0
back
 

diskuze k tématu: Renault Laguna 2.0 dCi nebo VW Passat 2.0 TDi?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 11:28, RE: ignorace
David Hrdlička posted by:
A nejsou spíše japonské vozy ignorovány ze strany tazatelů? Jak už jsem uváděl výše, přece nebudu někomu vnucovat Hondu Accord, když se nás ptá na Passata a Lagunu....
To, ze japonske vozy jsou hodne ignorovany, je jedine dobre. Kvuli tomu se da koupit za slusne penize nadherne ojete japonske auto. Nedavno jsem videl v bazaru vedle sebe: Honda Accord 2.0 VTEC r.v.2000 139tisic, a Passat 1.8 r.v. 1997 - 159 tisic. Kdo chce se chlubit v hospode, a pak brecet, ze mu ukradli nebo vykradli auto, tak at si toho Passata koupi. Kdo chce v pohode jezdit a nejit s proudem, ten spise vybere Toyotu nebo Hondu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 12:25, Laguna
Tyto dvě auta se opravdu moc porovnávat nedají. Autor článku se neměl aspoň zabívat problematickou lagunou z prvního roku výroby. Ale lagunou II po faceliftu a rokem 2006. Tento model by podle mě chtěl čtenář kupovat. Tato laguna s motorem 2.0 dCi, to už by i soupeř byl a motoricky by to měl renault v kapse. Na ten opravdu rovnocený souboj by to chtělo Lagunu III. Tu ale čtenář ojetou teď těžko koupí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 12:32, RE: Citroen C5
anonym posted by:
Posledniho passata bych bral taky......B5 ne, protoze je to na svezeni podobne lepsi octavii....Ikdyz pro me je Mondeo buh stredni tridy. Z japoncu snad jen avensise - toho posledniho. Pred spolehlivosti davam prednost designu, strohosti a vybornemu podvozku. Stejne si myslim ze by se mi rozbil i japonec:) Laguna je podprumerna sra¨*cka, C5 taky, podvozek je sice jak perina, ale auto jako celek pusobi hlavne interierem lacine.
Myslim, ze jste neopravnene vsici zapomneli na Mazdu 6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 12:58, Mohu se zeptat ctenare, ...
... proc vybira zrovna z techto dvou aut? To mu to prikazuje firemni politika? Jinak to snad nelze ani pochopit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 13:56, RE: ignorace
anonym posted by:
To, ze japonske vozy jsou hodne ignorovany, je jedine dobre. Kvuli tomu se da koupit za slusne penize nadherne ojete japonske auto. Nedavno jsem videl v bazaru vedle sebe: Honda Accord 2.0 VTEC r.v.2000 139tisic, a Passat 1.8 r.v. 1997 - 159 tisic. Kdo chce se chlubit v hospode, a pak brecet, ze mu ukradli nebo vykradli auto, tak at si toho Passata koupi. Kdo chce v pohode jezdit a nejit s proudem, ten spise vybere Toyotu nebo Hondu
jo jo doufám že to tak ještě nějakou dobu zůstane s tou ignorací jap. aut protože kdyby byla doceněna tak jako např. v Německu tak bychom si museli za ně pěkně připlatit takže pro ostatní: dál kupovat laguny passaty citroeny a jap auta pěkně přehlížet protože "japonec nakonec" a "japonci mají strašně drahé náhradní díly" takže nebrat !!! (na passata a lagunu jsou beztojistě ND za "babku")
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 14:04, RE: Mohu se zeptat ctenare, ...
anonym posted by:
... proc vybira zrovna z techto dvou aut? To mu to prikazuje firemni politika? Jinak to snad nelze ani pochopit...
možná totiž čtenář aktuálně Lagunou I jezdí a chce dokázat kamošovi v hospodě že je lepší než jeho Passat, na což mu ale tento článek vůbec nepomůže ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 15:04, Marconi
K Lagune zadne emoce, jen fakta : naskakal jsem 130 000 km r.v.2004 1.9dCi - 88kw:
Prostor, motor, jizda , vybava OK.
