0
back
 

diskuze k tématu: Jaké je ojeté Hyundai ix35?

category of topic classification: německá vozidla, korejská vozidla, korejská vozidla
Martaslover
number of posts27
date of registration10.05.2007
Monday 27.07.2015 14:41, zkušenost
S tímto vozem mám 3 leté zkušenosti v nejsilnějším dieselu s bezestupňovým automatem. Auto je na první dojem příjemné, ale po pár letech jsem objevil i pár nepříjemností. Loupe se lak na tlačítkách, auto je velmi tvrdé, navigace pomalá a hlavně se hrozně špatně nastavuje hlasitost rádia (měl jsem zkušenost s jedním z prvních aut, možná později panel navigace a radia vylepšili). Zkuste si určitě ovládání. Roletka kufru je prověšená, motor je dost hlučný (najeto 160.000km) a to ihned po startu, pak je to traktor pořád, ale už lepší. Řízení extrémně přeposilované. Couvací kamera přestala dvakrát fungovat, kamera v zrcátku je fajn věc. Jsou i pozitiva, dost místa, v mé výbavě vyhřívané zadní sedačky (kůže). Bezestupňový automat je velmi příjemný, ačkoliv možná ubírá výkon, stále stačí. Pohon 4x4 bez problémů, spotřeba dlouhodobě kolem 8 litrů. Celkový dojem po pár letech je ten, že je auto ne zrovna bytelně postavené, znovu bych si ho nekoupil, vše je ovšem vykoupeno cenou.
respond
danet - redakce TipCars
number of posts574
date of registration16.11.2012
Wednesday 29.07.2015 10:14, RE: zkušenost
Martaslover posted by:
S tímto vozem mám 3 leté zkušenosti v nejsilnějším dieselu s bezestupňovým automatem. Auto je na první dojem příjemné, ale po pár letech jsem objevil i pár nepříjemností. Loupe se lak na tlačítkách, auto je velmi tvrdé, navigace pomalá a hlavně se hrozně špatně nastavuje hlasitost rádia (měl jsem zkušenost s jedním z prvních aut, možná později panel navigace a radia vylepšili). Zkuste si určitě ovládání. Roletka kufru je prověšená, motor je dost hlučný (najeto 160.000km) a to ihned po startu, pak je to traktor pořád, ale už lepší. Řízení extrémně přeposilované. Couvací kamera přestala dvakrát fungovat, kamera v zrcátku je fajn věc. Jsou i pozitiva, dost místa, v mé výbavě vyhřívané zadní sedačky (kůže). Bezestupňový automat je velmi příjemný, ačkoliv možná ubírá výkon, stále stačí. Pohon 4x4 bez problémů, spotřeba dlouhodobě kolem 8 litrů. Celkový dojem po pár letech je ten, že je auto ne zrovna bytelně postavené, znovu bych si ho nekoupil, vše je ovšem vykoupeno cenou.


Dobrý den, budeme potěšeni, když své zkušenosti s vozem rozvedete v recenzi na TipCarsu zde:http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Thursday 30.07.2015 15:49, Šaty dělají člověka
ale u tohot stroje to neplatí. Je to přeplácaný hnus, kde není kousek klidové linie. Jak zvenčí, tak zevnitř. měl jsem možnost krátce ohodnotit jen provedení, v autě jsem ani nejel. Naleštěná bída. Loupající se lak, extrémně slabé plechy všude, nelícíující spáry díky blbě usazeným dílů, zašlé plasty, vyšisované od slunce.
Sedačka pro pořádnýho chlapa nepohodlná, žádné boční vedení. Místa málo.
Auto bylo 3 roky staré.Na trhu je kupa lepší aut. Nevidím jediný důvod tento klenot kupovat. Už jen z principu díky stupidní hnusné reklamě, na kterou jsem alergickej jak na práci a šéfa.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Thursday 30.07.2015 16:07, RE: Šaty dělají člověka
Zdeny60 posted by:
ale u tohot stroje to neplatí. Je to přeplácaný hnus, kde není kousek klidové linie. Jak zvenčí, tak zevnitř. měl jsem možnost krátce ohodnotit jen provedení, v autě jsem ani nejel. Naleštěná bída. Loupající se lak, extrémně slabé plechy všude, nelícíující spáry díky blbě usazeným dílů, zašlé plasty, vyšisované od slunce.Sedačka pro pořádnýho chlapa nepohodlná, žádné boční vedení. Místa málo.Auto bylo 3 roky staré.Na trhu je kupa lepší aut. Nevidím jediný důvod tento klenot kupovat. Už jen z principu díky stupidní hnusné reklamě, na kterou jsem alergickej jak na práci a šéfa.


