0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf IV 1.8T a zkušenosti po čtyřech letech

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.09.2010 01:53, Spotřeba???
Jezdit s 1,8T v průměru za 6l? No to bych si to auto šel hned koupit. Někteří majitelé (hlavně koncernových aut) by měli mít trochu soudnosti a nenapsat tady spotřebu, kterou ukazuje PC při rychlosti 80km/h a ještě tak 1L podměřuje. Jezdím podobný couračky s Fiaty Marea, Bravo JTD a spotřeba tak mezi 6 - 6,5l a to jezdím celkem svižně, turbo po 90tis. stále O.K. Ale po této recenzi vážně uvažuji o TDI, DI samořejmě v červené barvě. S tím autem bych jezdil tak za 3l a při rychlosti nad 100km/h by mi to tu naftu ještě vyrábělo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.09.2010 08:32, RE: Spotřeba???
zpohanka posted by:
Jezdit s 1,8T v průměru za 6l? No to bych si to auto šel hned koupit. Někteří majitelé (hlavně koncernových aut) by měli mít trochu soudnosti a nenapsat tady spotřebu, kterou ukazuje PC při rychlosti 80km/h a ještě tak 1L podměřuje. Jezdím podobný couračky s Fiaty Marea, Bravo JTD a spotřeba tak mezi 6 - 6,5l a to jezdím celkem svižně, turbo po 90tis. stále O.K. Ale po této recenzi vážně uvažuji o TDI, DI samořejmě v červené barvě. S tím autem bych jezdil tak za 3l a při rychlosti nad 100km/h by...
To je absolutní nesmysl, já mám Octavii 1.8 Turbo a teď poslední dva měsíce jezdím pouze krátké trasy v podhuří Orlických hor. Spotřebu mám 8,7 l / 100 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.09.2010 10:23, dobrej žertík
Jako žertík je to fajn. IV golf z roku 1992 s turbínou co jezdí za 6,5. Předchozí auto Zastava to jen potvrzuje.
Když už bych to psal z vtipu tu recenzičku tak bych to malinko rozvedl do detailů. Například mi chybí údaj kolik že Kw přidaly ty samolepky na prahy cos dostal k vánocům, jakej průměr okapovýho svodu čouhá z pod nárazníku atd. Prostě je v tom spousta nepřesností
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.09.2010 11:06, RE: dobrej žertík
Valnoha posted by:
Jako žertík je to fajn. IV golf z roku 1992 s turbínou co jezdí za 6,5. Předchozí auto Zastava to jen potvrzuje.
Když už bych to psal z vtipu tu recenzičku tak bych to malinko rozvedl do detailů. Například mi chybí údaj kolik že Kw přidaly ty samolepky na prahy cos dostal k vánocům, jakej průměr okapovýho svodu čouhá z pod nárazníku atd. Prostě je v tom spousta nepřesností
No jo Zastava, toho jsem si nevšiml
Mne spíš zarazila ta černá kapota, jestli tohle má být jako úprava vzhledu (?!)...ještě bych přidal pár jak jinak než falešných vstupů vzduchu aby to bylo komplet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.09.2010 12:08, Aha
Tak už mi to došlo. Až dosud jsem auta, co mají jinou barvu kapoty než zbytek auta, litoval, že jim zastoupil cestu strom, nebo kandelábr - a dočasně mají náhradní z vrakárny nenalakovanou... a ejhle, on je to tuning! Holt už jsem asi starej...
