0
back
 

diskuze k tématu: Druhé auto s minimálními náklady do 60 tis. Kč.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, italská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 12:29, Tleskám
Moc pěkně napsané. Dávám 1*. Jen mi tam trošku schází Ibiza, ta by podle mě také nebyla mimo mísu. Není to kdovíjaký zázrak - ale technika od VW v lacinějším balení by vzhledem k finančnímu stropu. Já bych ji osobně přidal do úvah. Sám bych pak volil buď Ibizu, Polo nebo Punto. Podle toho, na jaké kusy bych narazil. Zachovalost je v této cenové hladině značně limitující faktor.
Jaru zdar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 13:07, toyotka
A co třeba toyotu starlet? R. v. 96-99. Ačkoli nejsem velkým příznivcem japonských aut, tak toto autíčko mohu jen a jen doporučit. Sice nijak neoslní svým vzhledem zvenčí ani uvnitř, ale zdobí ho hlavně maximální spolehlivost (Kylie by to dle svých statistik určitě potvrdila). Navíc s motorem 1,3 55 kW jede jako drak při spotřebě 6 - 6,5 l. Škoda, že se k nám oficiálně nedovážela a nabídka ojetin je u nás tudíž minimální
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 13:09, Kdesi ve městě ...
... Kolín se již ROKY vyrábějí malá NÍZKOnákladová auta (servisní prohlídky na prvních 100.000 km jsou prý snad 6.000 kč) a v těch "vyspělejších" zemích Evropy je o ně docela ZÁJEM, ale "doma" v místě (státu) výroby prý (skoro) TOTÁLNí "propadák" ...
NEvím KOLIK Filip do onoho "NíZKOnákladového" vozu chce investovat, ale malému litrovému motůrku v těchto vozech se ŽÁDNÝ NEvyrovná ...
Pěkný den (dnes je, že? ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 13:51, RE: Kdesi ve městě ...
Kylie posted by:
... Kolín se již ROKY vyrábějí malá NÍZKOnákladová auta (servisní prohlídky na prvních 100.000 km jsou prý snad 6.000 kč) a v těch "vyspělejších" zemích Evropy je o ně docela ZÁJEM, ale "doma" v místě (státu) výroby prý (skoro) TOTÁLNí "propadák" ...
NEvím KOLIK Filip do onoho "NíZKOnákladového" vozu chce investovat, ale malému litrovému motůrku v těchto vozech se ŽÁDNÝ NEvyrovná ...
Pěkný den (dnes je, že? ,-)
...stčí jen trochu číst - do 60 tisíc, za což si asi žádné auto z Kolína nekoupí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 14:49, RE: Kdesi ve městě ...
A4 posted by:
...stčí jen trochu číst - do 60 tisíc, za což si asi žádné auto z Kolína nekoupí...
hehe ... A4 nezklamal a nenechal si ujit tuto lakavou prilezitost si do Kylie s gustem rypnout .... . a proc to nepriznat ... tentokrate zcela po pravu.

jinak v teto cenove kategorii se bude jednat o auta stara kolem 10-12ti let, tkze bude nejspis jedno, pro kterou variantu se nakonec zajemce rozhodne. bude spis zalezet na technickem stavu konkretniho kusu nez na konkretni znacce ci modelu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 15:19, RE: Tleskám
rohYpnol posted by:
Moc pěkně napsané. Dávám 1*. Jen mi tam trošku schází Ibiza, ta by podle mě také nebyla mimo mísu. Není to kdovíjaký zázrak - ale technika od VW v lacinějším balení by vzhledem k finančnímu stropu. Já bych ji osobně přidal do úvah. Sám bych pak volil buď Ibizu, Polo nebo Punto. Podle toho, na jaké kusy bych narazil. Zachovalost je v této cenové hladině značně limitující faktor.
