0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf IV

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 01:05, opravy
ja mam tlumice na Fordu Focus porad puvodni a najeto 160tkm, rozvody a kotouce 2x, celni sklo 1x, spojka 1x, porucha prevodovky = 10 tisic kc, potom nakej termostat za tisic, potom pravidelne filtry, brzd. desticky a olej. tot vse. Proc tolikrat ty brzdy? Kotouce by meli vydrzet aspon tech 50-80 tkm ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 07:14, RE: opravy
vody posted by:
ja mam tlumice na Fordu Focus porad puvodni a najeto 160tkm, rozvody a kotouce 2x, celni sklo 1x, spojka 1x, porucha prevodovky = 10 tisic kc, potom nakej termostat za tisic, potom pravidelne filtry, brzd. desticky a olej. tot vse. Proc tolikrat ty brzdy? Kotouce by meli vydrzet aspon tech 50-80 tkm ne?
není účelné dělat auta a jejich části s dlouhou životností...je to umělě tvořená závislost na servisech a náhradních dílech a nutnosti koupit novější a ještě horší auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 07:20, RE: opravy
vody posted by:
ja mam tlumice na Fordu Focus porad puvodni a najeto 160tkm, rozvody a kotouce 2x, celni sklo 1x, spojka 1x, porucha prevodovky = 10 tisic kc, potom nakej termostat za tisic, potom pravidelne filtry, brzd. desticky a olej. tot vse. Proc tolikrat ty brzdy? Kotouce by meli vydrzet aspon tech 50-80 tkm ne?
Netuším, proč trpí tolik kotouče, 2x byla výměna v rámci záruky,prý chyba výrobce, zbytek opotřebení stanovené servisem. Ale vždy se to projevuje vibracema,žádný nesouměrný brždění nebo táhnutí do strany, nebyly nikdy stočeny, pouze vždy výměna za nové a to originální.Třeba na druhou stranu spojku funguje parádně, není žádný problém, fakt jen ty brzdy. Na služební octavii byly kotouče též měněny, ale je pravda, že ne tolikrát. Třeba má někdo podobnou zkušenost a i zjištěnou příčinu, proč se křiví kotouče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 09:45, opravy
rittstein posted by:
Netuším, proč trpí tolik kotouče, 2x byla výměna v rámci záruky,prý chyba výrobce, zbytek opotřebení stanovené servisem. Ale vždy se to projevuje vibracema,žádný nesouměrný brždění nebo táhnutí do strany, nebyly nikdy stočeny, pouze vždy výměna za nové a to originální.Třeba na druhou stranu spojku funguje parádně, není žádný problém, fakt jen ty brzdy. Na služební octavii byly kotouče též měněny, ale je pravda, že ne tolikrát. Třeba má někdo podobnou zkušenost a i zjištěnou příčinu, proč se křiví kotouče.
Tak když to tak čtu,tak nechápu tu celkovou spokojenost.To auto už stálo majlant.Jezdím ve více služebních autech,ale vlastním jen obyč. Fabii 1,9 SDI,je to takovej lenoch,ale po 130tis. zatím jen výměna rozvodů a destiček.No a ve služebních Octaviích máme průměrně najeto asi 220 tis. a zdaleka tolik výměn tam nebylo,samozřejmě rozvody u TDI a brzdy,ale zdaleka ne tolik oprav.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 12:57, RE: opravy
rittstein posted by:
Netuším, proč trpí tolik kotouče, 2x byla výměna v rámci záruky,prý chyba výrobce, zbytek opotřebení stanovené servisem. Ale vždy se to projevuje vibracema,žádný nesouměrný brždění nebo táhnutí do strany, nebyly nikdy stočeny, pouze vždy výměna za nové a to originální.Třeba na druhou stranu spojku funguje parádně, není žádný problém, fakt jen ty brzdy. Na služební octavii byly kotouče též měněny, ale je pravda, že ne tolikrát. Třeba má někdo podobnou zkušenost a i zjištěnou příčinu, proč se křiví kotouče.
Jestliže kotouče pouze lehce vibrují ale jinak brzdí stejnoměrně a nikam netáhnou, tak bych se na výměnu vyprdnul. Podle mě v servisu se chtějí jistit "kdyby náhodou" a taky z vás vytáhnout nějaké peníze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 13:41, RE: opravy
Figo posted by:
Jestliže kotouče pouze lehce vibrují ale jinak brzdí stejnoměrně a nikam netáhnou, tak bych se na výměnu vyprdnul. Podle mě v servisu se chtějí jistit "kdyby náhodou" a taky z vás vytáhnout nějaké peníze.
