0
back
 

diskuze k tématu: Škoda už je v Evropě na dohled od první desítky

category of topic classification: německá vozidla, česká vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2012 10:46, Hurá
Hurá, vivat škoda a simply clever, škoda jede, atd. atd.......asi si samou radostí zkrátím pracovní dobu a půjdu si zaplavat )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2012 11:30, RE: Hurá
Pavlik posted by:
Hurá, vivat škoda a simply clever, škoda jede, atd. atd.......asi si samou radostí zkrátím pracovní dobu a půjdu si zaplavat )
Správný PR automobilky Škoda :" Naše automobilka je v Evropě jednu příčku hned za Mercedesem, podle posledních údajů by se dalo říct, že MB šlapeme na paty "
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2012 11:58, RE: Hurá
Pepe posted by:
Správný PR automobilky Škoda :" Naše automobilka je v Evropě jednu příčku hned za Mercedesem, podle posledních údajů by se dalo říct, že MB šlapeme na paty "
Zajímavé je, že ve většině států jejich občané právě fandí domácím automobilkám. U nás co je domácí, to musíme okamžitě poplivat. Škoda je taková jaká je, kromě: 1) fopa s řetězy 1.2TSI 2) plašení všeho živého v okruhu 3km od zvukové kulisy 1.9TDI PD 3)vždycky vyžrané auto na malém podvozečku . ... Tak ty auta opravdu špatné nejsou. Technika, materiály, výdrž, spolehlivost atd. Jako ve svých kategoriích patří rozhodně do té lepší polovičky. Tak tu z toho nedělejte vaši rádoby pózu, jak se Škoda nehodí. ps: Že žebříček těch 10 hodnot je kravina je jasné, ten Renault na Peugeotem a Fordem tam bije do očí njn.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2012 12:53, RE: Hurá
Fénix56 posted by:
Zajímavé je, že ve většině států jejich občané právě fandí domácím automobilkám. U nás co je domácí, to musíme okamžitě poplivat. Škoda je taková jaká je, kromě: 1) fopa s řetězy 1.2TSI 2) plašení všeho živého v okruhu 3km od zvukové kulisy 1.9TDI PD 3)vždycky vyžrané auto na malém podvozečku . ... Tak ty auta opravdu špatné nejsou. Technika, materiály, výdrž, spolehlivost atd. Jako ve svých kategoriích patří rozhodně do té lepší polovičky. Tak tu z toho nedělejte vaši rádoby pózu, jak se ...
Mě to jenom hrozně pobavilo. Tak promiň )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2012 16:40, RE: Hurá
Fénix56 posted by:
Zajímavé je, že ve většině států jejich občané právě fandí domácím automobilkám. U nás co je domácí, to musíme okamžitě poplivat. Škoda je taková jaká je, kromě: 1) fopa s řetězy 1.2TSI 2) plašení všeho živého v okruhu 3km od zvukové kulisy 1.9TDI PD 3)vždycky vyžrané auto na malém podvozečku . ... Tak ty auta opravdu špatné nejsou. Technika, materiály, výdrž, spolehlivost atd. Jako ve svých kategoriích patří rozhodně do té lepší polovičky. Tak tu z toho nedělejte vaši rádoby pózu, jak se ...
Jaký plivání? Já jen odhaduju, jak by se ten žebříček taky mohl pojmout. Znělo by to skvěle, a nikdo by to nemohl označit za nepravdu. Auta to jsou dobrý, u nás trošku nadhodnocený. Prostě výběhová (např. 1,6 75kW), průserová (1,2HTP, TSi, 1,4TSi) technika zabalená v neforemným (fabia) až ošklivým (roomster) kabátě. Ano, octavia, superb dobrá, resp. výborná SLUŽEBNÍ auta. To, že se konečník (konečný zákazník) rozhodne, že vyplázne prachy za něco hezčího, nebo nedejbože spolehlivějšího, ještě neznamená, že Škodovce nefandí, nebo že na ní dokonce plive. Byla by to nuda, kdyby Češi jezdili jenom ve Škodovkách, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.07.2012 21:23, RE: Hurá
Fénix56 posted by:
Zajímavé je, že ve většině států jejich občané právě fandí domácím automobilkám. U nás co je domácí, to musíme okamžitě poplivat. Škoda je taková jaká je, kromě: 1) fopa s řetězy 1.2TSI 2) plašení všeho živého v okruhu 3km od zvukové kulisy 1.9TDI PD 3)vždycky vyžrané auto na malém podvozečku . ... Tak ty auta opravdu špatné nejsou. Technika, materiály, výdrž, spolehlivost atd. Jako ve svých kategoriích patří rozhodně do té lepší polovičky. Tak tu z toho nedělejte vaši rádoby pózu, jak se ...
