0
back
 

diskuze k tématu: VW Golf 1,2 TSI DSG - neokázalý tradicionalista

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.01.2011 08:26,
No nevím nevím, auto pro důchodce na výlety do přírody se sportovním podvozkem a za pět set klacků? Ostatně ani jako druhé auto do rodiny na jízdy do města mi to moc nepřijde :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.01.2011 08:30, Zázrak se nekoná
Automobilky zatím perpetuum mobile nestaví, tak nemůže žádného technicky zdatného automobilistu překvapit, že 100 koňový benzín si o svůj příděl benzínu prostě řekne a je mu celkem šumák, jestli se koně dolují z dvanáctistovky s turbem nebo ze šestnáctistovky atmosféry.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.01.2011 10:52, RE: Zázrak se nekoná
David V posted by:
Automobilky zatím perpetuum mobile nestaví, tak nemůže žádného technicky zdatného automobilistu překvapit, že 100 koňový benzín si o svůj příděl benzínu prostě řekne a je mu celkem šumák, jestli se koně dolují z dvanáctistovky s turbem nebo ze šestnáctistovky atmosféry.
Automobilky asi začaly věřit, že čím menší obsah motoru a větší turbo, tím menší spotřeba. Kdy už konečně přijde někdo s s tím, že turbo bude foukat ze sání přímo do výfuku (bez vstřiku paliva), tím se bude zase více roztáčet turbo a perpetum mobile s neomezeným výkonem a nulovou spotřebou a emisemi bude na světě. Proč se tam furt dávaj válce, ojnice, vačky, ventele a takový blbosti, dyť motor je přežitek.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.01.2011 11:23, RE:
grftz posted by:
No nevím nevím, auto pro důchodce na výlety do přírody se sportovním podvozkem a za pět set klacků? Ostatně ani jako druhé auto do rodiny na jízdy do města mi to moc nepřijde :D
asi myšleno nějaký důchodce v deutschlandu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.01.2011 11:25, RE: Zázrak se nekoná
typek posted by:
Automobilky asi začaly věřit, že čím menší obsah motoru a větší turbo, tím menší spotřeba. Kdy už konečně přijde někdo s s tím, že turbo bude foukat ze sání přímo do výfuku (bez vstřiku paliva), tím se bude zase více roztáčet turbo a perpetum mobile s neomezeným výkonem a nulovou spotřebou a emisemi bude na světě. Proč se tam furt dávaj válce, ojnice, vačky, ventele a takový blbosti, dyť motor je přežitek.....
Takhle se začnou chovat všechny automobilky. Pokud mají splnit limity CO2, musí čarovat se spotřebou. Že ale vůbec neodpovídá realitě, už nikoho nezajímá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.01.2011 12:14, RE: Zázrak se nekoná
David V posted by:
Automobilky zatím perpetuum mobile nestaví, tak nemůže žádného technicky zdatného automobilistu překvapit, že 100 koňový benzín si o svůj příděl benzínu prostě řekne a je mu celkem šumák, jestli se koně dolují z dvanáctistovky s turbem nebo ze šestnáctistovky atmosféry.
Když vezmu do úvahy, že moje dvoulitrové Mondeo jezdí se stejnou spotřebou, a je to jiné svezení a jiný prostor, tak je asi něco špatně. Kdyby tam byl místo DSG manuál tak by se situace asi zlepšila, ale je otázka, jestli by to bylo dostatečné.

Jinak základní úvaha u downsizingu je celkem dobrá, když nepotřebuju výkon, tak je levnější živit malý objem, při potřebě výkonu to turbo přifoukne na větší objem a nebude ten handicap poznat. Jenže problém je v tom, že motor je pod zatížením téměř pořád a to turbo prostě foukat musí. Chvíle, kdy třeba dojíždím do křižovatky na volnoběh jsou příliš krátké, než aby se to projevilo ve spotřebě více než pár deci benálu na 100 km. Pokud se k tomu ještě přidá automat, který donutí řidiče, aby tomu motoru šlapal víc na krk než je zdrávo, pak je i ta ošidná pidivýhoda tatam.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.01.2011 12:38, RE: Zázrak se nekoná
Koloss posted by:
Když vezmu do úvahy, že moje dvoulitrové Mondeo jezdí se stejnou spotřebou, a je to jiné svezení a jiný prostor, tak je asi něco špatně. Kdyby tam byl místo DSG manuál tak by se situace asi zlepšila, ale je otázka, jestli by to bylo dostatečné.

Jinak základní úvaha u downsizingu je celkem dobrá, když nepotřebuju výkon, tak je levnější živit malý objem, při potřebě výkonu to turbo přifoukne na větší objem a nebude ten handicap poznat. Jenže problém je v tom, že motor je pod zatížením téměř poř...
Základní úvaha je jasná, spotřeba se vypočítává z normovaného cyklu EU a ten je v dnešní době nevyhovující. Metodika měření je taková, že většinu času pracuje motor v nízkých otáčkch, kdy ještě moc nefouká turbo a malé turbomotory jsou ve velké výhodě. To že v reálu se jezdí za jinou spotřebu nikoho nezajímá hlavně že se brusel nažhral a ekologie zůstala nedotčená.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.01.2011 18:44, DSG
Dosud všude pějí až nekritickou chválu na převodovku DSG a tady vidím, že to asi tak moc růžové nebude Výhoda tohoto "automatu" v městském cyklu asi veškerá žádná (viz článek). V příměstkém režimu se s malolitrážním motorem pohybuju nejčastěji mezi polohami fofrklacku 4 a 5 a tak kde mám hledat tu výhodu "nejlepší dvouspojky vesmíru" ? )

