0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf III Variant

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 12:21, RE: Hodně
David V posted by:
Taky mi těch oprav přijde docela dost. Hlavně jsou to takový prkotiny, který ukazují na velký opotřebení všech částí, takže se obávám, že ty výměny budou trvat. Kupříkladu dolití brzdovky je divný, ta se nemá kde ztrácet, jedině opotřebením desek klesá hladina. Ale nechci být špatným prorokem. S ohledem na stav bych řekl, že ten proběh odhadl autor asi správně. Je otázkou, jestli by za cca 100.000,- nepořídil lepší vůz, který nebude v tak zanedbaném počátečním stavu. Na auta se vyplatí čekat. Ce...
U Golfů III se brzdovka ztrácí běžně, může za to kostka u zadní nápravy, která prosakuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 12:48, RE: bez předmětu
kuko posted by:
takže spojku počítáš za spotřebák - fajn. jenom jsem zvědavej jestli bys to tak počítal i u nějakého frantíka, itala nedejbože korejce. nebo to by pak už byly šroty co nic nevrdží a furt se serou....
zrovna jsem chtěl něco pobobnýho napsat,...ale podle nagelovanejch rybízků co všechno znaj,protože to psali ve Světě Motorů ev. to řikali v Automotorevue je Golf zkrátka držák na kterým bylo jenom třeba vychytat drobný mouchy )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 13:16, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vsichni tady remcate jak byste tu sracku VW nekoupili, si myslsite, ze kdyz koupite Japonce, ze nebudete delat rozvody? Vodni pumpu preventivne, zimni gumy, oleje, filtry, potom nejaky prachy do podvozku atd. Jak to tak vidim, jak vsechny auta z Evropy jsou na bazaru sracky, a Japonci jdou do bazaru vzdy az po velkem servisu a za nizsi cenu co? Me to neprijde tak hrozne ty orpavy jako takove. Kdyz pominu spotrebni materialy typu zimaky, rozvody atd tak tam byl vetrak, spinaci skrinka, okno (o to...
jak můžu na japoncovi dělat rozvody když má řetěz? po deseti letech s japoncema bych jiný auto nechtěl, mimo naprosto běžných spotřebních věcí jako kotouče, desky a olej jsem na ně nemusel šáhnout... a v zimě jsem tahal zamrzlý ropáky do garáží...Tomáš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 13:19, RE: bez předmětu
David V posted by:
Tak jasně, něco je potřeba si nechat na počáteční nutné výdaje, jako jsou kapaliny (všechny snad kromě klimy), filtry a rozvodový řemen. Ale 30 tisíc považuju za dost vysokou cifru, za to je u některých ojetin, zejména ve věku 11 let, půl auta. Spojku, homoklouby, ložiska, kotouče, obložení, tlumiče, silentbloky atp nepředpokládám, že budu hned měnit. To je lepší si pak na vrakárně koupit kalstli, motor s převodovkou a všechny tyhle věci tam namontovat nové. Navíc se zrovna ty věci dají "ošéfova...
No, moje zkušenost je taková, že pokud koupím ojeté auto s tím, že si jej dva roky nechám a ujedu cca 60t, všechny tyhle věci, pokud nebyly před prodejem už vyměněny předchozím majitelem, mi stejně postupně odejdou - takže je to jen otázka, zda to vyměnit najednou, nebo postupně. A ani pokud už jsou vyměněny, není vyhráno, většina lidí, aby ušetřila, tam pere spojky a homokineťáky z Polska a podobně, o jejichž "výdrži" by se toho mohlo popsat hodně...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 13:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
jak můžu na japoncovi dělat rozvody když má řetěz? po deseti letech s japoncema bych jiný auto nechtěl, mimo naprosto běžných spotřebních věcí jako kotouče, desky a olej jsem na ně nemusel šáhnout... a v zimě jsem tahal zamrzlý ropáky do garáží...Tomáš
Ne kazdej Japonec ma retez. To ze ho mas vas je urcite plus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 13:38, RE: bez předmětu
anonym posted by:
jak můžu na japoncovi dělat rozvody když má řetěz? po deseti letech s japoncema bych jiný auto nechtěl, mimo naprosto běžných spotřebních věcí jako kotouče, desky a olej jsem na ně nemusel šáhnout... a v zimě jsem tahal zamrzlý ropáky do garáží...Tomáš
Já zase po deseti letech s němcama bych jiný auto nechtěl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 14:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
rozumnej kup? nacpal do toho hromadu penez, sam priznal ze ma auto najeto 300tkm a to jeste nemluvi o dalsich opravach, ktere bude delat(loziska v kolech, brzdy, tlumice...
