0
back
 

diskuze k tématu: Opel Omega Caravan nebo VW Passat Variant?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.03.2006 08:45, prostor
nejsem si jist jestli je dobrá volba z oktávky do passata B4, ani toho místa tam nebude o moc víc kolem 150tis seženeš i passata B5 a ten už je podstatně větší....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.03.2006 09:09, RE: prostor
Jent posted by:
nejsem si jist jestli je dobrá volba z oktávky do passata B4, ani toho místa tam nebude o moc víc kolem 150tis seženeš i passata B5 a ten už je podstatně větší....
v passatu B4 Variant jsem jel 1x 100 km na zadnim sedadle. Muzu jen smeknout pred prostornosti v podelnem smeru. Mam 185 cm a mohl jsem si dat nohu pres nohu za ridicem cca 170 cm vysokym. Zkus to v Octavce :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.03.2006 09:34, omega ale benzin
já bych se klidně držel té omegy, ale zvolil bych benzin 2.5V6 125kW, výkonově je na to auto dostatečný a při běžném provozu není ani spotřeba nijak dramatická, prostor je obrovský a kvalita není při pravidelné péči zdaleka tak špatná jak se povídá, jinak bych snad ještě uvažoval o Mondeu 1.8 kombi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.03.2006 12:26, Martin
Z octavie do passatu B4 je podle me krok zpet, je tam sice o neco vice mista ale je to starsi a ne tak hezky jako octavie, poohledl bych se treba od peugeotu 406 HDI komci, a nebo ( sice by to bylo trosku drazsi) ale pro rodinu skvele auto citroen C5 kombi, obrovsky prostor kufr i vevnitr a motory HDI. Da se sehant do 200 se stestim i v dobrem stavu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.03.2006 12:33,
radsi vykopej haranty do sveta a nech si oktavku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.03.2006 13:16, RE: bez předmětu
DEKTR11 posted by:
radsi vykopej haranty do sveta a nech si oktavku
U omegy 2,5 V6 benzin mám teda opačný názor. Třeba je to jen špatnej kus, ale strejdova omega stráví více času v servise než na silnici a spotřeba taky žádnej zázrak (najeto 180 tis.). Navíc antikorozní ochrana omegy taky nic moc, zadní dlatníky a dveře k.o. Nic proti oplům nemám, ale šel bych asi až do předposlední astry.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.03.2006 16:10, RE: bez předmětu
petr posted by:
U omegy 2,5 V6 benzin mám teda opačný názor. Třeba je to jen špatnej kus, ale strejdova omega stráví více času v servise než na silnici a spotřeba taky žádnej zázrak (najeto 180 tis.). Navíc antikorozní ochrana omegy taky nic moc, zadní dlatníky a dveře k.o. Nic proti oplům nemám, ale šel bych asi až do předposlední astry.
