0
back
 

diskuze k tématu: Šestiválcové Audi A6, VW Passat nebo Peugeot 607?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 00:06, mrdky
Za ty prachy koupíš 10 let starou mrdku, být tebou, seru na to, protože do takovýho auta není problém nasypat stovku ani nevíš jak a pořád máš starou mrdku. Takže zásadně nekupovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 00:49, RE: mrdky
anonym posted by:
Za ty prachy koupíš 10 let starou mrdku, být tebou, seru na to, protože do takovýho auta není problém nasypat stovku ani nevíš jak a pořád máš starou mrdku. Takže zásadně nekupovat.
Ono ani tak nezalezi jestli je auto stare 4 roky nebo 10 let, zalezi, jak se o auto kdo stara, jak s tim jezdil a jaky melo servis. Kolikrat i to 10 let stare auto muze jezdi s mene problem nez nove auto, ktere musi casto do servisu, a nebal bych se tvrdit, ze treba BMW 540 pokud bude v dobrem stavu bude v servise mene casto jak treba i uplne novy Peugeot. Jinak jak mam rad VW tak kvuli te predni naprave a preci jen horsim jizdnim vlastnostem bych sel do BMW 528 nebo jak bylo zmineno BMW 5 s 8mi valcem 530, 535 nebo 540. I ten Mercedes by stal za hrich. Jinak uznavam, ze audi A6 vypada zvenku i zevnitr mladsi nez stejne stare BMW 5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 06:14, RE: mrdky
anonym posted by:
Za ty prachy koupíš 10 let starou mrdku, být tebou, seru na to, protože do takovýho auta není problém nasypat stovku ani nevíš jak a pořád máš starou mrdku. Takže zásadně nekupovat.
Bohužel musím souhlasit. Na provoz "luxusního" auta je potřeba mít dostatečný prostředky, ne to koupit za poslední prachy a pak nejezdit a šetřit na opravy. Až do toho za 3 roky nastrkáš třeba těch sto litrů, zjistíš, že víc jak těch sto za to při prodeji nedostaneš.
Prostě investice na h.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 07:55, No nevím
ale oři vší úctě k tázajícímu se mám dojem, že touží po nčem, na co jaksi nemá. Připadá mi to, že si někdo vypočetl, že má na splácení 200 000 úvěru a jaksi zapomněl, že příjezdem k baráku výdaje začínají. Prostě z mého hlediska je to riziko neúměrné. Nejleépe vypadající a nejpohodlnější je samozřejmě Peugeot, ale kdybych měl kudlu na krku a musel si vybrat, tak nejmenší průšvih bych riskoval asi s VW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 08:06, Jeste jeden vuz
Ahoj, pokud chce tazatel luxusnejsi svezeni, za rozumny peniz, zaradil bych do vyberu jeste Lancia Kappa (jak jinak, ze? ) Za daleko mensi peniz, dostane prakticky stejne muziky. K motorizacim bych vrele doporucil, 3.0 V6 nebo 2.4 20V (R5), po trose shaneni neni problem sehnat ji take s automatem. Jistota s motorizaci je jeste 2.0 20V Turbo, ale ta se nedelala s automatem. Auto je to podle me na udrzbu taktez srovnatelne, ale vzhledem k porizovaci cene uz jsou naklady unositelne, jelikoz cena takoveho vozu se s urcitosti bude pohybovat pod 120 tis. Kc a kdyz si clovek necha zbytek na opravy, je schopen sehnat automobil okolo roku 2000 a mit ho v perfektnim stavu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 08:32, RE: Jeste jeden vuz
Miky posted by:
Ahoj, pokud chce tazatel luxusnejsi svezeni, za rozumny peniz, zaradil bych do vyberu jeste Lancia Kappa (jak jinak, ze? ) Za daleko mensi peniz, dostane prakticky stejne muziky. K motorizacim bych vrele doporucil, 3.0 V6 nebo 2.4 20V (R5), po trose shaneni neni problem sehnat ji take s automatem. Jistota s motorizaci je jeste 2.0 20V Turbo, ale ta se nedelala s automatem. Auto je to podle me na udrzbu taktez srovnatelne, ale vzhledem k porizovaci cene uz jsou naklady unositelne, jelikoz cena...
souhlas
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 08:41, dotaz
Mám zájem zakoupit nový MPV vůz. V současnosti se zajímám o Citroen C4 Picasso pro 5 cestujících. Nemá již někdo sním nějaké zkušenosti? Zatím se vyskytly testy na C4 Grand. Zřejmě se nebudou od 5 místné C4 jízdní vlastnosti lišit, ale přesto půlroční zkušenost by říkala více. Nebo odratíte od zakoupení C4 a doporučíte jiné MPV? Jednalo by se o vůz v cenové relaci 650 000Kč. Nebo myslíte, že by se dal dovést ze zemí EU levněji? Prosím poraďte.Díky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 08:57, RE: mrdky
mufik.martin posted by:
Ono ani tak nezalezi jestli je auto stare 4 roky nebo 10 let, zalezi, jak se o auto kdo stara, jak s tim jezdil a jaky melo servis. Kolikrat i to 10 let stare auto muze jezdi s mene problem nez nove auto, ktere musi casto do servisu, a nebal bych se tvrdit, ze treba BMW 540 pokud bude v dobrem stavu bude v servise mene casto jak treba i uplne novy Peugeot. Jinak jak mam rad VW tak kvuli te predni naprave a preci jen horsim jizdnim vlastnostem bych sel do BMW 528 nebo jak bylo zmineno BMW 5 s 8mi...
Nevim, kdyz tazatel chce luxusní auto, co tedy dela ve vyberu Peugeot a VW?? Peugeot je luxus jenom ve fasounsky francii jako u nas octavia na hlinach a v TDi:). Osobne bych doporucil BMW5 528i nebo 530i. Mercedes je starsiho vzhledu, Audi A6 je pekna, ale jizdni vlastnosti jsou horsi nez u BMW....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 09:10, RE: Jeste jeden vuz
Miky posted by:
Ahoj, pokud chce tazatel luxusnejsi svezeni, za rozumny peniz, zaradil bych do vyberu jeste Lancia Kappa (jak jinak, ze? ) Za daleko mensi peniz, dostane prakticky stejne muziky. K motorizacim bych vrele doporucil, 3.0 V6 nebo 2.4 20V (R5), po trose shaneni neni problem sehnat ji take s automatem. Jistota s motorizaci je jeste 2.0 20V Turbo, ale ta se nedelala s automatem. Auto je to podle me na udrzbu taktez srovnatelne, ale vzhledem k porizovaci cene uz jsou naklady unositelne, jelikoz cena...
Možná bych se taky poohlédl po něčem jiném. Nehodlám rýpat v pisatelově kontě a úvěrech, ale 200.000tis není na auto této kategorie mnoho. Třeba ty 607-čky na této hranici začínají. Pokud ale leží 200.000tis doma na stole, tak bych se poohlédl třeba i po alfě 166 3.0 V6 - není bez problémů, ale r.v.2000 se nechá sehnat v poho za 120 - 140.000,- a za zbývajících cca. 60.000,- se dá něco opravovat. Nejsem fanda italů, ale 166-tka je za ten peníz hezké auto a solidně vybavené - jde o to jestli bude vůle do toho sypat. Celkově tyto auta hodně lítají a ročníky 2000 už budou mít hodně zasebou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 09:24, 607
S tou 607 bych to neviděl zase tak černě.Je to vlajková loď Peugeotu.Jen si myslím že Passat v téhle třídě nemá co dělat.Oproti svezení v 607ce je to kostitřas.Jen si musí každý uvědomit že ten vůz stál nový cca 1.300.000 kč takže i údržba a náhradní díly jsou držší.Ale s tím snad každý kdo chce vůz v téhle třídě doufám počítá.Pokud se vůz koupí s původem od nás a servisní knížkou, tak bych se nebál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 09:25, RE: mrdky
anonym posted by:
Nevim, kdyz tazatel chce luxusní auto, co tedy dela ve vyberu Peugeot a VW?? Peugeot je luxus jenom ve fasounsky francii jako u nas octavia na hlinach a v TDi:). Osobne bych doporucil BMW5 528i nebo 530i. Mercedes je starsiho vzhledu, Audi A6 je pekna, ale jizdni vlastnosti jsou horsi nez u BMW....
No tak s BMW by se zadřel úplně. Jestli je Audi, VW a Peugeot za 200 papírů riziko, tak bavor za tyhle prachy je tutovej záděr. Kolega má Mercedes a WV, a kdykoli si může vybrat, sedá do VW s tím, že medvěd je jak říká: poněkud traktoroidní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 09:28, RE: 607
anonym posted by:
S tou 607 bych to neviděl zase tak černě.Je to vlajková loď Peugeotu.Jen si myslím že Passat v téhle třídě nemá co dělat.Oproti svezení v 607ce je to kostitřas.Jen si musí každý uvědomit že ten vůz stál nový cca 1.300.000 kč takže i údržba a náhradní díly jsou držší.Ale s tím snad každý kdo chce vůz v téhle třídě doufám počítá.Pokud se vůz koupí s původem od nás a servisní knížkou, tak bych se nebál.
Fakt. Ale právě to, jak rycle šla cena 607 dolů, je poněkud signál. Passat je opravdu, co se týká pohodlí a třídy o něco bokem, ale rozhodně bych se ho bál ze všech nejméně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 10:18, RE: No nevím
edmund posted by:
ale oři vší úctě k tázajícímu se mám dojem, že touží po nčem, na co jaksi nemá. Připadá mi to, že si někdo vypočetl, že má na splácení 200 000 úvěru a jaksi zapomněl, že příjezdem k baráku výdaje začínají. Prostě z mého hlediska je to riziko neúměrné. Nejleépe vypadající a nejpohodlnější je samozřejmě Peugeot, ale kdybych měl kudlu na krku a musel si vybrat, tak nejmenší průšvih bych riskoval asi s VW.
hele jak víš že tazatel nemá víc jak 200 litrů. Snad si spočtl že provoz takovýho auta něco stojí a nevadí mu ani to že to žere něco navíc, přeci to nahoře píše. Někdo vleze za 200 táců do zajetýho HTP, někdo chce holt víc. Na tom není nic k zesměšňování, tak si ty trapný poznámky o finanční situaci nechte
