0
back
 

diskuze k tématu: Hyundai i20 a zkušenosti majitele po 55 tis. km.

category of topic classification: německá vozidla, česká vozidla, korejská vozidla
andy86
number of posts1
date of registration25.08.2015
Tuesday 25.08.2015 01:08, stejná zkušenost
Mám s i20 podobné zkušenosti a se zárukou jakbysmet. Ve 20 000 km servis měnil startér, to vše ještě proběhlo v pořádku, ale od 50 000 km a 2,5 roku provozu katastrofa - auto opět přestalo startovat, v servisu je á 2 týdny - nejprve výměna svíček, pak znovu startér, poté kompletní výměna rozvodů a ve finále výměna půlmotoru - a co je "nejlepší", nefunguje nadále.
Mému servisu vypověděl Hyundai smlouvu, další dva servisy ve městě šílené jednání, prostě problémy nad problémy. Celkově je v autě za 240 000 na záručních opravách cca 150 000. Hyundai nikdy více, příští měsíc jde z domu a stýskat se mi fakt nebude.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Tuesday 25.08.2015 04:59, Chybama se člověk učí. aneb
laciné maso psi žerú...
Tady bych to viděl na soudní jednání.
respond
Arthuro
number of posts82
date of registration11.06.2013
Tuesday 25.08.2015 08:28, 5-ti letá záruka na spotřební materiál ???
Zdravím,
snažit se uplatnit záruku na tyčku stabilizátoru, kterou považuji za typický příklad spotřebního materiálu, by mě napadlo možná v rámci zákonné záruční doby, tj. 2 roky, ale muselo by být naprosto evidentní, že se nejedná o běžné opotřebení, musela by být např. zlomená a to ne v důsledku nehody nebo najetí na nějakou nerovnost....
V případě záruky je třeba mít na paměti vždy 3 věci:
1) žádná záruka se nevztahuje na běžné opotřebení (není možné reklamovat např. prasklou žárovku, nebo gumičky stěračů nebo třeba ochozené boty atd.)
2) důkazní břemeno je vždy na straně zákazníka (musím umět dokázat, že jsem s výrobkem zacházel v souladu s pokyny výrobce a závadu si sám nezpůsobil)
3) Jakákoliv záruka nad rámec zákona (více než 2 roky) je dobrovolná a není tudíž soudně vymahatelná, jinak řečeno záleží pouze na výrobci, zda závadu odstraní na svoje náklady či ne.

Má-li člověk alespoň elementární pravní povědomí, může si ušetřit spoustu nepříjemností, nedorozumnění a v neposlední řadě i fin. prostředků...


Ciao,
Arthuro
respond
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Tuesday 25.08.2015 08:33, interiér byl mizerně smontovaný
Docela by me zajimalo, jak tohle uznali jako reklamaci a jeste vic, jakym zpusobem to odstranili.
Jinak minimalne tohle je mozne videt pred podpisem smlouvy. Pochybuju, ze vsechny predvadecky hyjundee jsou smontovane bezchybne a teprve auta, ktera se prodavaji, jsou smontovana "mizerne".
Taky me zaujalo, ze se vubec bavili o moznosti uznani zaruky na tycku stabilizatoru. To je vsude automaticky spotrebak, na ktery se zaruka vztahuje jen ve vyjimecnych pripadech - malo najeto, neni viditelne jine poskozeni (napr. po vymeteni nejakeho otevreneho kanalu a pod.).
Cely clanek mi pripada jako snaha poskodit automobilku, kterou sam moc rad nemam, ale ta subjektivni nasranost z toho cisi. Nektere z tech zavad jsou dost neprijemne, ale to se muze stat kdekoliv. Jestli si myslite, ze si s VW buhvijak pomuzete, bezte do toho.
Bratranec ma i30 1,6 a je velice spokojeny.
respond
jan.kotlar.58FB
number of posts7
date of registration05.06.2014
Tuesday 25.08.2015 09:35, Každé auto se může porouchat
Ahoj, je jasné, že každé auto se může porouchat méně či více... Nelze všeobecně říci, když si koupím tuhle značku a budu v pohodě a naopak u támhleté budu víc v servisu než na cestách. I Toyota může být v servisu častěji než třeba dobře smontovaná Dacia... Podle mě jde hlavně o štěstí. Ano, mohu si vybrat značku s větším předpokladem spolehlivosti - vesměs tedy Japonci, ale i tak to není zárukou. Já měl tedy asi štěstí, měl jsem 5 let Octavii Tour 1,8T a ani jednou nebyla v servisu a nyní mám čtvrtý rok VW Caddy 1,2 TSi a ani jednou....

