0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia z roku 2000 - dobrá volba?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:09, RE: Milý i!
anonym posted by:
Kylie, abych pravdu řekl, už se Vám začínám divit, že se necháte takto provokovat. Když se podepíšete jako chlap, českej jouda, sem-tam přikývnete, že VW je prostě nejlepší, fabie je krásná a levná a prostorná a nejlepší.... tak později pod stejným jménem můžete napsat téměř cokoli. Tu poznámku onoho anonyma ze včerejška si nevšímejte už vůbec. Měli bychom se stydět, za takový zevl…
Díky, ale .... já se (bohužel) občas neudržím... (vím, že máte pravdu, nejrozumnější je, si urážek atd. nevšímat)
Pěkný večer Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:11, Felda
Přidám i něco k tématu, nechci jen spamovat. Máme v firmě feldu r.1999 1,3MPi v současné době najeto cca 202t km. Krom drobných poruch elektroinstalace (okna, světla) žádná ZÁSADNÍ závada. Auto vždy dojelo i z dlouhých cest (na felicii dlouhých). A posledních 150t km se střídají řidiči dne co den a každý se chce vrátit třeba do 17h. domů, takže jezdí tak, aby to stihli. Z celkového počtu km je tak 50t km po městě. Spotřeba pořád okolo 7,3 na 100.
V tom roce 99 jsem ji považoval za dobré auto, ale dnes ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:14, RE: Pro Alda!
anonym posted by:
To je vaše odpověď na mé ... Milý Aldo .... to NEchápu?!?
S čím to souvisí? K čemu se to vztahuje?
Kylie
Milá Kylie, proč se ptáte co je to spam když i Vy jste jeho autorkou...? Toto mj. zase nechápu já.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:14, RE: Milý i!
anonym posted by:
Spletla jsem datum, omlouvám se, vaše zcela nepřijatelná invektiva se objevila 17.9. ve 22:27 v diskuzi o motorech do Subaru Impreza. Stojíte si za svými slovy, nebo jste si už ta má ověřil a jen nevíte kudy z toho ven?
Kylie
Proboha, Kylie, odcestuj někam na chat. Vždycky jsem rád četl diskuse na tipcars, občas něco přidal ze svého, ale od té doby co se tu vyskytuješ a prasíš to tu, tak tvé kecy přeskakuju.Je to opravdu pro mě náročné a obtěžující. Jirka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:16, RE: Felda
Alda posted by:
Přidám i něco k tématu, nechci jen spamovat. Máme v firmě feldu r.1999 1,3MPi v současné době najeto cca 202t km. Krom drobných poruch elektroinstalace (okna, světla) žádná ZÁSADNÍ závada. Auto vždy dojelo i z dlouhých cest (na felicii dlouhých). A posledních 150t km se střídají řidiči dne co den a každý se chce vrátit třeba do 17h. domů, takže jezdí tak, aby to stihli. Z celkového počtu km je tak 50t km po městě. Spotřeba pořád okolo 7,3 na 100.
V tom roce 99 jsem ji považoval za dobré auto, ale dnes ...
Možná ještě jezdí proto, že je na hlínách a nad 5tými dveřmi má malé křídélko, co Oslíku?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:18, Milý "Jiří"!
anonym posted by:
Proboha, Kylie, odcestuj někam na chat. Vždycky jsem rád četl diskuse na tipcars, občas něco přidal ze svého, ale od té doby co se tu vyskytuješ a prasíš to tu, tak tvé kecy přeskakuju.Je to opravdu pro mě náročné a obtěžující. Jirka
Víte, trochu vám vezmu vítr z plachet. Když chcete psát pod více jmény, musíte se připojovat z různých míst.
Dobrou
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:19, Mé zkušenosti s Feldou
