0
back
 

diskuze k tématu: S jakým dieselem koupit ojetý Volkswagen Phaeton?

category of topic classification: německá vozidla
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 03.08.2018 11:11, RE: phaeton
Pod 200k to nebude zrovna reprezentativni exemplar. A na vyber ti zbyva asi jen 5.0TDi, ptz s 3.0TDI to sice porad jede v pohode, ale ne adekvatne... Taky pocitat s tim, ze moc servisu krome autorizaku s tim nechce mit nic spolecnyho, z druhovyroby moc dilu neni. Jinak muzu jen doporucit, ale 4.2 V8, nebo 6.0 W12..
respond
koudy_cz
number of posts8
date of registration16.02.2016
Monday 06.08.2018 14:08, phaeton - drahé opravy?
Chceš auto, které bylo vlajkovou lodí VW, ale máš strach z drahých oprav...taková auta si kupovali movití zákazníci, kteří neměli problém platit drahé opravy/servis/údržbu, to prostě nejde moc do sebe. Jako ano také se mi třeba líbí Audi A6 s 3.0 TFSI, ale prostě člověk musí počítat s tím, že to auto v novotě stává 1,5-2 mega a že přední náprava prostě nebude stát do 10 ale kolem 20-25, jako příklad. Náhradní díly, jak už někdo psal, nemají třeba ani alternativy, a teď nemyslím jen čínské alternativy, ale ani žádnou střední EU cestu např.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Monday 06.08.2018 14:37, RE: phaeton - drahé opravy?
citation:
reakce na: koudy_cz, 06.08.2018 14:08 (Chceš auto, které bylo vlajkov ...)


Nakladnym opravam se nevyhne, protoze je to stroj, a jako takovy podleha opotrebeni - tzn sem tam muze neco odejit. Napr. alternator na Phaeton stoji kolem 18k, vzduchove odpruzeni cca 20k/kolo (da se repasovat)....
Takze bych si nepridaval dalsi problemy s TDI, a vzal benzin. Naftak kvuli hmotnosti auta neni nijak extra usporny.

Ono stejne, naklady na udrzbu a provoz s klidem prekonaji naklady na palivo - takze za me W12
respond
koudy_cz
number of posts8
date of registration16.02.2016
Monday 06.08.2018 15:56, RE: RE: phaeton - drahé opravy?
citation:
reakce na: sheogorath, 06.08.2018 14:37 (Nakladnym opravam se nevyhne, ...)


No, motor jsem raději ani nekomentoval :)
Např 4.2 V8 (ne FSI) byvaji casto v LPG jak v A6 tak i v A8. Pro koho to ještě je přínos a pro koho ne nemuzu posoudit.
Já mám O1 81 kW 2001 a i tak je to kasička pro mně :D To máte kompresor klimy, rozvody, brzdy, nápravu, relé tamtoho, pojistky na baterce pro sahary, zatéká do kufru...ale vzhledem k pořizovací ceně to prostě neřeším (beru to jako "spotřebku"). Jen to není tak beznákladové auto, jak všichni profanujou.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Monday 06.08.2018 16:35, RE: RE: RE: phaeton - drahé opravy?
citation:
reakce na: koudy_cz, 06.08.2018 15:56 (No, motor jsem raději ani neko ...)


Zadne neni, pokud nechcete jezdit vybydlenym vrakem.

Prave co muzu porovnat s majiteli jinych aut napr. v praci, tak se Phaeton jevi spolehlivosti celkem v pohode - ale zase kdyz uz neco odejde, stoji to za to. Problem je spis narocnost servisu, kdy i banalnejsi opravy zaberou pul dne.... Dalsi vec je, ze maloktery servis to vezme na opravu (vyjma autorizaku)
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.