Přeji všem hodně štěstí při budoucích koupí aut!

H.
respond
Falco
number of posts55
date of registration09.05.2007
Tuesday 25.08.2015 09:48, RE: 5-ti letá záruka na spotřební materiál ???
Arthuro posted by:
Zdravím,snažit se uplatnit záruku na tyčku stabilizátoru, kterou považuji za typický příklad spotřebního materiálu, by mě napadlo možná v rámci zákonné záruční doby, tj. 2 roky, ale muselo by být naprosto evidentní, že se nejedná o běžné opotřebení, musela by být např. zlomená a to ne v důsledku nehody nebo najetí na nějakou nerovnost....V případě záruky je třeba mít na paměti vždy 3 věci:1) žádná záruka se nevztahuje na běžné opotřebení (není možné reklamovat např. prasklou žárovku, nebo gumičky stěračů nebo třeba ochozené boty atd.)2) důkazní břemeno je vždy na straně zákazníka (musím umět dokázat, že jsem s výrobkem zacházel v souladu s pokyny výrobce a závadu si sám nezpůsobil)3) Jakákoliv záruka nad rámec zákona (více než 2 roky) je dobrovolná a není tudíž soudně vymahatelná, jinak řečeno záleží pouze na výrobci, zda závadu odstraní na svoje náklady či ne.Má-li člověk alespoň elementární pravní povědomí, může si ušetřit spoustu nepříjemností, nedorozumnění a v neposlední řadě i fin. prostředků...Ciao,Arthuro


Zdravím, s bodem 3 bych nesouhlasil, protože se jedná o dobrovolnou záruku nad rámec zákona, která je však soudně vymahatelná a většinou u normálních výrobců nebývá problém s jejím uplatněním, pokud z auta vyloženě nečiší, že se k němu chová majitel jako dobytek. Prodloužená záruka je i uvedena ve smluvní dokumentaci a také v případě Hyundai součástí reklamní kampaně.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Tuesday 25.08.2015 09:56, nevidím problém
Pan Tomáš si koupil laciné auto. Auto mělo jisté nedostatky vyplývající z toho že je laciné a montované v indii. Servis vše dal ZDARMA v rámci záruky do pořádku. Konec příběhu. Lidi fakt neví co by chtěli za 200 litrů dostat.
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Tuesday 25.08.2015 10:21, Nechapem
Ten, kto cital ten clanok, urcite pochopi, preco je autor na tuto znacku nahnevany. A to, ze ide reklamovat tycku stabilizatora, osobne chapem. Malokto totiz vie nieco viac o autach, a to, ze tycka stabilizatora je spotrebny tovar, sa zial v skole neuci. O to viac prekvapi, ked mu v servise povedia ze sa na to zaruka vztahuje. Tam by som ocakaval, ze to ten clovek vie. A vyhovarat sa, ze je to dobrovolna zaruka, tak by sme mali byt radi, ze nam vobec nieco dali, to je taky este komunisticky argument. Vsak auto mas, nie? Naco sa stazovat? Bud rad ze su tam 4 kolesa a volant, na inom nezalezi :) Cim viac si od nich dame, tym to bude horsie. Ludia v cesku a na slovensku naozaj znesu vela, viem to na priklade vlastnej rodiny ktora mala problemy s lekarmi, ktory ich priamo ohrozovali na zivote svojou lenivostou (a pocitom, ze vedia vsetko, atd, normalna zberba)
Suhlasim ale, ze inou znackou si nepomozete, zial tu ziju len ludia utlacany a ludia co utlacaju. Vyber je na vas, oboje sa da aj zo strany predajcu, aj zo strany kupca.
respond
Arthuro
number of posts82
date of registration11.06.2013
Tuesday 25.08.2015 10:29, RE: 5-ti letá záruka na spotřební materiál ???
Falco posted by:
Arthuro posted by:
Zdravím,snažit se uplatnit záruku na tyčku stabilizátoru, kterou považuji za typický příklad spotřebního materiálu, by mě napadlo možná v rámci zákonné záruční doby, tj. 2 roky, ale muselo by být naprosto evidentní, že se nejedná o běžné opotřebení, musela by být např. zlomená a to ne v důsledku nehody nebo najetí na nějakou nerovnost....V případě záruky je třeba mít na paměti vždy 3 věci:1) žádná záruka se nevztahuje na běžné opotřebení (není možné reklamovat např. prasklou žárovku, nebo gumičky stěračů nebo třeba ochozené boty atd.)2) důkazní břemeno je vždy na straně zákazníka (musím umět dokázat, že jsem s výrobkem zacházel v souladu s pokyny výrobce a závadu si sám nezpůsobil)3) Jakákoliv záruka nad rámec zákona (více než 2 roky) je dobrovolná a není tudíž soudně vymahatelná, jinak řečeno záleží pouze na výrobci, zda závadu odstraní na svoje náklady či ne.Má-li člověk alespoň elementární pravní povědomí, může si ušetřit spoustu nepříjemností, nedorozumnění a v neposlední řadě i fin. prostředků...Ciao,Arthuro
Zdravím, s bodem 3 bych nesouhlasil, protože se jedná o dobrovolnou záruku nad rámec zákona, která je však soudně vymahatelná a většinou u normálních výrobců nebývá problém s jejím uplatněním, pokud z auta vyloženě nečiší, že se k němu chová majitel jako dobytek. Prodloužená záruka je i uvedena ve smluvní dokumentaci a také v případě Hyundai součástí reklamní kampaně.