Pouzite materialy : nic moc
Sedacky : moc mekke, po 2 hodinach jizdy jste nepouzitelni, bolest zad a krcni patere. Nastaveni sedacek nepomaha /tento handicap napravi jen pravidelna navsteva posilovny nebo bazenu, eventuelne indicka maserka/.
Zavady: vymena komplet kabelaze ESP,ABS ve 3000km, vymena 3 z 6 motorku centralniho zavirani /5. nadrz,6 kufr./. svolavacka a vymena spojkoveho valce, praskle sklo /na vlastni oci pri zastavenem automobilu a +5st.C./, vymena prednich ramen po 80 000km, rozvody klasika, ve 120 000.
Zaverem: kvuli kvalite a provedeni sedacek bude pristim autem Passat nebo Mondeo. Vse ostatni by vyhovovalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 15:43, RE: Marconi
anonym posted by:
K Lagune zadne emoce, jen fakta : naskakal jsem 130 000 km r.v.2004 1.9dCi - 88kw:
Prostor, motor, jizda , vybava OK.
Pouzite materialy : nic moc
Sedacky : moc mekke, po 2 hodinach jizdy jste nepouzitelni, bolest zad a krcni patere. Nastaveni sedacek nepomaha /tento handicap napravi jen pravidelna navsteva posilovny nebo bazenu, eventuelne indicka maserka/.
Zavady: vymena komplet kabelaze ESP,ABS ve 3000km, vymena 3 z 6 motorku centralniho zavirani /5. nadrz,6 kufr./. svolavacka a vymena spojko...
A navíc laguna daleko rychleji ztrácí svoji cenu. Passat si drží slušnou cenu při prodeji hodně dlouho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 17:30, RE: Marconi
anonym posted by:
A navíc laguna daleko rychleji ztrácí svoji cenu. Passat si drží slušnou cenu při prodeji hodně dlouho.
Kamaradka mela Lagunu1, r.v.+1998, 2,2 td, jeste ne common rail, dobry stary predkomurkovy turbodiesel. Kupovala ji v roce 2001, mela na tachometru 100 tisic, najela behem 4 let dalsich 130 tisic, zadne problemy, menila akorat desticky a tlumice, motor naprosto bezproblemovy, prodala ji znamym, auto porad v pohode jezdi. No a ona ted ma Toyotu RAV4, take naprosto spokojena, a jeji pritel si koupil v roce 2004 Lagunu II, 1.9dci, a samy problemy, uz nekolikrat ho nechala na silnice ve stichu. Naprosto nepovedena a nespolehliva elektronika
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 17:45, A co zloději.
Ze svého okolí znám dva, kterým odcizili Pasaty. Jednoho nového do 5 dnů a druhého ojetého po 14 dnech. Do toho druhého dle svědka, zloděj normálně nasedl, nastartoval a odjel. Také znám dva co jim v r. 2006 s Mondeem normálně odjeli. Ty ale byly na leasing. Zato neznám nikoho komu by ukradli Lagunu, nebo C5. C5 2,2 HDI pouze jednomu kamarádovi shořela. Ti co si koupili Japonce, tak ho s klidem dojeli a prodali. Všechno jezdilo na naftu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 19:12, RE: Citroen C5
Radek posted by:
Kdo se nekdy svezl citroenem C5 nejlepe rok 2005 a vys, tak jiz vetsinou u znacky zustava. Samozrejme auto musi fungovat jak ma. Lepsi podvozek se tezko hleda (lepe uz na tom mohou byt snad jen vzduchove podvozky).
podvozek, kterej nedrzi neni podvozek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 19:17, RE: ignorace
anonym posted by:
Přikláním se k názoru že jsou ze strany redaktorů ignorovány japonské vozy. Málo v kterém článku je srovnávána jako ekvivalent Toyota,Nissan či Honda atd.
