0
back
 

diskuze k tématu: Ford Focus C-max nebo VW Touran - který vybrat?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 10:19, RE: Jaký auto
anonym posted by:
Já bych z těch dvou bral Dodge Journey. A masochista si jej může koupit i s TDi. Já vím, málo hodnotný plasty. Ale zase jeho benzinová 2,4 je skvělej motor.

Osel

PS: Skuste příště srovnat třeba stříbrnou octávku versus modrá octávka... . Furt dokola píšete o stejnejch autech.
Udělejte trojtest, ještě červenou octávku ať máme národní barvy? Jen nevím koho nechat vyhrát?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 10:26, RE: Poruchovost TDCi
anonym posted by:
Ja si myslim ze toto je podstatny clanek. Mnoho lidi omylem saha po Fordu ale to je velka chyba. Fordi motor TDCi je neuveritelne poruchovy a citlivy na naftu. Vetsinou zacnou zlobit trysky diky ceske nafte.
Jednoznacne lze tedy panovi doporucit klasickou 1.9TDI, ktera je velice spolehleva, najede s ni mnoho set tisic km. Spotreba v takto dimenzovanem aute neni pak pri svizne jizde vetsi nez 6 l/ 100km. Pri ekonomicke jizde lze dosahnout realne hodnot i pod 5 litru.
Toto s TDCi nemuze nikdy dos...
Poruchovej nafták TDCi? To je blbost. 1.6 i 2.0 jsou nafty od Citroen/Peugeot a najdeš je i v mnoha Volvech či Mazdách, samozřejmě Fordech (1.6 HDi jak se původně jmenuje s 80 kW je momentálně na týhle planetě nejprodávanější nafťák a asi i proto je i docela nadprůměrně spolehlivej). Ford ve vývoji common railů trochu zaspal, proto se před nějakými šesti sedmi lety dohodl s PSA a dnes používá už téměř výhradně jejich motory (včetně božího 2.7 HDi) a dobře udělal - slepá cesta vývoje a dnes už dobíhající výroba pumpotrysek TDi - tudy fakt ne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 10:48, RE: Jaký auto
anonym posted by:
já bych to neviděl zase až tak černě... Já sem se Superbem I. generace s 1.9/96kW naprosto spokojenej..
mám HDI a až se takovým autem svezeš, tak pochopíš kde je v TDI chyba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 10:52, RE: Jaký auto
Krkovicka posted by:
Do Mondea se od roku 2003 PSA motory nedavaly. Ty tam prisly az s nastupem nove generace.
ford používá označení TDCI u všech modelu, ale jsou to minimálně 3typy motorů, někde se to na tipcarsu psalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 12:49, RE: C-MAX 2,0 TDCI
anonym posted by:
je to v dotazu - 300-350tis SK
Ja tam zadnou cenu nevidim...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 12:53, shrnuti
Dle meho - pokud chce kultivovanejsi a tissi motor, volit C-max. Pokud je prioritou vetsi prostor a prakticnost, pak Touran.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 12:59, Prostornost
Pokud chcete na zadních sedalech vozit lidi starší 12ti let, tak jedině C-Max. Pokud je pioritou velikost kufru, tak samozřejmě Touran nebo Mazda 5. Scenic (ten krátký na fotce) to je kufr jak v C-Maxu a sezení vzadu jak v Touranu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 13:26, RE: Jaký auto
Tomáš posted by:
1.9 TDi spolehlivá? Proboha.....čtu to sice už v 5 ráno, ale myslím, že vidím dobře.....
A co takhle nedostatečné chlazení turbodmychadel tou "vodičkou" co VW předepisuje (0W30 myslím). Neznám VW TDI PD, kterému by turbo nezakukalo do 150 tisíc a to i řidičům, kteří u dálničních benzinek chladí kolem 5-ti minut před vypnutím !! Navíc s tou spotřebou to taky naní zas až tak zázračné. Klasická stará TDi s rotačním čerpadlem na tom byla jistě lépe. A to tu ještě nemluvím o bolehlavu, který u mě vžd...
