0
back
 

diskuze k tématu: Diesel do 100 000 Sk

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.03.2006 08:41, Pro autora článku!
Velmi mě rozesmála vaše poznámka, že motor 1.6 je na "TĚŽKÝ" passat slabý :))) Tenhle passat z počátku 90. let váží něco kolem 1050 kg, je tedy naopak velmi LEHKÝ! Jak jste přišel na to, že je těžký??? Dnešní passat je samozřejmě o něčem jiném...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.03.2006 08:43, RE: Pro autora článku!
Smetipel posted by:
Velmi mě rozesmála vaše poznámka, že motor 1.6 je na "TĚŽKÝ" passat slabý :))) Tenhle passat z počátku 90. let váží něco kolem 1050 kg, je tedy naopak velmi LEHKÝ! Jak jste přišel na to, že je těžký??? Dnešní passat je samozřejmě o něčem jiném...
To samé platí o "měkčích sedadlech" passatu. To jste sebral proboha kde? Kamarád tohle auto má, a sedadla jsou tvrdá jak kámen,nehledě na kratičké sedáky-to se pak lehce vytváří prostor s polovičními sedadly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.03.2006 08:50, RE: Pro autora článku!
Smetipel posted by:
To samé platí o "měkčích sedadlech" passatu. To jste sebral proboha kde? Kamarád tohle auto má, a sedadla jsou tvrdá jak kámen,nehledě na kratičké sedáky-to se pak lehce vytváří prostor s polovičními sedadly.
no...čo povedať záverom....opět podle mě velmi okleštěná odpověď pro tazatele, ptal se například i na jiné vozy, ptal se jak na tom jsou japonci a korejci...Já osobně bych doporučil passat ale ne B3 ale B4, jak píše p. Šikl s TDi, protože 110000(i když sk) je za B3 opravdu hodně. Je tady ale stále problém s těmi kilometry, kterých bude mít passat(notabene tdi) v těle pravděpodobně velmi dost. Proto si myslím, že lepší volbou je Golf TDi Variant, dá se za tyto peníze sehnat ve velmi dobrém stavu, se slušnou výbavou a TDi s ním dost hýbe při nízké spotřebě . Starších Francouzů s dieselem bych se vyvaroval, nejsou oproti tehdejším TDi dost výkonné, naopak bych se nebál japonců, tam bych ale také raději volil benzín .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.03.2006 09:03, RE: Pro autora článku!
Honza posted by:
no...čo povedať záverom....opět podle mě velmi okleštěná odpověď pro tazatele, ptal se například i na jiné vozy, ptal se jak na tom jsou japonci a korejci...Já osobně bych doporučil passat ale ne B3 ale B4, jak píše p. Šikl s TDi, protože 110000(i když sk) je za B3 opravdu hodně. Je tady ale stále problém s těmi kilometry, kterých bude mít passat(notabene tdi) v těle pravděpodobně velmi dost. Proto si myslím, že lepší volbou je Golf TDi Variant, dá se za tyto peníze sehnat ve velmi dobrém stavu,...
Za cca 100.000 sk, co je cca 80.000 kc sa da kupit pomerne malo.
VW TDi motory su super, ale ak to auto bude s tym motorom v tejto cene, tak je viac menej iste, ze bude potrebne ratat s nemalou investiciou. Ved kto by predal za tolko penazi taketo auto v dobrom stave?
Neviem ake ma naroky na velkost auta ten pan, ktory stanovil tento dotaz, ale akchce setrit, a nepotrebuje toho vozit vela, tak nebolo by zle pozriet sa po nejakom peugeote 205 resp. 306 1,9D...
Nie su to zle auta, dielov je vsade kopec. Ten motor na preteky zrovna nie je, ale je to drzak.
Jan
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.03.2006 09:25, RE: Pro autora článku!
jan posted by:
Za cca 100.000 sk, co je cca 80.000 kc sa da kupit pomerne malo.
VW TDi motory su super, ale ak to auto bude s tym motorom v tejto cene, tak je viac menej iste, ze bude potrebne ratat s nemalou investiciou. Ved kto by predal za tolko penazi taketo auto v dobrom stave?
Neviem ake ma naroky na velkost auta ten pan, ktory stanovil tento dotaz, ale akchce setrit, a nepotrebuje toho vozit vela, tak nebolo by zle pozriet sa po nejakom peugeote 205 resp. 306 1,9D...
Nie su to zle auta, dielov je vsade ...
