0
back
 

diskuze k tématu: S jakým dieselem koupit ojetý Volkswagen Phaeton?

category of topic classification: německá vozidla
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 03.08.2018 11:11, RE: phaeton
Pod 200k to nebude zrovna reprezentativni exemplar. A na vyber ti zbyva asi jen 5.0TDi, ptz s 3.0TDI to sice porad jede v pohode, ale ne adekvatne... Taky pocitat s tim, ze moc servisu krome autorizaku s tim nechce mit nic spolecnyho, z druhovyroby moc dilu neni. Jinak muzu jen doporucit, ale 4.2 V8, nebo 6.0 W12..
respond
koudy_cz
number of posts8
date of registration16.02.2016
Monday 06.08.2018 14:08, phaeton - drahé opravy?
Chceš auto, které bylo vlajkovou lodí VW, ale máš strach z drahých oprav...taková auta si kupovali movití zákazníci, kteří neměli problém platit drahé opravy/servis/údržbu, to prostě nejde moc do sebe. Jako ano také se mi třeba líbí Audi A6 s 3.0 TFSI, ale prostě člověk musí počítat s tím, že to auto v novotě stává 1,5-2 mega a že přední náprava prostě nebude stát do 10 ale kolem 20-25, jako příklad. Náhradní díly, jak už někdo psal, nemají třeba ani alternativy, a teď nemyslím jen čínské alternativy, ale ani žádnou střední EU cestu např.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Monday 06.08.2018 14:37, RE: phaeton - drahé opravy?
citation:
reakce na: koudy_cz, 06.08.2018 14:08 (Chceš auto, které bylo vlajkov ...)


Nakladnym opravam se nevyhne, protoze je to stroj, a jako takovy podleha opotrebeni - tzn sem tam muze neco odejit. Napr. alternator na Phaeton stoji kolem 18k, vzduchove odpruzeni cca 20k/kolo (da se repasovat)....
Takze bych si nepridaval dalsi problemy s TDI, a vzal benzin. Naftak kvuli hmotnosti auta neni nijak extra usporny.

Ono stejne, naklady na udrzbu a provoz s klidem prekonaji naklady na palivo - takze za me W12
respond
koudy_cz
number of posts8
date of registration16.02.2016
Monday 06.08.2018 15:56, RE: RE: phaeton - drahé opravy?
citation:
reakce na: sheogorath, 06.08.2018 14:37 (Nakladnym opravam se nevyhne, ...)


No, motor jsem raději ani nekomentoval :)
Např 4.2 V8 (ne FSI) byvaji casto v LPG jak v A6 tak i v A8. Pro koho to ještě je přínos a pro koho ne nemuzu posoudit.
Já mám O1 81 kW 2001 a i tak je to kasička pro mně :D To máte kompresor klimy, rozvody, brzdy, nápravu, relé tamtoho, pojistky na baterce pro sahary, zatéká do kufru...ale vzhledem k pořizovací ceně to prostě neřeším (beru to jako "spotřebku"). Jen to není tak beznákladové auto, jak všichni profanujou.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Monday 06.08.2018 16:35, RE: RE: RE: phaeton - drahé opravy?
citation:
reakce na: koudy_cz, 06.08.2018 15:56 (No, motor jsem raději ani neko ...)


Zadne neni, pokud nechcete jezdit vybydlenym vrakem.

Prave co muzu porovnat s majiteli jinych aut napr. v praci, tak se Phaeton jevi spolehlivosti celkem v pohode - ale zase kdyz uz neco odejde, stoji to za to. Problem je spis narocnost servisu, kdy i banalnejsi opravy zaberou pul dne.... Dalsi vec je, ze maloktery servis to vezme na opravu (vyjma autorizaku)
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.