0
back
 

diskuze k tématu: VW GOLF V

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.03.2011 13:28, rada
pro zloděje přímo výborná
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.03.2011 16:36, rada
Určitě dobrá volba, usporný motor, dostupný servis, kvalita zpracování..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.03.2011 17:50, rada
Už jděte někam s milionkrát omílanými dotazy, co myslíte že vám dojde za reakce (pokud je nesmažete?) - Golf je kvalitní, krade se, je drahý, 1.9 TDi celkem vydrží, není kultivovaná, 2.0 TDi je na ho*no atd atd. a tak furt dokola. Není to tak dávno, co tady proběhly stížnosti přesně na tohle téma... vaše reakce? Ano budeme dávat něco zajímavějšího blablabla. Realita je taková, že když se kouknu na co je podle vás zajímavé, tak je to porovnání Loganu a Thalie, gratuluju. Kašlete na přání lidí, kteří jsou (bývali) pravidelní čtenáři a jsem zvědavý jak to s tímhle webem dopadne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.03.2011 18:47, rada
Koncernovy auta jsou spatny protoze jsou podivne kvalitni a taky se hodne kradou. Jo a soused ho naboural, takze je to asi spatna volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 13:33, rada
VW je předražené ještě více, než Škoda. Krade se. Golf je příliš tuctové auto. Provařené u mládeže, stejně jako je BMW provařené u veksláků.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 13:52, rada
Díky za vaše názory ohledně (ne)atraktivnosti témat v této poradně. Věřte že se snažíme témata volit s ohledem jak na zájem většiny kupujících tak i menšin, které hledají informace o vozech méně rozšířených. Tento pátek si přečtete pečlivě a komplexně zpracovanou recenzi na VW Golf páté generace, který patří mezi nejžádanější ojetiny. Další týdny to pak budou naopak méně rozšířené modely jako Mazda3, nebo Mercedes C (W202). Podobných článků zveřejňujeme ročně kolem stovky, takže pevně věřím, že se brzy dostane i na méně obvyklé a tedy pro některé čtenáře tím atraktivnější automobily.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 14:50, rada
Mám tomu rozumět tak, že většina dotazů chodí na Golfy, Focusy, Oktávky, Mondea?
Vždyť tady je spousta informací o těchto tuctovkách. Stačí hodit dotaz do vyhledávače. I dost diskuzí pod článkem je užitečných. Problém je v lenosti, na dvojřádkový dotaz očekávají lidé detailně zpracovanou odpověď. Ale hlavně, aby to stálo co nejméně námahy a hledání.
Zase si na druhou stranu musím posypat hlavu popelem, protože já jsem zatím žádné exotické přání neposlal. Mně zajímají články od Slávka Stýbla, a na to tady sekce není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.03.2011 15:04, rada
Nie som vobec zastanca VW, skor naopak, viac su mi po chuti francuzi a taliani, ale mame firemny Golf 2.0 TDI PD. Ja na nom sice nesoferujem, ale s pohladu spolujazdca, ktory sa v nom par krat viezol, mozem povedat, ze sa mi paci. Motor sice divne chrochta, ale ma silu a dobru spotrebu. Nas golf je v plnej vybave a interier je spraveny na vybornu. Musim uznat, ze oproti citroenu xsara alebo starsiemu passatu B5 je o dost krajsi a kvalitnejsie spraveny. Mame v nom aj integrovanu navigaciu a vlastne vsetko, co sa tam da dat. Podvozok je tiez super. Nie je ani tvrdy, ani makky. Je tak akurat, dobre drzi stopu a na nerovnostiach neskace. Urcite by som ho ale nechcel. Byvam totiz na sidlisku, a kazdu noc trpnut, ci ho tam rano najdem, by som nezniesol. Dalej ma odradzuje vyssia cena ojazdnenych VW. Podla mna za ten rozdiel nestoja. A dalsia vec, co ma na nom hneva, je velmi skareda verzia kombi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.03.2011 19:39, rada
VW jsou naho*no... jak už bylo řečeno: kradou se, nekvalitní, neefektivní, nudné atd.. Jednodochá odpověď VW Golf je špatná koupě a říkejte si ci chcete... já mám hondu civic a to je aspoň auto..prostě japonci jsou nejlepší.. důvod? jsou kvalitní a hlavně NEKRADOU SE!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.03.2011 21:20, rada
Od roku 1994 máme v rodině VW Golf V, sice jen 1,4l obsah, najeto cca 90000km. Předtím vozy Škoda. Hlavně z důvodu korozí přechod na vw.Pořizovací cena 460000Kč, na tu dobu poměrně hodně peněz. Co se týká závad tak jen pár drobností - výměna zámku kufr cca 2500Kč, nedovírání dveří - centrální zámek měněno v záruce, toď vše. V 84000km měněny destičky + kotouče v rámci servisu i s olejem a filtry za 14000Kč. Servis long life po cca 25000km dle způsobu jízdy. Používány letní i zimní pneu Michelin. Letos poprvé výměna letních, na původních najeto cca 50000km. Auto má špičkové jízní vlastnosti a na cestě i v zatáčkách sedí opravdu vyjímečně, bezpečnostní výbava je na skvělé úrovni, jen je nutno mít na paměti, že fyzikální zákony nelze překonat. Absolutně bez koroze,bez vrzání přístrojové desky, opotřebení interiéru je minimální. Kvalita zpracování velmi dobrá. Motor 1,4 je úsporný, průměrně 6,5l na 100km. Při plném obsazení ztrácí výkon a je třeba rozvahu při předjíždění a přeřazovat včas na nižší supně i v jízdě do kopce. Pro jednoho až dva lidi je výkon v rámci obsahu dostatečný. Základní výbava obsahuje kvalitní CD přehrávač, RDS, dopravní info, centrál, manuální klimatizaci, přední, boční, hlavové airbagy, brzdový asistent,ASR, MSR,ABS, el. otvírání oken všech dveří, el. zrcátka, zatmavená skla atd. Pokud natrefíte na nebouraný a extrémně nepřetěžovaný kus tak nebudete litovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.03.2011 23:18, rada
