Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
plešatej kavan posted by:
Před rokem jsem vybíral nový auto a též jsem měl ve výběru koncern.Shodou okolností jsem při obhlídce autosalonu v prodejci poznal bývalého spolužáka a tak jsme pokecali a posléze padla památná věta "jak někde uslyšíš tsi,tak utíkej pryč"Tudíš jsem tak učinil a nelituju.
Zvláštní prodejce.
Zvláštní ani ne, loajalita k zaměstnavateli je krásná, ale málo kdo má žaludek na to, prodat známému věc o které sám ví že je to šmejd a do očí mu přitom tvrdit jak je to super. Takoví "dobří" prodejci většinou pracují pro firmy na předváděcích akcích pro důchodce ....
On nemusí tvrdit,že je to super.Spíš mě udivuje,pokud je to pravda,že to řekne takhle na tvrdo.Kolikrát stačí naznačit,nebo doporučit jinou motorizaci.Nikdy neví kde a před kým to známý bude povídat a prodejce si může hledat práci jinde.Sám se znám s jedním hlavním servisním technikem,kolikrát lecos naznačí,ale tohle si prostě nemůže dovolit.Sám jsem si takhle podobně před několika lety naběh.
To je věc osobnostního naturelu daného prodejce. Každopádně se jeho názor shoduje s tím, co jsem o TSI zatím zjistil, četl nebo slyšel. Hodně lidí si TSI chválí, než najedou 30-50 tisíc km - potom těch pějících chválu rapidně ubývá. A takovou zkušenost jsme udělali i my ve firmě - napřed nadšení a potom zděšení
. Stejně tak se začínají projevovat (i mnou) chválené 1,6 TDI - po překročení cca 100 tisíc km tam padají chybová hlášení motoru jedno za druhým. Zlatá 1,9 TDI PD, sice to byl hlučný střep, ale alespoň s ním nebyly prakticky žádné problémy. Koncern prostě dobré motory přestal dělat ukončením výroby rotačkové 1,9 TDI , 1,8 20V turbo a 1,6 MPI.