Zkus se soudit , v kombinaci s důkazním břemenem na tvojí straně, a uvidíš jak dopadneš....
Např. u 12-ti leté záruky na prorezivění karoserie jsem u jednoho nejenovaného výrobce viděl zhuba toto: "koroze nesmí být způsobená poškozením laku mechanickým působením pevných částic, provozem vozidla v chemicky agresivních podmínkách (posypová sůl) atd....
Prodloužená záruka je vždy pouze past, jak vytáhnout z důvěřivého zákazníka další penízky, to ti potvrdí každý právník...


respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 25.08.2015 11:02, RE: 5-ti letá záruka na spotřební materiál ???
Arthuro posted by:
Falco posted by:
Arthuro posted by:
Zdravím,snažit se uplatnit záruku na tyčku stabilizátoru, kterou považuji za typický příklad spotřebního materiálu, by mě napadlo možná v rámci zákonné záruční doby, tj. 2 roky, ale muselo by být naprosto evidentní, že se nejedná o běžné opotřebení, musela by být např. zlomená a to ne v důsledku nehody nebo najetí na nějakou nerovnost....V případě záruky je třeba mít na paměti vždy 3 věci:1) žádná záruka se nevztahuje na běžné opotřebení (není možné reklamovat např. prasklou žárovku, nebo gumičky stěračů nebo třeba ochozené boty atd.)2) důkazní břemeno je vždy na straně zákazníka (musím umět dokázat, že jsem s výrobkem zacházel v souladu s pokyny výrobce a závadu si sám nezpůsobil)3) Jakákoliv záruka nad rámec zákona (více než 2 roky) je dobrovolná a není tudíž soudně vymahatelná, jinak řečeno záleží pouze na výrobci, zda závadu odstraní na svoje náklady či ne.Má-li člověk alespoň elementární pravní povědomí, může si ušetřit spoustu nepříjemností, nedorozumnění a v neposlední řadě i fin. prostředků...Ciao,Arthuro
Zdravím, s bodem 3 bych nesouhlasil, protože se jedná o dobrovolnou záruku nad rámec zákona, která je však soudně vymahatelná a většinou u normálních výrobců nebývá problém s jejím uplatněním, pokud z auta vyloženě nečiší, že se k němu chová majitel jako dobytek. Prodloužená záruka je i uvedena ve smluvní dokumentaci a také v případě Hyundai součástí reklamní kampaně.
Zkus se soudit , v kombinaci s důkazním břemenem na tvojí straně, a uvidíš jak dopadneš....Např. u 12-ti leté záruky na prorezivění karoserie jsem u jednoho nejenovaného výrobce viděl zhuba toto: "koroze nesmí být způsobená poškozením laku mechanickým působením pevných částic, provozem vozidla v chemicky agresivních podmínkách (posypová sůl) atd....Prodloužená záruka je vždy pouze past, jak vytáhnout z důvěřivého zákazníka další penízky, to ti potvrdí každý právník...