Navrhoval bych Xantii turbodiesel, která se dá koupit ve slušném stavu za 100 tisíc Kč i méně. Viz tento server. Citroen Xantia je prověřená kvalita, stačí jen dobře vybrat zachovalý kus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.03.2006 11:18, RE: Pro autora článku!
Honza posted by:
no...čo povedať záverom....opět podle mě velmi okleštěná odpověď pro tazatele, ptal se například i na jiné vozy, ptal se jak na tom jsou japonci a korejci...Já osobně bych doporučil passat ale ne B3 ale B4, jak píše p. Šikl s TDi, protože 110000(i když sk) je za B3 opravdu hodně. Je tady ale stále problém s těmi kilometry, kterých bude mít passat(notabene tdi) v těle pravděpodobně velmi dost. Proto si myslím, že lepší volbou je Golf TDi Variant, dá se za tyto peníze sehnat ve velmi dobrém stavu,...
Tak u dieslu obecně pozor, jelikož se jejich opravy mohou značně prodražit.Vlivem některých velmi drahých komponentů, které lze dnes naštěstí již opravit(vstřikovací čerpadla, turbodmychadla), Jinak osobně bych bral bud Passata B4 TDI, Audi 80 TDI, (B4 od 1992), trojkového Golfa TDI aj. Z jiných značek a motorů obecně je skvělý 1,9 D, nebo TD kod XUD9/ s turbem XUDT9, to je asi nejlepší diesel z 80 tých let.Jak jsem se zde dočetl, že má problém s elektronikou, tak to je nesmysl, jelikož čerpadlo zde není EDC, žádná ŘJ zde není.Je to čistě mechanické čerpadlo, kde je např studený start regulovánj táhlem od termostatu.Tomuto dieslu se obecně , ny rozdíl od většiny se vstřikování m do předkomůrky, vyhýbá praskání hlav, takže je docela odolný-A v turbu má 90 koní, tak jako TDI, oproti němu má asi trochu vyšší spotřebu, ale je kultivovanější a méně hlučný.Osobně bych bral asi Peugeot 306, nebo Citroen ZX a verzi 1,9 TD. 405 je už hodně stará a je dražší na servis a údržbu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.03.2006 13:07, RE: Pro autora článku!
Tomáš posted by:
Tak u dieslu obecně pozor, jelikož se jejich opravy mohou značně prodražit.Vlivem některých velmi drahých komponentů, které lze dnes naštěstí již opravit(vstřikovací čerpadla, turbodmychadla), Jinak osobně bych bral bud Passata B4 TDI, Audi 80 TDI, (B4 od 1992), trojkového Golfa TDI aj. Z jiných značek a motorů obecně je skvělý 1,9 D, nebo TD kod XUD9/ s turbem XUDT9, to je asi nejlepší diesel z 80 tých let.Jak jsem se zde dočetl, že má problém s elektronikou, tak to je nesmysl, jelikož čerpadlo...
Konečně fundovaný příspěvek, nechápu proč se bát francouzů - z elektriky můžou stávkovat jedině takový kraviny jako el. stah oken atd. Motor XUD(t)9 je neskutečný držák, dokáže ho zabít snad jen úplný hovado. Slušný Audi 80 TDI v komb. sehnat, to musí bejt zázrak, nebo lumpárna. O Golfech asi platí to samé. Navíc vzrostou náklady o garáž nebo alespoň o pořádnej řetěz. Moje volba : 306 1,9 (T)D.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.03.2006 13:58, RE: Pro autora článku!
Pepe posted by:
Konečně fundovaný příspěvek, nechápu proč se bát francouzů - z elektriky můžou stávkovat jedině takový kraviny jako el. stah oken atd. Motor XUD(t)9 je neskutečný držák, dokáže ho zabít snad jen úplný hovado. Slušný Audi 80 TDI v komb. sehnat, to musí bejt zázrak, nebo lumpárna. O Golfech asi platí to samé. Navíc vzrostou náklady o garáž nebo alespoň o pořádnej řetěz. Moje volba : 306 1,9 (T)D.
Souhlas že nechápu proč se vyhýbat dieselům z francie.Ten vydrží dlouho adlouho............Na slovensku sou trošku jiný ceny takže radit tady tdi golfi a podobně když to má být do 100 je asi mimo mísu.Prodával sem slovákovi fandora o vánocích z roku 90 za 22tkč a říkal že nich by ho pořídil tak 50tsk a víc tak u nás 100 a tam je trošku rozdíl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.03.2006 18:14, julo je pako
osobne som mal bohaté skúsenosti s Lanciou v nafte, ktorú som kúpil ako 7 majitel a mala najazdene cez 300tkm. Jazdila spolahlivo a mototricky sa mi nikdy nic nepokazilo. Ked je Julo taky tupy, ze si mysli, ze talianske auta su horsie ako nemecke - nech si kupi toho zniceneho passata. Hlupak.

