0
back
 

diskuze k tématu: Výroba prvního golfu končí. Po 33 letech

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 07:23, golf
Když někdo vyrábí jedno auto 33let, nechápu jak může stát v přepočtu 250 000 kč. Zvláště, když je to maličký Golf. I tady na tomto případě je vidět, jak jsou dnešní auta zřejmě i tady v Evropě předražená. Samozřejmě, že ne všechna, ale koncernová jistě !!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 10:49, RE: golf
spawag posted by:
Když někdo vyrábí jedno auto 33let, nechápu jak může stát v přepočtu 250 000 kč. Zvláště, když je to maličký Golf. I tady na tomto případě je vidět, jak jsou dnešní auta zřejmě i tady v Evropě předražená. Samozřejmě, že ne všechna, ale koncernová jistě !!!!!!!
Cena je přece vždy otázkou poptávky a nabídky. Já vůbec neznám situaci na trhu v Jihoafrické republice (vy ano?), ale pokud to tam ti studenti za 250tis kupují, tak nevidím důvod prodávat to levněji. Proč jako?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 13:00, předražený předražený
by mě trefil šlak když nekdo řekne hodnotí jako předražený.. nikdo ti to nenutí kupovat.. pro tebe je to prostě d.r.a.h.ý. nemáš na to.. boha já myslim že 20let po komicích by už měly bejt jasný principy jak měny a trhy fungujou..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 14:38, RE: golf
TOM posted by:
Cena je přece vždy otázkou poptávky a nabídky. Já vůbec neznám situaci na trhu v Jihoafrické republice (vy ano?), ale pokud to tam ti studenti za 250tis kupují, tak nevidím důvod prodávat to levněji. Proč jako?
JAR je opravdu poněkud netypická země, obzvláště když prakticky všechna auta je potřeba dovéz přes půl zeměkoule (proto ta "relativně" vysoká cena). Mě spíše zaujalo to "maličký Golf". Tohle může prohlásit jen blbec, který automobilkám žere každogenerační "zvětšení" rozvorů. Ano, das noje golf sechs má rozvor jako tehdejší pašík, ale vevnitř je méně místa, než v první generaci. Pro pochopení problému dnešních aut doporučuji přesednout s O2 do Favorita a pohodlně se usadit. Člověk zjistí spousty zajímavých věcí (kromě lidí s nádorem na mozku s názvem "crash hvězdičky, měkčené plasty a nepopsatelná uživatelská příjemnost"). Já osobně mít dvestěpadesát boulí a mít možnost koupit pět let ojetýho zaručeně nebouranýho golfa 5 fplný palbě a dechtu se zaručenýma 120 tis km, zakoupím sobě raději nového veterána G1. Ale komu není rady, v apatyce nekoupí. howg...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 18:57, RE: golf
typek posted by:
JAR je opravdu poněkud netypická země, obzvláště když prakticky všechna auta je potřeba dovéz přes půl zeměkoule (proto ta "relativně" vysoká cena). Mě spíše zaujalo to "maličký Golf". Tohle může prohlásit jen blbec, který automobilkám žere každogenerační "zvětšení" rozvorů. Ano, das noje golf sechs má rozvor jako tehdejší pašík, ale vevnitř je méně místa, než v první generaci. Pro pochopení problému dnešních aut doporučuji přesednout s O2 do Favorita a pohodlně se usadit. Člověk zjistí spousty ...
V podstatě s Vámi souhlasím jen s tím dodatkem, že ne všechny automobily je potřeba vozit přes půl světa. Různé automobilky tam mají svoje pobočky, v kterých se vyrábí vozy pro tamní trh. Konkrétně VW ve městě Uitenhage. Takže to je výroba přímo v JAR.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.11.2009 23:38, RE: golf
TOM posted by:
V podstatě s Vámi souhlasím jen s tím dodatkem, že ne všechny automobily je potřeba vozit přes půl světa. Různé automobilky tam mají svoje pobočky, v kterých se vyrábí vozy pro tamní trh. Konkrétně VW ve městě Uitenhage. Takže to je výroba přímo v JAR.