není to pravda, Mercedes či BMW nabízejí pětiletou záruku se servisem all inclusive který se vztahuje na vše vyjma pneumatik.
respond
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Tuesday 25.08.2015 14:10, RE: 5-ti letá záruka na spotřební materiál ???
tomaskrtek posted by:
Arthuro posted by:
Falco posted by:
Arthuro posted by:
Zdravím,snažit se uplatnit záruku na tyčku stabilizátoru, kterou považuji za typický příklad spotřebního materiálu, by mě napadlo možná v rámci zákonné záruční doby, tj. 2 roky, ale muselo by být naprosto evidentní, že se nejedná o běžné opotřebení, musela by být např. zlomená a to ne v důsledku nehody nebo najetí na nějakou nerovnost....V případě záruky je třeba mít na paměti vždy 3 věci:1) žádná záruka se nevztahuje na běžné opotřebení (není možné reklamovat např. prasklou žárovku, nebo gumičky stěračů nebo třeba ochozené boty atd.)2) důkazní břemeno je vždy na straně zákazníka (musím umět dokázat, že jsem s výrobkem zacházel v souladu s pokyny výrobce a závadu si sám nezpůsobil)3) Jakákoliv záruka nad rámec zákona (více než 2 roky) je dobrovolná a není tudíž soudně vymahatelná, jinak řečeno záleží pouze na výrobci, zda závadu odstraní na svoje náklady či ne.Má-li člověk alespoň elementární pravní povědomí, může si ušetřit spoustu nepříjemností, nedorozumnění a v neposlední řadě i fin. prostředků...Ciao,Arthuro
Zdravím, s bodem 3 bych nesouhlasil, protože se jedná o dobrovolnou záruku nad rámec zákona, která je však soudně vymahatelná a většinou u normálních výrobců nebývá problém s jejím uplatněním, pokud z auta vyloženě nečiší, že se k němu chová majitel jako dobytek. Prodloužená záruka je i uvedena ve smluvní dokumentaci a také v případě Hyundai součástí reklamní kampaně.
Zkus se soudit , v kombinaci s důkazním břemenem na tvojí straně, a uvidíš jak dopadneš....Např. u 12-ti leté záruky na prorezivění karoserie jsem u jednoho nejenovaného výrobce viděl zhuba toto: "koroze nesmí být způsobená poškozením laku mechanickým působením pevných částic, provozem vozidla v chemicky agresivních podmínkách (posypová sůl) atd....Prodloužená záruka je vždy pouze past, jak vytáhnout z důvěřivého zákazníka další penízky, to ti potvrdí každý právník...
není to pravda, Mercedes či BMW nabízejí pětiletou záruku se servisem all inclusive který se vztahuje na vše vyjma pneumatik.

A kolik si za to vezmou?
Srovnavat Hyjundee a nemeckou premii, ktera je ve srovnatelne velikosti asi tak 4x az 5x drazsi, to myslim uplne nejde. Uprimne se divim, ze se tou tyckou vubec nekdo zabyval. Bral bych to jako velmi vstricny postoj servisu.
A opravdu by me zajimalo, jak se reklamuje spatne smontovany interier, mam novou Dacii, tak bych toho vyuzil. To ten autorizovany servis auto rozmontuje a pak zase smontuje? Ne ze bych teda v te Dacii nejak trpel, ale rezervy by se urcite nasly.