Škodovka tak špatná skutečně není. Až teda na ty ceny, to je vše co soudného člověka vždy vymlátí do oka a do slepoty. Nicméně já nejsem arbitr cizích peněženek a chutí. Dnes jsem se ale málem pochcal ze zprávy o naprosto famozním úspěchu RAPIDA na indickém trhu (11500 ks za 6 měs) a totálním úspěchu Škody Citigo (od uvedení na trh 5500 ks). Jj, celej svět se z toho může posrat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2012 07:41, RE: Hurá
typek posted by:
Škodovka tak špatná skutečně není. Až teda na ty ceny, to je vše co soudného člověka vždy vymlátí do oka a do slepoty. Nicméně já nejsem arbitr cizích peněženek a chutí. Dnes jsem se ale málem pochcal ze zprávy o naprosto famozním úspěchu RAPIDA na indickém trhu (11500 ks za 6 měs) a totálním úspěchu Škody Citigo (od uvedení na trh 5500 ks). Jj, celej svět se z toho může posrat
Proč ta škodovka vyvolává stále dokola převážně u těch samích lidí tak silné emoce?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2012 08:03, RE: Hurá
Fanda posted by:
Proč ta škodovka vyvolává stále dokola převážně u těch samích lidí tak silné emoce?
Protože nás dráždí neustálé PR okecávání těch samých lidí, jak je ta škodovka nejlepší a nejskvělejší. Není to špatný průměr (byť předražený), ale to je tak všechno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2012 08:34, RE: Hurá
Pavlik posted by:
Protože nás dráždí neustálé PR okecávání těch samých lidí, jak je ta škodovka nejlepší a nejskvělejší. Není to špatný průměr (byť předražený), ale to je tak všechno.
Bohužel prakticky každý model škodovky musí být postaven tak,aby příliš nekonkuroval podobnému modelu od volkswagenu,proto se musejí dělat kompromisy.Někdy se to povede víc,někdy míň.V minulosti byla u nás škodovka hodně drahé auto,ale v posledních letech šla s cenou hodně dolů ,na to museli zareagovat i ostatní prodejci a díky tomu máme v současné době jedny z nejlacinějších aut v evropě.Nějaké tabulky asociace evropských prodejců jsou mi ukradené,škodovce přeju aby se jí dařilo proto,že u nás živí spoustu lidí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2012 08:44, RE: Hurá
Pavlik posted by:
Protože nás dráždí neustálé PR okecávání těch samých lidí, jak je ta škodovka nejlepší a nejskvělejší. Není to špatný průměr (byť předražený), ale to je tak všechno.
Ve Francii také stále okecávají, jak je Peugeot, Renault a Citroen nejlepší, samotní frantíci je kupují jako zběsilí, protože pro ně je na prvním místě Francie, potom dlouho nic a potom možná Německo. Auta z jiných zemí se tam kupují minimálně. Kromě luxusních. Je to možná naivní, odvolávat se na trošku národní hrdosti, ale měli bychom se nad sebou zamyslet. ....... a už čtu, že Škoda není naše, že je Helmutova....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2012 11:18, RE: Hurá
Fanda posted by:
Bohužel prakticky každý model škodovky musí být postaven tak,aby příliš nekonkuroval podobnému modelu od volkswagenu,proto se musejí dělat kompromisy.Někdy se to povede víc,někdy míň.V minulosti byla u nás škodovka hodně drahé auto,ale v posledních letech šla s cenou hodně dolů ,na to museli zareagovat i ostatní prodejci a díky tomu máme v současné době jedny z nejlacinějších aut v evropě.Nějaké tabulky asociace evropských prodejců jsou mi ukradené,škodovce přeju aby se jí dařilo proto,že u nás živí spoustu lidí.
Škodovku nekriticky obdivují lidi, jako jsi ty. Člověka, kterej vidí souvislosti, by nenapadl takovej blábol, jako v poslední větě. Škodovka totiž na výrobních linkách živí taky dělníky z Polska, Slovenska, Bulharska a pod., v zahraničí v motorárnách a pod. Naproti tomu ostatní automobilky (Opel, Ford, Volvo) živí další lidi v Čechách a na Moravě ve fabrikách, kde se vyrábějí světla, kabelové svazky, tapecírunky, palubky, dřevěná obložení interiéru... Chlapče, svět je globalizovanej, spousta věcí je jinak, než vypadají. A zopákni si češtinu ze ZŠ (příspěvek ob jeden výš), takhle jakékoliv přesvědčování působí legračně...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2012 11:26, RE: Hurá
rojack posted by:
Ve Francii také stále okecávají, jak je Peugeot, Renault a Citroen nejlepší, samotní frantíci je kupují jako zběsilí, protože pro ně je na prvním místě Francie, potom dlouho nic a potom možná Německo. Auta z jiných zemí se tam kupují minimálně. Kromě luxusních. Je to možná naivní, odvolávat se na trošku národní hrdosti, ale měli bychom se nad sebou zamyslet. ....... a už čtu, že Škoda není naše, že je Helmutova....
