0
back
 

diskuze k tématu: Volvo V70 - bezpečné rodinné kombi

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.03.2010 09:09, váha
negativum-vyšší hmotnost? nevím, ale nepřijde mi necelých 1700 kilo jako nějak příliš vysoká hmotnost, na takhle velké kombi a v dnešní době...celkem adekvátní. na rozdíl třeba od C5...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.03.2010 09:56, RE: váha
tomaskrtek posted by:
negativum-vyšší hmotnost? nevím, ale nepřijde mi necelých 1700 kilo jako nějak příliš vysoká hmotnost, na takhle velké kombi a v dnešní době...celkem adekvátní. na rozdíl třeba od C5...
Skoro 1700 kg prázdný auto je dost - v tomto světle je ten výkon na běžnou jízdu, i když parametrově vypadá dobře. Prakticky to je při normální obsazenosti skoro 2-tunový auto.
Jinak už bych nutně potřeboval nějaký článek od Slávka Stýbla. Zejtra zas Fóbije - už teď se děsím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.03.2010 12:05, Původ motoru
Pane Šikl, jakožto fanoušek vozidel zn. Volvo jsem se začetl do vaší recenze. Obočí jsem začal povytahovat u mouder typu: zvýšené znečišťování zadní části (mi ukažte kombíka nebo hatchback, kterému se za deště nesviní zadní část, asi mi to nebudete věřit, ale sviní se i u vaší milované Octávie combi, předpokládám, že i u Superba Combi. Výjimkou je možná tak současná Honda Civic, ale z té zase, kvůli zcela šílené konstrukci dvojitého zadního okna, není skoro vidět dozadu. Kdyby mělo takovou koncepci kombi, tak zase napíšete, že to má malý kufr). Recenzi jsem přestal číst v okamžiku, kdy jsem se dozvěděl moudro, že současná 2.4 D má svůj prapůvod v koncernové jednotce TDI. NO TO SNAD NEMŮŽETE ANI MYSLET VÁŽNĚ!!! Ano, je pravdou, že minulá generace V 70 začínala s těmito motory (to je tak deset let zpátky). Záhy přišlo Volvo se svou vlastní koncepcí, která ovšem vychází z vlastního benzínového pětiválce 2.4. Mimochodem, od počátku měl tenhle motor CR. Testovaná jednotka představuje další generaci tohoto motoru, dle slov automobilky tu "jednotku postavili znovu". Dost mě mrzí, že se takové bludy musí dočíst na tomto serveru (kdeže časy p. Václavíka jsou), nadto jste tyto informace sami publikovali (naposledy tuším vloni v létě - dotaz uživatele na to, jak jsou na tom D5 se spolehlivostí, informaci o nových motorech jste přetiskli odjinud - nevím, jestli to bylo idnes nebo ihned.cz). Pokud si tedy nejste jistý informací, zkuste se aspoň podívat do vlastních zdrojů (myšleno server www.tipcars.com), jestli se už tady o tom něco nepsalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.03.2010 13:05, RE: Původ motoru
jiriez posted by:
Pane Šikl, jakožto fanoušek vozidel zn. Volvo jsem se začetl do vaší recenze. Obočí jsem začal povytahovat u mouder typu: zvýšené znečišťování zadní části (mi ukažte kombíka nebo hatchback, kterému se za deště nesviní zadní část, asi mi to nebudete věřit, ale sviní se i u vaší milované Octávie combi, předpokládám, že i u Superba Combi. Výjimkou je možná tak současná Honda Civic, ale z té zase, kvůli zcela šílené konstrukci dvojitého zadního okna, není skoro vidět dozadu. Kdyby mělo takovou konce...
Záď V70 je etrémně háklivá na zašpinění, což je dáno téměř rovnou plochou. O tom není pochyb. Většině ostatních kombi střední třídy vydrželo zadní sklo déle čisté (vyzkoušeno praxí).

Pana Václavíka neznám, snad p. Vaculíka ...

K motorům se vyjádřím za chvilku ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.03.2010 13:57, RE: Původ motoru
Petr - TipCars.com posted by:
Záď V70 je etrémně háklivá na zašpinění, což je dáno téměř rovnou plochou. O tom není pochyb. Většině ostatních kombi střední třídy vydrželo zadní sklo déle čisté (vyzkoušeno praxí).

Pana Václavíka neznám, snad p. Vaculíka ...