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 25.08.2015 14:39, RE: 5-ti letá záruka na spotřební materiál ???
bitner posted by:
tomaskrtek posted by:
Arthuro posted by:
Falco posted by:
Arthuro posted by:
Zdravím,snažit se uplatnit záruku na tyčku stabilizátoru, kterou považuji za typický příklad spotřebního materiálu, by mě napadlo možná v rámci zákonné záruční doby, tj. 2 roky, ale muselo by být naprosto evidentní, že se nejedná o běžné opotřebení, musela by být např. zlomená a to ne v důsledku nehody nebo najetí na nějakou nerovnost....V případě záruky je třeba mít na paměti vždy 3 věci:1) žádná záruka se nevztahuje na běžné opotřebení (není možné reklamovat např. prasklou žárovku, nebo gumičky stěračů nebo třeba ochozené boty atd.)2) důkazní břemeno je vždy na straně zákazníka (musím umět dokázat, že jsem s výrobkem zacházel v souladu s pokyny výrobce a závadu si sám nezpůsobil)3) Jakákoliv záruka nad rámec zákona (více než 2 roky) je dobrovolná a není tudíž soudně vymahatelná, jinak řečeno záleží pouze na výrobci, zda závadu odstraní na svoje náklady či ne.Má-li člověk alespoň elementární pravní povědomí, může si ušetřit spoustu nepříjemností, nedorozumnění a v neposlední řadě i fin. prostředků...Ciao,Arthuro
Zdravím, s bodem 3 bych nesouhlasil, protože se jedná o dobrovolnou záruku nad rámec zákona, která je však soudně vymahatelná a většinou u normálních výrobců nebývá problém s jejím uplatněním, pokud z auta vyloženě nečiší, že se k němu chová majitel jako dobytek. Prodloužená záruka je i uvedena ve smluvní dokumentaci a také v případě Hyundai součástí reklamní kampaně.
Zkus se soudit , v kombinaci s důkazním břemenem na tvojí straně, a uvidíš jak dopadneš....Např. u 12-ti leté záruky na prorezivění karoserie jsem u jednoho nejenovaného výrobce viděl zhuba toto: "koroze nesmí být způsobená poškozením laku mechanickým působením pevných částic, provozem vozidla v chemicky agresivních podmínkách (posypová sůl) atd....Prodloužená záruka je vždy pouze past, jak vytáhnout z důvěřivého zákazníka další penízky, to ti potvrdí každý právník...
není to pravda, Mercedes či BMW nabízejí pětiletou záruku se servisem all inclusive který se vztahuje na vše vyjma pneumatik.
A kolik si za to vezmou?Srovnavat Hyjundee a nemeckou premii, ktera je ve srovnatelne velikosti asi tak 4x az 5x drazsi, to myslim uplne nejde. Uprimne se divim, ze se tou tyckou vubec nekdo zabyval. Bral bych to jako velmi vstricny postoj servisu.A opravdu by me zajimalo, jak se reklamuje spatne smontovany interier, mam novou Dacii, tak bych toho vyuzil. To ten autorizovany servis auto rozmontuje a pak zase smontuje? Ne ze bych teda v te Dacii nejak trpel, ale rezervy by se urcite nasly.


