0
back
 

diskuze k tématu: Jiří Hrabovský: V Evropě udělal koncern VW stejný podvod jako v zámoří

category of topic classification: německá vozidla, česká vozidla
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Sunday 23.04.2017 21:51, RE: Emisie
Citroenak posted by:
Tie zaoceanske lode to sice vacsinu vypustia do mora (z ktoreho sa potom lovia ryby, ktore jeme, popripade vymrie par koralovych utesov)


To mě docela zajímá: vliv zaoceánských lodí na kvalitu masa ryb, případně vliv zaoceánských lodí na zánik korálů. Poprosil bych o nějaký link, rád si o tom něco přečtu. Mám ale spíš dojem, že jste právě stvořil nějaké novátorské ekologické teorie.

Tak jako tak pořád nevím jak zaoceánské lodě souvisí s tím, že máme dýchat koncentrovaný smrad z dieslů ve městech. A proč to třeba američani a japonci neakceptují a my v EU jo.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Monday 24.04.2017 09:35, RE: Odškodnění v EU?
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Milan123 posted by:
Nevím, za co chtějí lidi v Evropě odškodnění. VW nic nelegálního v Evropě neudělal a homologace je platná...svolávací akce je jen projevem dobré vůle a sama o sobě je k ničemu. V USA mají jiné zákony a proto VW byl u nich nelegální...Jinak doporučuji se zajet podívat např. do Číny, jak vypadá "neekologie".
Zjistil jste si vůbec něco o dané problematice, nebo jste o ní jen něco slyšel v hospodě? VW se dopustil podvodu při homologaci, za prokazatelného použití technického prostředku = homologace dotčených modelů je neplatná = tato auta nemají na silnici co dělat. Tak to vidí v US a tak je to dle zákona správně. Bohužel koncern zaměstnává příliš mnoho voličů a Německé spolkové země vlastní spoustu jeho akcií než aby byla vůle skutečně sebrat homologaci dotčených aut a koncern vrácením všech legálně nepoužitelných aut a vyplacením odškodného jejich majitelům finančně položit. Ostatní "podvádějí" legálně za použití mezer v zákonech, jen u VW se projevila arogance nebo neschopnost.
Nevím,jak to dělají ostatní,ale krátce po vypuknutí aféry byl dané problematice věnován pořad na čt 24 , do debaty byl přizván i pan Janda z Cimbu a ten má na daný problém dočista jiný názor.
Já nějakému Jardovi jeho názor neberu, jako automechanik je bezesporu výborný, když dokáže opravit/upravit koncernový šrot, tedy vlastně nabízené motory, do použitelné podoby. Jen si kladu otázku, jak dalece rozumí právní stránce homologačního procesu...


Když čtu Tvé výroky,tak se mi vybaví jedna Italská komedie a v ní věta.Máš pravdu šéfe,ty víš všechno nejlíp šéfe.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 24.04.2017 10:47, koncern
bez ohledu na emise, je faktem že koncern v posledních letech dodává naprosto nespolehlivé motorizace v podstatě ve fázi prototypu, pryč jsou doby spolehlivých aut cca z přelomu tisíciletí. není proto důvod je podporovat koupí jejich vozu
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Monday 24.04.2017 17:50, RE: Odškodnění v EU?
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Milan123 posted by:
Nevím, za co chtějí lidi v Evropě odškodnění. VW nic nelegálního v Evropě neudělal a homologace je platná...svolávací akce je jen projevem dobré vůle a sama o sobě je k ničemu. V USA mají jiné zákony a proto VW byl u nich nelegální...Jinak doporučuji se zajet podívat např. do Číny, jak vypadá "neekologie".
Zjistil jste si vůbec něco o dané problematice, nebo jste o ní jen něco slyšel v hospodě? VW se dopustil podvodu při homologaci, za prokazatelného použití technického prostředku = homologace dotčených modelů je neplatná = tato auta nemají na silnici co dělat. Tak to vidí v US a tak je to dle zákona správně. Bohužel koncern zaměstnává příliš mnoho voličů a Německé spolkové země vlastní spoustu jeho akcií než aby byla vůle skutečně sebrat homologaci dotčených aut a koncern vrácením všech legálně nepoužitelných aut a vyplacením odškodného jejich majitelům finančně položit. Ostatní "podvádějí" legálně za použití mezer v zákonech, jen u VW se projevila arogance nebo neschopnost.
Nevím,jak to dělají ostatní,ale krátce po vypuknutí aféry byl dané problematice věnován pořad na čt 24 , do debaty byl přizván i pan Janda z Cimbu a ten má na daný problém dočista jiný názor.
Já nějakému Jardovi jeho názor neberu, jako automechanik je bezesporu výborný, když dokáže opravit/upravit koncernový šrot, tedy vlastně nabízené motory, do použitelné podoby. Jen si kladu otázku, jak dalece rozumí právní stránce homologačního procesu...
Když čtu Tvé výroky,tak se mi vybaví jedna Italská komedie a v ní věta.Máš pravdu šéfe,ty víš všechno nejlíp šéfe.


