný čtenář, děkuji za upozornění. Přirozeně vzoreček má být bez závorek. Opravím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 13:52, RE: Pro autora
Petr - TipCars.com posted by:
Jste velmi pozorný čtenář, děkuji za upozornění. Přirozeně vzoreček má být bez závorek. Opravím.
Nejsem. Já jsem zase přehlédl popis v textu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 14:23, RE: Martin K.
anonym posted by:
Nejsem. Já jsem zase přehlédl popis v textu.
Je super, že se takovými testy někdo vůbec zabývá. Objektivní test neexistuje, věřím, že někdo má i toho Rencka, nebo Fiata a taky mu třeba jede dobře a úsporně. Tady jde spíš o to, že se dělá nějaký ucelený testík, který má svá kritéria a výsledek je takový a makový. Příště se třeba udělá test, který bude posuzovat zase něco jiného. Já jsem jen prostě rád, že se aspoň něco srovnává a dělá, protože spousta lidí žije jen z řečí hospodských povalečů a není schopna si utvořit vlastní názor. Nebudu prozrazovat, co mám za auto (nedopadlo zle), ale pokud by dopadlo, tak je to jen orientační testík, nic se neděje (,)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 14:24, RE: Martin K.
anonym posted by:
Je super, že se takovými testy někdo vůbec zabývá. Objektivní test neexistuje, věřím, že někdo má i toho Rencka, nebo Fiata a taky mu třeba jede dobře a úsporně. Tady jde spíš o to, že se dělá nějaký ucelený testík, který má svá kritéria a výsledek je takový a makový. Příště se třeba udělá test, který bude posuzovat zase něco jiného. Já jsem jen prostě rád, že se aspoň něco srovnává a dělá, protože spousta lidí žije jen z řečí hospodských povalečů a není schopna si utvořit vlastní názor. Nebu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 14:32, RE: Martin K.
anonym posted by:
Tím asi myslíš kecy "TDIčko mi jezí za 4,5 litru a nejezdím úsporně" ?????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 14:32, RE: Martin K.
anonym posted by:
Tím asi myslíš kecy "TDIčko mi jezí za 4,5 litru a nejezdím úsporně" ?????
Jo, tak přesně tyhle kecy mám na mysli!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.12.2007 18:02, RE: Martin K.
anonym posted by:
Jo, tak přesně tyhle kecy mám na mysli!
Tenhle test pprostě jednoznačně ukázal, že nejlepší je Oktávice FTÉDÉÍČKU. A nejlíp na hlínách v plnýpalbě!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.12.2007 11:45, RE: No nic ve zlém...
anonym posted by:
tohle jsem uz slysel tolikrat, ze to snad bude pravda, jeste jsem neslyel nejakou chvalu na renault...to o necem vypovida...
tak já už mám nějakej pátek Renaulta VelSatis s motorem 3.5V6, a do servisu musím jen na výměnu oleje...blbosti o Renaultech roznášejí tupci co v áčkách koupili vrak a potom se diví že se jim to se.e. jezdím za 10-12 litrů, a skutečně bez poruch a problémů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.12.2007 10:59, OPEL CORSA 1,5 DIESEL
Proč jste netestovali Opel Corsa 1,5D??? S tímto autem jezdím TRVALE se spotřebou pod 5 litrů!!! Kam se na Opla "hrabe" se 6ti litry Oktávie. O dynamice jízdy mlčím. Těch 37kW není nic moc, ale já nechci závodit, ale ekonomicky jezdit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.12.2007 11:11, polo
proc se v testu neobjevil zadny diesel od BMW??? myslim ze dvoulitr v 318d by byl pro audy A3 TDI velmi silnym souperem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.12.2007 16:53, a co Renault?
a co Renault? Já jezdím s Megane II za 4,6 l/100km kombinovaná spotřeba - po dálnici 130, silnice I. 90.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 07.12.2007 20:41, RE: No nic ve zlém...
anonym posted by:
... ale ani jeden Renautl?
Taky se divím že Renault nemá žádnou spotřebu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 08.12.2007 06:44, RE: polo
anonym posted by:
proc se v testu neobjevil zadny diesel od BMW??? myslim ze dvoulitr v 318d by byl pro audy A3 TDI velmi silnym souperem...
jojo, pravda myslim ze Toyota nema nejlepsi diesely a pokud ve srovnani nebude napr.: BMW 320D, Merc C220 CDI a Ren 1.5 dCI je to srovnani k nicemu Chybi totiz auta, ktera patri na prvni tri mista..
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.