0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Polo 1,2i a negativní zkušenosti majitelky po 30 tis. km.

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.12.2011 15:19, RE: Nesmysl
tomaskrtek posted by:
finanční důvody, městský/příměstský provoz, extrémě výhodná nabídka...taky si to moc nedovedu představit ale teoreticky by to nastat mohlo. a kdyby nebylo na lepší tak proč ne. jasně že radši 1.4MPI ale když bych si nemohl vybírat... ale našel jsem ještě větší extrém, fábku 2002 1.0 najeto 280 ta jednička je taky HTP???
Pro pojem "muset" mám pochopení jen pro střelnou zbraň u hlavy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.12.2011 19:12, RE: Nesmysl
tomaskrtek posted by:
tak proč potom je HTP??? když mám litrovej čtyřválec tak proč bych dělal tříválec 1.2?
Protože 1,0 MPI stejně jako 1,4 MPI, se kterou má mnoho společného (základem obou je motor škoda 1000 MB - dokonce zachovávají i původní rozvod OHV), nedokázal splnit emisní normu EURO 4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.12.2011 22:58, RE: njn haťapka 1.2
kota posted by:
Hovno To Pojede
Jenom reaguji na HTP, zasmějte se...
HTP - Hoří Tři Písty
HTP - Hovno To Pojede
HTP - Hovno To Pohrabe
HTP - Hoši To Posrali
HTP - Hrnek To Postrádá
HTP - Hádam To Pojede
HTP - Hijó Ty Potvora
HTP - Honem To Prodat
HTP - Honím Tři Písty
HTP - Hromada Technickejch Problémů
HTP - Hrozně Trapná Potvora
HTP - Hovno To Prdí
HTP - Hodně Tupej Plyn
HTP - Hodně Trapnej Pohon
HTP - Hluboce Tlačím Pedál
HTP - Hučí To Pořádně
HTP - Houby To Přidává
HTP - Hlemýžď Tě Předběhne
HTP - Hrozně Tě Podvedli
HTP - Holt To Posrali
HTP - Hybaj Ty P*čo
HTP - Hlemýžď Troubí Přidej
HTP - Hroch To Předběhne
HTP - Hezky To Předražili
HTP - Hromská To Příšera
HTP - Horko Těžko Přidávám
HTP - Honím To P*čo
HTP - Hodně To Požere
HTP - Hodně To Posere
HTP - Horko Těžko Pomalu
HTP - Hatá Titlá Power

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2011 00:07, RE: Nesmysl
Fanda posted by:
Myslím si ,že okolo motorů htp je zbytečná hysterie.Haťapek u nás jezdí spousty a nemyslím si,že by stály neustále po servisech.Jen si musí každý uvědomit k čemu je daná motorizace určená.Máme doma htp 51 kw z roku 2007 a zatím naprostá spokojenost.Bydlíme 4 km za městem a auto slouží na samé pojíždky.Dnes s ním jezdí ponejvíce dcera do školy,občas já s manželkou.Za necelých pět let je najeto 72 ooo km převážně na samé cuky.Závady byly dvě.Uvolněné madlo zadních dveří,dotaženo při servisní prohl...
Osobně znám jediného člověka co má Fabii 1,2 HTP, ale tu slabší, už cca 6 rokem. V cca 50 tkm měnil kotouče, v servisu mu řekli že málo brzdí. Krátce nato měnil "podpálené" písty. Servis mu na písty prý částečně přispěl. A to s tím taky dojíždí jen cca 10 km denně do práce. Dálnici jede tak 1-2x za rok.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2011 00:20, RE: njn haťapka 1.2
zigi posted by:
Jenom reaguji na HTP, zasmějte se...
HTP - Hoří Tři Písty
HTP - Hovno To Pojede
HTP - Hovno To Pohrabe
HTP - Hoši To Posrali
HTP - Hrnek To Postrádá
HTP - Hádam To Pojede
HTP - Hijó Ty Potvora
HTP - Honem To Prodat
HTP - Honím Tři Písty
HTP - Hromada Technickejch Problémů
HTP - Hrozně Trapná Potvora
HTP - Hovno To Prdí
HTP - Hodně Tupej Plyn
HTP - Hodně Trapnej Pohon
HTP - Hluboce Tlačím Pedál
HTP - Hučí To Pořádně
HTP - Houby To Přidává
HTP - Hlemýžď Tě Předběhne
...
Miluju kocoura
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2011 10:36, RE: njn haťapka 1.2
jaykay posted by:
HTP - Honem To Prodej
Ja bych s tim prodejem pockal, mam Polo 1,2 HTP z roku 2002, najeto nyni 206 tisic km, motor OK, co se resilo bylo toto: 2 lambda sondy, kladka retezu, 2 zapalovaci civky, snimac otacek vacky, podtlakove hadice, plovak v nadrzi, cidlo teploty chladici kapaliny. Pak uz jenom veci obvykle - kotouce vzadu, tycky stabilizatoru, tlumice, atd...