Tak mi mé výroky argumentací vyvrať. Chápu, že ve světě motorů se o právní stránce problému moc nedočteš. Tím co říká v TV automechanik (byť opravdu dobrý) mě opravdu neohromíš - tezi "co se řekne v TV, to je pravda" věří jen opravdoví hlupáci. Prezentuješ soukromý názor pana Jardy a já mu jej neberu, ale o hloubce jeho znalostí homologačních procesů a jejich právní stránky nevíme zhola nic. Tedy nemohu nijak posoudit, zda je jeho názor pravdivý nebo alespoň reálný.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Monday 24.04.2017 20:58, RE: Odškodnění v EU?
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Milan123 posted by:
Nevím, za co chtějí lidi v Evropě odškodnění. VW nic nelegálního v Evropě neudělal a homologace je platná...svolávací akce je jen projevem dobré vůle a sama o sobě je k ničemu. V USA mají jiné zákony a proto VW byl u nich nelegální...Jinak doporučuji se zajet podívat např. do Číny, jak vypadá "neekologie".
Zjistil jste si vůbec něco o dané problematice, nebo jste o ní jen něco slyšel v hospodě? VW se dopustil podvodu při homologaci, za prokazatelného použití technického prostředku = homologace dotčených modelů je neplatná = tato auta nemají na silnici co dělat. Tak to vidí v US a tak je to dle zákona správně. Bohužel koncern zaměstnává příliš mnoho voličů a Německé spolkové země vlastní spoustu jeho akcií než aby byla vůle skutečně sebrat homologaci dotčených aut a koncern vrácením všech legálně nepoužitelných aut a vyplacením odškodného jejich majitelům finančně položit. Ostatní "podvádějí" legálně za použití mezer v zákonech, jen u VW se projevila arogance nebo neschopnost.
Nevím,jak to dělají ostatní,ale krátce po vypuknutí aféry byl dané problematice věnován pořad na čt 24 , do debaty byl přizván i pan Janda z Cimbu a ten má na daný problém dočista jiný názor.
Já nějakému Jardovi jeho názor neberu, jako automechanik je bezesporu výborný, když dokáže opravit/upravit koncernový šrot, tedy vlastně nabízené motory, do použitelné podoby. Jen si kladu otázku, jak dalece rozumí právní stránce homologačního procesu...
Když čtu Tvé výroky,tak se mi vybaví jedna Italská komedie a v ní věta.Máš pravdu šéfe,ty víš všechno nejlíp šéfe.
Tak mi mé výroky argumentací vyvrať. Chápu, že ve světě motorů se o právní stránce problému moc nedočteš. Tím co říká v TV automechanik (byť opravdu dobrý) mě opravdu neohromíš - tezi "co se řekne v TV, to je pravda" věří jen opravdoví hlupáci. Prezentuješ soukromý názor pana Jardy a já mu jej neberu, ale o hloubce jeho znalostí homologačních procesů a jejich právní stránky nevíme zhola nic. Tedy nemohu nijak posoudit, zda je jeho názor pravdivý nebo alespoň reálný.


