0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia z roku 2000 - dobrá volba?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 12:01, RE: Odpověď pro tazatele :-)
anonym posted by:
Vážený pane, ptáte se jestli Vento či Felicii. Je škoda že jste neuvedl jaký rok výroby je Vaše Vento a do čeho jste vrazil těch 20 tis. Kč. V každém případě si myslím že si koupí Felicie moc nepomůžete. Cena 85 tisicíc je velice vysoká na na malý český, relativně poruchový a nekvalitní vůz. Ve Vašem případě bych nechal řádně prohlédnout Vento v servise (neuatorizovaném) a nechal si vyčíslit připadné další náklady na opravy (náklady na udržení provozu schopnosti). Pokud tento vůz byl pravidelně ...
felicie 1.6 má zrychlení za 12 s,podívej se do papírů,slušná zvládá i za 11,5 s.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 12:13, RE: Felicii proboha
anonym posted by:
Děláš výprodej vrakoviště? To je hnus, do toho bych nesedl...to radši do té felcky...odhoněné mr.ky, do kterých narveš behem dalších let min. jednou tolik.
no sice do toho narveš jednou tolik ale pořád se nedostaneš na cenu té felicie. Já nejsem zastáncem koupě starého auta ale měl jsem možnost se vozit BMW 525 tds a na to že to byl rok 1994 mě to auto docela oslovilo což se u felicie z jakéhokoliv roku nestane. Ale je to jen můj názor a nechci nikoho přesvědčovat že kupovat si starou "peleš" je výhra. Tomik
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 12:14, RE: For Tomáš Juřička
anonym posted by:
Ehm, za tu "krásnou" děkuji..
Kylie
boucháme šampus za historicky nejkratší příspěvek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 12:19, RE: For Tomáš Juřička
anonym posted by:
boucháme šampus za historicky nejkratší příspěvek.
Šampus nemusím, ale sklenku Dom Perignon bych snad mohla...
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 12:30, RE: Ne!
anonym posted by:
Na dveře klepe rok 2009 (alespoň sníh už padá) a otázka je snad ještě jednodušší než ta s motorem do Imprezy: NE! Doby, kdy toto auto (v nejlevnějším segmentu) alespoň něčím zajímavé bylo, je už pryč! Navíc pořizovací cena je vzhledem k reálné kvalitě vozu absurdně vysoká (3,5 roku starý Citroën C5, třílitr šestiválec, jedno z absolutně nejbezpečnějších aut na trhu, s devíti či kolika airbagy včetně kolenního, šestistupňovou automatickou špičkovou převodovkou Aisin, v plné nejvyšší výbav...
1. Ne ze bych chtel to "nejlepsi auto na svete" (C5) koupit, ale jaka byla byla cena noveho vozidla?

2. Existuji i auta, ktera se v pruhu sama udrzi, ne jen upozornuji ridice ze jede pres pruh...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 12:40, Ad Urvat C5
Alda posted by:
Tak teď sis, kamaráde anonyme, pěkně naběhl. Počkej, jak ti to paní rádoby dokonalá, natře! Už si chystej omluvu a popel (pochopitelně k nasypání na hlavu). Urvat C5 přece není možné...