Tady je zase chytrejch. A-lá v hospodě u sousedního stolu povídali, že ty TDI a TDCi jsou pěkný sráči. Kup si vole fabii v HTP a máš vystaráno. Nejlépe tu se 40 kW, ta dobře táhne "vodspodu" )))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 13:48, RE: Jaký auto
anonym posted by:
ford používá označení TDCI u všech modelu, ale jsou to minimálně 3typy motorů, někde se to na tipcarsu psalo.
To sice ano, ale 2.0 TDCi stejne jaok 2.2TDCi ktere se do MKIII montovaly od 2001 resp 2004 pochazi od Fordu a ne od PSA.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 13:59, Shrnutí
.....takže to shrňme auta s kundou ve znaku, stejně tak citróny nebrat, pokud se spokojíš s průměrem tak je tu ten C-max, ale pokud chceš to nejlepší pak jedině das Auto Touran, myslím že TDI motory mají nad nějakými hdi či tdci poměrně navrch a to jak zátahem, spotřebou tak spolehlivostí.....nějaká kultura chodu či údajná hlučnost je pouze fóbie některých postižených jedinců co sliší trávu růst....tak pravil klasik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 14:14, RE: Prostornost
anonym posted by:
Pokud chcete na zadních sedalech vozit lidi starší 12ti let, tak jedině C-Max. Pokud je pioritou velikost kufru, tak samozřejmě Touran nebo Mazda 5. Scenic (ten krátký na fotce) to je kufr jak v C-Maxu a sezení vzadu jak v Touranu.
Kdybys nepsal bludy... vzadu v Touranu je mista dost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 14:35, RE: Prostornost
mikes posted by:
Kdybys nepsal bludy... vzadu v Touranu je mista dost...
Pro ty děti určitě. Sám jsem před nedávnem vybíral nové auto této kategorie, a hlavním kritériem bylo místo na zadních sedadlech, právě kvůli dětem, které už jsou ale dětmi pouze věkem, nikoli velikostí. Dělal jsem jednoduchý test, sedal jsem si dozadu sám za sebe (tedy nastavil si sedadlo řidiče podle sebe a pak si zkoušel za něj sednout). Zkoušel jsem Touran, Mazdu 5, C4 Picasso, nové Berlingo a C-Max, Scénic jsem zkoušet nemusel, toho už znám. No a Touran bylo jediné auto, kde nejenže jsem si za sebe pohodlně nesedl, ale dokonce jsem si tam ani nebyl schopen vlézt. C-Max je naopak jediné z těchto aut, kam si za sebe pohodlně sednu, a to se ani nemusí využít jeho možnost dalšího posunutí zadních sedadel dozadu. Touran má samozřejmě velký kufr, stejně jako všechna sedmimístná MPV (kupř. Mazda 5), jenže právě na úkor místa na sedadlech druhé řady. Je to logické, aby se dala ta třetí řada použít aspoň pro nejmenší, musí konstruktéři ošidit místo ve druhé řadě. Na téhle platfomě se prostě sedmimístný auto postavit nedá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 14:44, RE: Shrnutí
anonym posted by:
.....takže to shrňme auta s kundou ve znaku, stejně tak citróny nebrat, pokud se spokojíš s průměrem tak je tu ten C-max, ale pokud chceš to nejlepší pak jedině das Auto Touran, myslím že TDI motory mají nad nějakými hdi či tdci poměrně navrch a to jak zátahem, spotřebou tak spolehlivostí.....nějaká kultura chodu či údajná hlučnost je pouze fóbie některých postižených jedinců co sliší trávu růst....tak pravil klasik.
Ano, das Auto Touran je nejlepší, ale co do počtu závad a nekvality zpracování, prostě hodně peněz, málo muziky, najdi si diskuse vlastníku tohoto bomba vozu a div se.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 14:54, RE: Shrnutí
anonym posted by:
Ano, das Auto Touran je nejlepší, ale co do počtu závad a nekvality zpracování, prostě hodně peněz, málo muziky, najdi si diskuse vlastníku tohoto bomba vozu a div se.
nejlepčí je když ma červený I a s chipem od Cimbu to pak na křižovatce zaručeně s Das Auto vyhraješ každej start pač ostatní zustanou stát v mlze. Pak je druhá možnost že máš červený i D a to už žere jen 2/100 a táhne ještě víc vocpodu. To už je ale jen pro zkušenější řidiče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 14:55, Řemen 240tkm?