Co bys také čekal za kvalitu výroby - vždyť to dohromady montují Češi .
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 30.07.2015 16:29, RE: Šaty dělají člověka
Pavlik posted by:
Zdeny60 posted by:
ale u tohot stroje to neplatí. Je to přeplácaný hnus, kde není kousek klidové linie. Jak zvenčí, tak zevnitř. měl jsem možnost krátce ohodnotit jen provedení, v autě jsem ani nejel. Naleštěná bída. Loupající se lak, extrémně slabé plechy všude, nelícíující spáry díky blbě usazeným dílů, zašlé plasty, vyšisované od slunce.Sedačka pro pořádnýho chlapa nepohodlná, žádné boční vedení. Místa málo.Auto bylo 3 roky staré.Na trhu je kupa lepší aut. Nevidím jediný důvod tento klenot kupovat. Už jen z principu díky stupidní hnusné reklamě, na kterou jsem alergickej jak na práci a šéfa.
Co bys také čekal za kvalitu výroby - vždyť to dohromady montují Češi .


Kvalita produktu záleží hlavně na vedení, ne na rukách co to montují. Vedení je v Nošovicích skoro celé Korea.
Dacia se montuje v Maroku a krom materiálů tam problémy s kvalitou nejsou. Přitom průměrné IQ Afričana je něco málo přes 70 což je u nás hranice "normálnost".

respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Thursday 30.07.2015 16:32, RE: Šaty dělají člověka
PetrT posted by:
Pavlik posted by:
Zdeny60 posted by:
ale u tohot stroje to neplatí. Je to přeplácaný hnus, kde není kousek klidové linie. Jak zvenčí, tak zevnitř. měl jsem možnost krátce ohodnotit jen provedení, v autě jsem ani nejel. Naleštěná bída. Loupající se lak, extrémně slabé plechy všude, nelícíující spáry díky blbě usazeným dílů, zašlé plasty, vyšisované od slunce.Sedačka pro pořádnýho chlapa nepohodlná, žádné boční vedení. Místa málo.Auto bylo 3 roky staré.Na trhu je kupa lepší aut. Nevidím jediný důvod tento klenot kupovat. Už jen z principu díky stupidní hnusné reklamě, na kterou jsem alergickej jak na práci a šéfa.
Co bys také čekal za kvalitu výroby - vždyť to dohromady montují Češi .
Kvalita produktu záleží hlavně na vedení, ne na rukách co to montují. Vedení je v Nošovicích skoro celé Korea. Dacia se montuje v Maroku a krom materiálů tam problémy s kvalitou nejsou. Přitom průměrné IQ Afričana je něco málo přes 70 což je u nás hranice "normálnost".


je smutné,že mezi Čechy je stále pivní myšlení - Hyundai = korejec...a svědčí to jen o nízké inteligenci těchto lidí,kteří stále budou pšát na něco cizího zlé řeči a stále dokola budou kupovat Škodovky i kdyby byly (a že jsou) dražší a méně vybavenější.
Přitom málokterý Čech ví (právě z té své pivní nátury),že veškerý automotive vývoj má Hyundai v Německu v Franfkurtu...
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Thursday 30.07.2015 16:53, RE: Šaty dělají člověka
stréc od piva posted by:
PetrT posted by:
Pavlik posted by:
Zdeny60 posted by:
ale u tohot stroje to neplatí. Je to přeplácaný hnus, kde není kousek klidové linie. Jak zvenčí, tak zevnitř. měl jsem možnost krátce ohodnotit jen provedení, v autě jsem ani nejel. Naleštěná bída. Loupající se lak, extrémně slabé plechy všude, nelícíující spáry díky blbě usazeným dílů, zašlé plasty, vyšisované od slunce.Sedačka pro pořádnýho chlapa nepohodlná, žádné boční vedení. Místa málo.Auto bylo 3 roky staré.Na trhu je kupa lepší aut. Nevidím jediný důvod tento klenot kupovat. Už jen z principu díky stupidní hnusné reklamě, na kterou jsem alergickej jak na práci a šéfa.
Co bys také čekal za kvalitu výroby - vždyť to dohromady montují Češi .
Kvalita produktu záleží hlavně na vedení, ne na rukách co to montují. Vedení je v Nošovicích skoro celé Korea. Dacia se montuje v Maroku a krom materiálů tam problémy s kvalitou nejsou. Přitom průměrné IQ Afričana je něco málo přes 70 což je u nás hranice "normálnost".
je smutné,že mezi Čechy je stále pivní myšlení - Hyundai = korejec...a svědčí to jen o nízké inteligenci těchto lidí,kteří stále budou pšát na něco cizího zlé řeči a stále dokola budou kupovat Škodovky i kdyby byly (a že jsou) dražší a méně vybavenější.Přitom málokterý Čech ví (právě z té své pivní nátury),že veškerý automotive vývoj má Hyundai v Německu v Franfkurtu...


