0
back
 

diskuze k tématu: Volvo V60 DRIVe: Luxusní spoření

category of topic classification: ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.07.2012 22:02, Katastrofa
Než si přečtu článek, kouknu na pár čísel dozadu a tady je to jednoduše katastrofa. Za 850 tyček bych si měl koupit chrochtu střední třídy v kombíku se zrychlením přes 11s? To bych musel být fakt padlej na hlavu.
Volvo V60 a výkon motoru 84 kW - jedním slovem dnešních teenagerů HUSTÝ.
A teď se jdem podívat na další perly...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 16.07.2012 22:15, RE: Katastrofa
David V posted by:
Než si přečtu článek, kouknu na pár čísel dozadu a tady je to jednoduše katastrofa. Za 850 tyček bych si měl koupit chrochtu střední třídy v kombíku se zrychlením přes 11s? To bych musel být fakt padlej na hlavu.
Volvo V60 a výkon motoru 84 kW - jedním slovem dnešních teenagerů HUSTÝ.
A teď se jdem podívat na další perly...
Tak pokračujeme. Využitelnost otáček 2-3 tisíce. Děs mě jímá, ale je to logická odvrácená strana downsizingu. A pak tabulka hodnocení je také skvělá. Dynamika 3, Pružnost motoru 3, Řízení 3. Nevidím jediný důvod volit Volvo s touto motorizací. Naštěstí je tam malý kufr, takže toho moc nenaložím, abych motoru pořádně zatopil...
A že se v poslední době snad nikdo nevejde do hodnot spotřeby definovaných výrobcem? Inu papír snese vše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 10:56, RE: Katastrofa
David V posted by:
Tak pokračujeme. Využitelnost otáček 2-3 tisíce. Děs mě jímá, ale je to logická odvrácená strana downsizingu. A pak tabulka hodnocení je také skvělá. Dynamika 3, Pružnost motoru 3, Řízení 3. Nevidím jediný důvod volit Volvo s touto motorizací. Naštěstí je tam malý kufr, takže toho moc nenaložím, abych motoru pořádně zatopil...
A že se v poslední době snad nikdo nevejde do hodnot spotřeby definovaných výrobcem? Inu papír snese vše.
Jábych to tak kriticky neviděl.
1) Cena je sice vysoká, ale je to prémiová značka a při porovnání s německou konkurencí dostaneš za své peníze podstatně více výbavy.
2) Motor je nejslabší dieselové provedení. Je to osvědčený motor PSA/Ford, známý výbornou spotřebou i životností, byť je to již asi nejnovější verze biturbo. Konečně, montuje se i do faceliftovaného mondea a v něm nejede úplně špatně. Zrychlení z klidu sice nic moc, ale pružné zrychlení není špatné a je to řidičsky docela příjemný motor.
3) Ani spotřeby bych se nebál, protože u dieselů je výkyv proti "papírové" spotřebě podstatně menší. Kolega s mondeem kombi s tímto motorem jezdí v kombinaci za 6,0.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 17:22, RE: Katastrofa
Pavlik posted by:
Jábych to tak kriticky neviděl.
1) Cena je sice vysoká, ale je to prémiová značka a při porovnání s německou konkurencí dostaneš za své peníze podstatně více výbavy.
2) Motor je nejslabší dieselové provedení. Je to osvědčený motor PSA/Ford, známý výbornou spotřebou i životností, byť je to již asi nejnovější verze biturbo. Konečně, montuje se i do faceliftovaného mondea a v něm nejede úplně špatně. Zrychlení z klidu sice nic moc, ale pružné zrychlení není špatné a je to řidičsky docela příjemn...
U Rencka nebo Forda prosím, ale u Volva to vidím kriticky. Netvrdím, že se to nebude prodávat, i přes děsivý poměr hmotnost/výkon. Podobný jsem měl na Vectře a ta plně naložená moc nejela.
Pokud není zrychlení z klidu nic moc, tak ani u pružného zrychlení neočekávám, že by se karta obrátila. Víme jak to je u dieselů, 3 vteřiny citelný zátah a pak nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 17.07.2012 20:20, RE: Katastrofa
David V posted by:
U Rencka nebo Forda prosím, ale u Volva to vidím kriticky. Netvrdím, že se to nebude prodávat, i přes děsivý poměr hmotnost/výkon. Podobný jsem měl na Vectře a ta plně naložená moc nejela.
Pokud není zrychlení z klidu nic moc, tak ani u pružného zrychlení neočekávám, že by se karta obrátila. Víme jak to je u dieselů, 3 vteřiny citelný zátah a pak nic.
Projel jsem si tento motor v mondeu před několika týdny, a proto znovu zopakuji - není to žádná hrůza a jezdit se s tím v pohodě dá. Použitelné otáčky jsou na vyšší rychlosti od 1900 do cca 4000 (víc jsem to netrápil), na dálnici na 6° točí 2400 RPM při 130 km/h (gps) a má jak výbornou spotřebu, tak solidní ochotu zrychlovat. Jestli je to vhodný motor pro prémiové volvo je jiná otázka - je to i otázka peněz. D2 (1,6) stojí o 60 000,- méně než D3 (2,0 a dle testů nic moc motor, osobně neznám) a o nemalých 220 000,- méně než špičková D5.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.