Měl jsem feldu cca 4 roky a to 98/1.3mpi-LPG. Závady-přestal dobíjet alternátor, ale to je spíš zanedbaná údržba-mají se po 60 000 km zkontrolovat uhlíky, zda již nejsou obroušené. Nezkontroloval jsem-byly obroušené. Potom přestalo fungovat čerpadlo paliva-opět moje vina-při provozu na plyn jsem nechával často minimum benzínu v nádrži-čerpadlo se tím benzínem chladí-nicméně motorek stál 1000 kč a udělal jsem si na čerpadlo vypínač. Problém největší je koroze-felda rezne KAŽDÁ, a to tak že hodně. Já měl 98 a před rokem už to začalo být vidět a zastavit to nejde :) Takže je nutné se smířit s tím, že za rok dva i ta felda z roku 2000 bude rezatá popelnice. Jinak nějaká skutečná závada mě nepostihla-výhoda je skutečně levný spotřební materiál- destičky za 300, výfuk za 800, gumy, kola, všechno to, co se musí pořizovat, aby auto jezdilo, stojí skutečně málo peněž a auto jsem si základním způsobem-olej, voda, filtry apod-dokázal servisovat sám. Jízdní vlastnosti jsou o ničem, komfort je o ničem, výbava je o ničem-pokud nic z toho někomu jako třeba mně nevadí, a kouká se hlavně na co nejlevnější provoz-tak proč ne. Pokud by taková Felda stála těch 30 000 a já bych ji provozovat někde na vesnici stylem dvakrát týdně do konzumu a na úřad, tak bych si ji klidně znovu pořídil-místo legitimace na veřejnou dopravu-. Ve spojení s LPG, kdy 1kč=1km, to je prostě taková flexibilnější alternativa hromadné dopravy, dnes v podstatě za totožné jízdné. Furt to je pohodlnější, než se trmácet busem či vlakem. Jinak za 85 000 neeeeee!!!!!! Za 100 000 se koupí auto o vesmírné vzdálenosti lepší :) Teď mám Opel Astra G-ta se dá kolem těch 100 000 koupit a to je prostě jiná dimenze-a to ta géčková Astra není žádný výkřik nejmodernější techniky-vlastně svým způsobem je tý feldě trochu podobná-konstrukčně jednoduchý auto -v NSR zřejmě lidový vůz podobně jako u nás felda, žádný vychytávky, účelový jednoduchý zařízení, nicméně když dva dělají totéž...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:23, Milý Aldo!
Alda posted by:
Milá Kylie, proč se ptáte co je to spam když i Vy jste jeho autorkou...? Toto mj. zase nechápu já.
Jak víte (a jak si snadno můžeme ověřit) NIKDY nezačínám první. JEN reaguji. JÁ si chci povídat a komentovat AUTA.
PS: Vždy na otázku odpovídáte otázkou? Zkuste třeba jednou odpovědět - pak se tomu může říkat diskuze (a může být třeba i o autech!).
PPS: Bude nová C5 mezi Finalisty Car of the Year 2009?
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:30, RE: Mé zkušenosti s Feldou
anonym posted by:
Měl jsem feldu cca 4 roky a to 98/1.3mpi-LPG. Závady-přestal dobíjet alternátor, ale to je spíš zanedbaná údržba-mají se po 60 000 km zkontrolovat uhlíky, zda již nejsou obroušené. Nezkontroloval jsem-byly obroušené. Potom přestalo fungovat čerpadlo paliva-opět moje vina-při provozu na plyn jsem nechával často minimum benzínu v nádrži-čerpadlo se tím benzínem chladí-nicméně motorek stál 1000 kč a udělal jsem si na čerpadlo vypínač. Problém největší je koroze-felda rezne KAŽDÁ, a to tak že hodně...
Pravidelně jezdím okolo domu, u kterého stojí krátká Felda s cenou 25.000, ale km ani rok nevím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:32, RE: Milý Aldo!
anonym posted by:
Jak víte (a jak si snadno můžeme ověřit) NIKDY nezačínám první. JEN reaguji. JÁ si chci povídat a komentovat AUTA.
PS: Vždy na otázku odpovídáte otázkou? Zkuste třeba jednou odpovědět - pak se tomu může říkat diskuze (a může být třeba i o autech!).
PPS: Bude nová C5 mezi Finalisty Car of the Year 2009?
Kylie
To netuším, určitě není špatná ani C6. A co ten F500?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:46, Milá Kylie
Už konečně zmlkni!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:51, Spiklenecká teorie
Zkusím vážně-nevážně jednu teorii. Možná je zde tentokrát úplně mimo, ale podstata tohoto scénáře se už v diskusích na webu objevila.