Ale jezdi za 5 litru, celkove naklady ale nepocita ...
A do kteryho 13 let staryho auta by podobne investice nesly??? Jezdil jsem 10 let starou Corollou rv 96, a taky jsem tam co 3-4 mesice neco menil, ale jsou to vsechno veci, ktere cloveka nenechaji stat. Na rozdil od dnes bezne padlych CR vstriku, nebo zdechlejch turbin atd atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 15:04, RE: Hodně
David V posted by:
Taky mi těch oprav přijde docela dost. Hlavně jsou to takový prkotiny, který ukazují na velký opotřebení všech částí, takže se obávám, že ty výměny budou trvat. Kupříkladu dolití brzdovky je divný, ta se nemá kde ztrácet, jedině opotřebením desek klesá hladina. Ale nechci být špatným prorokem. S ohledem na stav bych řekl, že ten proběh odhadl autor asi správně. Je otázkou, jestli by za cca 100.000,- nepořídil lepší vůz, který nebude v tak zanedbaném počátečním stavu. Na auta se vyplatí čekat. Ce...
Pro auto v tom věku obvyklý spotřební materiál, navíc pár nestandardních závad, které ale taky odpovídají věku auta a nebyla to žádná tragédie. Když se neozve turbo, může najezdit dalších 200 tisíc a přežije to.

U stejně starého Mondea jsem musel jednou dolít brzdovku, od té doby tři roky nic. Stane se a nemusí to nic znamenat. Asi někde jel z dlouhého kopce a vzhledem ke stáří kapaliny má nižší bod varu, tak se něco odpařilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 15:10, RE: PNEU
jodevaio posted by:
Nechápu, že když někdo kupuje nové pneu, nekoupí všechny 4 stejný.
A proč? Zadní náprava není tak zatěžovaná a hlavně není hnaná, tam klidně gumy s 4mm vzorkem vydrží stejně jako ty nové na přední. Když ty ojeté budou nějaký lepší typ, tak na tom bude líp, než kdyby koupil 4 kusy nějaké laciné značky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 15:55, RE: bez předmětu
anonym posted by:
volkswagen - lidový vůz - hitlerovo auto, jeden z bodů, se kterým vyhrál volby byl auto do každé rodiny - lidový vůz. to mi vadí a taky spolehlivost, každej známej co měl vw mi pořád vyprávěl jaký sou to držácí a pořád je měli v servise (nový starý, pola golfy pasaty). Teď mají všichni mazdy, toyoty a kii. Moc se s nima nechlubí, zato jim ale jezdí a nestojí v servisu. Takže asi tak. Můj táta - zavilej škodovkář teď jezdí v Kie Carens, protože když zjistil co by ho stála ochcávka ve výbavě co ch...
Zas nejaka socka co se navazi do octavie... Protoze na ni nemas tak je to ochcavka, vid? Zda se mi, ze na Skodu ted hazou spinu vsichni ti co na ni nahle nemaji. Kdo na ni má at si ji koupí. Rozhodne je to technicky mnohem pokrocilejsi vuz nez Carens.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 16:02, RE: PNEU
Koloděj posted by:
A proč? Zadní náprava není tak zatěžovaná a hlavně není hnaná, tam klidně gumy s 4mm vzorkem vydrží stejně jako ty nové na přední. Když ty ojeté budou nějaký lepší typ, tak na tom bude líp, než kdyby koupil 4 kusy nějaké laciné značky.
Řek bych, že si lidé nekupují kombíka, aby jezdili s nezatíženou zadní nápravou. Na mém sedanu je doporučený tlak při plném zatížení auta na zadní nápravě vyšší než na přední. Navíc od jisté doby na gumách úplně nešetřím (neříkám, že beru hned Micheliny), ale z Matadorů a Tesco gum jsem už vyrostl. Ojetou gumu bych nekoupil - jakoukoliv, ta ušetřená tisícikoruna za to nestojí. Když ušetřím na ojetým autě, tak aspoň nešetřím na provozních nákladech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 17:56, RE: K.Mařík
anonym posted by:
... to je děs, kolik času se těm opravám musí věnovat ... a ještě jezdit s podvědomím, že se zas někde něco vyklepe...