K motorům se vyjádřím za chvilku ...
Jasně, byl to p. Vaculík (fanoušek starších MB s vyhraněným vztahem ke koncernové technice). Už nějaký pátek na www.tipcars.com bohužel nepublikuje, tak jsem zkomolil jeho jméno. Čímž se mu omlouvám. Jinak k tomu špinění zadního okna - s poslední generací V 70 jsem ještě neměl tu čest, předchozí generaci jsem řídíl docela často (v XC 70), nezdálo se mi, že by se nějak extremněji špinala (např. s předchozí generací VW Passat Variant nebo Fábií I hatchback).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.03.2010 15:53, Hmotnost vozu
Měl jsem tu čest s předchozí generací a pohotovostní hmotnost auta je trošku vyšší, podle mých zkoumání mimo jiné z těchto důvodů
1/ ocelový podvozek s možností samostatné výměny jakéhokoliv čepu nebo silentbloku (do cca 200tkm bez jediné investice). Tudíž žádný hliník s integrovaným čepem.
2/ Dokonale a na dnešní dobu neoprcané zpracování interiéru včetně zavazadlového prostoru - dvojitá podlaha kufru má podlážku snad z překližky takže se dá bez obav zatížit bez toho aniž by Vám težší náklad propadl do rezervy tak jako u kobercoidních variant s papundeklovým dnem
3/ Všechny dveře - vůbec se divím že je ty panty udrží - pozor při otevírání v prudkém kopci jsou opravdu hodně masivní i na dnes obvyklá měřítka této třídy
4/ samotná karoserie - kapota motoru, chladičová stěna, výztuhy v nárazníku - všechno ocel, dnes se všude cpe plast nebo drahý hliník
5/ sedadla - v autě jsou spíše křesla - hmotnost podobná těm z obýváku
Jinak D5 jede s tímto tankem překvapivě živě a úsporně i ve starší generaci. S TDi to opravdu nemám nis společné. Pokud by redaktor někdy viděl 2.5 TDI R5 pod kapotou tak to nikdy nemůže napsat.
- rozdíl v materiálu bloku (litina/slitina hliníku)
- TDI druhý rozvodový řemen na straně setrvačníku
Trošku se divím že i nová generace má mizerný rejd jako ty předchozí, přitom V50 s pětiválcem je úplně v pohodě...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.03.2010 22:15, RE: Hmotnost vozu
*autofans* posted by:
Měl jsem tu čest s předchozí generací a pohotovostní hmotnost auta je trošku vyšší, podle mých zkoumání mimo jiné z těchto důvodů
1/ ocelový podvozek s možností samostatné výměny jakéhokoliv čepu nebo silentbloku (do cca 200tkm bez jediné investice). Tudíž žádný hliník s integrovaným čepem.
2/ Dokonale a na dnešní dobu neoprcané zpracování interiéru včetně zavazadlového prostoru - dvojitá podlaha kufru má podlážku snad z překližky takže se dá bez obav zatížit bez toho aniž by Vám težší náklad pr...
kdysi jsem montoval muziku do starého Volva 240, a když jsem chtěl dát repro do dveří tak jsem nechápal-obrovské výztuhy jako lešenářské trubky, viděl jsem toho hodně, dělal jsem zástavby 5 let, ale tohle bylo unikum. to auto bylo jako tank.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.03.2010 22:17, RE: váha
David V posted by:
Skoro 1700 kg prázdný auto je dost - v tomto světle je ten výkon na běžnou jízdu, i když parametrově vypadá dobře. Prakticky to je při normální obsazenosti skoro 2-tunový auto.
Jinak už bych nutně potřeboval nějaký článek od Slávka Stýbla. Zejtra zas Fóbije - už teď se děsím.
jen mě zarazilo vypíchnutí tohoto, u testu na C5 tourer v naftě, které je dle mého menší, na váhu o 100kg větší nikdo neupozornil, v negativním slova smyslu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 15:20, RE: Původ motoru
jiriez posted by:
Jasně, byl to p. Vaculík (fanoušek starších MB s vyhraněným vztahem ke koncernové technice). Už nějaký pátek na www.tipcars.com bohužel nepublikuje, tak jsem zkomolil jeho jméno. Čímž se mu omlouvám. Jinak k tomu špinění zadního okna - s poslední generací V 70 jsem ještě neměl tu čest, předchozí generaci jsem řídíl docela často (v XC 70), nezdálo se mi, že by se nějak extremněji špinala (např. s předchozí generací VW Passat Variant nebo Fábií I hatchback).
Tak jsem prověřil historii motoru a musím Vám dát za pravdu. Testovaný diesel je počinem Volva. Celohliníkový pětiválec 2,4 totiž vychází z bloku zážehové 2,5..
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.