Pridam par rad pro jezdeni: netocit za studena, jezdit 2000-3500 otacek, lit tam Shell AV-L 5W-30 olej, menit po 15.000 km, benzin Shell V-Power, Fuel Save, Benzina. NE TESCO POWER a podobne shity.

Tento motor je konstruovan na ujeti cca 350.000 km, a pri dobre udrzbe a slusnem zachazeni neni duvod neverit ze to v pohode da....
Samozrejme ma to svoje limity, vibrace na volnobeh, maly vykon, ale spotreba je v pohode, 5,8L/100 km, mereno v probehu poslednich 50 tisicich km.

Howgh.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2011 11:03, RE: Nesmysl
Pavlik posted by:
Protože 1,0 MPI stejně jako 1,4 MPI, se kterou má mnoho společného (základem obou je motor škoda 1000 MB - dokonce zachovávají i původní rozvod OHV), nedokázal splnit emisní normu EURO 4.
Ale dokázal. Pro trhy EU všechny benzínové motory Fabie plnily Euro 4 už v době uvedení na trh (1999-2000). Ty motory 1,4 MPI a 1,0MPI teoreticky mohli montovat i do Fabie II.
Důvod zavedení HTP je jiný - úspora výrobních nákladů a to při stejných cenách znamená vyšší zisk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2011 13:30, RE: Nesmysl
Tycoon posted by:
Ale dokázal. Pro trhy EU všechny benzínové motory Fabie plnily Euro 4 už v době uvedení na trh (1999-2000). Ty motory 1,4 MPI a 1,0MPI teoreticky mohli montovat i do Fabie II.
Důvod zavedení HTP je jiný - úspora výrobních nákladů a to při stejných cenách znamená vyšší zisk.
Motory 1,0 i 1,4 MPI (verze 44kw) skončili již v roce 2002, tedy s platností EURO 4. Motor 1,4 MPI ve verzi 50kw skončil zároveň s fabií 1, tedy v roce 2008. Do fabie 2 se nikdy nemontovala žádná verze těchto motorů, neboť byly vyhodnoceny jako neperspektivní (příliš drahé úpravy pro splnění EURO 5) a po 50 letech vývoje byly konečně opuštěny. 1,2 HTP jistě úsporu nákladů představuje, protože je určena pro celý koncern, 1,4 MPI byl naopak pouze pro škodu. Motoru 1,4 MPI si vážím jako neuvěřitelného držáku, byť s malým výkonem, vibracemi, hlukem, atd. - ale při minimální údržbě vydržel věky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2011 14:26, RE: njn haťapka 1.2
gottak posted by:
Ja bych s tim prodejem pockal, mam Polo 1,2 HTP z roku 2002, najeto nyni 206 tisic km, motor OK, co se resilo bylo toto: 2 lambda sondy, kladka retezu, 2 zapalovaci civky, snimac otacek vacky, podtlakove hadice, plovak v nadrzi, cidlo teploty chladici kapaliny. Pak uz jenom veci obvykle - kotouce vzadu, tycky stabilizatoru, tlumice, atd...

