0
back
 

diskuze k tématu: Vybíráme ojeté SUV za 300 tisíc: VW Touareg nebo Mercedes ML?

category of topic classification: německá vozidla, německá vozidla
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Friday 24.02.2017 07:38, A co třeba místo toho ...
... takový Hyundai ix55? Za tu cenu bude novější a určitě je celkově spolehlivější než oba zmiňovaní kandidáti
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Friday 24.02.2017 12:07, SUV obecně
jsou auta k výkalu. Do terénu se to až na pár výjimek nehodí, na převoz větších nákladů taky ne, jídzní vlastnosti malátnýho velblouda, spotřeba lokomotivy, servis drahej jako na RR (myslí Rolls), místa k parkování to zabere jako malej autobus, prostě nevidím jediný msyls existence těchto krabic. Navíc imidž desetiletý krávy je nulovej, jestli to někdo chce k těmto účelům...Nehledě a to, že všechny potenciální zájemce o tyto kraksny bych podrobil velmi tvrdým psychotestům....A blonýdám bych to zakázal okamžitě i bez vyšetření./smazáno admin/
respond
Vaaclaf
number of posts13
date of registration10.02.2017
Friday 24.02.2017 12:45, RE: SUV obecně
Zdeny60 posted by:
jsou auta k výkalu. Do terénu se to až na pár výjimek nehodí, na převoz větších nákladů taky ne, jídzní vlastnosti malátnýho velblouda, spotřeba lokomotivy, servis drahej jako na RR (myslí Rolls), místa k parkování to zabere jako malej autobus, prostě nevidím jediný msyls existence těchto krabic. Navíc imidž desetiletý krávy je nulovej, jestli to někdo chce k těmto účelům...Nehledě a to, že všechny potenciální zájemce o tyto kraksny bych podrobil velmi tvrdým psychotestům....A blonýdám bych to zakázal okamžitě i bez vyšetření. /smazáno admin/


Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 24.02.2017 13:05, RE
A4 posted by:
... takový Hyundai ix55? Za tu cenu bude novější a určitě je celkově spolehlivější než oba zmiňovaní kandidáti



To bude spolehlivost sama. Plus super levny nahradni dily.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 24.02.2017 13:14, volba
Já hledám pro ženu ( má problémy se zády, do motokáry se jí nastupuje blbě , vyšší auto....starší za rozunou cenu....roční nájezd okolo komína, tak 15 tis max. auto na 4-5 let..
rád bych sehnal třeba forestra 2.0xt v automatu , okem jsem pohlédl i po X3 s třílitrovým benzínem. Má někdo zkušenosti ? auta ročník 2003 až 2006. díky !
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Friday 24.02.2017 13:17, RE: RE
sheogorath posted by:
A4 posted by:
... takový Hyundai ix55? Za tu cenu bude novější a určitě je celkově spolehlivější než oba zmiňovaní kandidáti
To bude spolehlivost sama. Plus super levny nahradni dily.


Náhradní díly sice levné nemá, ale ix55 je hodnoceno jako velmi spolehlivé a má technicky skvěle zvládnutý třílitrový motor. Rozhodně jde o lepší a provozně výrazně levnější volbu než Touareg nebo ML.
respond
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Friday 24.02.2017 13:27, RE: RE
Pavlik posted by:
sheogorath posted by:
A4 posted by:
... takový Hyundai ix55? Za tu cenu bude novější a určitě je celkově spolehlivější než oba zmiňovaní kandidáti
To bude spolehlivost sama. Plus super levny nahradni dily.
Náhradní díly sice levné nemá, ale ix55 je hodnoceno jako velmi spolehlivé a má technicky skvěle zvládnutý třílitrový motor. Rozhodně jde o lepší a provozně výrazně levnější volbu než Touareg nebo ML.