a to ja mam kombika omegu rv1996 2,5i se sekvencnim lpg sice jen zatim rok (15tkm), ale po pretesneni ventilovych vik a oprave predniho skla po byvalem majiteli a vymene rozvodu zatim nic (tuk tuk). A to ma najeto 195000km a byl jeji vykon kontrolovan na valcich a krivky odpovidaji novemu motoru. Nezere olej, ale ma nad jednim zadnim kolem uz stopy rzi. Predpokladam, ze nez pujde, najede dalsich 100 000km, snad mi stesti vydrzi. Predtim jsem mel omegu 2,4i sest let a jen jsem menil spotrebni veci, ale byla dost hnila. Nemohu potvrdit ani vadnouci brzdy. Jedine co je totalni pruser je trakce na kluzkem povrchu a nepomaha prilis ani trackingcontrol. Pokud bydlite nekde na horach, tak urcite nebrat. Jinak pokud zalezi na pohodli, pokud vim vetsi a pohodlnejsi kombik se nevyrabel. Jinak ve starsi bylo vice mista a i jinak to bylo povedenejsi auto. Beckova verze je nejhezci, ceckovy facelift se mi nelibi. Sel bych do benzinu a pokud naftu tak si az ten posledni motor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.03.2006 17:41, octavia
Já bych to ještě jednou radši zvážil a nechal si octávku. Předpokládá že máte verzi vyrobenou do září 1998 a tam bylo opravdu málo místa. Od září se montovala nová vykrojená sedadla a přibylo místo alespoň pro kolena. Výše dva uváděné vozy jsou prostornější ale jinak celkově je to krok zpět. Za těch 150tis co máte nachystaných na koupi auta těžko seženete něco lepšího než máte teď v garáži.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.03.2006 23:27, RE: bez předmětu
DEKTR11 posted by:
radsi vykopej haranty do sveta a nech si oktavku
NECHAL BYCH SI OKTAVKU. JA SICE UZNAVAM BMW ALE..... PROC TADY FURT NEKDO POUZIVA MOJI PREZDIVKU, LIDI SOU FAKT VYMAGORENY. KDYZ ME VE SKOLCE ZAVIDELI TATRU, TAK SEM JI JIM RADSI DAL........ZDAR
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.03.2006 23:35, RE: octavia
davy posted by:
Já bych to ještě jednou radši zvážil a nechal si octávku. Předpokládá že máte verzi vyrobenou do září 1998 a tam bylo opravdu málo místa. Od září se montovala nová vykrojená sedadla a přibylo místo alespoň pro kolena. Výše dva uváděné vozy jsou prostornější ale jinak celkově je to krok zpět. Za těch 150tis co máte nachystaných na koupi auta těžko seženete něco lepšího než máte teď v garáži.
Davy: co tady pana plasis, za 150 tis. sezene v pohode lepsi auto nez to co ma v garazi asi si v omeze nikdy nejel nebo v nejakem lepsim aute ze? protoze nechapu jak muzes napsat ze by to byl krok zpet. Oktavka je jen bezny lacine pusobici spotrebni auto. Nechci vyzdvihovat omegu nebo pomlouvat oktafku, kazdy ma svy pro i proti, ale ty jsi napsal uplnou blbost) ja bych treba nevidel v tomto vyberu spatne mazdu 626 gw, nebo primeru kombi, z evropskych mondeo generace od roku 2001, ale to by musel jeste rok pockat aby se vesel s cenou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.03.2006 23:56,
si upad z višně ted v zimě?nech si oktavku a deckam kup listek na pendolino i když tam je to taky nic moc!a kdyby ne ane ane ta k ja ti to vymenim mam 6ks b5(za to by to bylo rozumné vymenit) 5xtdi 1x1,8T 1ks B4 ale benz.2.0aut a Omegu jen 2.0i a jak ti tam nekdo radí omegu 2.5benzin tak neznam toto auto ale mezi námi(bazarymyslim)je to auto značně neprodejný takže ten s oktavkou by se chechtal ale ty bys breeeečel kdybys to měnil. a doporučil bych ti se s někým poradit protože dle tveho výběru usuzuji ze autum moc nehovíš!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.03.2006 05:56, Pro Dana
Dan posted by:
Davy: co tady pana plasis, za 150 tis. sezene v pohode lepsi auto nez to co ma v garazi asi si v omeze nikdy nejel nebo v nejakem lepsim aute ze? protoze nechapu jak muzes napsat ze by to byl krok zpet. Oktavka je jen bezny lacine pusobici spotrebni auto. Nechci vyzdvihovat omegu nebo pomlouvat oktafku, kazdy ma svy pro i proti, ale ty jsi napsal uplnou blbost) ja bych treba nevidel v tomto vyberu spatne mazdu 626 gw, nebo primeru kombi, z evropskych mondeo generace od roku 2001, ale to by...