"Urvat" C5 přece není možné.... (Spokojen?) V tomhle trošičku vím o čem mluvím (tipla bych si, že jsem s těmito vozy projela nepatrně více zatáček než onen "urvávač"), bez chyby řidiče to nejde (viděla jsem i "urvanou" A8 profesionálním řidičem na konci plzeňské dálnice - jde samozřejmě vše). Ale jak tu (milan?) výše zmiňuje s verzí H3+ je to opravdu VELMI těžké, resp. musíte to strašně moc přehnat. Je to m.j. (teď mluvím o C5 obecně o všech) dáno "posunutou" konstrukcí vozu a "větším" zatížením přední nápravy (a uložením motoru - těžiště - přesně NA nápravě), v praxi pokud to výrazně přeženete s rychlostí můžete do jemného smyku poslat zadek (což pořeší ESP a je-li to hodně zlé i přibrzdí motor - což vám v praxi dojde až POTÉ co elektronika zasáhla). Tlačítko SPORT sice pocitově moc nepřitvrdí, v praxi ale při ostrých průjezdech pomáhá a takovýmhle malérům také pomůže předejít/zabránit. Navíc C5 není hot hatch a svým stylem jízdy k žádný závodům nevybízí. Pokud si to autor nevymyslel (a nejel na pneu s půlmilimetrovým vzorkem apod.), musel to opravdu strašně moc přehnat (ale to se netýká jen C5, vpodstatě všech moderních vozů). Nemyslím že to je chyba vozu, ale pravděpodobně řidiče (a v dané chvíli by zřejmě bylo jedno jestli řídí Alfu nebo Volvo)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 12:50, RE: Odpověď pro tazatele :-)
anonym posted by:
felicie 1.6 má zrychlení za 12 s,podívej se do papírů,slušná zvládá i za 11,5 s.
To možná ano, ale tazatel řeší Felici Combi a ta má zrychlení z 0 na 100 za 13 s. S motorem 1.6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:00, RE: For Tomáš Juřička
anonym posted by:
Šampus nemusím, ale sklenku Dom Perignon bych snad mohla...
Kylie
Nejsem si jist, zda řada dotyčných zde ví, o čem je řeč. Dobrý ročník byl ten 64
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:00, RE: Ne!
mikes posted by:
1. Ne ze bych chtel to "nejlepsi auto na svete" (C5) koupit, ale jaka byla byla cena noveho vozidla?

2. Existuji i auta, ktera se v pruhu sama udrzi, ne jen upozornuji ridice ze jede pres pruh...
2. Ano já vím. Citroën byl tehdy první (alespoň pokud vím, poté snad Honda Legend a další a ...), kdo s něčím podobným přišel, pochopitelně technika se vyvíjí a za pár let snad tento (obdobný) systém bude i v autech typu Octavia a pak Fabia a ... tak to prostě chodí (nedávno jsem četla jak se prosazovaly do sériové výroby airbagy - dnes už to (pů)jde snad přeci jen rychleji, i když zrovna ESP by prokazatelně mohlo životy zachránit a také ještě není standardem)
1. Vy myslíte, že C5 je nejlepší na světě? Mně osobně velmi vyhovuje, ale i já sama jsem jela mnoha lepšími vozy. C5 stály a stojí na českém trhu cca od 500 tisíc do 1 milionu, to ale asi víte (a ano, kdybych si byla bývala raději Octavii koupila ... po 3 letech stojí v bazaru vedle sebe za stejnou cenu ....a příští rok už bude Octavia dražší - já vím)
Je tu ale taková drobnost, s vozem během doby dokud je v záruce (což mi vyhovuje a nikomu to nevnucuji, já to tak dělám a nechci a nehodlám to měnit) najedu nějakých 150 000 km (poslední dobou jezdím trochu méně, resp. loni jsem půl roku nejezdila vůbec - byla jsem ve Francii a na letišti mne místo francouské C5 čekalo .. no to vám snad ani nebudu povídat, a letos možná také na pár měsíců "zmizím") a věřte/nevěřte pro mne je VELKÝ rozdíl v jakém autě tolik hodin a kilometrů strávím.