Jaru zdar
Hodnocení bych podpořil. Dnešní odpověď je opravdu pěkně zpracovaná. Ještě by se dala poradit i Fiesta, která má také svoje klady i zápory, ale více méně kritéria výběru splňuje. Já bych se rozhodnul pro Opela, protože jím momentálně jezím a ojetý mi 6 let dobře slouží. Svého času byl tříválcový 12V litrový agregát hodně chválen a na upozornění na spotřebu oleje si ani nepamatuju (na to jsou u Opela jiní adepti). Ovšem teď je nabídka ojetin dost malá. Sám sháním novější auto, ale nabídky nejsou, a to ani v Německu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 16:01, Když ono to ...
A4 posted by:
...stčí jen trochu číst - do 60 tisíc, za což si asi žádné auto z Kolína nekoupí...
... v tom nadpisu TAKovými MALINKÝMi "písmenky" je napsáno ,-)
To si ale C1 cenu HODNĚ dobře drží, že? Vždyť už se přeci jen "nějaký ten pátek" vyrábí - 4 roky?
Zrovna jsem četla jak se ve Svět motorů (na nějž mne Rudlík Muroň upozornil) "zbláznili" a jako NEJ- ojetinu ve třídě Citroën C5 doporučili (ceny od 90ti (!!!) tisíc) a novou C3 Picasso dokonce za "1" ohodnotili!?! No TO jsou mi ale "věci" ....
PS: A nějak nikdo NEreagoval na mé "přepsání" naměřený hodnot při porovnávání "prémiové" audi A3 a "levného" citroën C4 - JAK to "trávíte" vy, milý A4?
Tak za "pře-kouk/-phled" té částky v titulku "sorry" - a často si říkám: JAK já to dělám, že se mnou každý "soupeří" ,-)
Pěkný den (je krásně - jdu VEN .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 18:47, Peugeot 106 1,0i
Měl jsem téměř stejné požadavky, jen jezdím cesty do 80 km po okreskách. Doporučuji Peugeot 106 1.0 i 33 nebo 37 kW. Za 50 000 seženete kousek, který za něco stojí a ještě Vám zbyde na rozvody a ostatní preventivní výměnu ND po koupi. VÝHODY: nízká pojistka cca 1800 Kč, nízká spotřeba - klidná jízda po okreskách = 5 l, svižnější 5,8 l, nad 6 jsem se ještě snad nedostal. Superlevné ND. Zkrátka moje peněženka auto téměř nepociťuje. Na jednu nádrž naplněnou až po okraj (50 litrů !!!!!!!) najedu 900 km což si myslím, že je na vůz s benzínovým motorem bezkonkurenční. Kvalitní pozink karoserie - za deset let bez koroze. Slušná svítivost světlometů. Přesné řízení sice bez posilovače, ale a volantem jde otáčet lehce (pro ženu do města radši s posilovačem). Pružný motor, který nemá cenu moc vytáčet. Na pětku se po rovině dá jet i 50 km/h, v některých obcích tedy nemusíte ani řadit. Dobrý výhled z vozu. Kvalitní materiál čalounění (pevná a odolná džínovina). Překvapivě prostor na předních sedadlech - uvnitř je větší než působí z venku. Ticho v interiéru (do rychlosti 90 km/h) pak už je dost slyšet motor. Odolná přední náprava (po 110 tkm nic neklepe, geometrie, ložiska a čepy rovněž ok). NEVÝHODY: Vůz je maximálně pro dva, víc lidí se nelíbí podvozku, motoru ani brzdám. Nehodí se na dálnici - kratší 5. stupeň, 100 km/h = 3100 ot.min. Rychlost vnímáte více než v jiných vozech, nad 100 se moc nepouštím (což je na okreskách vlastně dobře). Slabší brzdy. Slabý motor, prostě každé kilo je v kopcích znát. Pokud ale jedete ve voze sám, což jezdím nejčastěji, brzdou provozu rozhodně nebudete, dá se jet plynule. Předjíždět je třeba s rozvahou a vozy co jedou 90 km/h zkrátka nepředjíždím. Měkčí podvozek. Horší řazení (nicméně v Saxu je ještě "gumovější"). Některé plasty v interieru na nerovnostech drnčí. Toť vše. Mám delší zkušenosti se Škodou Fabia 1.4 MPI, Fordem Ka 1.3i, Citroenem Saxo 1.5 D, Suzukim SX4 1.5 MPI, Citroenem C3 1.4 Hdi a Fordem Mondeo 3. generace 2.0 TDDi. P 106 obstojně konkuruje pouze Káčku a Saxu. Nicméně rozdíly tříd všech těchto vozů nic nemění na mém tvrzení, že P 106 je zdařilé auto, které velice dobře řídí. Přeji dobrou volbu !!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 19:07, RE: Peugeot 106 1,0i
will83 posted by:
Měl jsem téměř stejné požadavky, jen jezdím cesty do 80 km po okreskách. Doporučuji Peugeot 106 1.0 i 33 nebo 37 kW. Za 50 000 seženete kousek, který za něco stojí a ještě Vám zbyde na rozvody a ostatní preventivní výměnu ND po koupi. VÝHODY: nízká pojistka cca 1800 Kč, nízká spotřeba - klidná jízda po okreskách = 5 l, svižnější 5,8 l, nad 6 jsem se ještě snad nedostal. Superlevné ND. Zkrátka moje peněženka auto téměř nepociťuje. Na jednu nádrž naplněnou až po okraj (50 litrů !!!!!!!) najedu 900...