Jestli to má být na mě tak nic proti Korejcům nepíšu, jen že za případnou nižší kvalitu těžko může to že na lince dělají Češi. A v Nošovicíc vedení Korejské je.
A třeba nová Fabia vycházi levněji než i20 když už jsme u toho. Ve stejné výbavě.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Thursday 30.07.2015 18:31, jaká je kvalita?
Za to v hlavní míře může to, jak je nastavená politika jakosti. A tu nastavuje nejvyšší management kterékoliv firmy. Určitě ne poslední Pepa na lince. Takže když mu QM dá předopis, že bude díl stloukat hřebíkama a ne svařovat, tak to tak prostě bude dělat. POtažmo o nástřiku nerozhoduje člověk vůbec - o tom rozhoduje to, jakou technoligii nástřiku (tedy sled mnoha operací) firma koupila aopd koho. Samosebou do jisté míry tam může vzniknout šlendrián,m ale ten základ je přesně daný a nikod z lidí na lince to nezmění.
Auto JE šitý horkou jehlou, aby mohlo být levné, a právě tohle z toho přímo čiší.
respond
*autofans*
number of posts159
date of registration21.11.2008
Thursday 30.07.2015 18:52, ix35
Musím v mnohém souhlasit s příspěvky výše. I já jsem měl to štěstí zažít několik stovek kilometrů s "nejkvalitnějším SUV z ČR". Bohužel se na auta dívám více do detailů a očima technika. Co se týká jízdy tak mám následující výhrady: přeposilované necitlivé řízení, na velkých kolech mizerná úroveň komfortu, spotřeba a výkony neadekvátní konkurenci v tomto segmentu - především verze 4x2 s 1.6 nebo 1.7dechtem, u dieselu navíc vysoká hlučnost motoru i po zahřátí.
Po technické stránce: mizerné laky malé tloušťky kolem 80-90 mikronů, o odstínech raději nemluvím, elektrické komponenty na úrovni Dacie, auto nemá energy saver mode takže neumí např. vypnout po x-minutách osvětlení u špatně zabouchnutého kufru a to dopadne tak, že za pár dnů parkování v garáži už nenastartujete a běžnou nabíječkou totálně vybitý akumulátor nenabijete (nabíječka to vyhodnotí jako KO stav), slabá výdrž tyček stabilizátorů - max. 40tkm, katastrofální audio pokud jde o kvalitu reprodukce i příjem signálu FM, drahý značkový servis, kvalita sedadel a nedej bože rádobykoženého čalounění, ne úplně ideální spasování karosářských dílů - i u nového. Většina z výše uvedeného platí pro většinu produkce Hjundé. Horší už je snad jen Captiva nebo sourozenec od KIA.
Pokud už bych toužil uspokojovat se tak nepraktickým autem jako je kompaktní SUV tak si dokáži představit lepší kandidáty. V benzinu Subaru Forester, Mitsubishi ASX, Toyota RAV nebo Honda CRV (ta je alespoň prostorná a jezdí skoro jak obyčejná auta s nižší výškou). V naftě už jenom Honda CRV, Ford Kuga nebo nějaký opečovávaný Tiguan (hodně z nich jsou dámská auta s rozumným nájezdem)
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Thursday 30.07.2015 22:17, RE: ix35
*autofans* posted by:
Musím v mnohém souhlasit s příspěvky výše. I já jsem měl to štěstí zažít několik stovek kilometrů s "nejkvalitnějším SUV z ČR". Bohužel se na auta dívám více do detailů a očima technika. Co se týká jízdy tak mám následující výhrady: přeposilované necitlivé řízení, na velkých kolech mizerná úroveň komfortu, spotřeba a výkony neadekvátní konkurenci v tomto segmentu - především verze 4x2 s 1.6 nebo 1.7dechtem, u dieselu navíc vysoká hlučnost motoru i po zahřátí.Po technické stránce: mizerné laky malé tloušťky kolem 80-90 mikronů, o odstínech raději nemluvím, elektrické komponenty na úrovni Dacie, auto nemá energy saver mode takže neumí např. vypnout po x-minutách osvětlení u špatně zabouchnutého kufru a to dopadne tak, že za pár dnů parkování v garáži už nenastartujete a běžnou nabíječkou totálně vybitý akumulátor nenabijete (nabíječka to vyhodnotí jako KO stav), slabá výdrž tyček stabilizátorů - max. 40tkm, katastrofální audio pokud jde o kvalitu reprodukce i příjem signálu FM, drahý značkový servis, kvalita sedadel a nedej bože rádobykoženého čalounění, ne úplně ideální spasování karosářských dílů - i u nového. Většina z výše uvedeného platí pro většinu produkce Hjundé. Horší už je snad jen Captiva nebo sourozenec od KIA.Pokud už bych toužil uspokojovat se tak nepraktickým autem jako je kompaktní SUV tak si dokáži představit lepší kandidáty. V benzinu Subaru Forester, Mitsubishi ASX, Toyota RAV nebo Honda CRV (ta je alespoň prostorná a jezdí skoro jak obyčejná auta s nižší výškou). V naftě už jenom Honda CRV, Ford Kuga nebo nějaký opečovávaný Tiguan (hodně z nich jsou dámská auta s rozumným nájezdem)