Nissana vypuste, odporna auta s silenejma palubkama.....co je mi do spolehlivosti, kdyz auto nevypada.....to same honda, preplaceny civic a hnusny accord....toyote se povedl avensis , zato auris je propadak (mozna ne prodejnosti, ale atraktivitou, podvozkem, odhlucnenim, atd....). Mazda ma same stare modely, model 6 nestaci ani na mondeo MK3, ktere uz se nevyrabi - ikdyz se mu docela priblizuje. Etalonem stredni tridy je nove Mondeo-v lidovkach, pak bych dal passata a hned za nim avensis. BMW, Audi a MB nema smysl hodnotit, protoze stoji o pul mega vice. Taky jsou a pul kategorie lepsi:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 19:20, RE: A co zloději.
anonym posted by:
Ze svého okolí znám dva, kterým odcizili Pasaty. Jednoho nového do 5 dnů a druhého ojetého po 14 dnech. Do toho druhého dle svědka, zloděj normálně nasedl, nastartoval a odjel. Také znám dva co jim v r. 2006 s Mondeem normálně odjeli. Ty ale byly na leasing. Zato neznám nikoho komu by ukradli Lagunu, nebo C5. C5 2,2 HDI pouze jednomu kamarádovi shořela. Ti co si koupili Japonce, tak ho s klidem dojeli a prodali. Všechno jezdilo na naftu.
Protoze to nikdo nechce, tak se to nekrade, auta nejsou atraktivni a klesa u nich hodnota 2x vice jak VW. Nevim jak muze nekdo o c5 napsat, ze ma dobry podvozek. Je to jak blato, naklani se, rychly prujezd zatackou je vcelku problem.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 20:02, RE: A co zloději.
anonym posted by:
Protoze to nikdo nechce, tak se to nekrade, auta nejsou atraktivni a klesa u nich hodnota 2x vice jak VW. Nevim jak muze nekdo o c5 napsat, ze ma dobry podvozek. Je to jak blato, naklani se, rychly prujezd zatackou je vcelku problem.....
No nejel jsem s C5kou, ale jel jsem s Lagunou r.v.2003 dci 88KW a nikterak jsem z toho auta unešený nebyl. Je to fakt divný nestabilní podvozek. Auto jelo celkem potichu a docela svižně, ale podvozek bych si představoval zcela jinak. Navíc, když sednu do auta, tak mrknu na volant a přístrojovku a musí se mi líbit. U Laguny se mi tedy moc nelíbila, je to takové divné, přeplácané auto.Pokus o obývací pokoj, ale z konce 80tých let. Srovnávat tuto Lagunu s Passatem je fakt blbost, nesahá mu ani po kotníky. Sám mám japonské auto a nejsem fanda koncernu, ale Passat je o dvě třídy lepší vůz!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 20:27, Anti Vv
anonym posted by:
No nejel jsem s C5kou, ale jel jsem s Lagunou r.v.2003 dci 88KW a nikterak jsem z toho auta unešený nebyl. Je to fakt divný nestabilní podvozek. Auto jelo celkem potichu a docela svižně, ale podvozek bych si představoval zcela jinak. Navíc, když sednu do auta, tak mrknu na volant a přístrojovku a musí se mi líbit. U Laguny se mi tedy moc nelíbila, je to takové divné, přeplácané auto.Pokus o obývací pokoj, ale z konce 80tých let. Srovnávat tuto Lagunu s Passatem je fakt blbost, nesahá mu ani po k...
VV nesnáším a žabožrouty taky nemusím,ale z těchto dvou bych bral určo Lagunu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 23:56, RE: Anti Vv
anonym posted by:
VV nesnáším a žabožrouty taky nemusím,ale z těchto dvou bych bral určo Lagunu
Pred mesicem jsem dostal jako sluzebni noveho Passata. Moc jsem nenajel, tezko tedy hodnotit spolehlivost. Pouze jen par postrehu. Vnitrni prostor dostatecny. Pouzite materialy na pohled i na dotek velice povedene. Pristrojovka oproti minule verzy Passata mnohem elegantnejsi. Motor 77KW: vykonove nic zvlastniho, ale na bezne jezdeni zcela dostatecny.
