Saturday 08.01.2022 07:54,
topení
Opravdu by mě zajímalo, jak dlouho ještě budou "odborníci" různého druhu (u profesionálních novinářů mě to opravdu překvapuje) papouškovat nesmysl o pomalém náběhu topení dieselu v souvislosti s pomalejším zahříváním motoru. Dieselová auta minimálně 20 let používají přídavné elektrické topné jednotky, takže topí do 2 minut od nastartování motoru. Diesely topí dokonce dříve než benzínové verze. Jiná věc je rychlost vytopení kabiny na požadovanou teplotu - vyhřát (případně v létě vychladit) velkou krabici s vnitřním prostorem garsonky skutečně trvá o poznání déle než u běžného auta nižší střední nebo střední třídy.
Jinak bych doporučil svézt se a potom se rozhodnout. Touran se lépe řídí, když se více přibližuje běžnému kombi. Picasso je zase podstatně pohodlnější. Důležité faktory, které v článku nejsou:
- Picasso má podstatně lepší a spolehlivější klasický automat s hydroměničem, který je při dodržení základního servisu věčný. To se o automatu DSG v Touranu říci nedá.
- Picasso bude za stejnou cenu mladší a lépe vybavené.
- Picasso je, minimálně ve verzi Grand, podstatně větší auto.
respond