Pridam par rad pro jezdeni: netocit za studena, jezdit 2000-3500 otacek, lit tam Shell AV-L 5W-30 olej, menit po 15.000 km, benzin Shell V-Power, Fuel Save, ...
A to jste s tím autem opravdu spokojený? Chování k autu "v rukavičkách" a stejně spousta problémů. Po takovém množství závad bych na dané auto nadával kudy bych chodil. Osobně do megana tankuji naftu u tesca, servis dodržuji po 20 tisících (dle předpisu olej a filtry) a měnil jsem za 170 000 km 2x tyčku stabilizátoru, 1x brzdové destičky a jedno zamykací tlačítko na klice. Ale to víte, renault je přece jen "nespolehlivé francouzské auto", takže mu nějakou tu závadu prominu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2011 17:49, RE: Nesmysl
Pavlik posted by:
Motory 1,0 i 1,4 MPI (verze 44kw) skončili již v roce 2002, tedy s platností EURO 4. Motor 1,4 MPI ve verzi 50kw skončil zároveň s fabií 1, tedy v roce 2008. Do fabie 2 se nikdy nemontovala žádná verze těchto motorů, neboť byly vyhodnoceny jako neperspektivní (příliš drahé úpravy pro splnění EURO 5) a po 50 letech vývoje byly konečně opuštěny. 1,2 HTP jistě úsporu nákladů představuje, protože je určena pro celý koncern, 1,4 MPI byl naopak pouze pro škodu. Motoru 1,4 MPI si vážím jako neuvěřitel...
Jen pro upřesněšní. Norma EURO 4 platí od roku 2005. 1.4 MPI (50 kw) se montoval do modelového roku 2004 EURO 3). Od 2005 je pro fabii I 1.4 16V (někdy označován 1.4 MPI 55 a 74 kw od 2006 59 a 74 kw).
Pro ty co nevěří odkaz http://www.nazeleno.cz/nazelenoplus/emise-co2/euro-5-zdrazi-emisni-limity-automobily.aspx
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2011 19:46, RE: Nesmysl
pele posted by:
Jen pro upřesněšní. Norma EURO 4 platí od roku 2005. 1.4 MPI (50 kw) se montoval do modelového roku 2004 EURO 3). Od 2005 je pro fabii I 1.4 16V (někdy označován 1.4 MPI 55 a 74 kw od 2006 59 a 74 kw).
Pro ty co nevěří odkaz http://www.nazeleno.cz/nazelenoplus/emise-co2/euro-5-zdrazi-emisni-limity-automobily.aspx
S platností Euro normy máš pravdu, ostatní pravda není. Motorů 1,4 se do fábie montovalo několik typů. Jsou odlišitelné mimo jiné objemem motoru, kdy "původní český" osmiventilový OVH motor s označením MPI má objem 1396 ccm (někdy uváděno 1397) a koncernový šestnáctiventilový OHC motor má objem 1390ccm. Koncernový motor byl ve výrobě od prosince 1999 do března 2008 a to v obou variantách (55 i 74 kw). České MPI bylo montováno v obdobích srpen 2000 až srpen 2002 (44 kw) a srpen 1999 až březen 2008 (50 kw, jediná motorizace montovaná po celou dobu výroby).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2011 22:13, RE: njn haťapka 1.2
gottak posted by:
Ja bych s tim prodejem pockal, mam Polo 1,2 HTP z roku 2002, najeto nyni 206 tisic km, motor OK, co se resilo bylo toto: 2 lambda sondy, kladka retezu, 2 zapalovaci civky, snimac otacek vacky, podtlakove hadice, plovak v nadrzi, cidlo teploty chladici kapaliny. Pak uz jenom veci obvykle - kotouce vzadu, tycky stabilizatoru, tlumice, atd...