Ostatní jmenované SUV neznám, o ASX jsem vážně uvažoval a projel jsem ho. To auto váží jako auta nižší střední třídy cca 1300kg, tomu odpovídá i spotřeba cca 6,5L benzínu podle spritmonitoru. 1.6L benzín je překvapivě pružný. Výbava je dost dobrá za ty peníze. Ale nakonec jsem do něj nešel. Asi nejvíc mi vadilo odhlučnění, nad 3000 otáček je v kabině celkem velký rachot a interiér působí jako z minulého desetiletí. Kdo chce levné, úsporné a asi i spolehlivé SUV a neřeší další věci, tak je to asi dobrá volba. Měl jsem v tom ale pocit, že jedu užitkovým a ne osobním vozem a to jsem nepřekousnul.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Friday 31.07.2015 06:41, 1,6 GDI
Četl jsem,že doporučeným motorem je mimo jiné 1,6 GDI. Znám se s jedním servisním technikem od Hyundae a ten mi tvrdil,že na školení byli upozorněni na extrémní tvorbu karbonu v motoru.Nejspíš by se tomu nechalo předejít používáním aditiva Superbenzín aditiv,nebo občasným tankováním více oktanových benzínů.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 31.07.2015 09:05, Kritika?
Zaznělo tady dost kritiky. Jelikož to má tchán, přidám pár postřehů z jeho auta.
Tyčky zadních stabilizátorů odešly opravdu velmi brzy (15 tkm), spáry jsem detailně nesledoval, ale běžný pohled nějaký nesoulad neodhalí. Plechy nevím jestli jsou tenké nebo jestli to není spíše tím, že mají velkou plochu. Rádio mi po Brně nepřišlo špatné ani úrovní zvuku ani jsem neměl problém s příjmem. Palubovka je trochu pouťová, nicméně tohle je věc vkusu každého. Řízení je přeposilované, brzdy jsou extrémně jedovaté a řazení jde naprosto lehoučce, stejně jako spojka. Z pohledu mé ženy je to naprosto ideální auto, protože nepotřebuje velké ovládací síly a ještě dobře vidí ven.
S šestnáctistovkou si to nedokážu představit, tchán má dvoulitra v benzínu (prý přes 120 kW)m, ale dojem z jízdy je, že to auto nechce jet. Dokonce se mi to nezdálo přesvědčivé, ani když jsem ten motor roztočil.
Auto je uskákané, což dělá ten tvrdý podvozek. Člověk by čekal plavnou jízdu a místo toho ví o každé puklině a kanálu.
Co mě nemile překvapilo, je opravdu tristní kufr. To je auto pro 2 a ne pro 4 nebo dokonce 5.
respond
Abík
number of posts93
date of registration20.01.2009
Friday 31.07.2015 10:41, Takže bude asi lépe,
když se pán poohlédne po ojeté Škoda Yeti.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 17.02.2017 18:25, Moje stručně popsaná zkušenost - ix35
V roce na konci roku 2014 jsme si koupili ix35,1,6 benzín. Dlužno podotknout,že jsem měl v hledáčku Forda Maxe s údajně zázračným motorem 1.0. Nakonec rozhodla manželka,který se nezdála nízká světlá výška vozu a taky se moc nelíbil.