Pěkný den mikesi
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:02, RE: Felda za ty prachy ne
anonym posted by:
Měla ta C5 podvozek H3+, nebo jen H3. Jako majitel C5 s H3+ co za rok najel 40t km převážně v leteckém modu, tak jsem dostal auto jen jednou do krizové situace, velmi rychlá levá-pravá, hodně široká nekvalitní silnice+vyhýbací manévr, ale to by rozhodilo i mondeo jako etalon podvozku ve střední třídě. Felicie je dobrá pro nenáročného řidiče, ale psát o dobře zvládnutelné trakci, to je na uváženou. Milan
záleží jak taky kdo umí jezdit:) určitě pro toho, kdo to má v ruce není problém feldu zkrotit i ve smyku, protože je čitelná. C5 si netroufám tvrdit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:06, RE: otázka
anonym posted by:
to měla být metafora, ale to holt asi nevíš co je....pa
No, spíš to vypadalo jako urážka. asi máš posunuté vnímání. A moc dobrého vychování jsi taky asi nepobral. Pozdravuj rodče. Papa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:07, RE: hele
anonym posted by:
Kup si favála s platem vajíček po zadnim oknem, na hlavu klobouk a jeď do Volar.
HELE když jsme u toho, prodám Fábii 1.4 TDi Ambiente, s klimou rok 2005 najeto 140.000km....za 150.000.- :o) najděte lepší cenu, serviska je samozřejmostí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:13, RE: Ad Urvat C5
anonym posted by:
"Urvat" C5 přece není možné.... (Spokojen?) V tomhle trošičku vím o čem mluvím (tipla bych si, že jsem s těmito vozy projela nepatrně více zatáček než onen "urvávač"), bez chyby řidiče to nejde (viděla jsem i "urvanou" A8 profesionálním řidičem na konci plzeňské dálnice - jde samozřejmě vše). Ale jak tu (milan?) výše zmiňuje s verzí H3+ je to opravdu VELMI těžké, resp. musíte to strašně moc přehnat. Je to m.j. (teď mluvím o C5 obecně o všech) dáno "posunutou" konstrukcí vozu a "vět...
JJ, malá raketka to není, ale s 2.2HDI manuál /C5 1/ to jede krásně, tak proč nedat ten plyn až na podlahu, spotřeba do 7L. Milan
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:13, Milý Davide V!
David V posted by:
Koukám, že se tady rozjíždí kampaň, tak si taky přidám postřeh:
- Kylie píše slušně a podepisuje se (nechápu proč se neregistruje)
- Píše věci, které se dají ověřit, čili jsou něčím podložené

na druhou stranu
- neustále opakuje jedno Citroen C5 nejlepší volba a píše to i k recenzím s diametrálně jinou cenovou kategorií, a to si myslím, že je klíčové a upřímně řečeno, vadí to i mně.
- chybí mi od ní nějaká vlastní invence, jen slyším odkazy na různé zdroje, ale zase beru, že to může být dáno zam...
- Proč se neregistruji, vám jednou vysvětlím, slibuji ...(nesnažte se, na to nepříjdete)
- C5 není nejlepší volba! Mně tento model vyhovuje, myslím že tu JE podceněn, ale i já sama jsem jela mnoha lepšími vozy. C5 opravdu mám, opravdu "mraky" kilometrů jsem s nimi najezdila a PROTO jí používám jako PŘÍKLAD - např. dnes pro NEpoměr cen - tím jsem ale jen zdůrazňovala PŘEHNANOU cenu starého Favoritu (Felicie)
- že vám neiponují tak nedůležité věci jako výplň dveří a popelník je osvěžující a zde (neurazte se vy ostatní) trochu vzácné (dle některých automagazínů bych soudila, že zavazadlový prostor a plasty na palubní desce jsou v konstrukci tak sofistikovaného výrobku jako je auto, vpodstatě tím nejdůležitějším)
Pěkný den Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:14, RE: Podobnou jsem koupil
anonym posted by:
a kolik si najezdil v jiných autech, že říkáš že felda je dobrá, je dobrá, ale nesmíš řídit nic jiného.