Jendo, v roce 1994 mít GOLF V muselo bejt hodně luxusní vozítko na tu dobu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.03.2011 07:19, pořádná recenze
NO! Konečně pořádná recenze! Díky Marku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.03.2011 07:19, pořádná recenze
NO! Konečně pořádná recenze! Díky Marku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.03.2011 07:50, bez urazky
Tomáš posted by:
NO! Konečně pořádná recenze! Díky Marku
ale tato recenzie je pisana velmi "populisticky"...ta stat o tom interieri je akoby namieru sita diskutujucim....hmhm
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.03.2011 08:35, Jak krásně řečeno
"uspokojivě řešitelné příplatkem". Jak jinak, že....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.03.2011 09:15, RE: bez urazky
nstar posted by:
ale tato recenzie je pisana velmi "populisticky"...ta stat o tom interieri je akoby namieru sita diskutujucim....hmhm
Vypadá to tak, ale je to konečně pravdivé zhodnocení Volkswgenu - průměr naprosto ve všem, ale podpořený skvělým reklamním oddělením.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.03.2011 09:39, RE: bez urazky
Pavlik posted by:
Vypadá to tak, ale je to konečně pravdivé zhodnocení Volkswgenu - průměr naprosto ve všem, ale podpořený skvělým reklamním oddělením.
To je nejsilnější stránka VW. Jak by jinak dokázali stavět desetiletí na předválečném brouku jako nosném modelu (až do příchodu golfa a passata přebraného od audi, které pár let předtím v rámci auto union koupili)?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.03.2011 09:40, VW
VW není moje parketa, takže svými postřehy těžko přispěju, nicméně mě zaujala pasáž o spojce mechanicky poháněného dmychadla (chcete-li kompresoru). Pro mě je to celkem nová informace, že 1.4 TSi ukrývá i mechanický kompresor. Znamená to, že jedno z provedení je s klasickým turbodmychadlem a jedno je buď s mechanickým dmychadlem nebo kombinuje turbodmychadlo s mechanickým dmychadlem?
Ještě mě zaujala zmínka u atmosférického dieselu o lineárním nárůstu točivého momentu. Nevím, co si mám pod tím v celém spektru otáček představit. Obecné povědomí o točivém momentu je takové, že by měl být v co nejširším pásmu konstatntní - to je pak motor pružný. Lineární růst točivého momentu s výrazným maximem je spíše doménou laděného motoru pro sport, který se bude otáčkově pohybovat okolo maxima Mk. Pokud to byl překlep a měl tam být lineární růst výkonu, tak bych zase oponoval, neboť lineární růst výkonu je charakteristický právě pro přeplňované verze, kdy v širokém spektru otáček nabízejí právě konstantní Mk.
Jinak to byla celkem fajn recenze, po tom co se tady vyskytovalo v poslední době, skoro jsem měl cukání něco poslat sám a bezmála 2-letém provozu svého plecháče. Člověk s objektivním pohledem si odnese to, co dávno ví - průměrné auto za nadprůměrnou cenu a fanatik tam najde spoustu věcí, na kterých se může točit. Z článku mi přijde velmi patrné, že VW vsadilo v minulosti výhradně na chrochtopohony. V podstatě nemělo dlouhou dobu slušnou paletu benzínových motorů, které by neměly nějaký štráf. Uvidíme za 5 let, jak se bude točit téesíčkám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.03.2011 09:45, Opravdu výborná recenze!
Hlavně zhodnocení motorů je zevrubné a výstižné. Golf je nejdržákovatější ojetina - s 1,4 59 kW a v holé výbavě, za cenu konkurenční ojetiny o třídu vyšší, s top motorizací i výbavou a s nižším rizikem odcizení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.03.2011 09:50, RE: VW
David V posted by:
VW není moje parketa, takže svými postřehy těžko přispěju, nicméně mě zaujala pasáž o spojce mechanicky poháněného dmychadla (chcete-li kompresoru). Pro mě je to celkem nová informace, že 1.4 TSi ukrývá i mechanický kompresor. Znamená to, že jedno z provedení je s klasickým turbodmychadlem a jedno je buď s mechanickým dmychadlem nebo kombinuje turbodmychadlo s mechanickým dmychadlem?
Ještě mě zaujala zmínka u atmosférického dieselu o lineárním nárůstu točivého momentu. Nevím, co si mám pod tím...
jenom malá technická- já tam u SDI nečtu lineární nárůst momentu ale lineární průběh
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.