Moje řeč
respond
PatM
number of posts199
date of registration07.08.2016
Friday 24.02.2017 14:56, RE
Jednoznačně Touareg po důchodci s V10 TDI
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 24.02.2017 15:00, důchodci s V10Tdi
a že jich je, panečku....a desetiletý stroj má najeto 113tkm. přesně, a servisbůch k tomu, originál od zdejší tiskárny
respond
david_s
number of posts7
date of registration06.10.2014
Friday 24.02.2017 23:56, Cokoliv jineho nez ML
Napsal jsem tu recenzi na ML350 CDI, auto je financni katastrofa pro normalniho smrtelnika. Koupit nove, pojezdit 3 roky a zbavit se ho. Ojete uz nikdy v zivote. Prakticky nic neni v nahradach, kupujete jen znackove ND.
Opravy staly pulku ceny ojeteho auta.
respond
Bazooka
number of posts2
date of registration02.03.2017
Thursday 02.03.2017 14:29, SUV do 350tkc? LEXUS RX400h
Dobry den,
stejny problem jsem resil pred rokem se stejnym rozpoctem a za mne jednoznacne doporucuju LEXUS RX400h (hybrid+benzin V6)!
Tyto Lexusy se momentalne prodavaji v cenovem rozpeti od 250tkc to 350tkc a jsou to rocniky 2006-2008. Pak byl samozrejme upgrade na 450h, ale ten model je o neco tezsi a mne se nelibil ani jeho design. Trochu to jiz pripomina vesmirnou raketu... a pristrojova deska je vylozene hnusna...
Proc jsem nakonec skoncil u Toyoty resp. Lexusu? Ono staci se s takovym autem projet a hned pochopite!! Bezne je najdete v Pruhonicich v bazaru a pujci Vam ho na projizdku bez niceho...U mne to byla laska na prvni pohled/jizdu a nerad jsem se s nim loucil...!!
Proste LEXUS je luxusni vuz, a jizda s nim je absolutne pohodova, ticha, proste super. Auto ma max.vybavu, takze Vam nic nechybi, i kdyz vlastnite skoro 10let stary vuz...
V cem je lepsi oproti konkurenci?
- koncept motoru je V6 benzin + hybrid, coz znamena vyhodu oproti VW, MB a pod., protoze za ty penize koupite ojetinu, co ma natoceno pres 250tkm a timpadem u naftaku muzete zacit menit turbo, vstriky, DPF, ne-li celou hlavu motoru a dalsi "kurvitka", atd. samozrejme automat a neco na podvozku..LEXUS ma atmosferickou V6, ktera ma dostatecny vykon a kdyz je treba akcelerovat, tak se k tomu pride na zadni naprave electromotor, ktery tomu doda dalsi forsaz (celk. vykon je pak na urovni V8 s 280PS a 430Nm), zrychleni ma toto 2tunove SUV za 7sek. na 100kmh pri spotrebe do 10litru, ukazte mi podobneho naftaka...!!
- samozrejme Toyota znamena proverenou kvalitu (Lexus vlastne montuje jen 1 osvedceny motor a nevydal se cestou experimentu ala VW, ze uvidime, ktery motor vydrzi min/dele..??), + electromotor ma zaklad v Toyote Prius, coz byl pioneer hybrid a jsou bezne taxiky v EU, ktere maji s timto motorem najeto kolem 1mil. km
- vyhoda hybrid je v tom, ze se nenabiji ze zasuvky pres noc, funguje to na bazi rekuperace energie, kdyz se toci kola a nejede motor...takze bezobsluzny provoz + ty akumulatory vazi 200kg a jsou ulozeny pod podlahou, takze Vam snizuji teziste vozu a ten dobre sedi na silnici...a nema problem zatocit v rychlosti, aniz by se prevratil na kapotu
- pokud koupite vuz servisovan/provozovan v CR (je jich vetsina), tak mate moznost si overit serviisni zaznamy a stav km primo na webu dle VIN kodu, je tam aplikace oversivuz na strankach Toyoty - chtel bych videt, kdy bude takhle transparentni konkurence?!
- RX400h ma CVT variatorovou prevodovku, drive jsem se toho bal, ted mi to prijde jako samozrejmost, naprosta pohoda, zadne skubani ani razeni, proste plynule zrychluje, neco jako jizda trolejbusem...