Podvozek: velice dobre zvlada prejezdy pres nerovnosti, po rovine pri vyssi rychlosti velice stabilni, tichy. Drive jsem jezdil s Primerou P11, ta sedi v zatackach mnohem lepe. Naopak ale citite kazdou nerovnost. S Passatem pred zatackou znacne zpomalim a nasledne akceleruji. S PRimerou jsem mel najezdovou rychlost mnohem vetsi, razeni a spojka rychlejsi (zeby 16V, benzin? :)). Brzdy: velice dobre se spravnym nabehem. Kufr-vybiral jsem mezi sedanem a kombi. Sedan vypada lepe, kufr je ale velice spatne pristupny, zvitezilo tedy kombi kvuli rodine. Image: Passat je pro me trochu ironie. Sam bych si ho nekoupil (ojeta Primera byla ma volba-za trapne penize velice poveden auto). V Nemecku je Passattos obycejnej sluzebak, u nas si ho kupuji poloborci co o nem pak vypravi v hospode, jak jedi za 4,5l (s dvojnasobnymi ostatnimi naklady). Petr
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.12.2007 00:23, RE: Marconi
anonym posted by:
K Lagune zadne emoce, jen fakta : naskakal jsem 130 000 km r.v.2004 1.9dCi - 88kw:
Prostor, motor, jizda , vybava OK.
Pouzite materialy : nic moc
Sedacky : moc mekke, po 2 hodinach jizdy jste nepouzitelni, bolest zad a krcni patere. Nastaveni sedacek nepomaha /tento handicap napravi jen pravidelna navsteva posilovny nebo bazenu, eventuelne indicka maserka/.
Zavady: vymena komplet kabelaze ESP,ABS ve 3000km, vymena 3 z 6 motorku centralniho zavirani /5. nadrz,6 kufr./. svolavacka a vymena spojko...
tak leda ho.vno, milej zlatej. Když jezdíš jak prase, tak to auto zhuntuješ i kdyby bylo z ingotu na kolečkách... . Kup si raděj brusle. Zrovna ten posed - když si kripl na záda tak ti ani svěcená nepomůže. Já s Lagunou GRDT najezdil 110tis. a povětšinou dlouhé trasy a po 5ti hodinách jsem vylezl bez bolesti.... . No ale jen si podkuřuj...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.12.2007 00:59, opel
Ani jedno, jedině opel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.12.2007 10:55, RE: Anti Vv
anonym posted by:
Pred mesicem jsem dostal jako sluzebni noveho Passata. Moc jsem nenajel, tezko tedy hodnotit spolehlivost. Pouze jen par postrehu. Vnitrni prostor dostatecny. Pouzite materialy na pohled i na dotek velice povedene. Pristrojovka oproti minule verzy Passata mnohem elegantnejsi. Motor 77KW: vykonove nic zvlastniho, ale na bezne jezdeni zcela dostatecny.
Podvozek: velice dobre zvlada prejezdy pres nerovnosti, po rovine pri vyssi rychlosti velice stabilni, tichy. Drive jsem jezdil s Primerou P11, ta ...
taky bych chtěl služebního passata a nemuset umět česky, verzi je měkký)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.12.2007 11:23, Passat ne
Bohužel vlastním Passat 2.0 Tdi a musím říct že po dvouletých zkušenostech již nikdy více, jízdní a užitkové vlastnosti vynikající, ale velmi mizerná spolehlivost a kvalita, neustálé poruchy včetně velmi závažných na motoru( trhlina v hlavě po 90000 km , tekoucí chladič, špatné olejové a palivové čerpadlo) opravdu již nikdy a nejsem sám.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.