psal jsem to jako reakci na předchozí příspěvek, že se najde i světlá vyjímka. konkrétně BMW Inkluzive funguje perfektně, známému zdarma mění i zimáky ta palubka se na záruku pořešit dá, demontují jí a nacpou tam tlumící pásky, gumové podložky, trochu molitanu tu a tam, podotahují co se dá a má... pár let to fungovat bude.
respond
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Tuesday 25.08.2015 14:55, RE: 5-ti letá záruka na spotřební materiál ???
tomaskrtek posted by:
bitner posted by:
tomaskrtek posted by:
Arthuro posted by:
Falco posted by:
Arthuro posted by:
Zdravím,snažit se uplatnit záruku na tyčku stabilizátoru, kterou považuji za typický příklad spotřebního materiálu, by mě napadlo možná v rámci zákonné záruční doby, tj. 2 roky, ale muselo by být naprosto evidentní, že se nejedná o běžné opotřebení, musela by být např. zlomená a to ne v důsledku nehody nebo najetí na nějakou nerovnost....V případě záruky je třeba mít na paměti vždy 3 věci:1) žádná záruka se nevztahuje na běžné opotřebení (není možné reklamovat např. prasklou žárovku, nebo gumičky stěračů nebo třeba ochozené boty atd.)2) důkazní břemeno je vždy na straně zákazníka (musím umět dokázat, že jsem s výrobkem zacházel v souladu s pokyny výrobce a závadu si sám nezpůsobil)3) Jakákoliv záruka nad rámec zákona (více než 2 roky) je dobrovolná a není tudíž soudně vymahatelná, jinak řečeno záleží pouze na výrobci, zda závadu odstraní na svoje náklady či ne.Má-li člověk alespoň elementární pravní povědomí, může si ušetřit spoustu nepříjemností, nedorozumnění a v neposlední řadě i fin. prostředků...Ciao,Arthuro
Zdravím, s bodem 3 bych nesouhlasil, protože se jedná o dobrovolnou záruku nad rámec zákona, která je však soudně vymahatelná a většinou u normálních výrobců nebývá problém s jejím uplatněním, pokud z auta vyloženě nečiší, že se k němu chová majitel jako dobytek. Prodloužená záruka je i uvedena ve smluvní dokumentaci a také v případě Hyundai součástí reklamní kampaně.
Zkus se soudit , v kombinaci s důkazním břemenem na tvojí straně, a uvidíš jak dopadneš....Např. u 12-ti leté záruky na prorezivění karoserie jsem u jednoho nejenovaného výrobce viděl zhuba toto: "koroze nesmí být způsobená poškozením laku mechanickým působením pevných částic, provozem vozidla v chemicky agresivních podmínkách (posypová sůl) atd....Prodloužená záruka je vždy pouze past, jak vytáhnout z důvěřivého zákazníka další penízky, to ti potvrdí každý právník...
není to pravda, Mercedes či BMW nabízejí pětiletou záruku se servisem all inclusive který se vztahuje na vše vyjma pneumatik.
A kolik si za to vezmou?Srovnavat Hyjundee a nemeckou premii, ktera je ve srovnatelne velikosti asi tak 4x az 5x drazsi, to myslim uplne nejde. Uprimne se divim, ze se tou tyckou vubec nekdo zabyval. Bral bych to jako velmi vstricny postoj servisu.A opravdu by me zajimalo, jak se reklamuje spatne smontovany interier, mam novou Dacii, tak bych toho vyuzil. To ten autorizovany servis auto rozmontuje a pak zase smontuje? Ne ze bych teda v te Dacii nejak trpel, ale rezervy by se urcite nasly.
psal jsem to jako reakci na předchozí příspěvek, že se najde i světlá vyjímka. konkrétně BMW Inkluzive funguje perfektně, známému zdarma mění i zimáky ta palubka se na záruku pořešit dá, demontují jí a nacpou tam tlumící pásky, gumové podložky, trochu molitanu tu a tam, podotahují co se dá a má... pár let to fungovat bude.

Ale jo, obecne se da koupit temer vse, otazka je, jak se to vyplati. No, asi by mi to za to nestalo, aby rozebrali palubovku, neco tam nacpali a vykur... pritom deset dalsich veci.
Ale pisateli recenze asi nejde doporucit nic jineho, nez ten Mergl, tam by snad mohl byt spokojeny. Sice se tam budou srat uplne jine veci, ale muze si koupit tu zaruku.
Ta rez po 2 letech je docela zvlastni, za tim neco bude. Kolega v praci koupil funglovku Tuarega a po roce zjistil, ze mu rezne strecha. Reklamoval to v jinem autorizaku, nez to kupoval a tam s tim nechteli nic mit, protoze zjistili, ze je to prelakovane. Nabehl proto tam, kde to koupil a tam pod maximalnim moznym natlakem priznali, ze pri preprave tomu urvali hagusy. Chtel se s nima soudit, takze mu nakonec dali uplne nove auto (musel teda neco doplatit, protoze jeho specifikace uz se nevyrabela).
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 25.08.2015 14:55, záruka
Vzhledem k tomu že Hyundai na slovech kvalita a záruka postavil svou reklamní kampan a prodejní strategii je velmi dobře že takové recenze jako tato jsou.
Spousta lidí totiž nepozná že to klepání od kola je nějaká tyčka stabilizátoru. Taky neni vůbec žádný důvod aby to poznali. Je to prostě závada a hjundéé má přece záruke 5 let oproti ošklivému vw, to se máme. Proto jsme to přece koupili, že jo. No a potom protáhlej ksicht v servisu při pohledu na fakturu.
Sice máte pravdu že je to spotřební materiál, ale Hyudai si v tom případě založilo reklamu na lži. Stejně jako Kia. A je uplně jedno jak drahé auto to je, viděl jsem interier i40 po 3 letech taxislužby a byla to katastrofa. Kamarád měl ve firmě H1 a bylo to s přehledem servisně nejdražší auto co kdy vlastnil, dodnes má na tu značku alergii.
Hyundai/Kia ano, ale na 3 roky a potom honem někomu prodat dokud to drží pohromadě.