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 10:29, RE: Jeste jeden vuz
Celicak posted by:
Možná bych se taky poohlédl po něčem jiném. Nehodlám rýpat v pisatelově kontě a úvěrech, ale 200.000tis není na auto této kategorie mnoho. Třeba ty 607-čky na této hranici začínají. Pokud ale leží 200.000tis doma na stole, tak bych se poohlédl třeba i po alfě 166 3.0 V6 - není bez problémů, ale r.v.2000 se nechá sehnat v poho za 120 - 140.000,- a za zbývajících cca. 60.000,- se dá něco opravovat. Nejsem fanda italů, ale 166-tka je za ten peníz hezké auto a solidně vybavené - jde o to jestli bude...
Presne tak, jinak Kappa je auto postavy na uplne stejne platforme :) a 3.0 V6 je ten stejny motor jako v Alfe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 10:31, RE: dotaz
anonym posted by:
Mám zájem zakoupit nový MPV vůz. V současnosti se zajímám o Citroen C4 Picasso pro 5 cestujících. Nemá již někdo sním nějaké zkušenosti? Zatím se vyskytly testy na C4 Grand. Zřejmě se nebudou od 5 místné C4 jízdní vlastnosti lišit, ale přesto půlroční zkušenost by říkala více. Nebo odratíte od zakoupení C4 a doporučíte jiné MPV? Jednalo by se o vůz v cenové relaci 650 000Kč. Nebo myslíte, že by se dal dovést ze zemí EU levněji? Prosím poraďte.Díky.
Omrkni jeste Lancia Phaedra, je to v zasade to samy auto, ale bude daleko lip vybavena za stejny penize...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 10:35, RE: 607
edmund posted by:
Fakt. Ale právě to, jak rycle šla cena 607 dolů, je poněkud signál. Passat je opravdu, co se týká pohodlí a třídy o něco bokem, ale rozhodně bych se ho bál ze všech nejméně.
Cena Prassatu se drzi jenom proto, ze je to VW-kraksna (sorry, muj nazor :) nepochybuju o tom, ze je to relativne dobre auto) a proto, ze Peugeot holt mozna nema takove renome. Coz ale neznamena, ze je to spatne auto. Je to otazka trhu, ti inteligentnejsi holt maji sirsi vyber nez VW-Skoda, protoze vedi, ze se daji sehnat srovnatelna ne-li lepsi auta, za mensi peniz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 12:35, RE: mrdky
anonym posted by:
Za ty prachy koupíš 10 let starou mrdku, být tebou, seru na to, protože do takovýho auta není problém nasypat stovku ani nevíš jak a pořád máš starou mrdku. Takže zásadně nekupovat.
Neviděl bych to tak dramaticky. Díky totálnímu přebytku ojetin lze dnes získat za uvedené peníze solidně fungující vůz vyšší střední i vyšší třídy. Samotné stáří ještě také nemusí vypovídat o stavu auta zhola nic. Klidně může být lepší investicí koupit 10 let starý vůz vyšší třídy, jehož konstrukce nebyla primárně podřízena redukci veškerých výrobních nákladů (rozuměj kvality), než o pět let mladší a možná jen trochu méně používaný vůz nižší střední. Možná by se leckdo divil, jak závratné investice si může vyžádat mnohem mladší a zdánlivě méně opotřebovaná ojetina. Kolem nás denně jezdí vozy, které mají najeto 200, 300, 400 tisíc km, aniž by to kdo na nich poznal (většinou ani majitel ne) a nežádají si ničeho navíc, než doplňování paliva a alespoň základní údržby. Takový Mercedes S500 bude jezdit ještě v době, kdy bude Honda Accord i-CTDi (u níž výrobce sám uvádí, že její motor má projektovanou životnost 200 tisíc km ) už dvakrát zrecyklovaná... Nebál bych se starších velkých vozů, záleží pouze na stavu konkrétního kusu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 12:44, Poznámka k ceně
Pokoušel jsem se prodat Passat V6 syncro highline přes bazar za 200 k a nešlo to.

Stav: 7 let, 127k km, 1. majitel, bez jakékoliv havárie, pravidelný servis, po prohlídce 120 tis. - rozvody atd.

No.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 12:59, Ok
A co takove Volvo S80???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.07.2007 13:00, RE: Poznámka k ceně
anonym posted by:
Pokoušel jsem se prodat Passat V6 syncro highline přes bazar za 200 k a nešlo to.

Stav: 7 let, 127k km, 1. majitel, bez jakékoliv havárie, pravidelný servis, po prohlídce 120 tis. - rozvody atd.

No.
Prosimte, ja zase shanel auto po prvnim majiteli s nestocenyma km.
Tak 6-8 let stary do 200 tKM.
A neslo to, videl jsem jen vzdy 6-8 let, bez duveryhodne servisky najeto 119-129 tKM.

Az budes priste prodavat karu, dej mi vedet na murap@email.cz
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.