0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf V

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 14:55,
souhlasim s vami
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 14:58, RE: Mezi slepými...
MHr posted by:
Proč se pořád srovnáváte s nějakýma starýma Oktávkama? S takovým autem by jste přece měli držet krok např. s BMW stejné věkové kategorie?:)) Že by ale platilo jen "mezi slepými jednooký králem?", nebo to je v řidiči?
Jinak recenze je zajímavá, opravdu jsem o tomhle zajímavém motoru ještě nikde nic moc neslyšel.
rad vam odpovim, protoze zrovna tyhle stare oktavky maji nejvetsi pocit ze s nami musi zavodit za kazdych okolnosti. To srovnani bylo hlavne pro tyhle ridice. Jinaj 1 BMW je super neni debata, ale bohuzel je o mnoho mensi uvnitr to nakonec rozhodlo o Golfu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 15:02, RE: Spotřeba
anonym posted by:
...průjezdná Praha 5,1....okreska podle předpisů 5,8-6,1. to znamená průjezdná Praha = s větrem v zádech???
ne standartni praha bez dlouhejch front::) pouze semafory , je to fakt realita
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 15:04, RE: ajs
anonym posted by:
no neviem, astru aj golfa som skusal s obsahom 1,6 benzin a ten golf je stale lepsi ako astra..
No, kazdymu se samozrejme libi neco jinyho. Ja jsem ridil astru H 1.6 a vezl jsem se v Golf V 1.6 a obe auta sou fantastický. ale myslim, ze je to jasny- pokud chcete benzin, jdete do opela (opel odjakziva delal dobre zazehove motory) a pokud chcete diesel, tak VW. golf V navic nepapa benzin s cislem 95, ale 98 subjektivne miluju novou image opelu...a vw je stwle stejny
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 15:13, RE: vobora
anonym posted by:
"Vycerpavajici informace po 4 mesicich provozu"
Dal jsem nemel silu cist.....
slovicko docela ... je dulezity:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 16:13, volil bych jinak
Recenze v celku pěkná. Auto bych ale zvolil jiné pro fandu VW ok. Já osobně VW moc nemusím, hlavně jejich poměr cena / výkon. Neznám cenu toho Golfu V GT ale hádám tak 700.000 kč. Já bych za ty prachy koupil Megana II 2.0T, 225 k a svezl bych se líp. Ale každymu se líbí něco jinyho...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 16:14, RE: ajs
anonym posted by:
no neviem, astru aj golfa som skusal s obsahom 1,6 benzin a ten golf je stale lepsi ako astra..
po motorické strance těžko... Astra jede mnohem líp
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 16:38, RE: ajs
anonym posted by:
po motorické strance těžko... Astra jede mnohem líp
Můžu potvrdit, benzínový motory od opela jsou velmi dobrý a když se drží v točkách tak nemaj chybu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 17:57, RE: volil bych jinak
Celicak posted by:
Recenze v celku pěkná. Auto bych ale zvolil jiné pro fandu VW ok. Já osobně VW moc nemusím, hlavně jejich poměr cena / výkon. Neznám cenu toho Golfu V GT ale hádám tak 700.000 kč. Já bych za ty prachy koupil Megana II 2.0T, 225 k a svezl bych se líp. Ale každymu se líbí něco jinyho...
Je jedno čo si kto myslí ale turbo+ kompresor. Už len to su veci ktoré môžu v budúcnosti znamenať zbytočné a drahé problémy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 17:58, RE: ajs
anonym posted by:
Můžu potvrdit, benzínový motory od opela jsou velmi dobrý a když se drží v točkách tak nemaj chybu.
Naprosty souhlas. Kdyz si vezmete tak nejvic "nenavidene" znacky jsou skoda a opel. V kazde diskuzi neco o jejich udajne nekvalite. Ale kdo tu nekvalitu u opela nekdy videl? ja o ni porad jen slysim od lidi, kteri nikdy zadneho opela nemeli. od lidi co opli maji, jen sama chvala...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 18:52, RE: volil bych jinak
Celicak posted by:
Recenze v celku pěkná. Auto bych ale zvolil jiné pro fandu VW ok. Já osobně VW moc nemusím, hlavně jejich poměr cena / výkon. Neznám cenu toho Golfu V GT ale hádám tak 700.000 kč. Já bych za ty prachy koupil Megana II 2.0T, 225 k a svezl bych se líp. Ale každymu se líbí něco jinyho...
Ta cena bude asi trochu vyšší než 700 tis. Kč ... cože?
Jo a koupit auto za 800 tis. Kč aniž bych se s jemu podobným předem svezl? Tak tomu také říkám frajeřina ... skoro jako dokonalé poznání auta po 4 měsících.
Dotazy :
1) má to kapalinou chlazené turbo nebo pouze vzduchem?
2) má to rozvodový řemen nebo řetěz?
Tedy jestli jste to při tom dokonalém poznání auta nepřehlédl ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 21:02, RE: volil bych jinak
anonym posted by:
Ta cena bude asi trochu vyšší než 700 tis. Kč ... cože?
Jo a koupit auto za 800 tis. Kč aniž bych se s jemu podobným předem svezl? Tak tomu také říkám frajeřina ... skoro jako dokonalé poznání auta po 4 měsících.
Dotazy :
1) má to kapalinou chlazené turbo nebo pouze vzduchem?
2) má to rozvodový řemen nebo řetěz?