Pavlíku,na co si to tu hraješ?Pan Janda na rozdíl od nás co se tíče aut ,jejich řídících jednotek a věcí s tím souvisejících skutečně hodně ví a umí.My dvá se tu ,tak leda můžeme dohadovat a to je tak všechno.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Tuesday 25.04.2017 15:55, RE: Odškodnění v EU?
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Milan123 posted by:
Nevím, za co chtějí lidi v Evropě odškodnění. VW nic nelegálního v Evropě neudělal a homologace je platná...svolávací akce je jen projevem dobré vůle a sama o sobě je k ničemu. V USA mají jiné zákony a proto VW byl u nich nelegální...Jinak doporučuji se zajet podívat např. do Číny, jak vypadá "neekologie".
Zjistil jste si vůbec něco o dané problematice, nebo jste o ní jen něco slyšel v hospodě? VW se dopustil podvodu při homologaci, za prokazatelného použití technického prostředku = homologace dotčených modelů je neplatná = tato auta nemají na silnici co dělat. Tak to vidí v US a tak je to dle zákona správně. Bohužel koncern zaměstnává příliš mnoho voličů a Německé spolkové země vlastní spoustu jeho akcií než aby byla vůle skutečně sebrat homologaci dotčených aut a koncern vrácením všech legálně nepoužitelných aut a vyplacením odškodného jejich majitelům finančně položit. Ostatní "podvádějí" legálně za použití mezer v zákonech, jen u VW se projevila arogance nebo neschopnost.
Nevím,jak to dělají ostatní,ale krátce po vypuknutí aféry byl dané problematice věnován pořad na čt 24 , do debaty byl přizván i pan Janda z Cimbu a ten má na daný problém dočista jiný názor.
Já nějakému Jardovi jeho názor neberu, jako automechanik je bezesporu výborný, když dokáže opravit/upravit koncernový šrot, tedy vlastně nabízené motory, do použitelné podoby. Jen si kladu otázku, jak dalece rozumí právní stránce homologačního procesu...
Když čtu Tvé výroky,tak se mi vybaví jedna Italská komedie a v ní věta.Máš pravdu šéfe,ty víš všechno nejlíp šéfe.
Tak mi mé výroky argumentací vyvrať. Chápu, že ve světě motorů se o právní stránce problému moc nedočteš. Tím co říká v TV automechanik (byť opravdu dobrý) mě opravdu neohromíš - tezi "co se řekne v TV, to je pravda" věří jen opravdoví hlupáci. Prezentuješ soukromý názor pana Jardy a já mu jej neberu, ale o hloubce jeho znalostí homologačních procesů a jejich právní stránky nevíme zhola nic. Tedy nemohu nijak posoudit, zda je jeho názor pravdivý nebo alespoň reálný.
Pavlíku,na co si to tu hraješ?Pan Janda na rozdíl od nás co se tíče aut ,jejich řídících jednotek a věcí s tím souvisejících skutečně hodně ví a umí.My dvá se tu ,tak leda můžeme dohadovat a to je tak všechno.


Fando, umíš číst složitější text nebo jen věty ze světa motorů? Nikde netvrdím, že pan Jarda (byť ho osobně neznám) není dobrý automechanik a tedy že neví jak funguje auto a jeho řídící elektronika. O "speciálním" nastavení ŘJ u VW ale neví zcela jistě nic a o důvodech pro jeho použití už vůbec nic. Proč by také měl, zabývá se opravami aut (cílový stav = hurá jede to = zákazník zaplatí) ne homologací a tedy jej moc nezajímá, co jde z výfuku. Byl by blázen, kdyby si pořizoval (jako podnikatel) drahý speciální analyzátor emisí na úrovni vědeckého pracoviště. A obyčejným měřením emisí prováděným před STK (a tedy automechanikům běžně dostupným) auto bez problémů projde i bez DPF, na takovou prkotinu se cinknutá sekvence softu vůbec nespouští....
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Friday 28.04.2017 11:04, RE: podvod
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Nejlepší na tom všem je,že ten průšvihový motor v reálném provozu vypouští stejně i méně škodlivin než motory konkurence.Dokonce se najdou i motory plnicí euro 6,které vypustí stejně škodlivin,jako zmiňovaný problémový motor 2 TDI.
Nevím proč jsi použil jednotné číslo - průšvihové motory od VW jsou v posledních letech všechny . Pravda je nejspíš taková, že s emisemi "podvádí" všichni, ale jen koncern byl tak přesvědčen o své nedotknutelnosti, že použil technické prostředky (software), tedy zanechal prokazatelnou stopu. Všichni ostatní šli cestou nejmenšího odporu a raději našli si skulinu v legislativě = použili legální cestu neb co není zakázáno, je povoleno.
Nevím,jak to dělají ostatní,ale nejdůležitější podle mě je,co skutečně jde z výfuků v reálném provozu.A jsou i takové vozy,které vypouští to samé a to údajně plní E-6


Pleteš se. Nejdůležitější (v EU) je správnej štempl na správným papíře. V USA to vidí jinak - v rámci "ochrany" svých pracovních míst našli hůl na evropskej "šrot", a nechali ty krámy pěkně odstavit. Místa na to mají dost
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.