Presne tak, veta "kromě špatné baterie a výše popsané závady se spínací skříňkou mne za 2 roky nenechal ve štychu" je kouzelna. Vychazi to tak, ze minimalne jednou rocne ho to auto ve stychu nechalo a to je dost soda...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 21:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vsichni tady remcate jak byste tu sracku VW nekoupili, si myslsite, ze kdyz koupite Japonce, ze nebudete delat rozvody? Vodni pumpu preventivne, zimni gumy, oleje, filtry, potom nejaky prachy do podvozku atd. Jak to tak vidim, jak vsechny auta z Evropy jsou na bazaru sracky, a Japonci jdou do bazaru vzdy az po velkem servisu a za nizsi cenu co? Me to neprijde tak hrozne ty orpavy jako takove. Kdyz pominu spotrebni materialy typu zimaky, rozvody atd tak tam byl vetrak, spinaci skrinka, okno (o to...
Vtip je v tom, ze ti co kupuji japonce nebo auta mimo VW grupu racionalne premysli nad celkovymi naklady na provoz a ne jenom nad spotrebou, ktera je na prvni pohled oslniva. Taky zadny majitel japonce stale neomila spolehlivost auta, o ktere skodovkari a VW grupaci stale mluvi i kdyz ve skutecnosti neni o cem. Dale koupit ojetinu a vymenit na ni vse uvedene v clanku+ udajne zjevne opotrebeni auta neni zcela normalni, ale opet folklor skodovkaru a grupaku. Nacpou nasledne do auta hromadu penez, ktera je podle nich beznou udrzbou a pak jen mluvi o spotrebe. Hlavne kdyz jsou spokojeni. Pro info, taky mam ojetinu a taky jsem po nakupu delal servis, ale ne generalku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 21:27, kufr
ja mel tedy passata b4 v combiku a nedal jsem tam ani jedno kolo, by me zajimalo jak se tam vejde nekolik jizdnich kol Ale jinak asi dobry, spotreba je u tehle motoru fakt nizka, mel jsem zmineneho passata 1.9TDI a spotreba byla v prumerukolem 6. A jsou to drzaky to se musi nechat ! Takovyhle auta uz se asi nedelaji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 21:46, GOLF III
Dobrý večer
chtět bych si toto vozidlo pořídit a proto bych vás požádal o radu. Uvažuji o benzinu 1.4(44kW) nebo 1.6(74kW) nebo 1.9TDi (81kW) a proto bych chtěl poradit který výběr je vhodný a který nebrat. Ročně najezdím do 5tis. Jaké jsou nejčastější závody s vaší praxe a na co si mám dát pozor. Uvítám všechny vaše rady tenhle vůz se mi hodně líbí a mám o něho velký zájem. Předem děkuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 21:49, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Vtip je v tom, ze ti co kupuji japonce nebo auta mimo VW grupu racionalne premysli nad celkovymi naklady na provoz a ne jenom nad spotrebou, ktera je na prvni pohled oslniva. Taky zadny majitel japonce stale neomila spolehlivost auta, o ktere skodovkari a VW grupaci stale mluvi i kdyz ve skutecnosti neni o cem. Dale koupit ojetinu a vymenit na ni vse uvedene v clanku+ udajne zjevne opotrebeni auta neni zcela normalni, ale opet folklor skodovkaru a grupaku. Nacpou nasledne do auta hromadu penez, ...
