0
back
 

diskuze k tématu: Volvo V40 z roku 1998

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 00:22,
První S/V40 skutečně za moc nestály.
Chatrný interiér a bídné dílenské zpracování.
A technicky taky nic moc. Určitě bych scháněl auto po faceliftu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 08:33, Volvo
to jo, auto po r.2000 je určitě mnohem spolehlivější, ale cena je někde úplně jinde. Záleží na investicích, ona zvenčí vypadá dobře i první S/V40. Hodně štěstí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 08:51, RE: Volvo
Martaslover posted by:
to jo, auto po r.2000 je určitě mnohem spolehlivější, ale cena je někde úplně jinde. Záleží na investicích, ona zvenčí vypadá dobře i první S/V40. Hodně štěstí
Uvedomte si taky, ze auto do 2000 s horsi kvalitou bude i vice poruchove a tak date hodne do servisu, ktery bude hodne drahy, nevim jak je na tom druhovyroba, ale urcite dily nebudu patrit k nejelvnejsim proto bych radsi priplatil na 2000 a novejsi, a za vuz v perfektnim stavu. U tohoto auto plati, ze kdyz mate na volvo, mate i na servis. Takze pak nebudte zklamani, ze vse je levmi drahe, a setrit pri nakupu volva se muze seredne nevyplatit. Jinak turbomotory v benzinu u volva a saabu patrily vzdy k nejlepsim a nejspolehlivejsim ze vsech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 09:24, Volvo S 40 1.8
Mám už 3 roky S 40 1.8 (90kW), r.v. 2000, koupil jsem ji se 109 000 km, teď mám přes 170 000 km. Souhlasím s tím, že motor je maximálně spolehlivý v každém počasí, zatím jsem akorát měnil olej a při 150 000 km rozvody, teď na jaře půjdou ven svíčky, vzduchovy filtr a poslední díl výfuku (je vyrezlý zevnitř). Auto je dost těžké, takže dost to baští (po Praze klidně 11 - 12 l), na dálnicích kolem 9 l/100 km (když jedu tak 150 - 160 km). Co jinak - fantastické sedačky, docela dobré rádio (a překvapivě ještě původní elektrická anténa), od 3 800 otáček uvnitř docela kravál (mám ještě Mercedes C a je, pokud jde o hluk, úplně jinde). Jinak - elektronika v pohodě, akorát prkotiny, ale některé z nich si člověk doma nespraví, neb chybí díly - často odcházejí žárovky světel, odešly mi obě levá poziční světélka, osvětlení rádia a kus osvětlení středového panelu (to sice dokážu rozebrat, ale nevím, kde sehnat diody). Odešel mi taky motorek na stěrači jednoho světla. To jsou ale závady, se kterýma se dá žít a jezdit. Co dál - lak nic moc, je tam spousta odloupnutí od kamínků, velmi lehounce to rezaví u zadního okna (ale spíš díky "kvalitní" práci v Auto Hase) - opraveno Hamerritem, drží to. Jinak samá pozitiva (obrovský kufr a sklápěcí sedačky vzadu s rovnou plochou), vzadu trošku méně místa (ale to je MB C, a BWM 3 taky). Podvozek není naladěný na české cesty, takže nemá rád výmoly, příčné nerovnosti (to jsou rány jak z děla), dlažební kostky (Letná u Sparty, to je celoživotní zážitek) atd., v Německu - na rovné cestě - výborně drží. Pokud hledáte pohodlný a spolehlivý držák, žádného sprintera, tak můžu vřele doporučit. Jsem fakt spokojený (předtím jsem měl Hondu a ta byla taky fajn, ale Volvo je festovnější a poctivější).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 09:48, RE: Volvo S 40 1.8
jiriez posted by:
Mám už 3 roky S 40 1.8 (90kW), r.v. 2000, koupil jsem ji se 109 000 km, teď mám přes 170 000 km. Souhlasím s tím, že motor je maximálně spolehlivý v každém počasí, zatím jsem akorát měnil olej a při 150 000 km rozvody, teď na jaře půjdou ven svíčky, vzduchovy filtr a poslední díl výfuku (je vyrezlý zevnitř). Auto je dost těžké, takže dost to baští (po Praze klidně 11 - 12 l), na dálnicích kolem 9 l/100 km (když jedu tak 150 - 160 km). Co jinak - fantastické sedačky, docela dobré rádio (a překvap...