Co je to za řemen kterej vydrží 240tkm?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 15:50, RE: C-MAX 2,0 TDCI
mikes posted by:
Ja tam zadnou cenu nevidim...
Je to tam, jen otevřít oči.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 15:56, RE: Asi C Max
anonym posted by:
Jsou lepší (i horší) auta než C Max, ale v ceně 300-350tis SK je to určitě nejlepší koupě. VW, Zafira i Mazda 5 jsou cenově jinde, Picasso ani Scénic nebrat. Pokud tazatel trvá na dieselu, tak ten 1,6TDCi 80kW (pozor, nabízejí i 66kW, ten je slabý) bude ok. Jak už tady zaznělo, není to motor od Fordu, je to vlastně PSA HDI motor s označením TDCi, na kterém frantíci vychytali problémy starších HDI. Možná bych doporučil poohlídnout se i po benzínu - 1,8 je tak tak, ideální by byl 2,0l Duratec HE (...
Ačkoli ten Duratec HE 2.0 mám v Mondeu a rozhodně ho tam doporučuji, mám obavy, že v C-Max bude ve srovnání s 1.6 TDCi 80kW mít dost velký rozdíl ve spotřebě a už to nebude moc výhodné. Při malých rychlostech mi to přijde na poměrně malé auto zbytečně velký objem a při vyšších rychlostech díky větší čelní ploše naskočí spotřeba víc jak u Mondea. I když nafta smrdí a saze jsou humus, tak bych asi přece jen doporučil do tohoto auta nějakou menší naftu, obzvláště jestli se to 1.6HDi tak povedlo, jak píšou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 15:56, RE: Shrnutí
anonym posted by:
nejlepčí je když ma červený I a s chipem od Cimbu to pak na křižovatce zaručeně s Das Auto vyhraješ každej start pač ostatní zustanou stát v mlze. Pak je druhá možnost že máš červený i D a to už žere jen 2/100 a táhne ještě víc vocpodu. To už je ale jen pro zkušenější řidiče.
.....a co když má ještě celé červené TDI vidláku..... aha, to už ti hlava asi těžko bere, tlačí se ti do ní totiž vocpodu sračky......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 16:03, RE: Shrnutí
anonym posted by:
.....takže to shrňme auta s kundou ve znaku, stejně tak citróny nebrat, pokud se spokojíš s průměrem tak je tu ten C-max, ale pokud chceš to nejlepší pak jedině das Auto Touran, myslím že TDI motory mají nad nějakými hdi či tdci poměrně navrch a to jak zátahem, spotřebou tak spolehlivostí.....nějaká kultura chodu či údajná hlučnost je pouze fóbie některých postižených jedinců co sliší trávu růst....tak pravil klasik.
Hlučnost TDI může být problematická - sám ho nemám, ale měl jsem možnost se svézt dvěma O II se stejnýma motorama, shodou okolností oba byly dotazované 1.9 TDI 77kW. Jedna byla hlučná, druhá krásně tichá, až jsem se divil. A uživatel té tiché mi řekl, že to je jak kdy - občas je taky hlučná a nepodařilo se mu vystopovat, čím to je a jak to ovlivnit. No a uživatel té hlučné mi řekl, že je hlučná pořád a má z toho už bolesti hlavy, které dřív nemíval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.08.2008 16:11, RE: Shrnutí
anonym posted by:
.....a co když má ještě celé červené TDI vidláku..... aha, to už ti hlava asi těžko bere, tlačí se ti do ní totiž vocpodu sračky......
ajeeeeeeee tady je nekdo strasnej fanda tech priblizovadel co maji kundu na kapote a nebo hnusnej kyselej citron!!! tak to budes asi vidlak ty,co je na tom ze to po upraveni r.j. huli??? tak at huli,to uz ti muze byt jedno,pac ses prvni a vsici vzadu,a jak bylo receno,ze je trochu hlucnejsi????????? tak si pridej par korun ty hnupe a kup si radio,abys to neslysel ty pako!!!!!!!! co ze ti francozi sou min hlucni,za to min jedou,stoji za hovno a poruchovost,je jejich vizitka!!!!!!!
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.