Ach jo, paní "JEDNOZNAČNĚ" alias Kylie vleze fakt do každý diskuze, na tipcars, na auto.cz, prostě všude
Možná kdyby měl superb nebo passat na přední masce znak citroenu, tak by tak kritická nebyla.
Milá Kylie, tvoje zničující kritika motorů 2,5 TDI V6 zcela jistě pramení pouze z četby podobně kritických článků p. Vaculíka apod. Doporučil bych obrátit se na pár majitelů aut, kteří s tímto motorem jezdí, aby ses taky dozvěděla něco z praxe. Souhlas, staré pětiválce byly mnohem odolnější, ale značná část problémů s motory V6 jde na vrub zanedbané údržbě a vysokým kilometrovým proběhům, které mají tyto motory většinou za sebou. Podívej se, kolik taková auta mají třeba v Německu nalítáno km, pak se takové auto objeví u nás v bazaru, místo skutečných 450 tkm svítí na tacho klasických 130 tkm. A nový majitel se pak diví, co že to koupil za šrot. Ono servisovat V6 je holt trošku dražší než servisovat 1,9 tdi. To ale spousta lidí jaksi nechce pochopit.
Takže V6 klidně koupit, ale pouze kousek v perfektním (dosud nezničeném) stavu, měnit pravidelně olej (nejlépe každých 10 tkm, vyměnit včas rozvody, dávat do nafty aditivum) a pak se není třeba bát např. blábolů o zadírajících se vačkách atd. Čerpadlo VP 44 je holt trošku problém, ale to se týká i jných značek (např. OPEL, BMW), kde bylo použito.
Takže milá Kylie, kritika ano, ale objektivní, a ne zaujaté bláboly na základě několika emotivních článků. Děkuji