Oprava:........, které se velice dobře řídí. A ještě doplňuji: Topení nastupuje cca po 5 km (garážováno v temperované garáži), pokud ale parkuji venku používám na sedadle vyhřívanou dečku, protože vůz pořádně topí tak po 10 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 08:20, Punto I
Vcelku souhlasím s kladným hodnocením tohoto článku. U Fiatu Punto první generace však nesouhlasím s některými tvrzeními a uvedu vlastní postřehy, které jsem za 5 let vlastnictví tohoto vozu posbíral, než jsem jej předal dále do rodiny (bezproblémové auto v tak slušném stavu se do bazaru neprodává ).
1) Punto, respektive jeho karoserie, nerezaví. Tedy ne, pokud není po havárii a neodborné opravě. Na mém kousku nebyla po 11 letech stopa koroze, ale zase jsem puntičkář a autu jsem dopřával péči, takže preventivně každý rok nástřik spodku a dutin, pokud jsem jel v zimě, tak myčka včetně podvozku, jinak minimálně jednou měsíčně jednodenní brigáda (ruční mytí + kvalitní vosk + uklíd interiéru). Když v roce 2002 prodával otec první rodinné punto z roku 1995, bylo také bez koroze.
2) Koncový díl výfuku jsem měnil ve stáří vozu 8 let. Vyměněn za 3 500 včetně práce a dodnes je bez problému a bez koroze (asi to souvisí s důslednou údržbou).
3) Vozy bez posilovače mohou subjektivně někomu připadat, že mají vůle v řízení. V servisu s tím nic nesvedou, protože tam vůle ve skutečnosti nejsou, podle STK je taky vše v pořádku. U stojícího vozu se bez posilovače může slabší žena při manévrování na parkovišti trochu zapotit, na druhé straně to má křehká přítelkyně i mamka zvládly a za jízdy problém není. Servo má však jistě své kouzlo.
4) Do roku 1997 (včetně) měla vadnou konstrukci zadní náprava. Oprava v 60 000 km s výmenou rozvodů (mění se buď po 120 000 km nebo 10 letech), oleje, filtrů a zpětného ventilu ostřikovače čenlního skla stála včetně práce v autorizovaném servisu 6 500 Kč.
5) Do elektroinstalace vozu je lépe nezasahovat - po instalaci značkového alarmu a centrálního zamykání jsem musel auto aspoň jednou týdně projet, jinak hrozilo, že vlivem vybití baterie nenastartuje. Do té doby nebyl problém auto nechat stát třeba měsíc. Pasivní odběr byl ale při měření v normě.
6) Žárovky v předních světlometech jsou všechny stále původní a svítí výborně. Nutno zaklepat, ale to se u mnohých dnešních aut nevidí. V sedmi letech stáří jsem vyměnil levou zadní obrysovku, o 2 roky později pravou spolu s levou mlhovkou a vloni na jaře znovu LZ obrysovku. Kromě toho jsem předloni vyměnil žárovičky podsvícení ovladačů topení, které týden po sobě odešly obě, vloni jsem vyměnil levou znovu. Ostatní žárovky jsou stále původn z r. 1997 a fungují.