Na svým názoru si trvám. Za těch 150tis si může koupit max. nějakej krám a pohorší si. Ty jsis trošku odpověděl sám v poslední větě ale zřejmě ti to nedošlo. Jasně že jsou lepší auta a taky hlavně prostornějí. Jen bych volil něco novějšího, něco kolem roku 2000-2001. Mondeo,passat nebo třeba i tu omegu. A tady je ten háček, na to mu těch 150tis stačit nebude, chápeš?

Měl jsem možnost řídit omegu z roku 1996. Na svou dobu bezesporu super auto, ale nezlob se dnes je to vrak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.03.2006 07:55, RE: prostor
Jent posted by:
nejsem si jist jestli je dobrá volba z oktávky do passata B4, ani toho místa tam nebude o moc víc kolem 150tis seženeš i passata B5 a ten už je podstatně větší....
úplná blbost - v B4 bylo místa naopak víc, než v B5. Bylo tam místa skutečně moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.03.2006 09:29, RE: Pro Dana
davy posted by:
Na svým názoru si trvám. Za těch 150tis si může koupit max. nějakej krám a pohorší si. Ty jsis trošku odpověděl sám v poslední větě ale zřejmě ti to nedošlo. Jasně že jsou lepší auta a taky hlavně prostornějí. Jen bych volil něco novějšího, něco kolem roku 2000-2001. Mondeo,passat nebo třeba i tu omegu. A tady je ten háček, na to mu těch 150tis stačit nebude, chápeš?

Měl jsem možnost řídit omegu z roku 1996. Na svou dobu bezesporu super auto, ale nezlob se dnes je to vrak.
Davy: no ja furt nechapu proc by to mel byt vrak, asi je pravda ze nektery omegy mohou byt poruchovejsi a hnijou, ale pokud je v dobrem stavu a normalne udrzovana je v tom porad komfortnejsi a lepsi svezeni nez v oktavce, ktera me proste pri jizde nicim nenadchne, je to neco jako golf, auto pro lidi, nemyslim tim ze jsou to spatny auta, ale nicim nevycnivajici. A konkretne treba tu 626 do 150tis sezene mozna v lepsim stavu nez oktavku za 150 tis., tak proc rikas ze to bude kram? chce to jen poradne hledat a ne hned koupit prvni auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.03.2006 12:15, RE: Pro Dana
Dan posted by:
Davy: no ja furt nechapu proc by to mel byt vrak, asi je pravda ze nektery omegy mohou byt poruchovejsi a hnijou, ale pokud je v dobrem stavu a normalne udrzovana je v tom porad komfortnejsi a lepsi svezeni nez v oktavce, ktera me proste pri jizde nicim nenadchne, je to neco jako golf, auto pro lidi, nemyslim tim ze jsou to spatny auta, ale nicim nevycnivajici. A konkretne treba tu 626 do 150tis sezene mozna v lepsim stavu nez oktavku za 150 tis., tak proc rikas ze to bude kram? chce to jen p...
150 tis. na pěkný auto je ažaž, koupil jsem Mondeo 1.8 zetec combi, r.v 1998, klima, abs, asr, 4xabg, el okna výhřev předního skla a zrcadel, nebouraný se serviskou najeto 116 tis km, vyšlo mě na kilo...ač jsem fordům nikdy moc nefandil musím uznat, že jezdí super, sedí perfektně a dá se jet i pod 8l.benz. - v poměru roku, ceny, výbavy, výkonu, spotřeby a jízdních vlastností je to myslím velmi dobrá volba...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.03.2006 14:27, názor
Omega není žádný vrak. Je to auto vyšší střední třídy a pašík "jen" střední,ale když tam dával 50kw motor,tak bych ho zařadil do nižší střední.
