0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat po deseti letech

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 21:00, RE: rychlost
anonym posted by:
Přesně tak,jak může někdo říct, že je VW reprezentativní vůz, tak leda pro rómy.Takový žebřínák, brrrr. Mondeo je tisíckrát lepší.To si zase vylil srdce jeden slepec.Podejte mu húlku.
mondeo reprezentativne isto nie!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 22:28, RE: Tlumice a další investice
anonym posted by:
Jo, ja ho taky mel. Nebylo v tom spatny svezeni. V plne palbe to opravdu hyckalo cloveka. Ale pak jsem asi po pul roce zjistil ze jsou na odpis tlumice. (Evidentne to vedel uz majitel predemnou).
Kdyz jsem zjistil kolik na tu 4kolku stoji sada tlumicu i s potrebnymi opravami, tak sem byl rad ze mi ho se stratou nejakych 50 tisic vzali zpatky tam kde jsem ho koupil....
jo mít synchro je vždy větší investice navíc.Divím se,že si tuhle pochybnou variantu pohonu někdo koupí.Pokud to jak takž funguje je to dobrý i když awd to nikdy nebude,ale pak jen platíš a platíš.On jen výfuk komplet pěkně vyklepe portmonku.Ne tohle opravdu ne a jak píše autor provoz je opravdu moc drahý. Kobyla
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 00:06, RE: rychlost
anonym posted by:
Přesto bych si to s tebou nevyměnil:)))
Tenhle passat když vyšel byl opravdu koráb. Psal se rok 1995?? Bylo tady mondeo a vycházelo z let 1992-3. Ve srovnání s passatem 1995 a více bylo mondeo žebrák, oloupané nárazníky dva roky po ježdění byla normálka. Koroze čtyři roky po koupy byla normálka. Tento model passata nevidíte schnilej ani dneska po 12 letech. Vectra dostala model B - taky žádná sláva. Toyota ani nevěděla, jak evropská auta vypadají, sice byla spolehlivá, ale palubní deska cariny byla jak miska na pomeranče. Peugeot 406, laguna nebo XM, popř. C5?? nevim nevim. I dneska je pašík vcelku represent, protože na cigány je drahej, a firmy ho dojíždějí. Verze po faceliftu je bez diskuzí. Dnešní passat tak suverení není, každopádně na Mondeo sice nestačí podvozkem, nadruhou stranu ho strčí do kapsy odhlučněním, komfortem a interiérem, o co ve střední třídě jde především. Je fajn mít dobré jízdní vlastnosti, tvrdej podvozek a minimální náklon v zatáčce, ale od toho jsou jiná auta a ne střední třída. A Mondeo je ostuda, když MK3, z roku 2006 má po dvou letech provozu schnilé spodní lemy dveří, to se omlouvám, ale ani naše felina 8 let stará, bez jakékoliv velké péče ty lemy schnilý nemé!!!!!!! A to stojí venku, a v zimě, když si nechceme špinit "auta" v garáži (A4 a E46 330 Ci) tak jezdí ve sračkách nonstop.....Ford, fajn podvozek, zbytek průměr a hůře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 07:08, RE: ?
tomaskrtek posted by:
Nějak nedokážu pochopit jak se dá levou nohou šlapat na plyn...
Ma dost mista, kdyz mu nezavazi prava

Mazel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 09:02, RE: rychlost
anonym posted by:
Tenhle passat když vyšel byl opravdu koráb. Psal se rok 1995?? Bylo tady mondeo a vycházelo z let 1992-3. Ve srovnání s passatem 1995 a více bylo mondeo žebrák, oloupané nárazníky dva roky po ježdění byla normálka. Koroze čtyři roky po koupy byla normálka. Tento model passata nevidíte schnilej ani dneska po 12 letech. Vectra dostala model B - taky žádná sláva. Toyota ani nevěděla, jak evropská auta vypadají, sice byla spolehlivá, ale palubní deska cariny byla jak miska na pomeranče. Peugeot 406,...
Hlavně, že "koupa bez koupy", jako "slepice bez slepyce" ty chytráku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 09:06, RE: rychlost
anonym posted by:
Tenhle passat když vyšel byl opravdu koráb. Psal se rok 1995?? Bylo tady mondeo a vycházelo z let 1992-3. Ve srovnání s passatem 1995 a více bylo mondeo žebrák, oloupané nárazníky dva roky po ježdění byla normálka. Koroze čtyři roky po koupy byla normálka. Tento model passata nevidíte schnilej ani dneska po 12 letech. Vectra dostala model B - taky žádná sláva. Toyota ani nevěděla, jak evropská auta vypadají, sice byla spolehlivá, ale palubní deska cariny byla jak miska na pomeranče. Peugeot 406,...