7) 2 týdny zpět auto prošlo bez problému technickou kontrolou i emisemi, najeto aktuálně 60 500 (poctivých) km. Jediným drobným kazem je drobný prosak motoru, pro fiaty typický, jinak podle techniků je vůz v perfektním stavu, jako nový.
8) Většina i originálních dílu je za dostupné ceny, nadou se však výjimky - originál stěrače vydržely 8 let a za stejnou sadu si dealer řekl téměř tisícovku, tak jsem za 250 Kč koupil sadu neoriginálních grafitových a vydržely skoro další 4 roky. Upozornil bych, že u zadního stěrače z výroby nejde vyměnit stírací lišta, ale musí se měnit celé rameno - pokud se nahradí kovovým, je pak možné měnit stírátka. Já raději vyměnil po 10 letech pouze gumičku za grafitovou a byl klid, přítlak je v pořádku.
9) V interiéru bych vytknul šoupající se povrch páček pod volantem, enormně se opotřebovávají ve srovnání s ostatními plasty. Palubka ve světlém provedení se snadno poškrábe, ale tuším, že v lepších výbavách je vyrobena z kvalitnějšího plastu.
10) Naopak výborný je kufr, vedle sebe perfektně zapadnou 3 skládací přepravky - zní to možná jako hloupost, ale například můj současný fusion, který má papírově o 60 l větší zavazadelník, toto kvůli podběhům nezvládne a musím si s přepravkami trochu "pohrát".

Jinak můžu jedničkové punto jen a jen doporučit, mám na něj výborné vzpomínky a nikdy mě nezradilo. Chce to ale vybrat dobrý kousek, ne ten první a nejlevnější. Rozhodně je to prostornější auto, než jak vypadá. Doporučil bych hledat výbavu SX, která obsahuje servo, naopak na pozoru bych se měl před speciální řadou 3dveřových modelů s 6stupňovou převodovkou a motorem 1.1, která se prodávala v Rakousku - nevím, kolik je tam odlišností, ale mohly by se kvůli nim případně hůře shánět díly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 08:25, RE: Punto I
Giorgio posted by:
Vcelku souhlasím s kladným hodnocením tohoto článku. U Fiatu Punto první generace však nesouhlasím s některými tvrzeními a uvedu vlastní postřehy, které jsem za 5 let vlastnictví tohoto vozu posbíral, než jsem jej předal dále do rodiny (bezproblémové auto v tak slušném stavu se do bazaru neprodává ).
1) Punto, respektive jeho karoserie, nerezaví. Tedy ne, pokud není po havárii a neodborné opravě. Na mém kousku nebyla po 11 letech stopa koroze, ale zase jsem puntičkář a autu jsem dopřával péči...
Oprava k té zadní nápravě - obvykle vydží 60 000 km, já to vyspravil při 54 000, protože to již bylo na hraně a auto stejně šlo do servisu pro nové rozvody. Za tu cenu mi také byly vyměněny i přední brzdové destičky, které jsem opomněl zmínit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 09:33, Punto II
Nevím, trochu sem prošel nabídku a za 60000,- bych asi nesedl do ničeho. Když už, zkusil bych více přitlačit (stačí jen 15-20000) a šel do Punta druhé generace s motorem 1,2 8V. Je zde na něj i pozitivní recenze. Před rokem sme ho sehnali kamarádce a musím říci, že je velmi živé a ceny servisu jsou opravdu směšné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 09:37, RE: Kdesi ve městě ...
Kylie posted by:
... Kolín se již ROKY vyrábějí malá NÍZKOnákladová auta (servisní prohlídky na prvních 100.000 km jsou prý snad 6.000 kč) a v těch "vyspělejších" zemích Evropy je o ně docela ZÁJEM, ale "doma" v místě (státu) výroby prý (skoro) TOTÁLNí "propadák" ...