- i kdyz je to SUV, tak se to vyborne ovlada, da se s tim v pohode otocit do protismeru jako s beznym vozem, ma to kompaktni rozmery a vejde se v pohode do garaze, a neni problem s parkovanim v podzemnich garazich atd. (na rozdil od Touarega)
- samozrejme ma to nejake zapory:
- asi nejvetsi je ten, ze nikdo poradne nevi, jaka je zivotnost akumulatoru?? proto se toho lidi aktualne zbavuji a prodavaji to, coz je dobre pro nas...nicmene, ty baterky pry vydrzi stejne dlouho, jako je zivotnost samotneho auta (tvrdi vyrobce a daval na to zaruku asi 8let!!), jelikoz se nikdy nenabiji na 100% a ani se nevybiji na 0% (na rozdil od mobilu...) - proste jejich kapacita kolisa nekde mezi 30 az 90%, co by melo prodlouzit zivotnost...ale neni problem si to nechat zmerit v servisu..
- autorizovany servis je drahy jako prase (hodinova sazba je 2000Kc), ale zase tam jezdite jen na preventivni prohlidky...u VW tam budete kazdy druhy mesic...
- nema to Turbo, takze je treba se s tim naucit jezdit troche jinak nez s dieselem, ktery tocite do zblbnuti...
- jsou tam nejake nevychytane detail jako mensi loketni operka a naslapavaci rucni brzda...
Zatim vlastnim vuz jen neco pres rok, ale jednoznacne mohu doporucit, ja kdyz premyslel nad SUV, tak jsem predem vyloucil VW, MB a BMW...takze toho moc nezbylo, jeste jsem zvazoval XC90, ale to vubec nema cenu komentovat...to je vlastne gazik a ne SUV, takze tak...
Osobne si myslim, ze to auto predbehlo svoji dobu a je hodne na urovni jeste dnes, podivejte se na nejake inzeraty, jakou to ma vybavu, je to moc prijemne svezeni za rozumne penize (ve meste skoro stejna spotreba jako s dieselem), ma to asi 10 ABG, takze udelate neco i pro bezpecnost sve rodiny..
Predtim jsem mel Volvo s60, libilo se mi, ale uvnitr to svezeni nebylo az tak prijemne (byt 2,4TD motor byl skvely maratonec), u RX400h se Vam mozna nebude zamlouvat design napoprve, ale zato ta kvalita jizdy je nekde uplne jinde oproti Volvu...ale to je asi stejne s kazdym SUV oproti sedanu.
Pokud chcete dobre vybrat, zkuste se svezt v Lexusu a uvidite sam...
Bazooka!
respond
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Thursday 02.03.2017 15:36, RE: SUV do 350tkc? LEXUS RX400h
Bazooka posted by:
Dobry den,stejny problem jsem resil pred rokem se stejnym rozpoctem a za mne jednoznacne doporucuju LEXUS RX400h (hybrid+benzin V6)! Tyto Lexusy se momentalne prodavaji v cenovem rozpeti od 250tkc to 350tkc a jsou to rocniky 2006-2008. Pak byl samozrejme upgrade na 450h, ale ten model je o neco tezsi a mne se nelibil ani jeho design. Trochu to jiz pripomina vesmirnou raketu... a pristrojova deska je vylozene hnusna... Proc jsem nakonec skoncil u Toyoty resp. Lexusu? Ono staci se s takovym autem projet a hned pochopite!! Bezne je najdete v Pruhonicich v bazaru a pujci Vam ho na projizdku bez niceho...U mne to byla laska na prvni pohled/jizdu a nerad jsem se s nim loucil...!! Proste LEXUS je luxusni vuz, a jizda s nim je absolutne pohodova, ticha, proste super. Auto ma max.vybavu, takze Vam nic nechybi, i kdyz vlastnite skoro 10let stary vuz...V cem je lepsi oproti konkurenci?