Je to asi logický, ne? PSA je z velké části "rodinná" firma, Renault dokonce státní. Přece si nebudu kupovat něco, co se mi nelíbí, nebo to nepotřebuju, jen proto, že je na výrobku vyšší podíl práce českých rukou. A na to, co se mi líbí, nemám, a stát mi to nezadotuje (jako ve Francii hybridy od PSA, resp. Toyoty). Takže si koupím, co sám uznám za vhodný...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2012 13:10, RE: Hurá
Pavlik posted by:
Protože nás dráždí neustálé PR okecávání těch samých lidí, jak je ta škodovka nejlepší a nejskvělejší. Není to špatný průměr (byť předražený), ale to je tak všechno.
Tak. Jen mě to například nedráždí, mě je to u řiti, já jedu v případě Škodovky v "lidech" a jejich nemohoucnosti dokázat jaká je to světová špica. Furt dokolečka ta samá sekyrková polífka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2012 15:00, RE: Hurá
Pepe posted by:
Škodovku nekriticky obdivují lidi, jako jsi ty. Člověka, kterej vidí souvislosti, by nenapadl takovej blábol, jako v poslední větě. Škodovka totiž na výrobních linkách živí taky dělníky z Polska, Slovenska, Bulharska a pod., v zahraničí v motorárnách a pod. Naproti tomu ostatní automobilky (Opel, Ford, Volvo) živí další lidi v Čechách a na Moravě ve fabrikách, kde se vyrábějí světla, kabelové svazky, tapecírunky, palubky, dřevěná obložení interiéru... Chlapče, svět je globalizovanej, spousta věc...
Škodovku neobdivuji,ale ani nemám důvod ji zatracovat.Koupil jsem od ní dvě auta z toho jedno mi dobře slouží i vsoučasnosti.Již dříve jsem zde napsal.že auto co jsem naposledy zakoupil je od Hyundae.To že je svět globalizovaný,to vím stejně dobře jako ty.Stále ,ale ve všech pobočkách škodovky převažují místní zaměstnanci,zrovna tak i po většinou ve firmách co dodávají různé díly.Sám jsem z Českomoravské Vysočiny kde práce zrovna moc není.Shodou okolností je zde jeden z největších zaměstnavatelů,co vyrábí i pro škodovku.Jo a za pravopis se omlouvám,ale za ostatním si stojím.Škodovka pro mě není nejlepší auto,ale pouze si chci zachovat nestranný názor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2012 15:49, RE: Hurá
Fanda posted by:
Škodovku neobdivuji,ale ani nemám důvod ji zatracovat.Koupil jsem od ní dvě auta z toho jedno mi dobře slouží i vsoučasnosti.Již dříve jsem zde napsal.že auto co jsem naposledy zakoupil je od Hyundae.To že je svět globalizovaný,to vím stejně dobře jako ty.Stále ,ale ve všech pobočkách škodovky převažují místní zaměstnanci,zrovna tak i po většinou ve firmách co dodávají různé díly.Sám jsem z Českomoravské Vysočiny kde práce zrovna moc není.Shodou okolností je zde jeden z největších zaměstnavate...
To je dobře, já jsem v názorech taky konzistentní (ale ne nestranný). auty oné značky kupuju 14 let, k aut. servisu nemám výhrady (resp. jsem měl jednou, následně byl onen pracovník "převelen" jinam - asi jsem nebyl jedinej), mám ho poblíž... Ceny takové, že ani nemám potřebu řešit nějakou náhradu. Se staršíma autama jezdím do "neautorizáku", ale přitom specialistu na onen "koncern". A upřímně - je mi tak nějak jedno, jestli to auto vyrobil Žánpjér, Voloďa, Kurt, nebo Venca. Všichni ve finále za mzdu za mý auto můžou jet na vejlet do Prahy, kde je na Karláku o zbytek okrade rumunská kapsářka...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.07.2012 10:51, RE: Hurá
Fanda posted by:
Bohužel prakticky každý model škodovky musí být postaven tak,aby příliš nekonkuroval podobnému modelu od volkswagenu,proto se musejí dělat kompromisy.Někdy se to povede víc,někdy míň.V minulosti byla u nás škodovka hodně drahé auto,ale v posledních letech šla s cenou hodně dolů ,na to museli zareagovat i ostatní prodejci a díky tomu máme v současné době jedny z nejlacinějších aut v evropě.Nějaké tabulky asociace evropských prodejců jsou mi ukradené,škodovce přeju aby se jí dařilo proto,že u nás živí spoustu lidí.