Koroze je bohužel fakt,ale dáse u omegy odstranit. Co se týče trakce zádního náhonu u omegy,tak tam záleží na citu šoféra,případně pomůže pytel cementu,ale je to hlavně o citu a dobrých pneu. Přední pasat je nepoužitelný v případě,že ho naložíš,zvedněš tím předek a každou zatáčku jedeš rovně. Jinak si fakt myslím,že jít z oktávky do b4 je nesmysl. Omega je podle mne co se týče komfortu a dílenského zpracování interiéru o dvě třídy víš. Ale radějí bych bral benzín,spotřeba bude téměř stejná a cena za naftu už taky není co bývala,jestli ti nějaký trucker prodává naftu,tak je volba jasná,ale jak psal pan Vaculík pozor na přehřátí motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.03.2006 14:29, RE: bez předmětu
petr posted by:
U omegy 2,5 V6 benzin mám teda opačný názor. Třeba je to jen špatnej kus, ale strejdova omega stráví více času v servise než na silnici a spotřeba taky žádnej zázrak (najeto 180 tis.). Navíc antikorozní ochrana omegy taky nic moc, zadní dlatníky a dveře k.o. Nic proti oplům nemám, ale šel bych asi až do předposlední astry.
Poradit někomu místo Oktávky Astru je z louže pod okap. Tam jsem neměl místo (193cm) ani na sedadle spolujezdce, nevím, jak bych lezl dozadu. A koroze na tom bude nejspíš stejně jako ta Omega, je to pořád Opel, dokonce o dvě třídy menší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.03.2006 14:30, RE: prostor
Jent posted by:
nejsem si jist jestli je dobrá volba z oktávky do passata B4, ani toho místa tam nebude o moc víc kolem 150tis seženeš i passata B5 a ten už je podstatně větší....
Tak toho místa je v Passatu B4 dost, jezdil jsem v něm jako spolujezdec mockrát a mám 193cm.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.03.2006 14:33, RE: Martin
anonym posted by:
Z octavie do passatu B4 je podle me krok zpet, je tam sice o neco vice mista ale je to starsi a ne tak hezky jako octavie, poohledl bych se treba od peugeotu 406 HDI komci, a nebo ( sice by to bylo trosku drazsi) ale pro rodinu skvele auto citroen C5 kombi, obrovsky prostor kufr i vevnitr a motory HDI. Da se sehant do 200 se stestim i v dobrem stavu.
Nechte si své amatérské rady, Hlaváčku. Pisatel si vybírá vzhled podle svého vkusu, dal na výběr dvě možnosti s udanou cenou a návrhy s jinou cenou a jiný auta mi připadají jaksi off-topic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.03.2006 17:37, RE: Pro Dana
Dan posted by:
Davy: no ja furt nechapu proc by to mel byt vrak, asi je pravda ze nektery omegy mohou byt poruchovejsi a hnijou, ale pokud je v dobrem stavu a normalne udrzovana je v tom porad komfortnejsi a lepsi svezeni nez v oktavce, ktera me proste pri jizde nicim nenadchne, je to neco jako golf, auto pro lidi, nemyslim tim ze jsou to spatny auta, ale nicim nevycnivajici. A konkretne treba tu 626 do 150tis sezene mozna v lepsim stavu nez oktavku za 150 tis., tak proc rikas ze to bude kram? chce to jen p...
Nějak se porád nemůžem domluvit. Třeba se časem na něčem zhodnem, ale zatím je to teda boj. Mě jde hlavně o ten princip toho co chce autor článku udělat. Ať si klidně koupí auto, třeba i tu omegu, ale ať si koupí něco novějšího. Minimálně rok 2000. Takový auto z roku 1996 už bude mít každopádně neco za sebou a člověk když si kupuje nový auto tak by si měl polepšit. Ne že si koupím něco s větším prostorem ale bude to mít nalítaný km, opotřebený interier a zastaralí desing. Nemyslíš že autor článku by na to měl radši zapomenout a nechat si to co má. Spousta lidí by byla ráda že tu octávku má, za takový auto se člověk stydět nemusí.

P.S Auto nechat, děti vyměnit!!!
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.