Vybrující kotouče jsou dost špatná věc. Při vysoké rychlosti pěkně rozhodí řízení a dále odcházení čepy a celá náprava. Nemá cenu ani kotouče stáčet, za chvíli dělají to co před tím. Jedině výměna za nové.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 13:58, RE: opravy
miro posted by:
není účelné dělat auta a jejich části s dlouhou životností...je to umělě tvořená závislost na servisech a náhradních dílech a nutnosti koupit novější a ještě horší auto
Tak tak. Dneska se tak dělá všechno.Nejen auta...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 14:27,
Já mám nissan maxima r.v.1997.najel jsem 230 tis. km a vyměnil jsem jednou sklo a poslední díl výfuku. samozřejmě když pominu destičky a oleje. poruchy žádné a zmiňované kotouče jsou skoro jak nové.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 16:11, brzdy a tlumiče
Rodiče mají Octávku 1.6 rok 1998, najeto cca 150000km a teprve při 135000 km byly měněny původní kotouče za nové. Nekroutily se a vždy je stačilo jen lehce stočit kvůli hranám po obvodu. Pak se vyměnily za orig. díly a jen jeden kotouč se po 10000km zkroutil tak, že se musel vyměnit! - Nechápu kvalitu orig. dílů.

Jinak tlumiče jsou pořád původní a dle otestování plně funkční!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 17:31, DAŇ
No ja bych koncernove auto nikdy nekoupil uz z duvodu nadmernych kradezi. A taky je to tuctovka, je jich hodne, muj nazor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 18:01, VW
Spokojenost majitele mi připadá schizofrenní,PROTOŽE 6 slovy šestkrát měnit kotouče vpředu a 4 slovy čtyřikrát vzadu DÁLE 3 * váhy vzduchu a 3 sady tlumičů mi připadá neskutečné. Ostatní nejsou závady(krádež,bažant aj.). Chápu,že ma přes 220000 km,ale váhám recenzi věřit,protože jestli je to pravda NIKDY bych si VW nekoupil. Na Mazdě mi měnili po 120000 km destičky nic víc. Chtěl bych spravovat VW to musí být vejvar.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 22:14, RE: VW
jen posted by:
Spokojenost majitele mi připadá schizofrenní,PROTOŽE 6 slovy šestkrát měnit kotouče vpředu a 4 slovy čtyřikrát vzadu DÁLE 3 * váhy vzduchu a 3 sady tlumičů mi připadá neskutečné. Ostatní nejsou závady(krádež,bažant aj.). Chápu,že ma přes 220000 km,ale váhám recenzi věřit,protože jestli je to pravda NIKDY bych si VW nekoupil. Na Mazdě mi měnili po 120000 km destičky nic víc. Chtěl bych spravovat VW to musí být vejvar.
VejWar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 22:58, RE: VW
mario posted by:
VejWar
Golf 4......větší fábie, akorát nespolehlivá...The END
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 08:05, RE: opravy
Jan posted by:
Tak když to tak čtu,tak nechápu tu celkovou spokojenost.To auto už stálo majlant.Jezdím ve více služebních autech,ale vlastním jen obyč. Fabii 1,9 SDI,je to takovej lenoch,ale po 130tis. zatím jen výměna rozvodů a destiček.No a ve služebních Octaviích máme průměrně najeto asi 220 tis. a zdaleka tolik výměn tam nebylo,samozřejmě rozvody u TDI a brzdy,ale zdaleka ne tolik oprav.
Nevěřím, že jsi na fabii SDI nic neměnil, co kosti a přední ložiska ? Kosti se měni po 30tis.km, ložiska tak po 60tis.km To ti asi měnili při prohlídce a ani o tom nevíš. Prostě každé auto má svoje slabiny i fabia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 10:18, RE: DAŇ
Tomas posted by:
No ja bych koncernove auto nikdy nekoupil uz z duvodu nadmernych kradezi. A taky je to tuctovka, je jich hodne, muj nazor.
To není pravda,už se tolik nekradou,jelikož stárnou.A v dnešní době se krade všechno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 10:21, RE: VW
Dave posted by:
Golf 4......větší fábie, akorát nespolehlivá...The END
si asi mimo ne??fobie taková mrdina mrnavá,výbavu to nemá.Golf je o mnoho lepší a že je nespolehlivý???-to záleží hlavně jak se o to staráš taky a sem tam z linky vyjel nějaký kšunt jako u ostatních značek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 13:02, RE: VW
drift posted by:
si asi mimo ne??fobie taková mrdina mrnavá,výbavu to nemá.Golf je o mnoho lepší a že je nespolehlivý???-to záleží hlavně jak se o to staráš taky a sem tam z linky vyjel nějaký kšunt jako u ostatních značek
Golf je každopádně lepší než Fábia ale výbavu má jedině když si ji pěkně mastně zaplatíš.To ale u kancernu u všech aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 15:18, kotouč vzadu???
pokud vím, tak 66kw verze má buben vzadu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 16:09, RE: opravy
PV posted by:
Vybrující kotouče jsou dost špatná věc. Při vysoké rychlosti pěkně rozhodí řízení a dále odcházení čepy a celá náprava. Nemá cenu ani kotouče stáčet, za chvíli dělají to co před tím. Jedině výměna za nové.
Přesně tak, všechno souvisí se vším... Vypadá to, že majitel drsně probržďuje (asi když se před něj najednou nacpe kamion), možná by pomohly sportovní kotouče (odvrtané, lepší chlazení).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.08.2006 20:47, shit
Tuctová pojízdná krabice, oničem.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.