NEvím KOLIK Filip do onoho "NíZKOnákladového" vozu chce investovat, ale malému litrovému motůrku v těchto vozech se ŽÁDNÝ NEvyrovná ...
Pěkný den (dnes je, že? ,-)
To by byla opravdu nnejlepší varianta. Je na zvážení, zda je pro pána výhodné vázat tolik finančních prostředků do přibližovadla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 09:37, RE: Punto I
Giorgio posted by:
Vcelku souhlasím s kladným hodnocením tohoto článku. U Fiatu Punto první generace však nesouhlasím s některými tvrzeními a uvedu vlastní postřehy, které jsem za 5 let vlastnictví tohoto vozu posbíral, než jsem jej předal dále do rodiny (bezproblémové auto v tak slušném stavu se do bazaru neprodává ).
1) Punto, respektive jeho karoserie, nerezaví. Tedy ne, pokud není po havárii a neodborné opravě. Na mém kousku nebyla po 11 letech stopa koroze, ale zase jsem puntičkář a autu jsem dopřával péči...
Vážený pane, Punto může být bez koroze po 11 ti letech pokud se o něj budete starat a budete mu sloužit. Ale většina lidí potřebuje aby auto sloužilo jim a ne oni jemu. Každý měsíc vosk na karoserii? Nikdo Vám ještě neřekl, že kvalitní vosk vydrží na karoserii 4 až 6 měsíců?
Nechci tady nijak hanit Punto, ale kdysi jsem měl škodu 120 L a staral jsem se o ni zhruba stejně jako vy o Punto. Každé tři měsíce vosk a každý rok ošetření spodku. Když jsem ji prodával byla dvacet let stará a taky se nikde neprojevila koroze. Divné, že?
Myslím že každý nemá čas ani náladu každý měsíc celý den strávit šlechtěním auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 10:00, RE: Punto I
Rubal posted by:
Vážený pane, Punto může být bez koroze po 11 ti letech pokud se o něj budete starat a budete mu sloužit. Ale většina lidí potřebuje aby auto sloužilo jim a ne oni jemu. Každý měsíc vosk na karoserii? Nikdo Vám ještě neřekl, že kvalitní vosk vydrží na karoserii 4 až 6 měsíců?
Nechci tady nijak hanit Punto, ale kdysi jsem měl škodu 120 L a staral jsem se o ni zhruba stejně jako vy o Punto. Každé tři měsíce vosk a každý rok ošetření spodku. Když jsem ji prodával byla dvacet let stará a taky se nikd...
Divné to není, já vám to věřím naprosto bez problému, protože sám jsem koupil před téměř pěti lety naší první škodovku zpět a z nostalgie ji mám v garáži, takže i přes svých 24 let je bez koroze také (ale to bude tím, že cca 20 let opravdu jen stála v garáži).

Pokud jde o mě, jsem do jisté míry extrémista a věřte mi, že kvalitní vosk vydrží na autě i déle - vidím to právě na tom puntu, které jsem naposledy voskoval ještě já i po zimě venku je film stále evidentní, i když s ním jezdí nyní rodiče, zejména otec do práce. Protože ale otec prodal své první punto svého kolegovi a matka mého kolegy také jedno má, tak vím, že ani moje otročina není nutná, aby punto nehnilo. Pokud není bourané, je karoserie ochráněná dobře (minimálně u MY1997 a výše), ostatně byla na její prorezavění záruka 8 let.

Od doby, co mám fusion, tak opravdu beru auto jako spotřební věc, jinak bych si kvůli forda musel trhat vlasy. Moje péče se omezí jednou za měsíc na houbu a hadici, sem tam lux, teď to po 3/4 roce znova navoskuju.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 10:04, RE: Punto II
Vendys posted by:
Nevím, trochu sem prošel nabídku a za 60000,- bych asi nesedl do ničeho. Když už, zkusil bych více přitlačit (stačí jen 15-20000) a šel do Punta druhé generace s motorem 1,2 8V. Je zde na něj i pozitivní recenze. Před rokem sme ho sehnali kamarádce a musím říci, že je velmi živé a ceny servisu jsou opravdu směšné.