- koncept motoru je V6 benzin + hybrid, coz znamena vyhodu oproti VW, MB a pod., protoze za ty penize koupite ojetinu, co ma natoceno pres 250tkm a timpadem u naftaku muzete zacit menit turbo, vstriky, DPF, ne-li celou hlavu motoru a dalsi "kurvitka", atd. samozrejme automat a neco na podvozku..LEXUS ma atmosferickou V6, ktera ma dostatecny vykon a kdyz je treba akcelerovat, tak se k tomu pride na zadni naprave electromotor, ktery tomu doda dalsi forsaz (celk. vykon je pak na urovni V8 s 280PS a 430Nm), zrychleni ma toto 2tunove SUV za 7sek. na 100kmh pri spotrebe do 10litru, ukazte mi podobneho naftaka...!! - samozrejme Toyota znamena proverenou kvalitu (Lexus vlastne montuje jen 1 osvedceny motor a nevydal se cestou experimentu ala VW, ze uvidime, ktery motor vydrzi min/dele..??), + electromotor ma zaklad v Toyote Prius, coz byl pioneer hybrid a jsou bezne taxiky v EU, ktere maji s timto motorem najeto kolem 1mil. km- vyhoda hybrid je v tom, ze se nenabiji ze zasuvky pres noc, funguje to na bazi rekuperace energie, kdyz se toci kola a nejede motor...takze bezobsluzny provoz + ty akumulatory vazi 200kg a jsou ulozeny pod podlahou, takze Vam snizuji teziste vozu a ten dobre sedi na silnici...a nema problem zatocit v rychlosti, aniz by se prevratil na kapotu- pokud koupite vuz servisovan/provozovan v CR (je jich vetsina), tak mate moznost si overit serviisni zaznamy a stav km primo na webu dle VIN kodu, je tam aplikace oversivuz na strankach Toyoty - chtel bych videt, kdy bude takhle transparentni konkurence?!- RX400h ma CVT variatorovou prevodovku, drive jsem se toho bal, ted mi to prijde jako samozrejmost, naprosta pohoda, zadne skubani ani razeni, proste plynule zrychluje, neco jako jizda trolejbusem... - i kdyz je to SUV, tak se to vyborne ovlada, da se s tim v pohode otocit do protismeru jako s beznym vozem, ma to kompaktni rozmery a vejde se v pohode do garaze, a neni problem s parkovanim v podzemnich garazich atd. (na rozdil od Touarega)- samozrejme ma to nejake zapory:- asi nejvetsi je ten, ze nikdo poradne nevi, jaka je zivotnost akumulatoru?? proto se toho lidi aktualne zbavuji a prodavaji to, coz je dobre pro nas...nicmene, ty baterky pry vydrzi stejne dlouho, jako je zivotnost samotneho auta (tvrdi vyrobce a daval na to zaruku asi 8let!!), jelikoz se nikdy nenabiji na 100% a ani se nevybiji na 0% (na rozdil od mobilu...) - proste jejich kapacita kolisa nekde mezi 30 az 90%, co by melo prodlouzit zivotnost...ale neni problem si to nechat zmerit v servisu..- autorizovany servis je drahy jako prase (hodinova sazba je 2000Kc), ale zase tam jezdite jen na preventivni prohlidky...u VW tam budete kazdy druhy mesic...- nema to Turbo, takze je treba se s tim naucit jezdit troche jinak nez s dieselem, ktery tocite do zblbnuti... - jsou tam nejake nevychytane detail jako mensi loketni operka a naslapavaci rucni brzda... Zatim vlastnim vuz jen neco pres rok, ale jednoznacne mohu doporucit, ja kdyz premyslel nad SUV, tak jsem predem vyloucil VW, MB a BMW...takze toho moc nezbylo, jeste jsem zvazoval XC90, ale to vubec nema cenu komentovat...to je vlastne gazik a ne SUV, takze tak...Osobne si myslim, ze to auto predbehlo svoji dobu a je hodne na urovni jeste dnes, podivejte se na nejake inzeraty, jakou to ma vybavu, je to moc prijemne svezeni za rozumne penize (ve meste skoro stejna spotreba jako s dieselem), ma to asi 10 ABG, takze udelate neco i pro bezpecnost sve rodiny..Predtim jsem mel Volvo s60, libilo se mi, ale uvnitr to svezeni nebylo az tak prijemne (byt 2,4TD motor byl skvely maratonec), u RX400h se Vam mozna nebude zamlouvat design napoprve, ale zato ta kvalita jizdy je nekde uplne jinde oproti Volvu...ale to je asi stejne s kazdym SUV oproti sedanu.Pokud chcete dobre vybrat, zkuste se svezt v Lexusu a uvidite sam... Bazooka!