Jestli bereš 9l/100 při 150, tak to je hodně v pohodě, protože taková octávka 1.6 si bere podle počítače 10 l
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 10:02, RE: Volvo S 40 1.8
SY35 posted by:
Jestli bereš 9l/100 při 150, tak to je hodně v pohodě, protože taková octávka 1.6 si bere podle počítače 10 l
No, okamžitou spotřebu nehlídám, protože to auto je koupený v ČR (takže tam chybí počítač, v Německu by si to takhle netroufli za 862 000 Kč prodávat...;o), ale zpátky: s autem jezdím každý víkend Praha -Břevnov - Hořovice po dálnici a tak jednou za měsíc. Praha - Břevnov - Třinec (po dálnici a čtyřproudovce až do FM, pak po cestě první třídy....No, ten průměr je fakt tak kolem 9 l (když to počítám podle počítadla km a beru vždycky plnou), samozřejmě bez klimy nebo zimních gum (to potom tak 1 - 1,5 l víc) a pokud možno plynulé jízdě (ono to ani jinak nejde, to auto sice klidně udělá 200 km/h, ale akcelerace je bídná, je to těžký a klasický 16 V). Tomu autu až tak nevadí vyšší rychlosti, ale prudká a častá akcelerace (v Pražském provozu ta rafika na palivoměru jde brutálně dolů, jak u amerického auta). Jinak s tou spotřebou u Octavie - s tou jsem nikdy moc nejezdil, ale rok a půl jsem jezdil s benzínovým Focusem 1.6, ten si při dálničním provozu taky vzal kolem 9 litrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.02.2007 11:28, Volvo
No, podla mna ten pán, čo sa pýtal, bude asi mierne sklamaný. Je dosť možné, že o tomto Volve uvažoval aj kvôly "dobrej cene", v ktorej sa pohybuje (do r.v. 2000) v bazároch. Pokial bolo toto jeho jediné kritérium, odporučil by som mu zvážiť aj niečo iné. Proti Volvu nič nemám, osobne by som si asi radšj kúpil V70, ale tie budú mať z roku 98-99 asi už dosť za sebou-nekupujú si ich dedkovia na cestu na mlieko. Čo sa týka V/S 40, tak sa mi velmi nepozdáva interiér a táto poradňa by ma nepresvedčila k jeho kúpe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.02.2007 16:55, RE: Volvo
Martin posted by:
Uvedomte si taky, ze auto do 2000 s horsi kvalitou bude i vice poruchove a tak date hodne do servisu, ktery bude hodne drahy, nevim jak je na tom druhovyroba, ale urcite dily nebudu patrit k nejelvnejsim proto bych radsi priplatil na 2000 a novejsi, a za vuz v perfektnim stavu. U tohoto auto plati, ze kdyz mate na volvo, mate i na servis. Takze pak nebudte zklamani, ze vse je levmi drahe, a setrit pri nakupu volva se muze seredne nevyplatit. Jinak turbomotory v benzinu u volva a saabu patrily vz...
Pouziti minuleho casu u hodnoceni turbomotoru u Volva a Saabu je spravne. Kdysi opravdu patrily turbomotory od nich k tomu nejlepsimu. Bohuzel od konce let devadesatych let uz to neplati.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.02.2007 17:37, RE: Volvo
Dusan posted by:
Pouziti minuleho casu u hodnoceni turbomotoru u Volva a Saabu je spravne. Kdysi opravdu patrily turbomotory od nich k tomu nejlepsimu. Bohuzel od konce let devadesatych let uz to neplati.
No, mas pravdu. Nadejny svagor spolu so svojim otcom sú zarytí "saabisti" a tiez tvrdia ze od konca 90. rokov to ide dolu vodou. Starsí má 9-5ku a stale sa mu "serie". Niekdy mám pocit, ako by mal nejakeho Favorita-vzhladom na casté poruchy, a to bohuzil bez nadsázky. Mladý má 9000cku 2.3T a je spokojný. Nevie niekto ako je na tom momentálne Volvo? Zdá sa mi, že je na vzostupe. Nové modely sú už aj oku lahodiace ako zvonku tak zvnútra.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.04.2007 14:26, volvo V40 T4
Mam prosbu po nastartovani se rosviti oranžova kontrolka service po chvilce jizdy zhasne netusi někdo co muže signalizovat? Neni to signalizace vymeny oleje?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.05.2007 19:36, RE: volvo V40 T4
Martin Vondra posted by:
Mam prosbu po nastartovani se rosviti oranžova kontrolka service po chvilce jizdy zhasne netusi někdo co muže signalizovat? Neni to signalizace vymeny oleje?