Vybíráme teď punto II pro přítelkyni, protože "její" ignis čím dál více používá její otec coby rodinné auto, a tak potřebuje něco opravdu jen pro sebe. Punto II měl otec 4 roky od novoty a bylo to dobré auto, dodnes lituje, že si ho nenechal (ale je rád aspoň za to moje jedničkové, co má teď, na cukání do práce mu stačí). Faktem je, že co jsem koukal, tak slušné punto II se pod 85 000 nedostane, a to je částka pro model před faceliftem. Osobně hledám něco podobného, co měl otec, tj. 1.2 8V 5D r.v. 2002-5/2003, výbava Class + klimatizace (tu bych oželel, být to auto ve slušném stavu). Současná majitelka však zpátky neprodá, je spokojená a měnit nechce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 10:10, RE: Punto I
Giorgio posted by:
Divné to není, já vám to věřím naprosto bez problému, protože sám jsem koupil před téměř pěti lety naší první škodovku zpět a z nostalgie ji mám v garáži, takže i přes svých 24 let je bez koroze také (ale to bude tím, že cca 20 let opravdu jen stála v garáži).

Pokud jde o mě, jsem do jisté míry extrémista a věřte mi, že kvalitní vosk vydrží na autě i déle - vidím to právě na tom puntu, které jsem naposledy voskoval ještě já i po zimě venku je film stále evidentní, i když s ním jezdí nyní rodiče...
V tomto případě musím říct, že zrovna sháním vůz pro svoji paní (třetí vůz do rodiny) do cca 50 tis. Kč a Vaše příspěvky mě napověděli že bych se mohl poohlédnout po Fiatu Punto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 10:29, RE: Punto I
Rubal posted by:
V tomto případě musím říct, že zrovna sháním vůz pro svoji paní (třetí vůz do rodiny) do cca 50 tis. Kč a Vaše příspěvky mě napověděli že bych se mohl poohlédnout po Fiatu Punto.
Osobně si myslím, že je to dobrá volba. Mechanicky je to auto odolné a případný servis není drahý, olej i filtry si můžete vyměnit bez potíží i sám. Já jsem jej kdysi kupoval těsně před maturitou a jsem rád, že jsem takto vybral a tehdy si připlatil za sice holé, ale minimálně jeté a velmi zachovalé 6leté auto. Nezklamalo.

Ale při koupi opravdu doporučuji zkontrolovat stav karoserie a případnou kvalitu oprav. Hledal bych vůz s metalickým lakem (je výrazně kvalitnější než pastelový) a pokud bude manželka vozit i dítě, zvážil bych 3dveřové provedení - sedačky se sklápí snadno a karoserie je tužší. A pro ženu bych hledal opravdu auto s posilovačem řízení. Za 50 000 již podle mě seženete solidní kus z konce výroby (1998-99), a tam je vyřešena i problematika zadní nápravy.

A ještě jeden postřeh - punto má originál 3 klíče - 2 modré s pogumovaným koncem a jeden hnědý, velký, s plastovým úchytem. Chtějte vždy i ten hnědý (je servisní) a podle něj se dělají klíče další (nemá se na něj jezdit, podle manuálu může jeho používání resetovat řídicí jednotku). U těch obyčejných gumových klíčů se láme (stalo se mi to u obou) "ouško" - pokud tedy dostanete enormně zachovalý klíč, pravděpodobně není původní a ten někde "lítá".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 10:50, Japonská auta
Do 60tis se dají sehnat japonská auta kolem r.v. 1998, 99: Mazda 323, Nissan Almera, Toyota Corolla, Honda Civic. Pokud chce tazatel hlavně spolehlivé auto, preferoval bych tyto vozy před tím, co vybrala redakce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 10:57, RE: Japonská auta
NN_N posted by:
Do 60tis se dají sehnat japonská auta kolem r.v. 1998, 99: Mazda 323, Nissan Almera, Toyota Corolla, Honda Civic. Pokud chce tazatel hlavně spolehlivé auto, preferoval bych tyto vozy před tím, co vybrala redakce.
No vždyť jsem to psal na začátku, toyota starlet = premiant ve spolehlivosti.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.