Když vezmu poměr váha/výkon, je třeba z toho motoru dolovat víc než oněch 110kW? Jasně, 132 zní lákavě, ale stejně...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.09.2010 12:39, Tuning
Lakování kapoty jsou vyhocené 2 tisíce, když už úprava vzhledu, tak decentní křidélko na zadní odtrhovou hranu. Čiptuning bych vynechal úplně ten motor je na dobré sportovní svezení dobrej až až i bez tuningu. Zvýšení tlaku na turbu nebo posunutí maximálních otáček životnost motoru určitě nezvýší. A doporučil bych víc času věnovat studiu péče o turbomotor, než lepení nálepek a aerodynamických brzd na auto. Aby se totiž náhodou nestalo, že se bude i nové turbo sypat každej rok, protože ty předchozí případy nebyly způsobeny jen krátkými jízdami, ale špatným zacházením s motorem - zejména šlapáním na krk za studena a nedochlazováním turba po ostré jízdě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.09.2010 12:41, RE: Tuning
Koloss posted by:
Lakování kapoty jsou vyhocené 2 tisíce, když už úprava vzhledu, tak decentní křidélko na zadní odtrhovou hranu. Čiptuning bych vynechal úplně ten motor je na dobré sportovní svezení dobrej až až i bez tuningu. Zvýšení tlaku na turbu nebo posunutí maximálních otáček životnost motoru určitě nezvýší. A doporučil bych víc času věnovat studiu péče o turbomotor, než lepení nálepek a aerodynamických brzd na auto. Aby se totiž náhodou nestalo, že se bude i nové turbo sypat každej rok, protože ty předcho...
A ano - spotřeba se musí udávat skutečná - tedy podle dotankování do plné nádrže. Palubní počítač často kecá a na krátkých jízdách obzvlášť.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.09.2010 13:38, RE: Spotřeba???
zpohanka posted by:
Jezdit s 1,8T v průměru za 6l? No to bych si to auto šel hned koupit. Někteří majitelé (hlavně koncernových aut) by měli mít trochu soudnosti a nenapsat tady spotřebu, kterou ukazuje PC při rychlosti 80km/h a ještě tak 1L podměřuje. Jezdím podobný couračky s Fiaty Marea, Bravo JTD a spotřeba tak mezi 6 - 6,5l a to jezdím celkem svižně, turbo po 90tis. stále O.K. Ale po této recenzi vážně uvažuji o TDI, DI samořejmě v červené barvě. S tím autem bych jezdil tak za 3l a při rychlosti nad 100km/h by...
Dobrý den všem, nejsem zarputilý fanda TDI a proti Fiatům také nic nemám, ale VW se tyto motory prostě povedly a reálná spotřeba je okolo bezkonkurenčních 5 l nafty/100 km, ale opakuji tímto jen tisíckrát (spíše milionkrát) napsané a praxí ověřené informace. Chci jen říci, že článek není o TDI...jestli si toho třeba někdo nevšimnul...:) Jinak doufám, že pisatel recenze lépe jezdí než píše...dle RZ jde o vozidlo pohybující se v kraji Královehradeckém resp. v okolí zmiňovaného Chlumce nad Cidlinou, kam také často jezdím. Černá kapota na jinak pěkném červeném auťáku...ach jo...:(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.09.2010 09:14, RE: Tuning
Koloss posted by:
A ano - spotřeba se musí udávat skutečná - tedy podle dotankování do plné nádrže. Palubní počítač často kecá a na krátkých jízdách obzvlášť.
ta kapota je tragická. Nechapu proč někdo ma pocit,že černá kapota vypadá sportovně, tedy karbonová. Když nemá prachy na originál karbonovu kapotu, tak to chápu. Existuje i karbonová "samolepka", která velmi zdařile imituje karbon (neplést s tím paskvilem co někdo lepí v interiéru). Takhle bych to auto ani nekoupil, nevypadá vůbec sportovně, spíš jako po bouračce s kapotou z vrakoviště. ach jo.
Dále jsou nesmysl ty původní pneu, 195/70 r15 se dává na dodávky, Golf má odjakživa tzv. rozměr Octavie (195/65/15), a 1,8T co vím,tak jezdila výhradně na 16" 205/55 z výroby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.09.2010 20:45, RE: Spotřeba???