Mluvíš mi z duše
Nedávno byl můj favorit taky RX 400h, ale asi ještě nějakou dobu počkám, něco našetřím a pak hurá pro 450h. Je už přece jen oproti 400 modernější a vychytanější, design je subjektivní věc.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Thursday 02.03.2017 16:03, Lexus - jakýkoliv
Sepsané velmi realisticky. jenže některým "odborníkům" těžko argumentovat. Řada RX potřebuje "své" zájemce, její dyzajn je poněkud odlišný od našich zažitých zvyklostí. Ale kod má rád japonce, pochopí rychle i řadu RX.
Já s RX zkušenosti nemám, nikdy jsem s ním nejel. Ale mám zkušenost se značkou lexus s modelem IS250F-sport a řeknu to klidn ězde, ač to sem nepatří: toto je protikandidát BMW řady 3. S IS250 i řadou 3 mám nějakou tu zkušenost, byť ne jako vlastník, ale jako člověk, kterého auta zajímají a s několika kusy se svezl jednka u známého, či v bazaru. Stručně řečeno, má li někdo zájem o BMW řady 3 z té doby, měl by si jít zkusit i IS250 - obrázek si udělá sám, tak, jak jsem si ho udělal já. Komentovat to nebudu, protože se tu objeví místí znalci a začnou to vyvracet. Přitom jsem si jist, že s IS250 90% z těch, co mylsím nikdy nejelo a tudíž nemohou hodnotit. Ona IS250 moc rozšířená není, jako profláklé BMW v našich zemích. A tak, jak naspal člen nade mnou své postřehy o RX, bych mohl znovu zopakovat své postřehy o IS. Bylo by to hodně hodně podobné s tím rozdílem, že IS252 je luxusní sedan se vším, co člověk u auta potřebuje a ještě s mnoha věcmi navíc. Ale to, co u IS rozpoznáme hned okamžite po nasednutí, je obrovská kvalita zpracování, která s epromítá do absolutní jízdní pohody. Motor není slyšet, řízení přesné, brzdy výtečné, spotřeba vynikající (hovořím o V6 a autom,atické převodovce). To vše je u lexusu standard. Co ale je obrovská nadstavba, je její extrémní spolehlivost a imidž. Řekne se BMW a nic. Řekne se Lexus a lidi zbystří.
prostě Lexus je auto, co jde pod kůži. nevíém, čím to je dané, ale BMW na mě nikdy žádný bůhvíjaký dojem neudělalo, od M3 po X6 (mj, tu máme v práci v naftové verzi a je to doslova otřes otřesný, navíc je to ultrahnusný). Lexus, byť stará LS430 nebo GS300, či IS250 je prostě jiné. A to nehovořím o F, se kterým jsem měl čest být svezen-to je prostě dokonalé.
Jinak zpátky k otázce, zdali ML či Touareg, jsem odpověděl hned v 2. příspěvku. A na tom trvám.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 03.03.2017 02:53, Hybrid hybrid hybrid
http://m.autorevue.cz/lexus-gs450h-divoky-hybrid-prvni-let_3/?showforum=1

