0
back
 

diskuze k tématu: Ojetý Volkswagen Lupo 3L - bude jezdit téměř zadarmo a spolehlivě?

category of topic classification: německá vozidla
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 19.09.2013 08:10, Inzerce
Lenko honem, v inzerci jsou sice skoro 3 desítky Lup, ale pouze 2 naftové a jen 1 exemplář verze 1.7 SDi, tak ať Vám ho někdo nevyfoukne....
respond
Roman AX
number of posts134
date of registration09.12.2011
Thursday 19.09.2013 09:45, LUPO
Nebojte, na SAUTO jich je pět. Jen tam není 1,7 SDi, která je nejlepší. Ovšem jako alternativu bych viděl Polo s motorem 1,9 SDi, který je skvělý a má pověst "nesmrtelného" motoru. Tento motor však náleží do vyšší kategorie povinného ručení a záleží na tom, jaký máte bonus. Jízdní vlastnosti Pola a prostor jsou také někde jinde. Tento motor se dával i Fabie, takže výběr bude o něco větší. Samozřejmě tato auta postrádají asi největší výhodu LUPA, kterou jsou jeho malé rozměry, zvlášť vhodné do města.
respond
Muroň
number of posts71
date of registration10.06.2008
Thursday 19.09.2013 11:34, Zkušenosti s Lupem
Vážená Lenko, Lupo (od firmy Welly) doma máme, je to nejmilejší hračka (vedle Scénica od firmy Burrago) mého mladšího syna. Přežilo všechno jeho zacházení, vypadlo jen opěradlo sedačky u spolujezdce, proto ho můžu s klidným svědomím doporučit. Co se opravdového Lupa týče, považuji ho osobně za nejhezčí (zvenku i v interiéru) pikovůz posledních 20ti let. Zvlášť interiér je povedený (velmi podobný Polu 6N2 a 6KV2). Vepředu je to překvapivě prostorné, do kufru se v pohodě vejde lékárnička, reflexní vesta a 1,5l PET flaška. Největší nevýhodou Lupa je omezená nabídka na našem trhu, protože se v ČR nikdy neprodávalo - bylo prostě drahé. Souhlasím s Blaháčkem Markem, že Vámi "vybraná" motorizace je sice nejúspornější, ale také nejrizikovější, hlavně kvůli kombinaci s robotem. Na konkurenčním inzertním portále jsou dvě Lupa s tímto motorem, a to na vrcholu cenového žebříčku Lup. Nejvíce jich je s 1,0 37 kW benzínem (pozor - dvě verze - VWovská OHC a škodovácká OHV, lišící se rozdílem objemu 2 ccm a max krouťákem v trošku nižších otáčkách), které spotřebou nevynikají. Nevynikají vlastně ničím, naštěstí ani poruchovostí. Trváte-li na dieselu, hledejte spolehlivý 1,7 SDi. Z benzínů je bezesporu nejlepší 1,4 16V 55 kW, který je v lehkém Lupu i úsporný.
respond
Frankiee
number of posts15
date of registration02.11.2012
Thursday 19.09.2013 11:37, nafta zbytecna
myslim ze na takove lehke pidi auticko je nafta uplne zbytecna, i s benzinem se da jezdit za malo a ten bude na kratke jizdy po meste mnohem mene trpet
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Friday 20.09.2013 07:55, 1.2 TDI
Tenhle hlinikovy trivalec bych nezatracoval, spousta z nich uz v Nemecku nalitala bez problemu pres 500 tkm....Viz nedavna recenze ve Svetu motoru....
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Friday 20.09.2013 11:01, 3l - superúsporné, ale ojeté raději ne
Když pominu robotizovanou převodovku, která už může být před smrtí a celkově mdlý jízdní projev auta, může se servisně prodražit i další údržba nebo opravy. Lupo 3l obsahuje mnoho specifických dílů na karoserii i podvozku, nesehnatelných v druhovýrobě. Spíš bych ho doporučil nějakému nadšenci. Pro obyčejné ježdění je ideální 1,7 SDI, která jezdí reálně za 4l. Podíval bych se i na Seat Arosa - je to taky Lupo. Jinak něco jako Polo/Fabii, kde je 1,9 SDI. Lupo klidně vemte i s 1,4 16V 55 kW. Pojede jako drak a taky s malou spotřebou.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.