0
back
 

diskuze k tématu: Volvo S60/V70 (P24/P26) - Dravé pětiválce ze severu

category of topic classification: ostatní, ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2012 06:29, rada
V letech 2002-2004 jsem jezdil na firmě s S60 dýzl. Pamatuji se, že na dlouhé tratě bylo výtečně pohodlné, mělo slušnou spotřebu kolem 6,5l (motor pokud se pamatuji 120kW?).
Jinak servisně (Volvo Štěrboholy) to bylo dost drahý, ale asi úměrný ostatním značkám (VW). Poruchy nebyly (auto se prodávalo s cca 200tkm).
Vzadu katastrofálně málo místa, mizerně přístupný kufr díky malé díře. Je to auto pro dva - vzadu je to opravdu utrpění (mám 186cm).
Řízení i celek jako auto je bezpohlavní, bezemocionální, prostě jízdu "nějak" prožiješ, ani nevíš jak. Pokud si dobře pamatuji, ne příliš dobré manipulační možnosti díky malému rejdu.
Pokud není člověk nějaký závodník, pak S60D5 je slušná volba. Otázkou ale je, zdali za podobné peníze nevybrat raději Mondeo s TDCI, které je ve všech ohledech na vyšší úrobni (prostor, jídzní vlastnosti,cena servisu, modernější konstrukce, větší nabídka, několik stupňů výbavy,,,A snažší prodej po té, co se omrzí).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2012 09:56, rada
Neboj se toho vozu. Na servis už nemusíš jezdit jen do Volva. Motory a značka je u nás dost oblíbená. Pár tisíc jsem taky s D5-120 kw najezdil a nemůžu říct půl špatného slova. Jen Volva mají najeto víceméně větší nájezd km,takže kupujte auto jen s kvalitním a pravidelným servisem. Měli jsme ho v rodině,prodávali jsme ho ve 280 tkm. Auto v celku pohodlné,nezáludné. Dal bych si pozor na automatické převodovky-museli jsme ji měnit při 210 km a cena byla strašná,v dnešní době už za to S60 koupíte. Přestoupili jsme na S80 T6. Slušný výkon,taky automat. Ideální volba,do Volva se asi hodí nejvíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2012 12:32, rada
Nejlepší motor je 2.5T benzín, lze jezdit ekonomicky a nebo sportovně...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2012 13:10, rada
Mám S60 2.4D 2006 (93kw) 5st. manuál a zatím si nemohu stěžovat. Koupil jsem ho ojeté 100tkm nyní mám najeto 200tkm. Kromě pravidelného servisu výměny oleje a olej. filtru měnili jen brzdové destičky a teďka rozvody. Autu nic není, po těch 200tkm je motor stále ve výborné kondici (tlaky, turbo,.. vše na výbornou), podvozek dokonale žehlí nerovnosti, 100tkm na něm ještě v pohodě najedu. Vynikající jízdní vlastnosti, Perfektní rozložení váhy na nápravy.. V zatáčkách drží jak přibitý. Teď zápory jak už tu bylo řečeno málo místa v zadu a hlavně co mě trápí nejvíce je malý rejd!!! tam kde se jiný vytočí na poprvé já musím na 3x. Pokud chceš sportovní jízdu vol motorizaci 2.3 T5, nebo jestli nemáš hluboko do kapsy tak 2.5T R.. Pokud chceš šetřit na PH tak pořiď 2.4 D5 Hlavně kup auto co má kvalitní historii pravidelných servisů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2012 15:25, rada
Mám S60,najeto už 255tkm jen s běžným servisem plus spojka,kotouče,tlumiče a nějaký ten čep. Auto je to poměrně nudné,prostoru nemá dvakrát ale je opravdu spolehlivé. Já si příští rok pořídím opět nové auto a opět VOLVO.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2012 15:26, rada
Jak píše Dejv,opravdu si zkontroluj kompletní historii-nejlépe ve Volvu. Němci a hodně Italové se jich zbavují při nájezdu 250 tkm a více. Takže pokud Ti bude někdo nabízet kousek,který má skvělých 150 tkm,tak se můžeš být potom hodně zklamaný. Tenhle typ 93 kw je víceméně stejný jak jsme měli my ve 120 kw verzi,akorát upraven na nižší výkon,ještě je 136 kw verze,ale asi na ni nedosáhneš financema. Rozhodně se jedná o hodně dobré dieslové motory,kterým se ve své době mohlo rovnat jen Bmw s třilitrovou naftou a šesti hrnky. Když jsme ho prodávali ve 280 tkm,tak interiér byl jako nový,žadná rozthaná kůže,sešlapaný pedály apod. Hodně štěstí při výběru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2012 15:26, rada
Superba,jde načipovat na 270koní a pak jede 300 a za 5 litru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2012 16:38, rada
2 marek : I ty vtipálku, není 5l moc ? a 270 PS málo ? Volvo moc neznám tak nebudu kecat. Ale jel jsem vzadu a potrvzuju ( a to mám jen skoro japonských 176cm ) málo místa, na hory i ve 4 utrpení ! Přeju hodně stěstí při výběru ! PS. nebál bych se benzínu, ani s turbínou....zážitků už v moderních autech není moc, toto bude asi jedna s posledních možností
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.11.2012 21:29, rada
2 marek: superba jedoucího 300 bych chtěl vidět...... To už by mu musela odlítnout hauptna
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2012 07:24, rada
305 ukázala gps,nic neodlétlo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2012 07:45, rada
2 marek: 2.3 T5 (05) v úpravě BSR se 350hp a 491nm nechá tvého v superba někde tam, kam ani zpětná zrcátka nedohlédnou. Ale za 5l to teda nepojede no tak už radši mlčím. Jak řekl zdenyx motory 2.4 D a 2.4 D5 jsou skoro totožné.. Základ je stejný, liší se akorát turba a software víceméně. Zaznělo tu pár vět o tom, že jsou tyto auta nudná. Dieselové motory jsou tichý, nesvádějí k rychlé jízdě a jednoduše "nekřičí" Podle mě je to otázka názoru a motorizace: motory 2.3 T5, 2.4 T5, 2.5T R, rozhodně nudné nejsou. Pokud ale chceš diesel s vyšším výkonem tak zkus zvážit, jak uvádí BSR, "optimalizaci výkonu motoru" http://www.bsrczech.cz/produkty/tuningove-kity/volvo/s60-2001-2009/d5/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2012 08:07, rada
Můj závěr: zkušenosti s benzínovými motory (2.0T, 2.4, 2.4T a 2.5T) nemám, ale podle mě to bude stejné jako u dieselů z hlediska spolehlivosti. Zkus si pročíst Volvo fóra o těchto motorech osobně bych ale vsadil na 2.4T a 2.5T. Dieselové motory jak už jsem řekl jsou velmi spolehlivé, úsporné, není žádný problém na nich nalítat 300000km a více. Pokud má auto kvalitní historii a je pečlivě udržované v aut. Volvo servisech tak vydrží téměř věčně. Doporučuji před koupí odvézt do Volvo servisu, zainvestovat 1600,- (+-) a za 2 - 3 hodinky ti o tom autě řeknou úplně všechno!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2012 09:58, rada
pane bože, to si z nás dělá zase někdo legraci? superb může jet 300km/h leda tak naloženej v Šikanzenu nebo TGW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2012 20:02, rada
BSR čipování je asi nejlepší,co může být. Přímá úprava od Volva. T6 je opravdu skvělá,máme ještě starou verzi S80,k motoru žádná výtka,ale automat nic moc,ale díkybohu drží. Ale teď s nastávající zimou citelné pomalejší zařazení a hlavně prodleva u podřazení ze tři na dva. Celou dobu,co ho vlastníme klasická údržba. Každých 40 tkm výměna oleje v převodovce,plus filtr. Jen spotřeba trošku horší ve městě-12 až 14 litrů,ale dálniční a rychlostní jízda okolo 9. Co se týká servisu,cenově bych to srovnal s Bmw řady 5. Servis nastaven na 15000 km a cenově v rozmezí 6-12 tisíc. Přešli jsme z S60 na S80,protože prostor na zadních sedadlech nic moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.11.2012 21:20, rada
otec si koupil novou s60 v roce 2002 s d5 motorem.. co vim tak se mu jednou menilo turbo, asi 2x spojka, 2x komplet brzdy a ted nevim jestli 1x nebo 2x se menil komplet podvozek ale tusim ze jen jednou.. pred 2 lety mi auto daroval. k dnesnimu dni ma najeto 692000 km a kdybych tachometr stocil na 150000 km garantuju ti ze to nepoznas.. super kvalita soudruzi ze svedska nejspis vedi jak na to..
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Friday 30.11.2012 08:39, Opravdu je S60 výchozí pro V70
Již první odstavec mě zarazil. Vždy jsem se domníval a myslím si tostále, že model V70 vychází ze sedanu S80 a nikoli z S60.
respond
Matka Kr
number of posts3
date of registration22.05.2009
Friday 30.11.2012 10:19, RE: Opravdu je S60 výchozí pro V70
Pavlik posted by:
Již první odstavec mě zarazil. Vždy jsem se domníval a myslím si tostále, že model V70 vychází ze sedanu S80 a nikoli z S60.


