0
back
 

diskuze k tématu: Volvo C70 - jakou je ojetinou?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.07.2009 10:33, rada
http://forum.volvoklub.cz/index.php
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.07.2009 12:53, rada
Dobrý den, Volvo C70 je opravdu trochu unikát, ale rozhodně spolehlivý a bezpečný. Není co dodat... Snad jen původ a stav konkrétního kusu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.07.2009 18:23, rada
Perfektní auto jako celek,odolný podvozek,brzdy brembo,je opravdu bezpečný spousta airbagu atd.Motor 2,3 v5 turbo je neskutečný tahoun a držák.Ipřes značnou hmotnost vozu (kolem 1650kg) ujedete většině aut navíc má motor užasný zvuk.O automatu moc nevím mám zkušenost s manuálem..Když budeš kupovat tak prověř hladinu oleje v motoru pokud bude ryska suchá tak se volvu vyhni obloukem.Svědčí to o starostlivosti minulého majitele.Nejlépe sháněj auto se serviskou.Na najetých km pak nezáleží.Jestli koupiš dobře tak tě toto auto bude neustále překvapovat svým komfortem,výkonem a v neposlední řadě značným apetitem(Při snaze o uspornou jizdu jsem se dostal na 10l.Ostrá jízda znamená odběr 17-20 litru)Ale vrátí to masivním zátahem a užasným zvukem.Jízda v tomhle autě se pro mě stala nezapomenutelnou.Už nechci nic jiného než auto s 5-ti válcem turbo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.07.2009 08:12, rada
bezpečnost auta bych rozhodně neposuzoval podle počtu airbagů!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.07.2009 10:18, rada
Opravdu je fascinující jakou má Volvo stále v dnešní době pověst VELMI bezpečné značky, podívejte se na crash testy a zjistíte, že je to max. lehký nadprůměr, nicméně je zajímavé sledovat jak hluboce je ten "mýtus" v širé veřejnost zakořeněn. Proti Volvu samotnému jinak vůbec nic nemám, jen to považuji za zajímavé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.07.2009 11:49, rada
Milan: Stejně jako mercedes má pověst "nejkvalitnějších vozů" světa, přitom už cca 15 let pravidelně končí ve statistikách spolehlivosti na konci...Prostě lidská blbost a marketing dělají svoje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.07.2009 16:34, rada
Výborná volba pro fajnšmekra...opravdu můžu doporučit - jezdím roky jen Volva a nikdy bych si nekoupil ubohého Passata nebo podobnou paštiku.
Motor T5 je na vrcholu - neuvěřitelný zátach v jakékoli rychlosti - doporučuji - jak psal předchozí je ale důležité jak se o něj staral předchozí majitel a jestli má plný servis jen ve Volvu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.07.2009 16:41, rada
jo a ještě pro hnidopichy v oblasti bezpečnosti - projděte si testy těchto ročníků třeba 1999,2000 - porovnejte třeba s BMW 3 řadou což je srovnatelná třída k C70 BMW 2 hvězdy ???? a co třeba ten báječnej Superb - airbag řidiče co se nedostatečně nafoukne a řidič si rozdrtí hrudník o volant a střecha co se zlomí hmmm ale je to přeci TDI...koukněte se na testy Euro NCAP superb 2002 a na jejich komentář...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.07.2009 18:04, rada
No, nevím, superblb se v roce 99 ještě přece nemontoval, tak bych to moc neporovnával...
Ale nesmyslné pověry o bezpečnosti volva jsou skutečně mezi veřejností zakořeněny, a přitom se stačí podívat na některá crash-videa na youtube...Ta "obrovská" (mimochodem o délce necelých 4,8 m - to je dnes standard střední třídy - ta "obrovitost" je pouze optická, a je dána hranatostí karoserie) kombi se bortí jak papír!
Takže jsou to kecy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.07.2009 18:34, rada
jen těžko radit,člověk by měl tento vůz vyzkoušet,já jsem s ním jezdil ale byl to rok 03,pak jsem to vyměnil XC90 2.9biturbo,a obě auta jsou super,oba automaty,můžu napsat,že S500 mi neujel,o spotřebu jsem se moc nezajímal,to nedělám ani teď.Mohu jen doporučit,jistota je původ ČR a serviska,toto auto svádí lidi jezdit na doraz a turba nejsou zrovna levná záležitost,navíc se nedají repasovat což znamená koupit nové ve volvu nebo sehnat s dobré málo jeté bouračky.Šťastnou ruku při výběru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.07.2009 00:19, rada
Kamarat má T5 2,3 v S60 atuo ma skutočných 220t km... a ide ako utrhnute z retaze... spotrebu neviem.. asi okolo 9-10L???
