Friday 18.06.2021 06:36,
Zkušenost
Byl jsem v úplně stejné situaci a auto jsem hledal téměř půl roku. Nakonec jsem našel v Německu, protože u nás je nabídka vybavených modelů žalostně malá obzvlášť. když jsem chtěl uzávěrku diferenciálu a ideálně verzi Pan Americana. Problém u těchto aut je v jejich servisní historii a následném stavu motoru. Kdo dodržoval předepsané servisní intervaly po 40 tis km, může dostat auto, které žere i přes 1 l oleje na 1000 km s najetými obligátními 100-150 tis, km. Pokud se motor první majitel ale staral a měnil olej častěji, nemusí být ani vyšší nájezdy problém. Samozřejmě DPF není nesmrtelný a vstřiky nevydrží 300 000 v původní kondici, ale s tím je třeba počítat stejně tak jako s vyšší spotřebou 150 Kw verze, která se může klidně pohybovat kolem 11-12 l/100 km i s poměrně lehkou nohou. Oproti T5 128Kw, kterou jsem měl před tím je to znatelný posun nahoru.
respond