Tuesday 04.09.2007 09:59,
VOLVO S 40 1.8 dotaz
Díky moc za pravdivou recenzi, jsem podobný případ. Teď mám na už své S 40 1.8 skoro 180.000 a vcelku nemůžu říct křivého slova. Pravda, 1.8 dá docela dost práce, než ten ocelový ingot rozjede na nějakou slušnější rychlost (a díky tomu je spotřeba po Praze kolem 12 l/100 km, jak udává výrobce a moje peněženka), ale po dálnici pohoda (dlouhodobě není problém 160 - 180 km/hod)., kožené sedačky paráda, vcelku slušné originální rádio (lepší než dával MB do prvních céček). Mám dotaz (jestli mi na něj bude tady schopný někdo odpovědět). Za poslední rok se mi asi dvakrát, třikrát stalo, že auto přestalo táhnout (fungovalo to normálně až tak od 35000 otáček), nedrželo to volnoběh (otáčkoměr zběsile lítal mezi 500 - 2000 otáčkama), když jsem se rozjel, tak to sice jelo, ale pořád stejně, nereagovalo na plyn, nezrychlovalo a cukalo...Po třech čtyřech kilometrech to přešlo. Jo a kontrolka jednotky nesvítila (a žárovka tam je...). Možná, že s tím bude souviset i to, že jsem jednou "přetlačil plyn": dojížděl jsem jednou oranžovou na semaforech, měl jsem plyn na pětku až na podlaze a když jsem sundal nohu, tak se pedál vrátil, ale auto zrychlovalo zvesela dál. Když jsem zsinalý vymáčkl spojku, tak se motor vytočil až do do omezovače (něco přes 6.500 otáček) a spadl na volnoběh, jelo se potom normálně dál. Od té doby se už to zaplaťbůh neupakovalo. Můžete mi někdo poradit. Jinak auto drží ukázkově....K Hasemu s tim zatím jít nechci, mám s nimi špatné zkušenosti (už mě tam 2x natáhli a to se mi vůbec nelíbí). Tak díky moc za rady, Jirka
respond