Tedy jestli jste to při tom dokonalém poznání auta nepřehlédl ...
ja to nechapu. Autor tady pomerne vycerpavajicim zpusobem sdelil ostatnim sve zkusenosti (tudiz venoval tomu cas- napsal narozdil od mnoha jinych formou i obsahem ctivou i slusne objektivni recenzi) a presto se tady najde dost takovych, kteri nejen ze to neoceni, ale musi hned zacit rypat. Proc si to tedy vubec ctete? Zavist je hrozna vec...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 21:07, Nechápu :-)
Za ty peníze jste mohl mít Imprezu WRX a mohl jste honit golfíky GT.....
a navíc v zimě vyjet i nějaký ten kopeček ))
doporučuji se s WRX svézt a dáte GT do AAA ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 21:24, RE: volil bych jinak
anonym posted by:
ja to nechapu. Autor tady pomerne vycerpavajicim zpusobem sdelil ostatnim sve zkusenosti (tudiz venoval tomu cas- napsal narozdil od mnoha jinych formou i obsahem ctivou i slusne objektivni recenzi) a presto se tady najde dost takovych, kteri nejen ze to neoceni, ale musi hned zacit rypat. Proc si to tedy vubec ctete? Zavist je hrozna vec...
Golf GT s kombinovaným přeplňováním je znamenitý vůz. Technicky vysoce sofistikovaný motor využívající ke zvýšení výkonu a točivého soustavu turbodmychadla a kompresoru přináší fantastické pocity z jízdy. GT ovšem trpí jedním zásadním problémem, za nějž tentokrát nemůže technika, ale ekonomika. Jeho cena je totiž téměř na úrovni lepšího a opravdu sportovního provedení GTI. Nejde zde o motor, jenž má z objemu dvou litrů za pomoci přímého vstřikování a "pouze" výfukového turbodmychadla výkon vyšší o 30 koní, ale vůz jako celek. Hlavní odlišnost je v naladění podvozku, jíž se GTI oproti GT v několika ohledech liší. Nejde o nijak divoké konstrukční změny, ale již větší rozchod kol, spolu s jinou geomterií dokáže v extrémním případě zajistit cenné vteřiny, či metry. Ty závisí taktéž na brzdovém systému, kterým se GTI rovněž mírně liší. Budu-li mluvit za sebe, ta mě by ovšem GT také lákalo a to svoji nenápadností s jakou se pohybuje v silničním provozu, jež je v ostrém rozporu s tím, co nastává v okamžiku po sešlápnutí plynového pedálu... Gratuluji k dobré volbě a přeji ať to jezdí. Ostatně poslední generace Golfu je velice povedené auto a to i po stránce spolehlivosti. Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 21:57, RE: Nechápu :-)
anonym posted by:
Za ty peníze jste mohl mít Imprezu WRX a mohl jste honit golfíky GT.....
a navíc v zimě vyjet i nějaký ten kopeček ))
doporučuji se s WRX svézt a dáte GT do AAA ....
jel se s Imprezou WRX i STi a vim o cem mluvite, ale ja chtel auto pro radost ktere ma zaroven uzitnou hodnotu a nebude zrat 20 litru na 100 a to mi bohuzel Impreza nedopreje
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 22:16, RE: Nechápu :-)
anonym posted by:
jel se s Imprezou WRX i STi a vim o cem mluvite, ale ja chtel auto pro radost ktere ma zaroven uzitnou hodnotu a nebude zrat 20 litru na 100 a to mi bohuzel Impreza nedopreje
mam imprezu 2002, 160 kw, spotřeba dlouhodobá 8,7 a jezdim jak normální člověk, i kdyz mám pár oblíbených zatáček kde jedu svuj limit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 22:27, RE: Nechápu :-)
anonym posted by:
mam imprezu 2002, 160 kw, spotřeba dlouhodobá 8,7 a jezdim jak normální člověk, i kdyz mám pár oblíbených zatáček kde jedu svuj limit
mno ja ale kufr atd (prece jenom je to hatch)... navic sem na to auto dostal vic nez slusnou slevu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 22:28, RE: Nechápu :-)
anonym posted by:
jel se s Imprezou WRX i STi a vim o cem mluvite, ale ja chtel auto pro radost ktere ma zaroven uzitnou hodnotu a nebude zrat 20 litru na 100 a to mi bohuzel Impreza nedopreje
zkratka taky trochu rozumova volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 22:30, RE: volil bych jinak
anonym posted by:
Ta cena bude asi trochu vyšší než 700 tis. Kč ... cože?
Jo a koupit auto za 800 tis. Kč aniž bych se s jemu podobným předem svezl? Tak tomu také říkám frajeřina ... skoro jako dokonalé poznání auta po 4 měsících.
Dotazy :
1) má to kapalinou chlazené turbo nebo pouze vzduchem?
2) má to rozvodový řemen nebo řetěz?
Tedy jestli jste to při tom dokonalém poznání auta nepřehlédl ...
autor je mechanik nebo co?? proc by ho to melo zajmat vlastne ...??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.01.2008 22:43, GT x 325i
Gratuluji k pořízení vozu! Chtěl jsem obdobný, jen krapet silnější a ještě sportovnější - GTI. V Čr byl problém se s tím pořádně svést. Proto jsem se rozhodl zkusit štěstí v Bavorech. GT i GTI měli skladem, domluvili jsme po netu zkušební jízdy na víkend. Nejdřív my auta ukázali, pak společně projeli, nakonec mi obě dali k dspozici na zkoušku! Lítal jsem s nimi celý den. Domluvili jsme se, že se zastavím příští týden a sepíšeme objednávku na koupi. V pondělí jsem objevil na internetu reklamu s nabídkou 325i. Do BMW jsem zašel, po složité domluvě i auto získal na pořádné projetí a vůz nakonec koupil..... Šest hrnků je šest hrnků a zadohrab je zadohrab. Rozdíl v ceně (po slevě od BMW) činil ubohých 1,5tis EUR.
Největším problém GTI je cena, která to malé autíčko katapultuje do sfér kam jaksi nepatří.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.