Pán si s polem samozřejmě polepšil, a to po všech stránkách. Zrovna tak by si polepšil fiestou, puntem, corsou.. Možná ani nezaplatil výrazně víc.
respond
Roman AX
number of posts134
date of registration09.12.2011
Tuesday 25.08.2015 15:09, hyundai
Mám trochu jinou zkušenost, zrovna s tím samým prodejcem a servisem v České Lípě, byť to je pár let. Na Atosu se zkřivily brzdové kotouče, auto mělo ke konci dvouleté záruky najeto doslova jen pár tisíc. Objednali jsme se na garančku a reklamaci v jednom dva dny před koncem záruky, auto se na řadu dostalo asi týden po skončení záruky... Kecy sice měli, kotouče někde nechali stočit, ale auto se vrátilo spravené. A Atos Prime byl jinak spolehlivý a úsporný auťák vyrobený v Indii.
respond
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Tuesday 25.08.2015 15:37, RE: záruka
PetrT posted by:
Pán si s polem samozřejmě polepšil, a to po všech stránkách. Zrovna tak by si polepšil fiestou, puntem, corsou.. Možná ani nezaplatil výrazně víc.


Ale no taaak... Navic by me zajimalo, ktera reklama neni postavena na lzi. Hyjundee rad nemam, prave kvuli te dementni reklame, ale v dobe, kdy VSE vyrabi deti v Indii si hrat na nejake znacky...

respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 25.08.2015 15:57, RE: záruka
bitner posted by:
PetrT posted by:
Pán si s polem samozřejmě polepšil, a to po všech stránkách. Zrovna tak by si polepšil fiestou, puntem, corsou.. Možná ani nezaplatil výrazně víc.
Ale no taaak... Navic by me zajimalo, ktera reklama neni postavena na lzi. Hyjundee rad nemam, prave kvuli te dementni reklame, ale v dobe, kdy VSE vyrabi deti v Indii si hrat na nejake znacky...


Polo je prostornější, mnohem lepší podvozek, lepší motory, nesrovnatelný interier... samozřejmě v porovnání s generací i20 co měl pisatel recenze. A i přes své konstrukční stáří je současná generace pola minimálně stejně dobrá jako nové i20.
Polo děti v indii nevyrábí, fabii taky ne. Nejspíš ani tu fiestu.

Pokud budu chtíl levné auto koupím si dacii, ta si na nic nehraje a nic neslibuje. Hyundai slibuje 5 let záruky a nadprůměrnou kvalitu, oboje platí velmi omezeně.

respond
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Tuesday 25.08.2015 21:28, Indie
Deti v Indii vyrabi ruzne soucastky, ze kterych montuji komponenty subdodavatele vsech automobilek.
Ted jsem koupil Logana 1,2 LPG za 225. Ma to 4 valce (jak burzoazni!), A/C, mlhovky, radio s USB/CD MP3 a modrym zubem, 4 pytle, stavitelne sedadlo a volant, okna a zrcatka v el. (zrcatka vyhrivana, central na DO, venkovni teplomer, denni posviceni, rozvor nejakych 263 cm (mam 193 cm a za sebe si sednu uplne na pohodu). Zaruka 3 roky/100000.
Jezdi to za 1,1 Kc/km.
Tak nejak nevim, proc bych vymyslel neco jineho.
respond
t_o_m_k
number of posts2
date of registration10.07.2015
Tuesday 25.08.2015 21:38, reakce recenzenta i20 na několik příspěvků
Dovolil bych si reagovat na některé připomínky k mojí recenzi :