Neprislo me, ze by autor delal pomalu generalku auta, vzdyt predni okno, pneumatiky, podvozek to nepovazuji za generalku. Do generalky bych napriklad pocital GO motoru nebo kastle, ale ne spotrebak na podvozku, okno, gumy, rozvody, oleje filtry atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 21:55, Toledo
Nejsem zastancem zadne znacky, bud se me auto libi a ma vcelku pozitivni reference nebo ne. Ale pro upresneni uvedu, nejhorsi auto spolehlivosti dle tabulej je Seat Toledo, ktery v rodine vlastnime. Pri nakupu 140 tis km, ve skutecnosti si netroufam odadnout ale tipnul bych to na 300 tis. Ted ma najeto tachometrovych temer 200 tis, a za tu dobu odesla jen jedna vaha vzduchu, po koupi se udelali rozvody a olej s filtry. Na podvozek se zatim nesahlo, nic jineho na aute zatim neodeslo. Jestli je turbo puvodni netusim, kazdopadne my ho nemenili. Za nejaky 4 roky provozu jsme tedy dali do auta navis opravdu jen za vahu vzduchu, opravu spaleneho kontaktu zarovky a zadni pruziny tot vse. Jinak olej, filtry, desticky, Kotouce byli ok. Takze i pres nejhorsi reference auto odvedlo prefektne svoji sluzbu. Podvozek stoji za hovno, ale na rodine jezdeni bohate staci, takze to nepovazuji za nevyhodu. Motor ma vykonove s lehkym Toeldem malo prace a zere opravdu malo. A abysme te nenarkli z prizne k VW tak vas jen upozornim, ze se Seat ted bude prodavat a i kdyz se me Passat 2001 facelift kombi libi, tak kvuli cene, vybave a strchazu z odcizeni vypadl a rozhodujeme se mezi Fiatem Stilo JTD, C5 HDI a Mondeo TDCI, vsechno kombici. Takze vuci VW nemam ani slovo proti, jen vybiram podle trhu a potreb
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.10.2007 23:28, RE: bez předmětu
Jirka posted by:
Dobrej vrak sis koupil
Mám stejný typ vozu (Golf Variant 1.9 TDI, r.v. 94) už 6 let - jsem druhy majitel, s vozem jsem najel už 220 000 km takže dneska ma 385t km bez větších problémů, jen běžné věci - brzdové obložení, kotouče, olej, filtry, rozvody pravidelne po 80t. km včetně kladek, teď jsem měnil tlumiče a silentbloky na zadní nápravě a repasoval starter (vzhledem k počtu ujetých km má určitě nárok). Na motoru mám vše původní (střiky, žhaviče, váha vzduchu, turbo atd.). Musím chtě nechtě konstatovat, že spolehlivější auto jsem ještě neměl ať si říká kdo chce co chce - ještě se mi nestalo abych nedojel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.10.2007 06:59, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Zas nejaka socka co se navazi do octavie... Protoze na ni nemas tak je to ochcavka, vid? Zda se mi, ze na Skodu ted hazou spinu vsichni ti co na ni nahle nemaji. Kdo na ni má at si ji koupí. Rozhodne je to technicky mnohem pokrocilejsi vuz nez Carens.
Mám novýho ceed´a sportywagon a super, ochcávku ani fobii nechci a přijdou mi lidi co je koupili trochu hloupý. A co se týká techniky, tak si něco zjisti o nový carens škodováku Zejména podvozek a motor carensu, když neberu v úvahu výbavu a spolehlivost a taky bezpečnost. Asiatům zdar
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.10.2007 10:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
volkswagen - lidový vůz - hitlerovo auto, jeden z bodů, se kterým vyhrál volby byl auto do každé rodiny - lidový vůz. to mi vadí a taky spolehlivost, každej známej co měl vw mi pořád vyprávěl jaký sou to držácí a pořád je měli v servise (nový starý, pola golfy pasaty). Teď mají všichni mazdy, toyoty a kii. Moc se s nima nechlubí, zato jim ale jezdí a nestojí v servisu. Takže asi tak. Můj táta - zavilej škodovkář teď jezdí v Kie Carens, protože když zjistil co by ho stála ochcávka ve výbavě co ch...
Máte naprostou pravdu,"korejce" mám už třetího,teď konkrétně 3 roky KIU Clarus r.v.1997.Nemaje manžela ani jiného mechanika,s autem jen jezdím a dolívám kapaliny.Najeto má 190 tis,pokud lze věřit údaji 125 při koupi.Jezdím denně,s dětma jsem projela Čechy,2 x dovolená v Itálii,parkuju venku...Opravy lehce spočítám - zadní tlumiče (Kelly-4.600,-),filtr do klimačky - 400,-,hadička na chladící kapalinu (KIA-500,-),oprava startéru (kamarád- 1.000,-). Teď budu muset nechat vyměnit ložisko.Nikde nerezne,je pohodlný a spolehlivý.Koupila jsem ho v Německu,vyšlo mě se vším všudy na 51 tis.Na ceně se odrazil fakt,že je poškrábané (někdo ho majiteli brutálně čímsi"objel") .Mě to nevadí,na dražší jsem neměla a slouží dobře.Myslím,že korejská auta jsou zbytečně podceňovaná.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.