Jinak k tomu Golfu: ničím nezaujme, ničím neurazí, jeho kupci asi ani nic víc nečekají. Prostě šedý svět plyne nerušeně dál..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.01.2011 21:17, Mein gott!
Prašivá Fabie made in Volkswagen, nacpaná kravinama až po vrch /DSG, turbo-hovno-motor/ za takové prachy, neuvěřitelné... Takové prachy za takovou sračku....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.01.2011 22:09, Jak píší mnozí přede mnou......
Auto o ničem. Golfy sice nežeru, ale když už, tak klasická 1,6. Protože co mě tento downsize přinese? Nic. Nižší výkon a vyšší spotřebu.
Prej pro důchodce
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.01.2011 14:34, RE: Mein gott!
Michal posted by:
Prašivá Fabie made in Volkswagen, nacpaná kravinama až po vrch /DSG, turbo-hovno-motor/ za takové prachy, neuvěřitelné... Takové prachy za takovou sračku....
Běž zvracet své kydy někam do pajzlu. Tady na ně nikdo není zvědavý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.01.2011 14:35, RE: Zázrak se nekoná
David V posted by:
Automobilky zatím perpetuum mobile nestaví, tak nemůže žádného technicky zdatného automobilistu překvapit, že 100 koňový benzín si o svůj příděl benzínu prostě řekne a je mu celkem šumák, jestli se koně dolují z dvanáctistovky s turbem nebo ze šestnáctistovky atmosféry.
To by byla situace ještě ok. Problém je v tom, ře 1.6ka bude úspornější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.01.2011 14:38, RE: Zázrak se nekoná
typek posted by:
Automobilky asi začaly věřit, že čím menší obsah motoru a větší turbo, tím menší spotřeba. Kdy už konečně přijde někdo s s tím, že turbo bude foukat ze sání přímo do výfuku (bez vstřiku paliva), tím se bude zase více roztáčet turbo a perpetum mobile s neomezeným výkonem a nulovou spotřebou a emisemi bude na světě. Proč se tam furt dávaj válce, ojnice, vačky, ventele a takový blbosti, dyť motor je přežitek.....
Já bych to nezazlíval automobilkám. Bohužel, dělají jen to, k čemu jsou tlačeny. Bruselská paštika chce emisní limity, které jsou reálně nesplnitelné. Tak se vývoj ohýbá podle norem. To je celé.
Kdyby nebylo CO2 zatemění mozků, tak tu nyní máme pravděpodobně šestnáctistovky s výkonem 80-90 kW atmosféry, se kterými by se reálně dalo jezdit pod 7 litrů. Evropa žádá něco jiného a automoblikám nezbývá, než jet po předem vydlážděné cestě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.01.2011 14:40, RE: Jak píší mnozí přede mnou......
rojack posted by:
Auto o ničem. Golfy sice nežeru, ale když už, tak klasická 1,6. Protože co mě tento downsize přinese? Nic. Nižší výkon a vyšší spotřebu.
Prej pro důchodce
nižší POV, míň oleje při výměně, možná i rychlejší prohřátí motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.01.2011 14:41, RE:
ivan2 posted by:
asi myšleno nějaký důchodce v deutschlandu
ten jezdí v Suberbu GreenLine :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.01.2011 16:20, RE: Jak píší mnozí přede mnou......
rohYpnol posted by:
nižší POV, míň oleje při výměně, možná i rychlejší prohřátí motoru.
Ale to je dost málo, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.01.2011 17:36, RE: Jak píší mnozí přede mnou......
rojack posted by:
Ale to je dost málo, ne?
Neříkám taky, že turbomotory jsou zázrak. Stále tvrdím, že turbomotor je skvělý, pokud se turbem nenahrazuje objem.
Jen jsem chtěl oponovat myšlence, že downsizing nemá VŮBEC žádný benefit.
Ale vzhledem k tomu, do jaké pozice jsou automobilky stavěny, tak chápu, že vývoj jde tam, kam jde...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.01.2011 00:30, RE: Jak píší mnozí přede mnou......
rohYpnol posted by:
Neříkám taky, že turbomotory jsou zázrak. Stále tvrdím, že turbomotor je skvělý, pokud se turbem nenahrazuje objem.
Jen jsem chtěl oponovat myšlence, že downsizing nemá VŮBEC žádný benefit.
Ale vzhledem k tomu, do jaké pozice jsou automobilky stavěny, tak chápu, že vývoj jde tam, kam jde...
Aspoň že Toyota a Mazda ještě nezačali blbnout s turbem u běžných benzínových aut. Mazda má jen 2,3 DISI Turbo 191 kW, ale to aspoň není "maloobjemový"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.01.2011 11:09, RE: Mein gott!
Michal posted by:
Prašivá Fabie made in Volkswagen, nacpaná kravinama až po vrch /DSG, turbo-hovno-motor/ za takové prachy, neuvěřitelné... Takové prachy za takovou sračku....
tak nam napis co ty povazujes za tie prachy za auto, davaj som velmi zvedavy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.01.2011 14:34, RE: Mein gott!
nstar posted by:
tak nam napis co ty povazujes za tie prachy za auto, davaj som velmi zvedavy
Pokud se bavíme o Golfu za 592 tisíc. Tak se dá koupit snad jakékoliv jiné auto nižší střední třídy.<br>
Např. i hybridní Auris za 550 tisíc s výbavou na první pohled lepší než ten Golf. Příp. levnější klasický Auris s duální automatickou klimou, všemi airbagy včetně kolenního za 359 tisíc. <br>
Cena za ten Golf je fakt děsivá. Kdyby to byl Passat, tak by se to ještě dalo.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.