- reklamace tyček stabilizátoru : stejně jako většina národa nejsem automechanik ... vlastně ani nevím , jak ta tyčka stabilizátoru vypadá a nebo co to dělá . Pro mě jediný důležitý je , že se od nápravy ozývalo klepání . V jednom autoservisu mi řekli , že to je záruční oprava , v druhém záruku odmítli a chtěli to zaplatit . Stejně tak chtěli zaplatit opravu ruční brzdy , která po odbrždění zůstavala zabržděná . Pointa je , že se Hjondéééé zaklína 5-ti letou zárukou na všechno a z výše uvedeného plyne , že jim nelze věřit . Ani pozdrav . Konec pointy . A soudit se s nima nebudu - tenhle způsob vyrovnání se s nima je rychlejší - levnější ... a přináší stejnej pocit satisfakce

- někdo tu psal , že ze článku čiší nasranost a snaha poškodit Hjundaj . ANO , TO JE PRAVDA !!! .... sem na ně nasranej a chci aby se to dozvědělo co nejvíc lidí , protože svýho rozhodnutí koupit si ten korejsko-indickej krám hořce lituju .

- tomu kdo říká , že "co bych nechtěl za 200 tisíc" : za a) stálo to 230 a to jenom proto , že sem vyhádal slevu 20 000 na skladový auto , čili ceníkova cena byla cca 250 000 . A to se tu bavíme o předchozí generaci , která byla levnější , než ta současná. A za b) bez ohledu na to kolik to stojí - snad nechci tak moc , když chci aby auto nebylo dodaný ve stavu "dodělej doma" ... aby po 2,5 letech nerezlo , aby na něm všechno fungovalo jak má ... ano , kromě tyček stabilizátoru a neodbrzditelné ruční brzdy servis ostatní věci opravil na záruku , ale - jak sem se v recenzi snažil zdůraznit - dopracovat se k opravení závady VŽDYCKY stojí minimálně půl dne času + jako bonus ty potíže s mizející servisní sítí. A navíc - co až skončí záruka ? To se pak nedoplatíte . A nebo si jako máme kupovat každý dva tři roky nový auto ?

Ještě si dovolím jedno srovnání ( když už nám tu srovnávací reklamu Hjondééé pořád cpe ) : Předtim sem měl favorita rv 1990 - koupil sem ho v roce 2002 a jezdil s nim až do roku 2010 , kdy šel do šrotu - ovšem po vlastní ose . Nalítal sem s nim asi 120 000 km , ale v servisu sem za těch 8 let byl jenom několikrát - takže : počet návstěv servisu : NOVEJ Hjundaj po 4 letech a 20 let starej Favouš , kterýho vyráběla ještě Škoda - národní podnik - vyhrává jednoznačne Favorit . A další srovnání - to VW polo mám teď přesně rok a má najeto asi 19 000 km . Počet návštěv servisu - NULA . Tak to má bejt. A o tom to je - chci jezdit , a ne lítat po servisech .
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 25.08.2015 21:45, RE: Indie
bitner posted by:
Deti v Indii vyrabi ruzne soucastky, ze kterych montuji komponenty subdodavatele vsech automobilek.Ted jsem koupil Logana 1,2 LPG za 225. Ma to 4 valce (jak burzoazni!), A/C, mlhovky, radio s USB/CD MP3 a modrym zubem, 4 pytle, stavitelne sedadlo a volant, okna a zrcatka v el. (zrcatka vyhrivana, central na DO, venkovni teplomer, denni posviceni, rozvor nejakych 263 cm (mam 193 cm a za sebe si sednu uplne na pohodu). Zaruka 3 roky/100000.Jezdi to za 1,1 Kc/km. Tak nejak nevim, proc bych vymyslel neco jineho.


Vždyt jsem to psal. Když chci levné auto koupím dacii. i30 neni o nic lepší než Logan, jen je víc načančaná. Logan si na nic nehraje, nikomu nenutí jak je nejlepší. Přitom do těch cca 230t je to nejlepší nové opravdu rodinné auto na trhu. Ani mateřský Renault nemá čím konkurovat.
Dokker montují v Maroku myslím, kde Logan to nevím.
Do logana si paradoxně můžeš objednat modernější motor - 1,2tce než do i30...

respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.