0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat 1.6 D: i po 400 tis. km stále jezdí

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 09:17, Mlhovky
Jestli si někdo pomáhá v noci zapnutím mlhových světlel aby lépe viděl tak je u mě debil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 09:26, RE: Mlhovky
hubby posted by:
Jestli si někdo pomáhá v noci zapnutím mlhových světlel aby lépe viděl tak je u mě debil.
Přesně tak.
Jednou jsem je zapomněl zhasnout, zastavil mně policajt, seřval mně jak malého kluka a řekl, že takovým debilům jako jsem já svítí do xsichtu dálkovýma. Plně s ním souhlasím
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 09:47, RE: Mlhovky
Riccardo posted by:
Přesně tak.
Jednou jsem je zapomněl zhasnout, zastavil mně policajt, seřval mně jak malého kluka a řekl, že takovým debilům jako jsem já svítí do xsichtu dálkovýma. Plně s ním souhlasím
To já si jednou v noci za mírného sněžení zapnul zadní na dálnici. Jelikož mě ale asi 20 kamioňáků, které jsem předjel, brutálně problikávalo, usoudil jsem, že jim to asi vadí (nedá se spát )), tak jsem je vypnul... A oboje používám fakt zřídka...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 09:56, RE: Mlhovky
Riccardo posted by:
Přesně tak.
Jednou jsem je zapomněl zhasnout, zastavil mně policajt, seřval mně jak malého kluka a řekl, že takovým debilům jako jsem já svítí do xsichtu dálkovýma. Plně s ním souhlasím
je jen škoda že takových policajtů není u nás víc.Zapomenout může každý ale spousta lidí u nás svítí mlhovkama i ve dne místo normálních světel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 10:26, RE: Mlhovky
Riccardo posted by:
Přesně tak.
Jednou jsem je zapomněl zhasnout, zastavil mně policajt, seřval mně jak malého kluka a řekl, že takovým debilům jako jsem já svítí do xsichtu dálkovýma. Plně s ním souhlasím
tak ... stane se, ze je clovek zapomene vypnout. rozhodne ale je to ale lepsi, jak je nepouzit, kdyz si to situace zada.
coz se mi stavalo docela casto v Britanii, kde spousta debilu v hustem desti vubec ani nesvitila
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 10:28, pasat
pred 15-ti rokama me tohle prislo jako velky auto
dnes to je velikostne na urovni pola
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 11:17, 1.6D_
klupml 1,6d znám z G2 ale v v tomto pašíku byl ofiko přeci jen 1.6 TD ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 12:30, Náklady
Suma sumárum, po odečtení prodejní ceny autora auto vyšlo na cca 50k. Najel 100tkm, což dělá 50 hal na najetý kilometr. Když připočtu náklady na palivo 1,60 Kč na km, vychází to na 2,10 na km, což je paráda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 12:50, B2?
Na obrázku je B3, v tabulce B2, motor 1,6 D se 40 KW byl jen v B2, v roce 1988 se končila výroba B2 a začínala B3. Takže recenzované auto je zřejmě hranatá B2. Co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 14:03, RE: Mlhovky
key1 posted by:
tak ... stane se, ze je clovek zapomene vypnout. rozhodne ale je to ale lepsi, jak je nepouzit, kdyz si to situace zada.
coz se mi stavalo docela casto v Britanii, kde spousta debilu v hustem desti vubec ani nesvitila
pokud někdo svítí přes den mlhovkama ikdyž je dobrá viditelnost,tak mi to vůbec nevadí.Ve dne to nikoho neoslní.
Z pravidla to tak dělají auta s xenony, a většinou ještě po městě.Výbojkám vadí časté zapínání a pokud někdo ví,že pojede denně 5x 3km po městě tak to pochopím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 15:31, RE: B2?
Muroň posted by:
Na obrázku je B3, v tabulce B2, motor 1,6 D se 40 KW byl jen v B2, v roce 1988 se končila výroba B2 a začínala B3. Takže recenzované auto je zřejmě hranatá B2. Co?
Přesně to mne taky zaujalo. Po testu P308CC 1.6THP s kompletní fotogalerií verze HDi mne to již nestálo za příspěvek :) - beru to tak, že tyto věci jsou v redakci asi chápány jako podružné.