Btw:Kolko si tak potiahne 2,0T 166kW?...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.07.2009 01:07, rada
Proc tu tyhle diskuse vubec jsou...
Radim vam pane chvili pockat na reakci z redakce tam se opravdu neco dozvite, ne jako tady tlachani o nicem..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.07.2009 12:27, rada
Hezký den,mám Volvo C 70 2,0 20V(cabrio) v této motorizaci je to nepříliš živé auto a spotřeba s lehkou nohou je po městě kolem 10-11l mimo město se dá jet i za 8,9. Pak třeba dlouhé štreky jako Chorvatsko,Itálie i pod 8,5l, ale to opravdu musíte plyn jen lechtat a většinu času jet po dálnici. Prostě objem 2000cm3 je na tak těžké auto málo. Jinak mám r.v.2000 a jsem druhý majitel,ve 100tis km jsem nechal udělat rozvody a světe div se včetně vodní pumpy jsem se vlezl do 10tis.kč(práce ovšem ne ve značkovém servisu) Auto jsem si koupil jako druhé pro radost a tím se mi i Volvo odměňuje.Mám ho jen na víkendy a pro zábavu, je to pohodlné auto a v plné výbavě co se týče jízdních lastností je to taková houpačka, dá se jet i svižně(když neřešíte spotřebu(, ale v zatáčkách je ta váha vozu dost znát a než jsem si zvykl tak jednou jsem měl i namále. Co se týče oprav jsem řešil jen běžný materiál(olej,filtry,desky....) Co se bezpečnosti týče tak ikdyž má kabrio za hlavami na zadních sedadlech vystřelovací vzpěry a výrobce(četl jsem manuál) uvádí že je bezpečné při přvrácení tak bych na to tak moc nespoléhal.Jinak doporučuji opravdu dobře vybrat a nemusí to být zrovna jen auto které mělo vždy značkový servis(pokud budou doloženy doklady o údržbě). Nespornou výhodou aut Volvo je i to, že se téměř nakradou,pominu-li XC 90.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.07.2009 11:03, rada
Dobrý den,
Volvo je prostě Volvo. K tomu není co dodávat. Z příspěvků je scela zřetelné, kdo volvo řídil, a kdo ho možná někdy z dálky viděl. Stačí usednout za volant, a je to jiný svět. Tady končí laciné tvary, laciné materiály, nuda ve vší šedi. Tady ovšem končí hlavně technická nedokonalost. Volvo dokázalo po technické stránce vytvořit mnoho naprosto unikátně spolehlivých tipů. Žádné auto není samozřejmě bezproblémové, AWD například-bych se vyhýbal obloukem. Dále motory NEvolvo, posunou auto o pořádný kus zpět. Prostě degradují volvo na kdejaký koncern. Rozhodně bych volil T5. Jednou se svezete, a budete navždy lapen. Spotřeba je k výkonu velmi slušná, jízdní vlastnosti C70 na dobu vzniku extremně dobré, i dnes je mnoho vozů, které jsou na tom daleko hůř. Brzdy špičkové, nevadnoucí, s velkým nájezdem. Pokud je C70 v dobrém stavu, je to prostě radost. Volvo je prostě Volvo. Škoda, že tam "dělal pořádek" ford. Věčná škoda. Zasvěcení "dvojkaři" a ostatní "krabicáři" vědí, o čem mluvím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.07.2009 11:24, rada
Ondra Václavík to napsal skoro vše a má pravdu... Jezdil jsem v hodně značkách a modelech, přičemž jsem Volvo úplně přehlížel. Jen mi bylo divné, proč v něm jezdí i lidé, kteří mají peníze i na "prestižnější" značky. Pak jsem si koupil (na jejich radu) V70 a pochopil. Je to vážně všechno trochu jinak a lepší. Volvo jsem prodal a koupil supervýhodně koncern. Kdyby nebyl za poloviční cenu, neudělal bych to. Ale cena šla pochopitelně dolů, tak se znovu ohlížím po Volvu. Ty pitomce, kteří chtějí zpochybnit bezpečnost Volva bych chtěl vidět třeba za volantem V70, ale to je marné!!! Vždycky se tu najde někdo, který věci nepříliš rozumí a o to jsou jeho přízpěvky "fundovanější". Rozhodně se nenechte rozhodit těmito "radami" a zeptejte se na Volvo foru. Zdravím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.07.2009 14:32, rada
no hlavně to koupeno v Čr a nejlépe z Prahy,a máte jistotu řádně vymlácené a prosolené popelnice!!!určitě bych se vyhnul obloukem vozům z ČR!!!zkusil bych It.,tak mají volva rádi,jezdí jich dost,nebude mít vybitý podvozek a nebude ohnilé nebo CH,
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.07.2009 14:35, rada
"...a zeptejte se na Volvo foru" (Cuba)
Jasně, a pak se mrkněte na Ford forum, Mercedes forum, Opel forum, Renault forum... a všude se dočtete, že PRÁVĚ TAHLE značka je ta nej...