Az budete k tomu Lexusu porizovat sadu baterii za 80 tisic, to nadseni vas prejde.
Jinak je Lexus zajimava alternativa, proc ne. Ja bych si jen vybral klasickou benzinovou verzi, ktera ma Torsen misto komplikovaneho 4x4 u hybridu, a misto variatoru bezny hydromenic.
A Zdeny ty uz nekvakej, ses jak obehrana deska... nic noveho, furt dokola to samy.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Friday 03.03.2017 04:52, RE: Hybrid hybrid hybrid
Reno posted by:
http://m.autorevue.cz/lexus-gs450h-divoky-hybrid-prvni-let_3/?showforum=1 Az budete k tomu Lexusu porizovat sadu baterii za 80 tisic, to nadseni vas prejde. Jinak je Lexus zajimava alternativa, proc ne. Ja bych si jen vybral klasickou benzinovou verzi, ktera ma Torsen misto komplikovaneho 4x4 u hybridu, a misto variatoru bezny hydromenic. A Zdeny ty uz nekvakej, ses jak obehrana deska... nic noveho, furt dokola to samy.


Čéče, ses nějak netrefil s umístěním Ano, obehraná deska hraje pravdu. A k té baterii, řešil se tu nedávno Prius. Údajně zatsoupení Toyota za dobu prodeje tohoto modelu neprodala jedinou náhradní baterii. Co ty na to? A i kdyby ano, 80 litrů je takový mrzký servis kdejaké naftové plčeky turbem počínaje, vstřiky a FAPem knče. jenže to zase nikod nebude chtít slyšet...Holt, lidi jsou různé. Toliko citát, který dál pokračuje jít, že "lidé jsou blbé a nás je málo...."
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 03.03.2017 08:51, RE: Hybrid hybrid hybrid
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
http://m.autorevue.cz/lexus-gs450h-divoky-hybrid-prvni-let_3/?showforum=1 Az budete k tomu Lexusu porizovat sadu baterii za 80 tisic, to nadseni vas prejde. Jinak je Lexus zajimava alternativa, proc ne. Ja bych si jen vybral klasickou benzinovou verzi, ktera ma Torsen misto komplikovaneho 4x4 u hybridu, a misto variatoru bezny hydromenic. A Zdeny ty uz nekvakej, ses jak obehrana deska... nic noveho, furt dokola to samy.
Čéče, ses nějak netrefil s umístěním Ano, obehraná deska hraje pravdu. A k té baterii, řešil se tu nedávno Prius. Údajně zatsoupení Toyota za dobu prodeje tohoto modelu neprodala jedinou náhradní baterii. Co ty na to? A i kdyby ano, 80 litrů je takový mrzký servis kdejaké naftové plčeky turbem počínaje, vstřiky a FAPem knče. jenže to zase nikod nebude chtít slyšet...Holt, lidi jsou různé. Toliko citát, který dál pokračuje jít, že "lidé jsou blbé a nás je málo...."


