0
back
 

diskuze k tématu: Jaké kombi s měkkým a pohodlným podvozkem?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, ostatní, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 16:40, rada
Všem děkuji za připomínky, rady a názory
Ale rozhodování opravdu stejně lehké nebude, jelikož se važe názory hodně rozcházejí. Na BMW, Toyotu a C5 jsem se již byl podívat do bazarů a postřehy jsou zatím takové : na toyotě jsem nic špatného nenašel, BMW jsem vyřadil kvůli tvrdému podvozku a relativně drahým ojetinám, C5 je uvnitř dostatečně velká ale odrazuje mě zpracování středového panelu a horší sedačky a Volvo má podle mě na vyšší střední třídu dost malý kufr, ale vzhledově u mě stále vítězí, je to krásná obří loď.
O vozech typu MPV vubec neuvažuji, jelikož potřebuji hlavně auto dlouhé, a né vysoké a pro 7 lidí. Potřebuju se v kufru pohodlně vyspat (případně zařádit s přítelkyní a naložit objemné náklady.
Ještě mi tady pár lidí doporučilo Mondeo. Věřím, že je to určitě dobrý vůz, ale jednak se mi předchozí modelová řada vzhledově ani trochu nezamlouvá (přeci jen zháním trošku originálnější kombík, něco co není až tak často na našich cestách vidět) a podle dostupných informací ani nevyniká nějakou ohromující spolehlivostí a spotřebou.
Po celkovém zhodnocení nakonec asi padne volba na Toyotu, už jen kvuli pověsti značky jako nejspolehlivější ze všech, ale uvidíme co na to odborníci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 22:34, rada
pane autore, nechápu proč jste BMW vyřadil kvůli tvrdému podvozku- když seženete verzi bez sportovního podvozku a na šestnáctipalcových balonových pneumatikách tak dostanete skvěle pohodlné auto, navíc schopnostně daleko převyšující ostatní auta ve výběru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 22:35, rada
to SADAM: on napsal že chce pohodlné auto a vy mu doporučíte A6...to je celkem výsměch
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.07.2008 23:54, rada
já mám wartburg tourist 30 let a to je teprve kočár
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 12:17, BMW
BMW 525 D nedoporučuji. Brácha ho měl a neustále se něco kazilo. Teď má BMW 535 D a je spokojenej. Jináč do 300000,- Kč se dá sehnat slušná Toyta, ale těžko BMW a nebo Volvo. Záleží, jestli má pisatel kontakt na levný servis, kde by mu případné poruchy u BMW či V 70 opravili, protože v této cenové hladině by už toho auta těchto značek měla hodně za sebou a oprav by tam bylo asi dost.
Jednoznačně doporučuji Toytu Avensis D4D, sám mám japonce a naprostá spokojenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 12:25, RE: BMW
klobrch posted by:
BMW 525 D nedoporučuji. Brácha ho měl a neustále se něco kazilo. Teď má BMW 535 D a je spokojenej. Jináč do 300000,- Kč se dá sehnat slušná Toyta, ale těžko BMW a nebo Volvo. Záleží, jestli má pisatel kontakt na levný servis, kde by mu případné poruchy u BMW či V 70 opravili, protože v této cenové hladině by už toho auta těchto značek měla hodně za sebou a oprav by tam bylo asi dost.
Jednoznačně doporučuji Toytu Avensis D4D, sám mám japonce a naprostá spokojenost.
Souhlasím, nejpohodlnější z těch tří aut je jednoznačně Toyota. Spolehlivej tahoun co za srdce nechytí, ale nezklame. Chceš-li pohodlí a slušný diesly za dobrou cenu, zkus C5, nejlíp s motorem 2.2 HDI biturbo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 12:52, RE: BMW
anonym posted by:
Souhlasím, nejpohodlnější z těch tří aut je jednoznačně Toyota. Spolehlivej tahoun co za srdce nechytí, ale nezklame. Chceš-li pohodlí a slušný diesly za dobrou cenu, zkus C5, nejlíp s motorem 2.2 HDI biturbo.
Jasne..2.2biturbo za 300tis:))
Daporucuju tazateli svezt se s D5 motorem pri dalnicnich rychlostech- motoru citelne chybi sestka a pri bezne dalnicni 140tacho (3000ot) huci jako prase.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 14:01, Ceny dílů
Koukal jsem na ty ceny dílů, protože mě zaujalo info o "sadě ložisek". Ložiska se prodávají po jednom, pak ta cena celkem sedí, sada je x2.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 14:58,
Vážená redakce!
Jestli je to ten slibovaný článek o Volvu. Tak je to teda výsměch!!!
Čekal jsem toho teda víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 15:06,
Čekal jsem více porovnání všech tří vozů,nikoli jen reklamu na jeden.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 15:52, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vážená redakce!
Jestli je to ten slibovaný článek o Volvu. Tak je to teda výsměch!!!
Čekal jsem toho teda víc.