Kazdy predsa vie, ze talianske diesle boli a su (s kratkou prestavkou, ked ich predbehlo TDi - to stare, klasicke) to najlepsie, co sa da kupit.

A rovnako komorkove diesle od PSA su absolutne fantastike motory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.03.2006 19:10, diesel
U nás se běžně přetáčí tachometry, takže pozor. Zvláště u takových jako je vento a passat. Velmi dobrá rada je napsaná výše v podobně golfa combi. Jen bych napsal, že známý má nissana v dieslu a má na něm najeto přes 300.000 bez poruchy. Takže u šikmookých aut bych se motoru nebál. Špíše pozor na korozi !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.03.2006 13:30, RE: Pro autora článku!
Smetipel posted by:
Velmi mě rozesmála vaše poznámka, že motor 1.6 je na "TĚŽKÝ" passat slabý :))) Tenhle passat z počátku 90. let váží něco kolem 1050 kg, je tedy naopak velmi LEHKÝ! Jak jste přišel na to, že je těžký??? Dnešní passat je samozřejmě o něčem jiném...
Přesně tak !! Psát nějaké bludy, když nevím váhu vozu. Navíc pokud to je motor 1,6TD s intercoolerem, tak má výkon 59 kW.
Měl jsem tento vůz, na tachometru měl 190 tis km (osobně si myslím že více), byl havarovaný a když jsem jej jako 10-ti ročný prodával, tak ještě pořád vypadal k světu a neměl nijak závažnou korozi. Motor měl měřené tlaky a všechny byly kolem 30, což je pomalu nový motor. S ničím jiným (podvozek, nápravy -) jsem neměl problém - měnil se pouze spotřebák
Pokud ten kus vypadá solidně, vůbec se toho nebojte !! Samozřejmě typ B4 s Tdi je už o něčem jiném, ale taky je za jiné ceny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.03.2006 13:35, RE: Xantia
Donald posted by:
Navrhoval bych Xantii turbodiesel, která se dá koupit ve slušném stavu za 100 tisíc Kč i méně. Viz tento server. Citroen Xantia je prověřená kvalita, stačí jen dobře vybrat zachovalý kus.
Super! Pokud se vybere pěkný kousek, stojí to povození za to !!!
Mootor 1,9 Td není žádný závodník, ale na údržbu a poruchy nejjednodušší. Protože se všichni laici bojí hydraulického pérování (protože neví co to obnáší), tak tyto auta nikdo moc nechce a to se samozřejmě kladně projeví na ceně . Přitom Xantia je hodnocena jako jeden z nejméně poruchových Citroenů, má pozink a vůbec nekoroduje.
Za 100 tis se dá koupit auto jako fík !!!!!!!!!!!! Xantia- a hlavně Break = dobrá volba -hodně muziky za málo peněz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.03.2006 13:42, RE: jMeky je pako
Meky posted by:
osobne som mal bohaté skúsenosti s Lanciou v nafte, ktorú som kúpil ako 7 majitel a mala najazdene cez 300tkm. Jazdila spolahlivo a mototricky sa mi nikdy nic nepokazilo. Ked je Julo taky tupy, ze si mysli, ze talianske auta su horsie ako nemecke - nech si kupi toho zniceneho passata. Hlupak.

Kazdy predsa vie, ze talianske diesle boli a su (s kratkou prestavkou, ked ich predbehlo TDi - to stare, klasicke) to najlepsie, co sa da kupit.

A rovnako komorkove diesle od PSA su absolutne fantastike motory.
tedy nevím, fiatů jsem viděl dost, nevím kolik ty motory měly ve skutečnosti - tacho byla tak 150 výš - žádný z nich neměl komprese a tudíž v zimě nestartoval Prostě auto jen do sluné Italie
Když vidím ty komůrková neštěstí (ano, jednoduchost je jejich jediná devíza) ještě ve Fiatu Punto I nebo Paliu, utíkal bych od nich na sto honů. A Fiat 1,3 D to byla kapitola sama pro sebe !!

Přesto když přijela stará audina s tach 300-400 tkm, tlaky měla nebo alespoň starovala. U fiatu jsem už dopředu věděl, o co půjde ....

