0
back
 

diskuze k tématu: Přehled velkých MPV do 200 tis. Kč.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.04.2010 06:54, rada
v Itálii neznají prosolené silnice, zato stáčení kilometrů, a na auta dost serou řekl bych...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.04.2010 08:06, rada
Možná je to mým věkem, ale i ke dvěma dětem bych vzal radši kombajna než mpv. No a když už jezdit v krabici a s posezem jak v autobusu tak asi něco z trojice galaxy/alhambra/sharan. Automobilky hrnou pořád větší a těžší obludy, my jim na to skáčem a pak s sebou vozíme kubíky vzduchu:) Před časem to podle mě celkem dobře trefil Ch.Harris v autocaru - potřebuju odvést rodinu a krámy a řízení mě baví. BMW 5 E34 touring. To auto už dneska ne, ale vleze mi to na mysl jak vidim dnešní mondeo, insignii, a6 ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.04.2010 14:53, rada
Galaxy/Al/Sh patří mezi ty nejporuchovější keply, co znám. Neříkám, že se vždy jedná o něco závažného, ale je to prostě nepřijemné, a jiná auto to prostě nedělají. Toď vše. Navíc - českej Pepík má tendence tyto hujdy přeceňovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.04.2010 20:30, rada
Podívejte se na Toyota Previa a udělejte si obrázek sám. Kavlitú řešit nemusíte, ta prostě je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.04.2010 22:07, rada
P807 A C8 jsou takřka totožné vozy stejně jako Sharan a Alhambra.Koncernové modely budou pochopitelně dražší,zato spolehlivější.Ač se to někomu nezdá,u francouzů dříve či později potrápí multiplexní síť,u všech MPV trpí velkou hmotností podvozek,spojka,jízdní vlastnosti zklamou i pohodáře svými náklony a těžkopádností.Servisní náklady jsou obecně vyšší.Plusem vidím motory HDI 100kW,určitě ne slabší.Neuvádíte,kolik km najedete.Možná opravdu stojí za zvážení,zda pro dva dospělé a dvě děti potřebujete MPV,nebo kombi střední třídy.Navíc za cenu do 200.000,- je třeba počítat skutečně s větší kilometrovým náběhem,s tím spojeným rizikem dražších servisních nákladů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.04.2010 09:20, rada
No mám, dvě děti , ženu, psa. Když přidáte kočárek, bagáž a jiné krámy co děti potřebuji, tak do kombíku to síce nacpěte, ale nemáte žádnou volnost v autě. Proto je to MPV. Mám C8, ale pro svůj komfort a prostor při řízení, jelikož občas snáma jede taky tchyně, tak do kombíku by jsme nevešli. Mezi dvě autosedačky v klasickém kombíku si normální člověk nesedne, v MPV bez problému a pohodlně. V MPV kočárek do kufru nemusím složitě skládat, volně položím, za 1 min. vyložím, šoupnu dítě a jedu prič, nes... se z kočárem, zatím co dítě v autě řve, že tam je samo. MPV není zase o nic větší vůz než napr. oktavka combi, akurát vyšší a drobátko širší. O bezpečnosti MPV snád nemusíme diskutovat.
Doporučuji jak C8, tak 807 (výhoda el. posuvné dveře, za 8 let bez problému - kdyby někdo protestoval proti elektrickým dveřím)
A motor jelikož mám benzín, tak naftu nevím co tam dát. Doporučuji projít různé fóra.
Servis, no dle osobní zkušenostní, záleží kde to člověk dá opravit a je jedno jestli je to škoda, nebo citroen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.04.2010 17:13, rada
A co Kia Carnival ? Za ty penize se da sehnat velice pekny kousek s dolozenym malym najezdem a RV 05-06. Prijde mi lepsi koupit vyborny exemplar vice poruchoveho auta (osobne si nemyslim ze to auto je horsi nez VW/PSA) nez zhuntovane VW/PSA. Spotreba vyborna, komfort proti vw uplne jinde, zajem zlodeju nepochybne nizsi a vybava velice slusna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.04.2010 18:22, rada
Známý si teď pořídil Kiu Joice, dělá se tuším jen s dvoulitrovým benzínem. Má jí ale ani ne týden, takže zatím žádné odezvy nejsou. Na Carnival se názory velmi různí, faktem je poslední místo v žebříčku TÜV (což může, ale taky nemusí něco znamenat. Ostatně Sharan si tam vede podobně...). Nová generace od roku 2006 je prý už dost zajímavá.
Všeobecně si myslím, že ani větší kombík MPV nenahradí z hlediska prostoru a variability, v tom zcela souhlasím s Tangem. Sám jsem na vážkách, co zvolit. Když se dívám kolem, jsem docela překvapený, kolik vlastně těch Galaxy/Sharanů/Alhamber jezdí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 09:16, *autofans*
Kdysi jsem měl v hledáčku doporučovanou Mazdu MPV s benzinem, ale překvapivě mnoho aut v nabídce se chlubilo motorem po GO, nevíte někdo co tam je za problém ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 10:40, Mitsubishi
Dobrý den,
zajímalo by mě v čem nedokáže mitsubishi Space Wagon daným vozům konkurovat?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 10:51, RE: Mitsubishi
Sparr posted by:
Dobrý den,
zajímalo by mě v čem nedokáže mitsubishi Space Wagon daným vozům konkurovat?
Tak co třeba nabídkou motorů, vnitřním prostorem, variabilitou, bezpečností, designem (samozřejmě subjektivní věc)...
Ale věřím, že za nějakých 80tis Kč -rok 99 to může být dobrá volba pokud někdo nehledá diesel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 18:34, Máte na to?