Automobil se skládá z komponentů a ty nevyrostou na každém baobabu, nebo je nesnese emu. Vše je prostě dál a doprava je drahá. JAR není na kontinentu plných zemí s rozvinutým průmyslem, ale izolovaný stát a proto ne vše si vyrobí a proto bude cena výrobků vždy vyšší, než jsme zde v evropě (asii, americe) zvyklí. Nic proti JARu (myslím, že je to v současné době špička v kvalitě vína výkon/cena a frantíci se můžou zahrabat) ale svou "zeměpisnou" izolací prostě vyšší cena dovážených komponent je logická a pochopitelná....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.11.2009 21:58, RE: golf
typek posted by:
JAR je opravdu poněkud netypická země, obzvláště když prakticky všechna auta je potřeba dovéz přes půl zeměkoule (proto ta "relativně" vysoká cena). Mě spíše zaujalo to "maličký Golf". Tohle může prohlásit jen blbec, který automobilkám žere každogenerační "zvětšení" rozvorů. Ano, das noje golf sechs má rozvor jako tehdejší pašík, ale vevnitř je méně místa, než v první generaci. Pro pochopení problému dnešních aut doporučuji přesednout s O2 do Favorita a pohodlně se usadit. Člověk zjistí spousty ...
Rozumím tomu správně že veškeré technické vylepšení vzhledem k bezpečnosti automobilu (nehovořím o čím dál vyšších výbavách která leckdy jen zbytečně zvyšuje hmotnost vozidla) jsou pro kočku a vyžaduji je jen lidi s nádorem na mozku? Gratuluji k této geniální myšlnce chtělo to hodně dlouhé přemýšlení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.11.2009 23:05, RE: golf
Pitrisek posted by:
Rozumím tomu správně že veškeré technické vylepšení vzhledem k bezpečnosti automobilu (nehovořím o čím dál vyšších výbavách která leckdy jen zbytečně zvyšuje hmotnost vozidla) jsou pro kočku a vyžaduji je jen lidi s nádorem na mozku? Gratuluji k této geniální myšlnce chtělo to hodně dlouhé přemýšlení.
Rozumíš tomu špatně. Technický pokrok je relevantní veličina, která je přítomna v automobilismu již cca 110 let. Pokrok byl vždy přirozeným požadavkem a snoubil vždy poptávku zákazníků s možnostmi výrobce. Poslední generace vozů jsou však již vyráběna s požadavky nekryjící se zcela s požadavky reálných zákazníků, ale s požadavky vytvořené poněkud "umělou poptávkou" nařízenou odněkud shora a která vzniká někde jinde, než v racionálních požadavcích zákazníka. Tedy zjednodušeně: Co je kurva racionálního a technického kupovat auto podle toho, kolik vystřelí érbegů při nastolení nárazu v laboratorních podmínkách, kolik barev má displej a kolik barev je možno vybrat na čalounění? Vot technika? Není to jen splynutí nároků s PR automobilek a brusle? Kdo z Vás chce mít místo výkonného a zábavného auta škatuli s LED svítilnami a blinkry v zrcátkách místo skutečně funkčních technických vychytávek? Někomu hrabe, ale já to nejsem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.11.2009 10:16, RE: golf
typek posted by:
Rozumíš tomu špatně. Technický pokrok je relevantní veličina, která je přítomna v automobilismu již cca 110 let. Pokrok byl vždy přirozeným požadavkem a snoubil vždy poptávku zákazníků s možnostmi výrobce. Poslední generace vozů jsou však již vyráběna s požadavky nekryjící se zcela s požadavky reálných zákazníků, ale s požadavky vytvořené poněkud "umělou poptávkou" nařízenou odněkud shora a která vzniká někde jinde, než v racionálních požadavcích zákazníka. Tedy zjednodušeně: Co je kurva racioná...
Co se týče těch nablblých výbav a pseudovýbav určitě s tebou souhlasím ale že se udělalo v oblasti bezpečnosti za dobu třiceti let hodně je nesporné takže já bych do třicet let starého auta i když nově vyrobeného nesed zvláště ne v dnešní době kdy je provoz na silnicích daleko hustší než před těmi třicetilety a na cestách je neskutečná spousta kreténu. Já bych se prostě v té skořápce bál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.11.2009 19:01, RE: golf
Pitrisek posted by:
Co se týče těch nablblých výbav a pseudovýbav určitě s tebou souhlasím ale že se udělalo v oblasti bezpečnosti za dobu třiceti let hodně je nesporné takže já bych do třicet let starého auta i když nově vyrobeného nesed zvláště ne v dnešní době kdy je provoz na silnicích daleko hustší než před těmi třicetilety a na cestách je neskutečná spousta kreténu. Já bych se prostě v té skořápce bál.
Já v klidu ano. Stačí nebourat tak, jak to lidé dělali uplynulých 100 let. A pokud k takové mortální statistické záležitosti dojde, raději budu mrtvý, než do konce života zmrzačený. Je to relativní, ale co dneska není. Lidi se třeba dnes dobrovolně cpou potravinovými náhražkami, které jim za pár let způsobí alzhajmra a parkinsna spolčené s rakovinou střev a konečníku, ale dělají to dobrovolně. To raději naplno žít, než bezpečně umírat
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.