Od 35tky jsem čekal pohodlí a vcelku spolehlivost,když někdy v na začátku 014 propustil Hyundai tři ředitele zodpovědné za kvalitu. Vím,že podvozek je totožný s i30,takže samozřejmě žádný terén ani výmoly. O proti minulým letům byl podvozek naladěn měkčeji a je mnohem příjemnější(při výběru jsem jezdil od 2012 se všemi MPVčkami a Crossouvry do 400tis kč ano vím,výběr trval dlouho,ale nebyly peníze). Auto stálo 399000kč a má duální klimu, vyhřívaný volant i přední a zad.sedačky,17"elektrony-mám je druhou zimu a jsou bez vady,různé asistenty-do kopce,s kopce,proti převržení,el. sklopná zrcátka,zad.couvací čidla aj,aj) Mám 193cm/110kg a vejdu se v pohodě. Nejsem závodník,ty léta mám díky Bohu ve zdraví za sebou. Jezdím normálně a do zatáček tak, jak se s větším autem může. Motor je do cca 1800ot/min. línější,ale není to problém.To je asi co se dá vytknout,ale zase nemá turbo a to jsem rád. Myju v myčce(už alespoň 30x)a parkuju na ulici,na laku to není znát.Vše funguje jak má, jezdím tak 70%město a zbytek dálnice,najeto cca 35 tis. km. Raději píšu co jsem skutečně zažil,nežli typu: kamarád má...,jeden pán povídal...,slyšel jsem že... nebo v novinách psali. Jestli se někdo chce na něco poptat: mojefalco@gmail.com
respond
danet - redakce TipCars
number of posts574
date of registration16.11.2012
Monday 20.02.2017 12:58, RE: Moje stručně popsaná zkušenost - ix35
Falco248 posted by:
V roce na konci roku 2014 jsme si koupili ix35,1,6 benzín. Dlužno podotknout,že jsem měl v hledáčku Forda Maxe s údajně zázračným motorem 1.0. Nakonec rozhodla manželka,který se nezdála nízká světlá výška vozu a taky se moc nelíbil.Od 35tky jsem čekal pohodlí a vcelku spolehlivost,když někdy v na začátku 014 propustil Hyundai tři ředitele zodpovědné za kvalitu. Vím,že podvozek je totožný s i30,takže samozřejmě žádný terén ani výmoly. O proti minulým letům byl podvozek naladěn měkčeji a je mnohem příjemnější(při výběru jsem jezdil od 2012 se všemi MPVčkami a Crossouvry do 400tis kč ano vím,výběr trval dlouho,ale nebyly peníze). Auto stálo 399000kč a má duální klimu, vyhřívaný volant i přední a zad.sedačky,17"elektrony-mám je druhou zimu a jsou bez vady,různé asistenty-do kopce,s kopce,proti převržení,el. sklopná zrcátka,zad.couvací čidla aj,aj) Mám 193cm/110kg a vejdu se v pohodě. Nejsem závodník,ty léta mám díky Bohu ve zdraví za sebou. Jezdím normálně a do zatáček tak, jak se s větším autem může. Motor je do cca 1800ot/min. línější,ale není to problém.To je asi co se dá vytknout,ale zase nemá turbo a to jsem rád. Myju v myčce(už alespoň 30x)a parkuju na ulici,na laku to není znát.Vše funguje jak má, jezdím tak 70%město a zbytek dálnice,najeto cca 35 tis. km. Raději píšu co jsem skutečně zažil,nežli typu: kamarád má...,jeden pán povídal...,slyšel jsem že... nebo v novinách psali. Jestli se někdo chce na něco poptat: mojefalco@gmail.com


Dobrý den, pokud máte chuť a čas, budeme rádi, když své zkušenosti více rozvedete v samostatné recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme pěkně
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.