Pridam par rad pro jezdeni: netocit za studena, jezdit 2000-3500 otacek, lit tam Shell AV-L 5W-30 olej, menit po 15.000 km, benzin Shell V-Power, Fuel Save, ...
)) já mám benzínový mondeo z roku 2001, najeto 280k km a tolik závad jako Vy jsem neřešil, to už bych to dávno hodil ze skály , jen tlumiče, bouchlou kastli od souseda, čepy, tyčky stabilizátoru, brzdový destičky a další spotřebák, olej tam leju stejný, ale od motorcraftu, který je za pár šušní, ne jak shell stovky korun za litr, ale jinak dobrý rady )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2011 23:08, RE: Nesmysl
Pavlik posted by:
S platností Euro normy máš pravdu, ostatní pravda není. Motorů 1,4 se do fábie montovalo několik typů. Jsou odlišitelné mimo jiné objemem motoru, kdy "původní český" osmiventilový OVH motor s označením MPI má objem 1396 ccm (někdy uváděno 1397) a koncernový šestnáctiventilový OHC motor má objem 1390ccm. Koncernový motor byl ve výrobě od prosince 1999 do března 2008 a to v obou variantách (55 i 74 kw). České MPI bylo montováno v obdobích srpen 2000 až srpen 2002 (44 kw) a srpen 1999 až březen 200...
Nejsem super odborník, ale najdi na tipcars Fabii po roce 2005 s motorem 1.4 mpi 50kw - nenajdeš ??? Dále držím v ruce knížku z roku 2005 Škoda Fabia Technická data. Motorů v ní je mnoho, ale 1.4 MPI 50kw ne. Ten motor se opravdu od modelového roku 2004 nedával. Určitě né pro nás. Ale vzhledem k nulové nabídce asi ani pro nikoho jiného.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.12.2011 23:37, RE: Nesmysl
pele posted by:
Nejsem super odborník, ale najdi na tipcars Fabii po roce 2005 s motorem 1.4 mpi 50kw - nenajdeš ??? Dále držím v ruce knížku z roku 2005 Škoda Fabia Technická data. Motorů v ní je mnoho, ale 1.4 MPI 50kw ne. Ten motor se opravdu od modelového roku 2004 nedával. Určitě né pro nás. Ale vzhledem k nulové nabídce asi ani pro nikoho jiného.
Tak jsem to nakonec našel. Je to tady v recenzích. Na konci Jak šel čas. http://www.tipcars.com/magazin-recenze-skoda-fabia-odolna-masovka-887.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.12.2011 00:07, RE: njn haťapka 1.2
roth21cz posted by:
)) já mám benzínový mondeo z roku 2001, najeto 280k km a tolik závad jako Vy jsem neřešil, to už bych to dávno hodil ze skály , jen tlumiče, bouchlou kastli od souseda, čepy, tyčky stabilizátoru, brzdový destičky a další spotřebák, olej tam leju stejný, ale od motorcraftu, který je za pár šušní, ne jak shell stovky korun za litr, ale jinak dobrý rady )
Jen drobná reakce na olej Shell. Nevím jak Shell. Do Mazdy 6 jsem kupoval přes plzeňský e-shop Castrol 5w-30 SLX professional za cca 210kč litr. Ostatně je to olej co mazda doporučuje v uživatelské příruččce. Obecně, olej co není kupovaný u pumpy nebo v autorizáku snad nebývá až tak drahý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.12.2011 10:12, RE: Nesmysl
pele posted by:
Tak jsem to nakonec našel. Je to tady v recenzích. Na konci Jak šel čas. http://www.tipcars.com/magazin-recenze-skoda-fabia-odolna-masovka-887.html
Já zase vycházím z tohoto zdroje:
http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;7;1549|
CT=16|PCT=16|CUR=0|EM=False|PGS=20|PT=0|
PVT=1|SHT=1|SD=0|ST=0|LNG=0|
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.12.2011 15:15, RE: njn haťapka 1.2
Pavlik posted by:
A to jste s tím autem opravdu spokojený? Chování k autu "v rukavičkách" a stejně spousta problémů. Po takovém množství závad bych na dané auto nadával kudy bych chodil. Osobně do megana tankuji naftu u tesca, servis dodržuji po 20 tisících (dle předpisu olej a filtry) a měnil jsem za 170 000 km 2x tyčku stabilizátoru, 1x brzdové destičky a jedno zamykací tlačítko na klice. Ale to víte, renault je přece jen "nespolehlivé francouzské auto", takže mu nějakou tu závadu prominu
Jak se rika darovanemu koni na zuby nesahej.....))
Spokojenost je relativni, za levny peniz se dostanu v klidku z bodu A do bodu B, to staci. Dilenske zpracovani nadprumerne, o tom si muze Ford nebo Renault nechat jen zdaaaat.
Jinak obecne je to auto z prvniho rocniku vyroby tohoto modelu, takze snad proto tolik much...Ten olej 5W-30 stoji 300,-/litr pres net, takze jeste prijatelna cena.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.12.2011 19:58, RE: njn haťapka 1.2
gottak posted by:
Jak se rika darovanemu koni na zuby nesahej.....))
Spokojenost je relativni, za levny peniz se dostanu v klidku z bodu A do bodu B, to staci. Dilenske zpracovani nadprumerne, o tom si muze Ford nebo Renault nechat jen zdaaaat.
Jinak obecne je to auto z prvniho rocniku vyroby tohoto modelu, takze snad proto tolik much...Ten olej 5W-30 stoji 300,-/litr pres net, takze jeste prijatelna cena.
V pohledu "dílenského zpracování" se moc nevyznám, ani "užvatelskypříjemný pocit" není nic jiného než subjektivní pohled. Mě zajímá pohodlí / výbava, prostornost / variabilita, spolehlivost, bezpečnost - a o tom si může fábia nechat jen zdáááát. PS: nějakých 300 tisíc za fabku v roce 2002 mi jako malý peníz nepříjde - zvlášť při úrovni výbavy "běžné" fabie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.12.2011 11:12, RE: njn haťapka 1.2
Pavlik posted by:
V pohledu "dílenského zpracování" se moc nevyznám, ani "užvatelskypříjemný pocit" není nic jiného než subjektivní pohled. Mě zajímá pohodlí / výbava, prostornost / variabilita, spolehlivost, bezpečnost - a o tom si může fábia nechat jen zdáááát. PS: nějakých 300 tisíc za fabku v roce 2002 mi jako malý peníz nepříjde - zvlášť při úrovni výbavy "běžné" fabie.
Pravda je ta, ze Polo neni Fabia, a staci si sednout do Meganu/Fokusu a pak do Pola, a ten rozdil je videt na prvni pohled, i zvenci jsou proste ty plechy lepe slicovane, a o plastech uvnitr nemluve...Polo je takova hodne vylepsena Fabia a s jinym motorem nez 1.2 HTP v pohode tech 500 tkm ujede....Pro me byly porizovaci naklady nula, tak ze proto jezdeni za relativne levny peniz....))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.12.2011 18:09, RE: Nesmysl ??
tomaskrtek posted by:
a jak mi tedy vysvětlíš že jsou na trhu běžně HTPčka která mají njeto 100, 150, 200 ba i 250 k???
Já Ti to vysvětlím. To jsou motory po páté GO motoru. Rozvody, podpálené ventily, atd.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.