To až ta generace od r 2007, v článku je to dobře
respond
*autofans*
number of posts159
date of registration21.11.2008
Friday 30.11.2012 10:46, Topení a spotřeba
Pěkné povídání, jen si dovoluji poupravit mýtus o topení. Přídavné teplovodní topení mají prakticky všechny dieselové motory pokud nejsou dovezeny např. z Itálie. Přehrátím SW lze toto topení upgradovat na zcele nezávislé s časovačem přes displej palubního PC. Osobně doporučuji 2.4 atmo benzin, na štrece umí i pod 8 litrů, kolem komína do 10 s manuálem a nesponzorujete Boscháčký dieselservisy. Reálná spotřeba D5 je totiž kolem 7 litrů, palubní PC u řady 60/70/80 dost kecá.
respond
Attila
number of posts18
date of registration19.09.2008
Friday 30.11.2012 13:55, spotreby
Realna spotreba D5 v suburban provozu je kousicek pod 6l/100km, dalnice 140-150km/h je 6.7l/100km. Palubak keca zhruba -15%. Nejvice to zere ve meste (nemam exaktne zmereno), kde se toto auto pro svoji rozmernost moc nehodi. Je to klidny hltac kilometru. Starsi 103kW verze - taky 5ti hrnek TDI (puvodne audi A6) jezdi jeste cca o 0.5l meme - opet suburban i na dalnici. Auto je na sve rozmery pomerne nizke, proto je na dalnici usporne.
Nezavisle topeni byva elektricke - zapina se pri startu, nebo bufik. K dosazeni komfortni teploty je potreba ujet tak 10km.
respond
martini_2
number of posts2
date of registration30.11.2012
Friday 30.11.2012 18:16, Neplaťte zbytečně víc
Na S60 D5 nedám dopustit už pátým rokem, pokud se nevybere vyběhaný stočený střep, je to skvělé auto. Jen ty ceny dílů jsou tady v česku (jako se vším) předražené. Z británie nový originál setrvačník spojka a ložisko vyjde na zhruba 17tis. Přístrojovku taky netřeba novou za 23tis, já ji nechal spravit kdesi v Brně, tel. 602749614.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.