To je pouze informace, nastaveny servisni interval, ze by se melo s autem zajet do servisu. Na nic to nema vliv. Na internetu je dost navodu, jak to vyresetovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.06.2007 12:56, RE: bez předmětu
Peet posted by:
První S/V40 skutečně za moc nestály.
Chatrný interiér a bídné dílenské zpracování.
A technicky taky nic moc. Určitě bych scháněl auto po faceliftu.
Jaký je rozdíl mezi V40 a S40?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.09.2007 20:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Jaký je rozdíl mezi V40 a S40?
V = kombík, S = sedan :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.09.2007 23:31, RE: volvo V40 T4
Martin Vondra posted by:
Mam prosbu po nastartovani se rosviti oranžova kontrolka service po chvilce jizdy zhasne netusi někdo co muže signalizovat? Neni to signalizace vymeny oleje?
pozri si ce pocitac ci mas dory snimac teploty oleja alebo elektrika ale to moc nie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.09.2007 23:35,
ty mas volvo 2.0i benzin turbo 200 konmi kolko ti to spotrebuje?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.09.2007 23:39, RE: volvo V40 T4
anonym posted by:
To je pouze informace, nastaveny servisni interval, ze by se melo s autem zajet do servisu. Na nic to nema vliv. Na internetu je dost navodu, jak to vyresetovat.
neviete kolko ma spotrebu 2.0i turbo 145kw spotrebu potrebujem radu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.01.2008 16:47, RE: bez předmětu
anonym posted by:
ty mas volvo 2.0i benzin turbo 200 konmi kolko ti to spotrebuje?
Mam 2.0T spotreba pri lehke noze 8,2lna 100km pri normalni jizde 8,7l na 100km sportovni kolem 9-9,5l na 100Km mesto jako Praha kolem 10-11l na 100km. Mereno nekolikrat, pri plnenadrzi do rozsviceni kontrolky, plus palubakem. Takze muj prumer je tak tech 9l na100km a to nejezdim jenom pomalu :D

Ale kdo ma volvo, nekouka na spotrebu , ale na komfort a jizdu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 21:51, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mam 2.0T spotreba pri lehke noze 8,2lna 100km pri normalni jizde 8,7l na 100km sportovni kolem 9-9,5l na 100Km mesto jako Praha kolem 10-11l na 100km. Mereno nekolikrat, pri plnenadrzi do rozsviceni kontrolky, plus palubakem. Takze muj prumer je tak tech 9l na100km a to nejezdim jenom pomalu :D

Ale kdo ma volvo, nekouka na spotrebu , ale na komfort a jizdu.
No ja nevím, já jsem asi rok jezdil s S40 2.0/100kw ... Jezdilo to jak drak a zralo to jak tank...vzdycky jsem natankoval plnou a pocitac ukazoval dojezd asi tak 600km, ale stacilo se trochu rozjet a kdyz jsem dojel z benzinky domu (prumerne tak deset km) tak to ukazovalo dojezd tak 450km...realna spotreba pri svizne jizde (ja jinak nejezdim) 10 - 12 l (ale zase jsem z toho vytahl i 230 a i v te rychlosti se to auto chovalo jiste a neutralne...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.02.2008 16:46,
Mam V40 - 2.0 benzin - 1997 a na tachometru 245.000. Jezdim za 8-9l. Zadna zavada. Mam sportovni pdvozek. Je pravda ze je tvrdy ale v zatackach si muzete dovoli opravdu, ale opravdu hodne. S autem jsem jinak velka spokojenost. Poradil bych pouze lidem, ketri v aute,(jedno jakem), nejezdili aby sve domnenky nevydavali za pravdu. Volvo je bytelne auto se vsim vsudy. Ac je v40 vydavana papirove za horsi radu, ( vyroba v Holandsku, atd...) neni to podle mne pravda.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.