Ohledně nákladů 2,1kč/km je třeba říct že jsou skutečně pěkné, ale souvisí s cestováním s již historickým autem bez airbagu či jakékoli aktivní bezpečnostní výbavy. Nechť si to každý zhodnotí podle sebe.
Pěkný den.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 16:39, RE: Mlhovky
Tomi posted by:
pokud někdo svítí přes den mlhovkama ikdyž je dobrá viditelnost,tak mi to vůbec nevadí.Ve dne to nikoho neoslní.
Z pravidla to tak dělají auta s xenony, a většinou ještě po městě.Výbojkám vadí časté zapínání a pokud někdo ví,že pojede denně 5x 3km po městě tak to pochopím.
no nevim .... kdyz je situace, v ktere bezpecnost dopravniho provozu vyzaduje, abych si zapnul mlhovky, tk je zapnu, i kdybych mel jet jen ty 3 kilometry a tech par desetniku za to zapnuti rad ozelim. na tomdle setrit nehodlam, od toho tam ty svetla jsou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 22:08, RE: pasat
rudastraka posted by:
pred 15-ti rokama me tohle prislo jako velky auto
dnes to je velikostne na urovni pola
Letos v létě jsem si jednoho pěkně nablýskanýho Varianta B2 prohlížel. Je to hodně velká kráva a vzadu to má znatelně víc prostoru než všechny další od B3 výše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 22:43, RE: Náklady
Muroň posted by:
Suma sumárum, po odečtení prodejní ceny autora auto vyšlo na cca 50k. Najel 100tkm, což dělá 50 hal na najetý kilometr. Když připočtu náklady na palivo 1,60 Kč na km, vychází to na 2,10 na km, což je paráda.
Hmm a olej a gumy a stěrače a pod. fakt náklady 2,10 na kilák jo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 23:10, RE: pasat
rudastraka posted by:
pred 15-ti rokama me tohle prislo jako velky auto
dnes to je velikostne na urovni pola
To je celkem jednoduché k vysvětlení. Zatímco před 15-20 lety se dělaly auta k ježdění, dnes se dělají k bourání. Proto deformační zóny, tloušťka dveří a výztuhy tvoří dobrou polovinu váhy navíc oproti vozům z té doby a i tloušťka dveří a komplet interiéru změnila dnešní malý vůz vnějším rozměrem i vahou na vůz střední třídy té doby. I to je jeden z důvodů, proč majitel auta může být ve střední třídě spokojen s motorem o výkonu, který dnes stačí sotva na fábii, nebo polo a spotřebou, kterou se chlubí hi-tech hybridy. .... Ale my zákazníci to tak přece chceme, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.09.2009 09:12, RE: pasat
typek posted by:
To je celkem jednoduché k vysvětlení. Zatímco před 15-20 lety se dělaly auta k ježdění, dnes se dělají k bourání. Proto deformační zóny, tloušťka dveří a výztuhy tvoří dobrou polovinu váhy navíc oproti vozům z té doby a i tloušťka dveří a komplet interiéru změnila dnešní malý vůz vnějším rozměrem i vahou na vůz střední třídy té doby. I to je jeden z důvodů, proč majitel auta může být ve střední třídě spokojen s motorem o výkonu, který dnes stačí sotva na fábii, nebo polo a spotřebou, kterou se ...
Když jsem přešel z B4 na B5, okamžitě jsem zaregistroval menší vnitřní prostor, ale vyšší hmotnost (tuším +90 kg) a se stejným motorem vyšší spotřebu. Je to tak.
Kdysi jsem kdesi viděl "vývoj" hmotnosti Golfů. Velmi názorné. Samozřejmě se týká i jiných aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.09.2009 11:08, RE: Mlhovky
Tomi posted by:
pokud někdo svítí přes den mlhovkama ikdyž je dobrá viditelnost,tak mi to vůbec nevadí.Ve dne to nikoho neoslní.
Z pravidla to tak dělají auta s xenony, a většinou ještě po městě.Výbojkám vadí časté zapínání a pokud někdo ví,že pojede denně 5x 3km po městě tak to pochopím.
I když svítit vedne mlhovkami, pokud opravdu není vidtelnost 10 metrů, podle mne moc nepomůže.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.