Záleží přece také na tom, jak se auto používá. Na nákup v marketu, na cestu na chatu a zpět, na cesty do 200 km například i ta felicie stačí. (byť tento konkrétní kus je drahý velmi). Na německé dálnice je samozřejmě třeba něco jiného, zase ale s trochu jinými provozními náklady, že. Připadá mi srandovní mít třeba C5 a jezdit měsíčně 500 km po našich okreskách..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:15, RE: Ad Urvat C5
anonym posted by:
JJ, malá raketka to není, ale s 2.2HDI manuál /C5 1/ to jede krásně, tak proč nedat ten plyn až na podlahu, spotřeba do 7L. Milan
Já vím, také jsem jí měla, tisíce kilometrů najezdila a moc spokojena byla (tedy já měla automat).
PS: 2.2 HDi = lidmi nejpodceňovanější naftový motor na trhu
Pěkný den Milane
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:18, RE: hele
anonym posted by:
HELE když jsme u toho, prodám Fábii 1.4 TDi Ambiente, s klimou rok 2005 najeto 140.000km....za 150.000.- :o) najděte lepší cenu, serviska je samozřejmostí
Už nemůžeš poslouchat ten super motůrek co ti tam daly, tak to prodáváš, co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:23, RE: hele
anonym posted by:
Už nemůžeš poslouchat ten super motůrek co ti tam daly, tak to prodáváš, co?
1.4TDi je bolehlav, stačila mi jízda s Fabií Combi 1.9TDi 74kw, motor šlape hezky, výkon a spotřeba super, ale ten zvuk je otřesný a to má 4 válce a jel jsem s tím asi 200+200km a hlava mě z toho bolela velice slušně, takovou štreku bych s tříhrnkem 1.4TDi asi nezvládl.
Zlatá "tichost" motoru 1.7DTi, nemluvě o nových CR nafťácích, ale PD je v ohledu hlučnosti na tom hrozně!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:27, RE: Ad Urvat C5
anonym posted by:
Já vím, také jsem jí měla, tisíce kilometrů najezdila a moc spokojena byla (tedy já měla automat).
PS: 2.2 HDi = lidmi nejpodceňovanější naftový motor na trhu
Pěkný den Milane
Kylie
Do toho 4-kvaltu se mě moc nechtělo, to 2.2HDI je pro mě tak nahraně aby to jelo, proto jsem zvolil manuál a když jezdím rychleji /město do 60, okreska a dálnice co provoz a silnice snese/, tak jsem hleděl i na spotřebu. C5 2 ve 2.2HDI v max /včetně dvoj oken/ byla před rokem ještě moc drahá, ale za rok asi bude výměna. Milan
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.09.2008 13:29, RE: Felda za ty prachy ne
anonym posted by:
Feldou jsem jezdil asi 2 roky jako jednou z řady mých škůdek , kteroužto éru jsem zakončil Octavií I. řady.
V C5 jsem jel s kamarádem sotva pár kilometrů, ale s jistotou mohu prohlásit, že Felace ( stejně jako ostatní škodovky koupena jako funglovka) byla jedním z nejhorších aut , které jsem kdy vlastnil. Subjektivně prohlašuji - horší než karburátorový Favorit. Nepředstavitelná poruchovost ( problémy začaly ve 20 tisících a do 80 tkm se měnilo tolik komponent, že by to stačilo na celé auto).Ne...
No vidíš, já zase v 1,3 50 kW najel za sedm let něco přes 140 tisíc km a na auto jsem měl kliku. Jediný problém něco po 100k alternátor, jinak mě nikdy nenechala ve štychu, všude vždycky vyjela (a byly to tisíce km v Alpách), dálky sám s bagáží jsem zvládal do 6 litrů. První tři roky značkový servis (leasing), potom známý v neznačkovém.(Rezatý zadní dveře jsou samozřejmostí). Ovšem v roce 97 po Favoritu člověku připadala jako značně lepší kus auta (taky byla), ale dneska už jsou věci jinde.
85k je i podle mě strašně moc peněz. Za 89k teď vystrkujou u nás na ulici Mondeo kombi 1,8TD (jasně, blbej motor, měl jsem taky půl roku, ale za 60k) Ghia rok 2000 a nějak nejde...
respond
  1 ... 3 4 5 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.