Opravdu rada k nezaplacení!
Nevím, v čem by jako volvo mělo být "jiný svět", je to auto jako každé jiné, navíc z dolních pater žebříčku poruchovosti - stačí se např. podívat na carsurvey.org na spokojenost s modelem S80!Je to tragédie...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.07.2009 15:31, rada
Heleď se, Kvíčala,
nikdo ti to nenutí. Sedlej dál svojí haťapku, a všude říkej jak je skvělá a jak perfektně jede, a jak vlastně ani nežere. Pro takový magory je volva škoda. Já bohužel volvo nemám (zaztím), ale něco sem se sním nadrandil po celých státech, a řeknu vám jedno - asi 60 tisíc majlý bez jediný chybyčky, bez jedinýho zásahu (krom výměny ojlu). Až došetřím nějakou tu kačku, tak jdu po volvu jako slípka po flusu! A to jsem se najezdil s ledasčím! Volvácky pětivály jsou opravdu úžasný, ať už benál, nebo i ten dehet. Ale tady je to marný - jak to nemá tři válce, nemůže to mejt úspech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.07.2009 15:59, rada
Koukám, že s dnešními možnostmi se dá připojit rovnou z hospody - teda usuzuju podle formy příspěvku. Mimochodem, jak starý bylo to Volvo, když jsi na něm těch 60 tisíc (my říkáme tady) mil. Byla to ojetina z roku 2000 - takže 9 let stará?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.07.2009 16:33, rada
Ne Davide, nejsem připojený z lokálu. Ostatně já jsem abstinent. Volvo, jenž jsem měl půjčené od jednoho rodinného přítele, bylo myslím z roku 2004. Nevím přesné označení, ale byl to kombík střední třídy. Tuším V70 2,4D něco kolem 160 koní. Mk si nepamatuji, ale byl opravdu slušný. Tipoval bych tak 320-360 Nm. Byl dovezený z CZ, takže žádná americká poloverze, jak bývá často zvykem. Víte, pokaždé od té doby, kdykoli to auto vidím, mám takový zvláštní srdeční pocit. Jako když potkáte svoji velkou tajnou lásku. Musím dále předeslat, že rozhodně nejsem srdcoví „autař“, a vozidla považuji pouze a jen za otroctvo lidstva. Ale jednoduše při svém nájezdu poznám, jaké auto je velmi dobré, jaké je obstojné, a jaké nestojí za úvahu vůbec kupovat. Neznám konkrétně model C70, ale jezdil jsem z mnoha vozy značky Volvo, a musím konstatovat, že mě vždy příjemně potěšily. Nejvíc snad Volvo 850. V té době jsem měl za svůj osobní vůz Peugeot 406 a jízda se prostě nedala absolutně srovnávat. Nemyslím, že by to bylo jen motorem - výkon byl samozřejmě díky většímu objemu patřičně větší, ale prostě chování vozidla jako celku. Například dodnes jsem se nesetkal s tak promyšleně fungující automatickou A/C. Sedadla má volvo pokaždé naprosto příkladná a maximálně pohodlná. Ergonomie na jedničku. Brzdy vždy špičkové. Plechy nejsou papírové, lak je dokonalý, antikorozní úprava úžasná... prostě s pohledu běžného uživatele nemá Volvo slabších stránek.
Jan Stolař, Děčín
PS: za svůj příspěvek se rozhodně nestydím, a stojím si za tím.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.