Nemůžu si pomoci, ale kladu si otázku, zda člověk mající na pořízení vozu max 200 tisíc bude schopen provozně "živit" vůz určený pro klientelu schopnou zaplatit +- milion. Cenová hladina servisu a oprav se u většiny aut odvíjí od původní zákaznické a tedy příjmové skupiny. Aby se dotyčný potom nedivil "výhodným" cenám náhradních dílů - zvláště když ani jeden z kandidátů není právě vzorem spolehlivosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 25.04.2010 20:07, RE: Máte na to?
Pavlik posted by:
Nemůžu si pomoci, ale kladu si otázku, zda člověk mající na pořízení vozu max 200 tisíc bude schopen provozně "živit" vůz určený pro klientelu schopnou zaplatit +- milion. Cenová hladina servisu a oprav se u většiny aut odvíjí od původní zákaznické a tedy příjmové skupiny. Aby se dotyčný potom nedivil "výhodným" cenám náhradních dílů - zvláště když ani jeden z kandidátů není právě vzorem spolehlivosti.
Osobně si myslím něco podobného,za 150000kč auto na naftu si pán pořídí pěkně vylítaný pekáč.Začínali jsme na 200tkč.Vystřídali jsme v rodině téměř všechny zmiňované vozy/C8,Sharan,Voyager, a upřímně řečeno na každém nám něco vadilo.Postupně jsme přidávali na penězích,aby to stálo za něco a po nějaké době jsme stejně byli na 350tkč.V této kategorii pro nás zvítězil Galaxy II TDCi nejlepší jízdní vlastnosti,ale nakonec pro větší nároky na prostor jsme zakotvili u Multivana.Třeba v SRN je velmi ceněná Honda Stream na benzin,jedno z nejspolehlivějších vozů této kategorie vůbec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.04.2010 08:48, RE: Máte na to?
Pavlik posted by:
Nemůžu si pomoci, ale kladu si otázku, zda člověk mající na pořízení vozu max 200 tisíc bude schopen provozně "živit" vůz určený pro klientelu schopnou zaplatit +- milion. Cenová hladina servisu a oprav se u většiny aut odvíjí od původní zákaznické a tedy příjmové skupiny. Aby se dotyčný potom nedivil "výhodným" cenám náhradních dílů - zvláště když ani jeden z kandidátů není právě vzorem spolehlivosti.
Jojó, naprostý souhlas s Pavlíkem. Mám doma taky jednu takovou krabici (F Galaxy 2002 1,9 TDi) a pokud chce majitel udržet určitý standard cestování, tak do toho auta nasype, chvilku počítám, no, vychází mi to více než třikrát tolik, než do Oktávky, kterou jsem souběžně užíval.
Dá se jezdit s nefunkčním bufíkem, dají se koupit stěrače v Kaufu, dá se brzdit Starlinema, dá se svítit xenonama bez automatického sklápění, dá se jezdit na nezesílených gumách (a že takových sharanů jezdí...) a mohl bych pokračovat. Ale tato auta byla určena primárně pro solidně zabezpečené velké rodiny, kde si mohou dovolit pustit nějakou tu kačku na kvalitní údržbu.
Mějto to namysli a nepočítejte s tím, že i když koupíte bezproblémový vůz (což v této cenové relaci bych přirovnal k výhře va sportce...), že budete jenom jezdit a nicmoc neplatit. Kdepak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.04.2010 10:00, RE: Máte na to?
Ryšár posted by:
Jojó, naprostý souhlas s Pavlíkem. Mám doma taky jednu takovou krabici (F Galaxy 2002 1,9 TDi) a pokud chce majitel udržet určitý standard cestování, tak do toho auta nasype, chvilku počítám, no, vychází mi to více než třikrát tolik, než do Oktávky, kterou jsem souběžně užíval.
Dá se jezdit s nefunkčním bufíkem, dají se koupit stěrače v Kaufu, dá se brzdit Starlinema, dá se svítit xenonama bez automatického sklápění, dá se jezdit na nezesílených gumách (a že takových sharanů jezdí...) a mohl by...
Na provoz - údržbu jsou vděčnější Galaxy (potažmo Sharany a Alhambry) ještě s klasickým TDi (66 a 81 kW). Protože se však jedná o 10ti letá a starší auta, musí člověk být při výběru opatrnější. Na těchto vozech již začíná často hlodat koroze a proto je potřeba ji zavčasu podchytit. Jinak souhlasím, že nejlepší by bylo zabrousit k japonským vozům a klidně i v dieslu, ale to se dostáváme do jiných finančních sfér...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.04.2010 21:52, RE: Mitsubishi
TOM posted by:
Tak co třeba nabídkou motorů, vnitřním prostorem, variabilitou, bezpečností, designem (samozřejmě subjektivní věc)...
Ale věřím, že za nějakých 80tis Kč -rok 99 to může být dobrá volba pokud někdo nehledá diesel.
zásadní věc bude absence diesel motoru a horší crash testy... ovšem nic zásadního. Variabilita? ano pokud hledáte spíše dodávku tak je tu problém s vyndáním druhé řady sedadel (nemožnost ) u takového auta by to asi být mělo.... ale jinak je tu celkem vysoká spolehlivost. jízdní vlastnosti, ale i průchodnost v zimě případně lesních cest.... desing je opravdu subjektivní záležitost v tomto případě se mi zdá daleko lepší tvařící se agresivněji než třeba u vozů Peugeot, citroen nebo okoukané trojice sharan. ) Za cenu ta jakou je dostupný bych ho proto rozhodně nepovažoval za outsidera. Ale na moderní vozy s úspornějšími motory a novějšími technologiemi už samozřejmě bude ztrácet. ..... Jenom sem chtěl dát krapet jiný pohled na věc.... takový jak sem se na danou problematiku koukal já při výběru a hodnocení auta.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.