Joska posted by:
Dobrý den všem, nejsem zarputilý fanda TDI a proti Fiatům také nic nemám, ale VW se tyto motory prostě povedly a reálná spotřeba je okolo bezkonkurenčních 5 l nafty/100 km, ale opakuji tímto jen tisíckrát (spíše milionkrát) napsané a praxí ověřené informace. Chci jen říci, že článek není o TDI...jestli si toho třeba někdo nevšimnul...:) Jinak doufám, že pisatel recenze lépe jezdí než píše...dle RZ jde o vozidlo pohybující se v kraji Královehradeckém resp. v okolí zmiňovaného Chlumce nad Cidlin...
právě proto, že se nejedná o naftový motor, tak nás malinko zarazila spotřeba u tohoto auta. Také si myslím, že jezdit s benzínovým turbem na 205 kách a ještě "couračky" tj. 7 - 12 km je spíš z říše snů. Pokud se nepletu, tak u tohoto auta je reál okolo 7-8 litrů. Mám benzínové auto, taky 1.8, taky jezdím couračky, ale je o něco těžší a mám 18tky kola a spotřeba je 9,2. Článek je spíš vtípek, ale zasmál jsem se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.11.2010 08:38, RE: Tuning
Tomi posted by:
ta kapota je tragická. Nechapu proč někdo ma pocit,že černá kapota vypadá sportovně, tedy karbonová. Když nemá prachy na originál karbonovu kapotu, tak to chápu. Existuje i karbonová "samolepka", která velmi zdařile imituje karbon (neplést s tím paskvilem co někdo lepí v interiéru). Takhle bych to auto ani nekoupil, nevypadá vůbec sportovně, spíš jako po bouračce s kapotou z vrakoviště. ach jo.
Dále jsou nesmysl ty původní pneu, 195/70 r15 se dává na dodávky, Golf má odjakživa tzv. rozměr Octav...
:o)) už jenom tenhle výplod komentuje recenzenta "hlavně turbo, které jsem musel každý rok nebo každý druhý rok nechat opravovat stejně jako váhu vzduchu. Lopatky v 81kW to nevydrží " Odepsat váhu vzduchu a turbo co do roka, to je dobrej výkon. Já jezdím každý všední den, škola, školka, práce, dohromady 8 km a 3x start. V létě k tomu několik tisíc km s karavanem 1.200 kG a turbo a váha stále původní, tacho přes 300.000 km..................
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.12.2010 01:34, RE: Spotřeba???
Rubal posted by:
To je absolutní nesmysl, já mám Octavii 1.8 Turbo a teď poslední dva měsíce jezdím pouze krátké trasy v podhuří Orlických hor. Spotřebu mám 8,7 l / 100 km.
Bohůžel, když jezdíš v podhuří Orlických hor, tak to bude samá zatáčka a kopeček, tak asi nebudeš mít malou spotřebu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.12.2010 01:40, RE: Spotřeba???
zpohanka posted by:
Jezdit s 1,8T v průměru za 6l? No to bych si to auto šel hned koupit. Někteří majitelé (hlavně koncernových aut) by měli mít trochu soudnosti a nenapsat tady spotřebu, kterou ukazuje PC při rychlosti 80km/h a ještě tak 1L podměřuje. Jezdím podobný couračky s Fiaty Marea, Bravo JTD a spotřeba tak mezi 6 - 6,5l a to jezdím celkem svižně, turbo po 90tis. stále O.K. Ale po této recenzi vážně uvažuji o TDI, DI samořejmě v červené barvě. S tím autem bych jezdil tak za 3l a při rychlosti nad 100km/h by...
Je to pravda, že PC ukazuje méně, ale když jedu do práce pomaličku(do 80km/h) a s lehkou nohou při rozjezdech a zrychlováních, tak mi ukazuje 5 - 5,2. Když jsem to jednou měřil poctivě, vyjetím nádrže a dotankováním, spočítal jsem spotřebu 6l na 100km. Jo a mimochodem, každé auto neukazuje špatně. Pomocí diagnostiky lze nastavit v řídící jednotce rozmezí 90% - 115%, s tím že 100% je pravdivá hodnota. Většinou, když to někdo prodává nebo autobazary, nastavují hodnotu pod 100% a dotyčný kupující má potom mylné představy o úsporném autě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.12.2010 01:43, RE: Spotřeba???