Kdybych chtěl neotřelým způsobem zpropagovat určitý produkt, použil bych vedle případných běžných metod i jednu levnou – vymývání mozků pomocí zdánlivých diskusních příspěvků. (To se více či méně umně na webu už dávno děje.) Dejme tomu bych do vybrané diskuse nainstaloval „osobu“, která by sugestivním a agresivním způsobem, jehož si nelze nevšimnout a nějž nelze nereagovat, začala cpát do hlav potřebnou „message“. Tedy dejme tomu, že auta značky X už vůbec nejsou tak špatná, jak se zde má za to. Tuto virtuální osobu bych v takřka 100% pánské společnosti okolo tradičního „mužského“ tématu prezentoval jako ženu. Neustále by zdůrazňovala, jak toho ví víc než ostatní a jak její pohlaví to těm ostatním vadí. Tím by je rafinovaně dráždila a zatahovala do nekončících výměn názorů. A čím bouřlivější diskuse, tím více příspěvků obsahujících komunikovanou message (auta X nejsou tak špatná, ba jsou výborná) by se v ní mohlo objevit.

Možná bych dokonce instaloval i protihráče, pomáhajícího rozdmýchávat vášně, a třeba i přitakávače, jenž naopak diskutérku podporuje. Kolik skutečných pisatelů by tyto příspěvky tvořilo, by záleželo na okolnostech.

Dovedu si i představit, že vše by bylo dohodnuté s webmasterem, resp. majitelem domény. Třeba za protislužby různého druhu (inzerce, barter, zapůjčení auta X) nebo z nějakého jiného důvodu. Neboť jinak by nebyl problém takto se rozvíjející diskusi utnout – čistě s poukazem na to, že příspěvky se mají týkat tématu. Mrtvý brouk redakce je při takto razantní kanonádě až podezřelý.

Vyloučit nakonec nelze ani to, že se někdo prostě baví. Buďto hodně nespavý, nebo více střídajících se osob.

No, je to takové fantazírování, co by mohlo být. To, že některé webové diskuse už takto postupující subjekty dávno infiltrovaly, je ostatně známé a popsané. Nakonec si řekněme, kolika lidem zde už nyní už opravdu utkvělo v hlavě to, že na závěrech všech těch testů a renomovaných odborníků – že X jsou nyní opravdu podařená auta – přece něco být musí. Už to tam prostě je a kdykoliv si někdo na Kýlii vzpomene, vybaví si i tuto message.