Jak nemám rád statistiky prodejů, tak ti doporučím projít si nedávnou historii - potom nebudeš psát bludy. S cenovou válkou začal na českém trhu renault (koncem roku 2005), těsně následovaný citroenem. Následně slevnili ostatní, s poměrně dlouhým odstupem slevnil koncernem VW a jako poslední slevnila škodovka (z běžných neprémiových značek). Nedivím se škodovce, že slevnila jako poslední a stále je vzhledem k tomu co nabízí (a v jakých segmentech se pohybuje) bezkonkurenčně nejdražší, protože zjevně jsou lidé (jako ty) stále ochotni za průměrnou nabídku zaplatit nadrůměrné peníze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.07.2012 10:59, RE: Hurá
Fanda posted by:
Škodovku neobdivuji,ale ani nemám důvod ji zatracovat.Koupil jsem od ní dvě auta z toho jedno mi dobře slouží i vsoučasnosti.Již dříve jsem zde napsal.že auto co jsem naposledy zakoupil je od Hyundae.To že je svět globalizovaný,to vím stejně dobře jako ty.Stále ,ale ve všech pobočkách škodovky převažují místní zaměstnanci,zrovna tak i po většinou ve firmách co dodávají různé díly.Sám jsem z Českomoravské Vysočiny kde práce zrovna moc není.Shodou okolností je zde jeden z největších zaměstnavate...
Je vidět, že jsi ve škodovce nikdy nebyl - čechů je tam max 40%. A subdodavatele sem nepleť, většina z nich vyrábí pro několik automobilek souběžně a pokud jsou takoví blázni, že se orientují pouze na škodovku, tak stejně dříve nebo později padnou protože nedodržují základy diverzifikace rizika (i škodovka jde po úsporách).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.07.2012 15:17, RE: Hurá
Pavlik posted by:
Je vidět, že jsi ve škodovce nikdy nebyl - čechů je tam max 40%. A subdodavatele sem nepleť, většina z nich vyrábí pro několik automobilek souběžně a pokud jsou takoví blázni, že se orientují pouze na škodovku, tak stejně dříve nebo později padnou protože nedodržují základy diverzifikace rizika (i škodovka jde po úsporách).
Je jasný,že normálně víš všechno líp,ale s počtem 40 % českých zaměstnanců Škody Auto u nás v ČR jsi hodně mimo.Dohledal jsem si celkové počty zaměstnanců v závodech v ČR ,z toho počet zahraničních zaměstnanců a zjistil jsem, že jsi se sekl o více než 40%.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.07.2012 12:13, RE: Hurá
Fanda posted by:
Je jasný,že normálně víš všechno líp,ale s počtem 40 % českých zaměstnanců Škody Auto u nás v ČR jsi hodně mimo.Dohledal jsem si celkové počty zaměstnanců v závodech v ČR ,z toho počet zahraničních zaměstnanců a zjistil jsem, že jsi se sekl o více než 40%.
Opravdu? A jsou v té statistice zahrnuti pouze kmenoví i agenturní zaměstnanci? Kmenoví jsou opravdu převážně češi a potom také němci (řízení a vývoj), ale u agenturních (vlastní montáž) drtivě dominují poláci, rumuni a mongolové. Mimochodem agenturních zaměstnanců je ve škodovce téměř 70% celkového stavu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.07.2012 13:06, RE: Hurá
Pavlik posted by:
Opravdu? A jsou v té statistice zahrnuti pouze kmenoví i agenturní zaměstnanci? Kmenoví jsou opravdu převážně češi a potom také němci (řízení a vývoj), ale u agenturních (vlastní montáž) drtivě dominují poláci, rumuni a mongolové. Mimochodem agenturních zaměstnanců je ve škodovce téměř 70% celkového stavu.
Opět jsi mimo,není problém se zde na internetu podívat do výročních zpráv Škody Auto,zrovna tak i do statistik odborů.V současné době má Škoda Auto přibližně 26 000 zaměstnanců z toho u nás v ČR 22 ooo.Agenturních zaměstnanců je 2 700.Dále se uvádí,že po špatných zkušenostech se snaží počet agenturních zaměstnanců omezovat.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.