Joska posted by:
Dobrý den všem, nejsem zarputilý fanda TDI a proti Fiatům také nic nemám, ale VW se tyto motory prostě povedly a reálná spotřeba je okolo bezkonkurenčních 5 l nafty/100 km, ale opakuji tímto jen tisíckrát (spíše milionkrát) napsané a praxí ověřené informace. Chci jen říci, že článek není o TDI...jestli si toho třeba někdo nevšimnul...:) Jinak doufám, že pisatel recenze lépe jezdí než píše...dle RZ jde o vozidlo pohybující se v kraji Královehradeckém resp. v okolí zmiňovaného Chlumce nad Cidlin...
njn, každý má jiný vkus.
Nebojte bude pokračování, černá střecha a černé zrcátka a 17\'\' kola.
Ale tím to končí, jen decentní tuning, vše je povedené už od výroby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.12.2010 01:47, RE: Spotřeba???
davka007 posted by:
právě proto, že se nejedná o naftový motor, tak nás malinko zarazila spotřeba u tohoto auta. Také si myslím, že jezdit s benzínovým turbem na 205 kách a ještě "couračky" tj. 7 - 12 km je spíš z říše snů. Pokud se nepletu, tak u tohoto auta je reál okolo 7-8 litrů. Mám benzínové auto, taky 1.8, taky jezdím couračky, ale je o něco těžší a mám 18tky kola a spotřeba je 9,2. Článek je spíš vtípek, ale zasmál jsem se
njn, spotřeba je hodně ovlivněná turbem. Je to jako u neftových motorů. Třeba 1.8 92kW bez turba žere 9l, ale s turbem méně. Pokud máte 1.8 bez turba, není se co divit že pro dosažení výkonu to musíte nakrmit palivem, ale já to nakrmim více vzduchem a tím je menší spotřeba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.12.2010 01:57, RE: dobrej žertík
Valnoha posted by:
Jako žertík je to fajn. IV golf z roku 1992 s turbínou co jezdí za 6,5. Předchozí auto Zastava to jen potvrzuje.
Když už bych to psal z vtipu tu recenzičku tak bych to malinko rozvedl do detailů. Například mi chybí údaj kolik že Kw přidaly ty samolepky na prahy cos dostal k vánocům, jakej průměr okapovýho svodu čouhá z pod nárazníku atd. Prostě je v tom spousta nepřesností
Aha, tak pardón, malá chyba, rok výroby je 1998, ale to se dalo poznat z fotky, že to není 3 generace.
Nevím co mělo být myšleno touto větou \'\'jakej průměr okapovýho svodu čouhá z pod nárazníku atd.\'\' ale asi to měl být sportovní filtr green a Blow-off ventil AW Racing - 2Bar.
Bohůžel pokud jsi stavař a myslíš si že sportovní filtr green má něco společného s okapem (asi jsi myslel okapový filtr Green)
ohůžel tě ale sklamu, samolepky na prahy žádný výkon nepřidají, ale váží 200gramů, takže naopak další zátěž do auta a horší akcelerace(kw dolů)
hi hi hi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.12.2010 01:58, RE: dobrej žertík
Alda posted by:
No jo Zastava, toho jsem si nevšiml
Mne spíš zarazila ta černá kapota, jestli tohle má být jako úprava vzhledu (?!)...ještě bych přidal pár jak jinak než falešných vstupů vzduchu aby to bylo komplet.
přece nemám Mustanga, by jste taky ze všeho udělali napodobeninu Ameriky, fuj fuj fuj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.12.2010 02:01, RE: Aha
Pepe posted by:
Tak už mi to došlo. Až dosud jsem auta, co mají jinou barvu kapoty než zbytek auta, litoval, že jim zastoupil cestu strom, nebo kandelábr - a dočasně mají náhradní z vrakárny nenalakovanou... a ejhle, on je to tuning! Holt už jsem asi starej...