A tohle všechno za pár šupů, které asi bylo nutné za tvorbu Kýliiných příspěvků zaplatit. Nádherná reklama za hubičku, a ještě místy docela zábavné tanečky okolo. Úžasná metoda!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 22:53, Superb pohodlnější než C5?
anonym posted by:
Z osobní zkušenosti a pětiletém provozu se služební C5 2,2HDI.A tolik vychvylovaný podvozek-při projetí přes tram.koleje šly pěkné rány do kabiny.Nyní se superb je jízda daleko pohodlnější a poruchy po čtyřletém provozu žádné. C5 měla problému víc než dost.Výboj proti C5 by nebyl,ale denně ji vychvalovat-to se pak zprotiví.
Superb je pohodlnější?!? Nezlobte se, ale to jste si vymyslel. To nemůžete říci "na rovinu", že se vám to auto nelíbí? Škoda Superb je totiž vlastně stařičký Passat konstruovaný před 20ti lety, tedy jde o passat, kde je (doslova!) přivařený kus podvozku, levnější tlumiče, vše zjednodušené, výrobně zlevněné, do délky protažené - a určené pro tehdejší čínský trh!!!! Vzhledem k obrovskému a rychlému vývoji v číně (kde koncern VW mezitím začal nabízet modernější modely) byla linka převezena do Mladé Boleslavi a počala "nová" éra velké škodovky. V poměru "hodně železa za málo peněz" to není špatná volba (skoro ve všech ostatních bohužel ano). Ostatně i v českém auto-magazínu se můžete dočíst srovnání jízdních vlastností těchto vozů (budu citovat jen volně: ve vyšších rychlostech můžete na hladké dálnici u C5 pustit volant, tak jede uvolněně a klidně; ve vyšších rychlostech musíte u Superb neustále lehce korigovat směr, svařený podvozek...). Vím, že to pro neznalého může působit až neuvěřitelně, ale je to pravda, škoda auto si toto vůči svým zákazníkům opravdu dovolila!
Pokud jste měl služební C5 2.2 HDi - klobouk dolů - to jste na HODNĚ vysokém manažerském postu, že? Museli jste mít zcela mimořádnou smůlu, že motor byl opakovaně označen za nejlepší na světě asi jako jeho provozovatel víte, jaká je poruchovost za všechny provozované kusy (alespoň v Německu shodou okolností zcela stejná jako u VW Passat) snad též.
Že je mezi oběma vozy docela podstatný rozdíl jak v aktivní, tak pasivní bezpečnosti asi také víte. Je zvláštní, že profesionálové Superbu vyčítají právě to, co vy si pochvalujete, tedy podvozek (ostaně i v použitých pneumatikách je VELKÝ rozdíl, že?)
Mimochodem, který motor v Superbu máte?
Mimochodem (II), jaké jste měl poruchy s C5?
Spíš denně porovnávám, stále opakuji že znám daleko lepší auta (a občas i zmíním jaká) - ale na to nikdo nereaguje, stále JEN ...C5 takhle ne, C5 takhle jo, C5 ..
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 23:05, RE: Spiklenecká teorie
anonym posted by:
Zkusím vážně-nevážně jednu teorii. Možná je zde tentokrát úplně mimo, ale podstata tohoto scénáře se už v diskusích na webu objevila.

Kdybych chtěl neotřelým způsobem zpropagovat určitý produkt, použil bych vedle případných běžných metod i jednu levnou – vymývání mozků pomocí zdánlivých diskusních příspěvků. (To se více či méně umně na webu už dávno děje.) Dejme tomu bych do vybrané diskuse nainstaloval „osobu“, která by sugestivním a agresivním způsobem, jehož si nelze nevšimnout a nějž nelze ...
no ty vole, tak to už je opravdu cu fíl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 23:21, HONDA CBR
anonym posted by:
no ty vole, tak to už je opravdu cu fíl.
Panečku tady to žije...Asi si taky rypnu mimo téma. Uvažuji mezi Honda CBR F 600 vs CBR RR600. Která je podle vás lepší.

P.S: hodila by se na tipcars sekce moto.

*SPUTNIK*
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 23:26, RE: Spiklenecká teorie
anonym posted by:
Zkusím vážně-nevážně jednu teorii. Možná je zde tentokrát úplně mimo, ale podstata tohoto scénáře se už v diskusích na webu objevila.