Čtenář chtěl poradit, zda Volvo V70 je správnou volbou. Podle mých zkušeností ano. Jelikož preferuje komfortní svezení jinou volbu nevidím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 16:41, Volvo D5 hučí
Krkovicka posted by:
Jasne..2.2biturbo za 300tis:))
Daporucuju tazateli svezt se s D5 motorem pri dalnicnich rychlostech- motoru citelne chybi sestka a pri bezne dalnicni 140tacho (3000ot) huci jako prase.
Souhlasim, na to že je z těhle aut Volvo nejdražší, motor působí tak nějak z minulýho století. Netahne uplně blbě, ale je to traktor, hučí duní prostě skoro jako by to nebyl common rail, fakt nic moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 16:57, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Čtenář chtěl poradit, zda Volvo V70 je správnou volbou. Podle mých zkušeností ano. Jelikož preferuje komfortní svezení jinou volbu nevidím.
No uvnitř je Volvo zpracovaný pěkně, ale cena je přehnaná a hlavně: Jakej motor? Ten D5 je na dlouhý trasy stejně "dunim dunim" příjemnej jak traktor diesel injektion od VW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 17:44, RE: bez předmětu
vena posted by:
Čekal jsem více porovnání všech tří vozů,nikoli jen reklamu na jeden.
treba se priste dockame vic, ale aspon ze nekdo nechce zase srovnavat Passata a Oktavku ... ale hleda i mezi jinymi a lepsimi zastupci.

Jirka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 19:11, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No uvnitř je Volvo zpracovaný pěkně, ale cena je přehnaná a hlavně: Jakej motor? Ten D5 je na dlouhý trasy stejně "dunim dunim" příjemnej jak traktor diesel injektion od VW.
Osobně bych sáhl po zážehovém 2.5T se kterým mám dobré zkušenosti. Pokud si však tazatel přeje z nějakého důvodu diesel, jedinou rozumnou volbou je právě D5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 21:22, RE: Volvo D5 hučí
anonym posted by:
Souhlasim, na to že je z těhle aut Volvo nejdražší, motor působí tak nějak z minulýho století. Netahne uplně blbě, ale je to traktor, hučí duní prostě skoro jako by to nebyl common rail, fakt nic moc.
Me se ten motor docela libi. Jelikoz je to petivalec, tak ma pomerne specificky zvuk, ktery mi ovsem od na rozdil od nytujicich ctyrvalcu zni prijemne. Odspodu ma celkem dost sily a necha se vytacet. Nebyt tak spatneho zprevodovani a nasledne hlucnosti, tak bych na nej nemel spatneho slova (mysleno s ohledem na dobu, kdy vznikl)
Kolega na nem najel uz 190tis s beznou udrzbou a normalni naftou a vstriky stale drzi:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 23:17, RE: Volvo D5 hučí
Krkovicka posted by:
Me se ten motor docela libi. Jelikoz je to petivalec, tak ma pomerne specificky zvuk, ktery mi ovsem od na rozdil od nytujicich ctyrvalcu zni prijemne. Odspodu ma celkem dost sily a necha se vytacet. Nebyt tak spatneho zprevodovani a nasledne hlucnosti, tak bych na nej nemel spatneho slova (mysleno s ohledem na dobu, kdy vznikl)
Kolega na nem najel uz 190tis s beznou udrzbou a normalni naftou a vstriky stale drzi:)
Nemůžu souhlasit! Benzínový pětiválec s turbem od Volva je docela prima motor a takhle nějak bych si dvouapůllitr pětiválec představoval, úspěšně konkuruje i leckterým třílitrům. Zrovna nedávno jsem četl recenzi na C30 s D5 a naprosto souhlasím s autorem, že obyčejný čtyřválec dvoulitr od Citroen/Peugeot je lepší volbou. Myslím že Volvo udělalo hrubou chybu, když investovalo energii čas a peníze do úprav a vývoje D5 a mělo využít, tak jako u menších dieslů 1.6 a 2.0, koncernové zdroje a nasadit moc povedený šestiválec 2.7 s dvěma turby. Od Citroenu C6 přes Land Rover po Jaguár je chválenej příjemnej, prý dokonce nejkultivovanější diesel na světě (D5 je skoro přesný opak). V takhle drahým autě má být prostě lepší motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 23:20, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Osobně bych sáhl po zážehovém 2.5T se kterým mám dobré zkušenosti. Pokud si však tazatel přeje z nějakého důvodu diesel, jedinou rozumnou volbou je právě D5.
Diesel je pro takovýhle auto rozumná volba, ale právě že me D5, který přes razantní vylepšení během doby výroby stále neodpovídá a konkurence (už i ta levnější) je dneska dál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 03:13, :-)
Vám asi to Volvo. Ale pro zajímavost bych se ale aspoň z legrace jednou projel Vel Satisem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 11:57, RE: :-) Vel Satis
Ráďa posted by:
Vám asi to Volvo. Ale pro zajímavost bych se ale aspoň z legrace jednou projel Vel Satisem
Když drahýho francouze, tak C6!
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.