Jelikoz se v odpovedi opomenula zminit Honda, kterou pan zminil ve svem vyctu kandidatu, tak bych rad prispel s vlastni zkusenosti. Pokud se tazatel bude rozhlizet v pasmu povinneho ruceni nad 1850ccm tak uz je jedno, zda 1.9l ci 2,5l. Kdyz jsem pred 2 roky resil podobny problem, tak v celku rychle vysel vitezne Accord 2,4 sedan. (Kombika jsem shanel vic, ale nejak byly moc drahy a bylo jich jak safranu) Ale na druhou stranu - sedan je, z meho pohledu, hezci. Co se tyka auta samotneho, vybava velmi slusna, jizdni vlastnosti paradni, dynamika = 190 vysokootackovych koni a spotreba do 10L. Posledni dobou manzelka jezdi kazde rano asi 10 km s detma do skolky na trase Jesenice - Krc a zpet - kdo to tam zna, je to jedna, pomalu se sinouci kolona, no a odpoledne znovu. K tomu nejake to vikendove cestovani a mame to asi 2/3 mesta ku 1/3 mimomesto, no a ted v zime se drzime v prumeru za 9,6L. Jo a krom pravidelneho znackoveho servisu jsem za ty dva roky a 46tis kilometru (pri koupi 92tis km), nemenil ani zarovku. A to, ze zlodeji radsi sahnou po Oktavce stojici pod lampou se zminovat asi nemusim. Sestistupnova prevodovka radi jako po masle a pokud jedete na spotrebu, tak verte, ze to pojede i za 7litru mimo mesto - ale to je sebetryzen. Jinak podvozek absolutne originalni, jen kotouce a desticky. Panove ze servisu rikaji, ze do 190 tisic km se Accordu vetsinou nemusi ani dotknout - zatim to tak vypada. Ale na druhou stranu by nam na takoveto dojizdeni a poskakovani v kolone stacila i nejaka ta 1,2 (teda ne ta koncernova). Takze nakonec, mate v diskuzi dostatek rad, jake auto a ted uz je jenom porovnat, auta vyzkouset, poradne prolustrovat (servisni knizka neni k zahozeni
)) a stastne vybrat. Hodne zdaru!