To pravda.... a VW Passat je reprezentativní vůz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 09:24, RE: rychlost
anonym posted by:
Tenhle passat když vyšel byl opravdu koráb. Psal se rok 1995?? Bylo tady mondeo a vycházelo z let 1992-3. Ve srovnání s passatem 1995 a více bylo mondeo žebrák, oloupané nárazníky dva roky po ježdění byla normálka. Koroze čtyři roky po koupy byla normálka. Tento model passata nevidíte schnilej ani dneska po 12 letech. Vectra dostala model B - taky žádná sláva. Toyota ani nevěděla, jak evropská auta vypadají, sice byla spolehlivá, ale palubní deska cariny byla jak miska na pomeranče. Peugeot 406,...
Passat je tuctovka-jezdí jich stejně jako lítá much a proto bych ho nikdy nechtěl.průměrné auto s dobrým designem a to se týká i nového.Podívejte na nové mondeo-to je absolutně o něčem jiném-desing o třídu výš a tech.úroveň taky.A ještě ke zde recenzovanému motoru 2.8.zkuste porovnat se stejně silným(papírově 142KW) 2.8 bmw.Ten motor je o čtvrtinu lepší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 10:04, RE: rychlost
anonym posted by:
Passat je tuctovka-jezdí jich stejně jako lítá much a proto bych ho nikdy nechtěl.průměrné auto s dobrým designem a to se týká i nového.Podívejte na nové mondeo-to je absolutně o něčem jiném-desing o třídu výš a tech.úroveň taky.A ještě ke zde recenzovanému motoru 2.8.zkuste porovnat se stejně silným(papírově 142KW) 2.8 bmw.Ten motor je o čtvrtinu lepší.
Zdraím, to já vím, že BMW má lepší motory!!! Taky sem jednoho 530 měl, ale na horách kde je 3/4 roku sníh,přijdete o nohu, potřebujete zachovalý kus 4x4 za tu finanční částku a v tu danou chvíli to bylo to nejlepší co se dalo sehnat. Zákon schválnosti: Když něco potřebujete tak to není
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 10:05, Autor
tomaskrtek posted by:
Nějak nedokážu pochopit jak se dá levou nohou šlapat na plyn...
Nebojte, jde to!!! Jezdím tak už rok a uplně bez problému!! Je to jen o tom chtít!! Navíc když je Vám 25roků, tak Vám nic jiného nezbyde
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 10:42, RE: rychlost
anonym posted by:
mondeo reprezentativne isto nie!
Naprosto souhlasím !!! Mondeo jako reprezentativní vůz??? To je dobrý vtip, jáchacha !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 10:43, RE: rychlost
anonym posted by:
Passat je tuctovka-jezdí jich stejně jako lítá much a proto bych ho nikdy nechtěl.průměrné auto s dobrým designem a to se týká i nového.Podívejte na nové mondeo-to je absolutně o něčem jiném-desing o třídu výš a tech.úroveň taky.A ještě ke zde recenzovanému motoru 2.8.zkuste porovnat se stejně silným(papírově 142KW) 2.8 bmw.Ten motor je o čtvrtinu lepší.
Tech úroveň moneda? Postav si vedle sebe nové mondeo a nový passat otevři kapotu a budeš zírat.
Tím neříkám že je mondeo vzhledově a jízdně špatný auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 10:44, RE: rychlost
anonym posted by:
Passat je tuctovka-jezdí jich stejně jako lítá much a proto bych ho nikdy nechtěl.průměrné auto s dobrým designem a to se týká i nového.Podívejte na nové mondeo-to je absolutně o něčem jiném-desing o třídu výš a tech.úroveň taky.A ještě ke zde recenzovanému motoru 2.8.zkuste porovnat se stejně silným(papírově 142KW) 2.8 bmw.Ten motor je o čtvrtinu lepší.
lepší lepší .. co to je lepší? Hodnotí laik franta z prdelákova? tak to musí bejt fakt lepší )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 10:48, RE: rychlost
anonym posted by:
Passat je tuctovka-jezdí jich stejně jako lítá much a proto bych ho nikdy nechtěl.průměrné auto s dobrým designem a to se týká i nového.Podívejte na nové mondeo-to je absolutně o něčem jiném-desing o třídu výš a tech.úroveň taky.A ještě ke zde recenzovanému motoru 2.8.zkuste porovnat se stejně silným(papírově 142KW) 2.8 bmw.Ten motor je o čtvrtinu lepší.
Pán je asi srandista :o)))) BMW jsem měl taky, konkrétně 528. Samozřejmě spokojenost...ale do hor a bez jedné nohy bych ho určitě doporučil jen někomu, koho nemám hodně rád !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 10:57, RE: rychlost
anonym posted by:
Tenhle passat když vyšel byl opravdu koráb. Psal se rok 1995?? Bylo tady mondeo a vycházelo z let 1992-3. Ve srovnání s passatem 1995 a více bylo mondeo žebrák, oloupané nárazníky dva roky po ježdění byla normálka. Koroze čtyři roky po koupy byla normálka. Tento model passata nevidíte schnilej ani dneska po 12 letech. Vectra dostala model B - taky žádná sláva. Toyota ani nevěděla, jak evropská auta vypadají, sice byla spolehlivá, ale palubní deska cariny byla jak miska na pomeranče. Peugeot 406,...