Kdybych chtěl neotřelým způsobem zpropagovat určitý produkt, použil bych vedle případných běžných metod i jednu levnou – vymývání mozků pomocí zdánlivých diskusních příspěvků. (To se více či méně umně na webu už dávno děje.) Dejme tomu bych do vybrané diskuse nainstaloval „osobu“, která by sugestivním a agresivním způsobem, jehož si nelze nevšimnout a nějž nelze ...
tak to je vrchol paranoi :o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 23:33, RE: Odpověď pro tazatele :-)
anonym posted by:
To možná ano, ale tazatel řeší Felici Combi a ta má zrychlení z 0 na 100 za 13 s. S motorem 1.6.
Ano jasně kombi ano to jsem nedomyslel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 23:35, Milý Davide V!
David V posted by:
Pominu-li dalekou cestu, kdy je mnohdy lepší vůz prodat, obzvláště, když potom hodlám kupovat vyloženě nový, tak by mě zajímalo, zda ten servis není do 1/2 hodiny pro auta po záruce? Případné ubytování či zapůjčení nahradního vozidla taktéž? Jaký je rozdíl mezi tím, když si to předplatím dopředu ve formě záruky a možná to ani nepoužiju, než když to zaplatím až v době, kdy to opravdu potřebuji? Tímto ovšem spíše narážím na fakt, že střídat auta těsně po záruce mně konkrétně přijde drahé, ale cháp...
Rozdíl bývá cena, a něco co chlapečka možná nezajímá, ale POCIT JISTOTY! Najezdím docela dost km (skoro) po celé evropě a 30 t. v ceně Brumly mi za 150 000 kilometrů a 5 let absolutní záruky na vše a veškeré služby přišlo rozumné (tento trend je v evropě - myslím tím tedy německo a tuto část evropy - poslední dobou docela běžný, a nemluvím JEN o autech, stejné je to s TV či kávovarem - mimochodem nedávno jsme kupovali kávovar jehož německá cena je o 13 tisíc nižší než v česku a bonusem je /tak jako u aut/ za drobný příplatek záruka na 5 let a servis do 48 včetně odvozu z domu, zapůjčení náhradního nebo vrácení peněz či nový přístroj. Tyhle věci nejsou reklama, naopak je to již docela běžné ve všech oborech /určitě ke spokojenosti zákazníků, ztřejmě i výrobců/, ale jsem si vědoma, že do česka tyto drobnosti ještě nedorazily) . Je dost dobře možné, že na mě Citroën "vydělá" (i když příspěvků popisujících dramatické problémy a poruchovost C5 - dokonce se "objevují" služební vozy ve verzi Exclusive 2.2 HDi - zrovna jsem před chvilkou na jeden odpovídala - to jste věděli že minulý Superb má "mnohem" komfortnější podvozek, než C5? - je tu "najednou" docela dost), ale mě to za ten pocit stojí (což ale muž asi pochopit nemůže - nemyslím nijak zle!). Nestřídám vozy přímo "po záruce", ale v praxi po nějakých 150 000 km, což mi příjde "rozumné" (protože stejně na hondě i citroënu při těchto kilometrech už ...), ale ano, "do peněz" to leze, to máte pravdu. Jaký výměnný interval by jste mi doporučil vy?
PS: Měla jsem dosud 3 citroëny a co se týče spolehlivost, v praxi nebyly ani horší ani lepší, než subaru, honda, toyota ...
Konkrétně k Brumlovi jsem během prvních 90ti t. HELP volala jednou. Byla jsem zrovna na německo rakouských hranicích a počítač napsal - omezení výkonu .... servis (nepamatuji si to už přesně) a Brumla "dovolil" jet jen 80 km/h a byla to cívka jednoho válce (jednu závadu na 100 000 km jsem "ochotna" akceptovat a popravdě, tak to bylo i u minulých Citroenů)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.09.2008 00:32, RE: Spiklenecká teorie
anonym posted by:
Zkusím vážně-nevážně jednu teorii. Možná je zde tentokrát úplně mimo, ale podstata tohoto scénáře se už v diskusích na webu objevila.

Kdybych chtěl neotřelým způsobem zpropagovat určitý produkt, použil bych vedle případných běžných metod i jednu levnou – vymývání mozků pomocí zdánlivých diskusních příspěvků. (To se více či méně umně na webu už dávno děje.) Dejme tomu bych do vybrané diskuse nainstaloval „osobu“, která by sugestivním a agresivním způsobem, jehož si nelze nevšimnout a nějž nelze ...
Teorie je to hezká, a možná bych se na něco podobného i dala najmout, ale (důvodně) se obávám, že by mi (Citroën?) nikdo výplatu na jakou jsem zvyklá, za tuhle "práci" nedal.
PS: Mně tatínek učil, že vysvětlení bývá nejprostší možné (vrah je zahradník)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.09.2008 00:43, RE: Milý Aldo!
Alda posted by:
To netuším, určitě není špatná ani C6. A co ten F500?
To je loňský model, letos má Fiat, nevím vlastně co...jaký je nový model Fiat co "naběhl" či se do prodeje ještě do konce roku dostane? Linea? Opravdu nevím.
C6 je výborná, dala bych do ní osmiválec 3.6 HDi a až bude Brumla PO záruce, tak C6 bude akorát PO faceliftu - bože TO je myšeňka! Ale už se chvíli prodává, soutěže se zúčastní jen vozy které jdou do prodeje letos.
Kylie
respond
  1 ... 7 8 9 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.