Takže doporučujte Tempry, Tipa, Una, Regaty, Lancie apod - alespoň si něco vyděláme
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.03.2006 13:45, RE: Xantia
Michal posted by:
Super! Pokud se vybere pěkný kousek, stojí to povození za to !!!
Mootor 1,9 Td není žádný závodník, ale na údržbu a poruchy nejjednodušší. Protože se všichni laici bojí hydraulického pérování (protože neví co to obnáší), tak tyto auta nikdo moc nechce a to se samozřejmě kladně projeví na ceně . Přitom Xantia je hodnocena jako jeden z nejméně poruchových Citroenů, má pozink a vůbec nekoroduje.
Za 100 tis se dá koupit auto jako fík !!!!!!!!!!!! Xantia- a hlavně Break = dobrá volba -hodně muziky za málo peněz
souhlas
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.03.2006 17:34, RE: jMeky je pako
antifiat posted by:
tedy nevím, fiatů jsem viděl dost, nevím kolik ty motory měly ve skutečnosti - tacho byla tak 150 výš - žádný z nich neměl komprese a tudíž v zimě nestartoval Prostě auto jen do sluné Italie
Když vidím ty komůrková neštěstí (ano, jednoduchost je jejich jediná devíza) ještě ve Fiatu Punto I nebo Paliu, utíkal bych od nich na sto honů. A Fiat 1,3 D to byla kapitola sama pro sebe !!

Přesto když přijela stará audina s tach 300-400 tkm, tlaky měla nebo alespoň starovala. U fiatu jsem už dopředu...
Měl jsem dvě cromy a jednu themu.Všechno do ted jezdí.Motor první cromy byl bez turba,je už ve třetí kastli a má cca 900 000 km,hlava u TD mi praskla až ve 420 000 km a to jsem s tím 130 000 najel s vlekem cca 1600 kg.Tak nevím jestli to jsou blbý motory.Kdybych měl volný kačáky na novou cromu,jdu do ní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 21.03.2006 23:04, RE: jMeky je pako
antifiat posted by:
tedy nevím, fiatů jsem viděl dost, nevím kolik ty motory měly ve skutečnosti - tacho byla tak 150 výš - žádný z nich neměl komprese a tudíž v zimě nestartoval Prostě auto jen do sluné Italie
Když vidím ty komůrková neštěstí (ano, jednoduchost je jejich jediná devíza) ještě ve Fiatu Punto I nebo Paliu, utíkal bych od nich na sto honů. A Fiat 1,3 D to byla kapitola sama pro sebe !!

Přesto když přijela stará audina s tach 300-400 tkm, tlaky měla nebo alespoň starovala. U fiatu jsem už dopředu...
Omyl antifiat je pako.
Měl jsem Fiat Tipo 1.9TD, neříkám že to byl bezproblémový vůz, ale vždy, opakuji vždy mě dovezl v pohodě do cíle. Motor totální držák i v zimě startoval na drc a spotřeba s vlažnou nohou za 5,5 což je nádhera. No a když jsem měl slavit 250tisíc km tak mi ho nějaká p.í.č.a ukradla. Jinak s ním jezdím dodnes!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 15:48,
Někdo má hold blbý kamarády, tak mu do baráku nesmí Ital nebo Francouzs. Těm ostatním nesmí do baráku Němec...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 20:04, RE: Pro autora článku!
Smetipel posted by:
Velmi mě rozesmála vaše poznámka, že motor 1.6 je na "TĚŽKÝ" passat slabý :))) Tenhle passat z počátku 90. let váží něco kolem 1050 kg, je tedy naopak velmi LEHKÝ! Jak jste přišel na to, že je těžký??? Dnešní passat je samozřejmě o něčem jiném...
Me zase pobavila zminka o Mi16 - to je benzinovy dvoulitr a je jich docela malo. Nejlepsi 405 ovsem byl T16.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 21:39, RE: bez předmětu
wolff posted by:
Někdo má hold blbý kamarády, tak mu do baráku nesmí Ital nebo Francouzs. Těm ostatním nesmí do baráku Němec...
No vidíš, Wolffe, mě smí do baráku fffšechno, hlavně atˇ je to kombík... Francouz nebo němec, hlavně atˇ tam toho nacpu co nejvíc. A když kombík nestačí, tak mám Ducato maxi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 28.03.2006 14:58, RE: Pro autora článku!
Smetipel posted by:
Velmi mě rozesmála vaše poznámka, že motor 1.6 je na "TĚŽKÝ" passat slabý :))) Tenhle passat z počátku 90. let váží něco kolem 1050 kg, je tedy naopak velmi LEHKÝ! Jak jste přišel na to, že je těžký??? Dnešní passat je samozřejmě o něčem jiném...
Ja Ja, svatá pravda! Před dvěma lety jsem koupil za drobný peníz VW pašíka 1,6D ve verzi 37kw a představte si, ono to jezdí po dálnici 150 a v běžném provozu po okreskách žere 5,5 léto,zima to je mu zcela fuk. Startuje i v minus dvaceti .Tak si myslím, že to stačí. jo a taky ho nezamykám - zloději se ho štítěj, haha....to je něco, co už se dneska nevyrábí....
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.