Když vezmu poměr váha/výkon, je třeba z toho motoru dolovat víc než oněch 110kW? Jasně, 132 zní lákavě, ale stejně...
njn spousta lidí co tomu nerozumí si to myslí, že je to po bouračce.
Jaké máte auto a výkon? Člověk si rychle zvykne na 110kW a chce více.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.12.2010 02:13, RE: Tuning
Koloss posted by:
Lakování kapoty jsou vyhocené 2 tisíce, když už úprava vzhledu, tak decentní křidélko na zadní odtrhovou hranu. Čiptuning bych vynechal úplně ten motor je na dobré sportovní svezení dobrej až až i bez tuningu. Zvýšení tlaku na turbu nebo posunutí maximálních otáček životnost motoru určitě nezvýší. A doporučil bych víc času věnovat studiu péče o turbomotor, než lepení nálepek a aerodynamických brzd na auto. Aby se totiž náhodou nestalo, že se bude i nové turbo sypat každej rok, protože ty předcho...
konečně jeden dobrý komentář.
Ano, křidélko by se mi také líbylo, ale něco stojí. Samolepky na prahy jsem dostal zadarmo společně s novými kobercemi.
Bohůžel mi 110kW nestačí, proto přemýšlím o chipu nebo dalších úpravách.
Myslím, že jsem eště žádné samolepky nenalepil, aby vadily aerodynamice, jelikož samolepky na prazích jsou vidět jen po otevření dveří.
Ale konec vašeho komentáře musím vyvrátit. Na motor jsem ohleduplný, nevytáčím ho více jak 2,5tis. pokud nepřeleze první 3 čárky na teplotě.
Pokud se chci pořádně projet, tak počkám až se zahřeje na provozní teplotu.
A samozřejmně, že ho hned nechcípnu, když někam dojedu po agresivnější jízdě.
Dokonce i když přijedu na benzínku, tak poslední km jedu slušně a 30 sekudud na volnoběh počkám než chcípnu motor.
Myslím si, že se k motoru chovám slušně, třeba i výměna oleje s filtrem po 10tis.
Určitě to u nafty bylo krátkými vzdálenostmi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.12.2010 02:13, RE: Tuning
Koloss posted by:
Lakování kapoty jsou vyhocené 2 tisíce, když už úprava vzhledu, tak decentní křidélko na zadní odtrhovou hranu. Čiptuning bych vynechal úplně ten motor je na dobré sportovní svezení dobrej až až i bez tuningu. Zvýšení tlaku na turbu nebo posunutí maximálních otáček životnost motoru určitě nezvýší. A doporučil bych víc času věnovat studiu péče o turbomotor, než lepení nálepek a aerodynamických brzd na auto. Aby se totiž náhodou nestalo, že se bude i nové turbo sypat každej rok, protože ty předcho...
konečně jeden dobrý komentář.
Ano, křidélko by se mi také líbylo, ale něco stojí. Samolepky na prahy jsem dostal zadarmo společně s novými kobercemi.
Bohůžel mi 110kW nestačí, proto přemýšlím o chipu nebo dalších úpravách.
Myslím, že jsem eště žádné samolepky nenalepil, aby vadily aerodynamice, jelikož samolepky na prazích jsou vidět jen po otevření dveří.
Ale konec vašeho komentáře musím vyvrátit. Na motor jsem ohleduplný, nevytáčím ho více jak 2,5tis. pokud nepřeleze první 3 čárky na teplotě.
Pokud se chci pořádně projet, tak počkám až se zahřeje na provozní teplotu.
A samozřejmně, že ho hned nechcípnu, když někam dojedu po agresivnější jízdě.
Dokonce i když přijedu na benzínku, tak poslední km jedu slušně a 30 sekudud na volnoběh počkám než chcípnu motor.
Myslím si, že se k motoru chovám slušně, třeba i výměna oleje s filtrem po 10tis.
Určitě to u nafty bylo krátkými vzdálenostmi.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.