Proto jsem dal ten odkaz. Človíček zničil baterky za čtyři roky používání vozu. Toyota bude samozřejmě tvrdit, že nic takového není. Mně je to celkem fuk, já říkám, že mi je sympatičtější Torsen místo připojování jedné nápravy elektromotorem a místo CVT klasická převodovka. Navíc, kdo pořizuje nové, nemá šanci rozdíl v PC projezdit.
Jinak, Touareg nebo ML opravdu nelze srovnávat s Lexusem RX, to jsou auta, které můžou do terénu a v případě Touaregu i do poměrně těžkého. Měl jsem ho, rajtoval s ním v zimě po lese a to by určitě Lexus nezvládnul.
O co mi šlo je srovnávání trojkové řady s Lexusem IS. Odtažité řízení, mizerný výběr motorizací. A kdybys chtěl srovnávat hybridní verzi, potom Active hybrid s řadovým šestiválcem rozebere to tvoje IS na prvočinitele. Místo CVT má osmistupňový ZF, místo čtyřválce šestiválec, dynamiku rakety. A nemluvě o jiných verzích, s dieselovým šestiválcem apod. Tady si prostě IS ani neškrtne.



respond
Bazooka
number of posts2
date of registration02.03.2017
Friday 03.03.2017 13:09, Hybrid / RX400h
- jasne, ze Lexus neni do terenu, ale to uz zalezi na pozadavcich majitele, jestli potrebuje SUV k tomu, aby jezdil nekam pres pole...nebo jestli potrebuje spolehlivy a bezpecny rodinny vuz
- rad dam za nove akumulatory 80tkc, kdyz budu vedet, ze mi potom auto bude jeste dalsich 10let spolehlive slouzit... a na kolik vyjde servis tech naftovych "vynalezu"??
- taky jsem zvazoval jestli klasickou benzinovou verzi (RX350) anebo hybrid (400h), ale on cenovy rozdil je minimalni a kdo jezdi dalnice, at si koupi benzin, kdo jezdi ve meste, jednoznacne hybrid
- nevim, v cem je lepsi variator nebo hydromenic? uvidime casem...
- uz jsem videl dva inzeraty, kde RX350h mela novy motor, takze z toho usuzuju, ze se s tim autem ten slabsi motor vice trapil, byt oproti hybrid je asi o tech 200kg lehsi...zato ale hybrid docela setri tu namahu motoru ve meste, takze by mohl mit vetsi zivotnost.. o rozdilu spotreby se nema cenu bavit!
- ano, hybrid a baterky se daji znicit I behem 6 mesicu, a to v pripade, ze s tim nejezdite a auto mate zaparkovane nekde ve stodole!!! proto plati, ze pokud ma hybrid najeto kolem 250tkm za dobu 10let, tak se furt neni ceho obavat...
Howgh!
Bazooka
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Friday 03.03.2017 13:49, RE: Hybrid hybrid hybrid
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
http://m.autorevue.cz/lexus-gs450h-divoky-hybrid-prvni-let_3/?showforum=1 Az budete k tomu Lexusu porizovat sadu baterii za 80 tisic, to nadseni vas prejde. Jinak je Lexus zajimava alternativa, proc ne. Ja bych si jen vybral klasickou benzinovou verzi, ktera ma Torsen misto komplikovaneho 4x4 u hybridu, a misto variatoru bezny hydromenic. A Zdeny ty uz nekvakej, ses jak obehrana deska... nic noveho, furt dokola to samy.
Čéče, ses nějak netrefil s umístěním Ano, obehraná deska hraje pravdu. A k té baterii, řešil se tu nedávno Prius. Údajně zatsoupení Toyota za dobu prodeje tohoto modelu neprodala jedinou náhradní baterii. Co ty na to? A i kdyby ano, 80 litrů je takový mrzký servis kdejaké naftové plčeky turbem počínaje, vstřiky a FAPem knče. jenže to zase nikod nebude chtít slyšet...Holt, lidi jsou různé. Toliko citát, který dál pokračuje jít, že "lidé jsou blbé a nás je málo...."


Také jsem slyšel, že Toyota zatím nevyměnila jednou baterii v Priusu. Ale ono to možná bude tím, že si majitelé objednávají jednotlivé články baterie z USA (články jsou samostatně vyměnitelné), kde stojí 50% co tady. Proč by potom měnili celou baterii?
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Friday 03.03.2017 16:51, Variátor vs e-CVT
Možná je dobré zmínit, že hybridní systém sice poskytuje plynulou změnou převodového poměru (CVT - Continuously variable transmission), ale nepoužívá mechanický variátor. Princip je úplně jiný a zřejmě i spolehlivější. Nazývat e-CVT variátor je zavádějící, většina lidí si pod tím představuje převodovku ze skůtru.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 03.03.2017 17:38, RE: Variátor vs e-CVT
Petr S posted by:
Možná je dobré zmínit, že hybridní systém sice poskytuje plynulou změnou převodového poměru (CVT - Continuously variable transmission), ale nepoužívá mechanický variátor. Princip je úplně jiný a zřejmě i spolehlivější. Nazývat e-CVT variátor je zavádějící, většina lidí si pod tím představuje převodovku ze skůtru.


zavádějící to není. ten jízdní projev je katastrofální. prostě šalina. někomu to nevadí, mně třeba jo.

respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.