Já se rozhodoval,zda koupit passat 02 nebo mondeo 02 v benzínu.Nakonec vyhrál passat.Důvod-koroze dveří u mondea.U každého,na kterého jsem se díval začínaly se objevovat puchýřky dole na dveřích .I v jedné recenzi zde popisoval majitel tento problém,oprava se nezdařila a byly měněny dveře.Naštěstí v záruce.Koroze je jak rakovina.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 13:30, Nesedí v zatáčkách
na passatovi můžeš mít jakýkoliv pneu i tlumiče a passat letí zatáčkou prostě rovně, pokud nejedeš slušně. Tady koncern VW totiž selhal se svoji zadní nápravou, která má obyč vlečný ramena, stejně jako ochcávka na hlínách s křídlem, co táhne vospodu (ta hláška je prostě super) ) Naproti tomu Mondeo combi tam má víceprvek a passata natrhne v zatáčce, kdy se mu zamene, stejně tak japonská primera atd. A pokud má ten passat nad přední nápravou ještě motor tdi made by van chrocht (aspon že tohle je benzín), tak na řádění v zatáčkách zapomente úplně. Totéž přes kopírák platí pro octávie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 13:39, RE: Nesedí v zatáčkách
mirpie posted by:
na passatovi můžeš mít jakýkoliv pneu i tlumiče a passat letí zatáčkou prostě rovně, pokud nejedeš slušně. Tady koncern VW totiž selhal se svoji zadní nápravou, která má obyč vlečný ramena, stejně jako ochcávka na hlínách s křídlem, co táhne vospodu (ta hláška je prostě super) ) Naproti tomu Mondeo combi tam má víceprvek a passata natrhne v zatáčce, kdy se mu zamene, stejně tak japonská primera atd. A pokud má ten passat nad přední nápravou ještě motor tdi made by van chrocht (aspon že tohl...
passat letí zatáčkou rovně?? a kolik do tý zatáčky vjíždíš? 160?? nebo snad chceš říct,že se hrne rovně někde na silnicích třetí třídy ve 120?
Na takových silnicích je taková rychlost nebezpečná sama o sobě jakýmkoliv autem. Takže pokud nejezdíš každý čtvrtek na okruh,tak nevím kde se ti ten passat hrne rovně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 13:56,
A v kolika km se u tohoto motoru mění rozvody? Do Passatu se dával jiný motor než do Golfu. V Golfu má 150kw a řetěz. V Passatu má rozvodový řemen, stejně jako Audi A6. Martine pozor na to!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 14:11, RE: rychlost
anonym posted by:
pokud zaparkuji své ST220 vedle tvého reprezentativního pašíka, tak pukneš závistí.
a potom ja zaprkujem vedla teba passata w8 :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 18:07, RE: Tlumice
anonym posted by:
A kolik je ta tajna castka na vymenu ctyr tlumicu?
55555
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.07.2008 19:41, RE: rychlost
anonym posted by:
Passat je tuctovka-jezdí jich stejně jako lítá much a proto bych ho nikdy nechtěl.průměrné auto s dobrým designem a to se týká i nového.Podívejte na nové mondeo-to je absolutně o něčem jiném-desing o třídu výš a tech.úroveň taky.A ještě ke zde recenzovanému motoru 2.8.zkuste porovnat se stejně silným(papírově 142KW) 2.8 bmw.Ten motor je o čtvrtinu lepší.
No právě. Nové MOndeo a nový Passat. Interiér fordu se blíží korejským zmrdům....verze ghia má hezkou pouťovou palubní desku v imitaci dříví:) ne dřeva, dříví říkám úmyslně. Jinak o těch motorech, TDCi je možná zvukově líbivější, ale bavme se o benzínu. Např. MK3m ta krom V6 pro ST neměla jediný opravdu perfektní motor. Passat měl 1.8T, pozdeji FSI a TSI. Modeo - mělo 2 osmnáctistovky 81 a 92kW (první nebyla schopna s autem pohnout - akcelerace na stovku byla jako felicie MPI a dálniční soupání znamenalo šup za 4. 92 kW znamenalo pouze navýšení otaček, tudíž i kraválu. 2.0 107kW, zajímavý motor, s kovovým zvukem ve všech režimech, který při 130kmh točil bezmála 3.800, spotřeba byla okolo 10l. 2.5 V6, úžasný motor, jel asi jako 2.0 (ta jela slušně, asi jako jediný motor vzhledem k obsahu), spotřeba v městě až 14l, slyšitelný ve všech režimech jízdy - ani snad neuvěříte, že se jedná o V6. Nová generace mondea má benzinové motory podobné, ne-li stejně. např, 81kw byl nahrazen 1.6 VTI - 85, která jede blbě i ve focusu, natož v mondeu.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.