0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf III - jaký je po 310 tis. km?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 05:37, deska beto:-))))
Váhu jsem neměl čas spočítat přesně, ale odhaduji v tomto rozměru něco kolem 5 kg )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 07:13, RE: deska beto:-))))
Zdeny60 posted by:
Váhu jsem neměl čas spočítat přesně, ale odhaduji v tomto rozměru něco kolem 5 kg )))
jesli ji neměl armovanou, tak vážila 2,5 kg, to už mohlo dojít ke snížení podvozku o 60mm, poškození homogynekologických kloubů a všech satttellittů v diffferenciálu, voe :))),
Na Tipcarsu to upadá, když musí v lednu pouštět do oběhu aprílové recenze...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 07:53, Zatmavení blinkrů
Vážený pane, nic ve zlém, ale než zase jednou šáhnete Tesco tjůnink sprejem na blinkry a světla, dejte si raději pár facek. Už jsem několik takových expertů málem naboural, vzhledem k viditelnosti těchto blinkrů, pokud je ovšem individua alespoň zapnou.... O viditelnosti zadních světel za snížené viditelnosti asi netřeba mluvit a co vidíte vy sám se zatmavenýma parabolama vepředu budiž mi záhadou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 09:41, TOP 10
"na rovině jsou ramena nad silnící asi 3,5cm". má to cenu komentovat? S 1,4 běžně vozíval 1200kg, i skoro 1,5t... zatmavení parabol... a informaci, že tahal malou betonovou desku nějak nechápu. Slušný, myslím,že do TOP 10 by to mohlo stačit. A třeba s tím 4kovým Golfem to už bude na TOP 5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 09:44, Jedním slovem - strašné
Betonová deska váží 2,5 kg (v ní army neočekávám)
Co dál? Jedním slovem otřesné, co někdo může autu udělat. Snížení o 60 mm na naše cesty svědčí, že uvnitř hlavy je pouze drát, který spojuje uši, aby neupadly. O zatmavených světlech platí to samé. Myslím, že tohle auto patří do rubriky jízní policie.
By mě zajímalo, jestli jej tak prznil už tatínek nebo až v poslední době synáček...
Apropos při váze těch přívěsů se nedivím ani prasklému homokineťáku ani problému s převodovkou a naopak se divím, že to 1.4-ka tak dlouho ustála.
Ta nafocená střecha je dobrá, ale já bych pojal podezření už když bych viděl, jak spolu nelícuje hrana dveří, a to o dost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 09:53, RE: Jedním slovem - strašné
David V posted by:
Betonová deska váží 2,5 kg (v ní army neočekávám)
Co dál? Jedním slovem otřesné, co někdo může autu udělat. Snížení o 60 mm na naše cesty svědčí, že uvnitř hlavy je pouze drát, který spojuje uši, aby neupadly. O zatmavených světlech platí to samé. Myslím, že tohle auto patří do rubriky jízní policie.
By mě zajímalo, jestli jej tak prznil už tatínek nebo až v poslední době synáček...
Apropos při váze těch přívěsů se nedivím ani prasklému homokineťáku ani problému s převodovkou a naopak se ...
A kdyby ty rozměry byly myšleny v cm, tak by deska vážila 2,5 tuny a to už je na obecné ohrožení pokud to vezl za tímto Golfem, který když už by to za vydatného pálení spojky rozjel, tak by to jednak neubrzdil a jednak mu to muselo nadlehčovat při zhoupnutí přední kola, takže se s tím určitě i fajn zatáčelo.
Zajímavé je, že sa tam nepíše o měnění spojky. Tohle přece nemohla jedna vydržet...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 10:08, Majitelé VW
Typický příklad majitele vozu koncernu VW. Skvělé auto, bezporuchové, měnilo se jenom čerpadlo 2x, ropzsypal se diferák, vyměnil se motor, neustále se mění čepy a silentbloky, jinak v pohodě... Co svítí to zatmavím ať to svítí ještě líp a podvozek vymyšlený indiány z kolejnice snížím, ať nefunguje už vůbec. Jo a VW přeci vůbec nehnijou, jen je nelze zvedat za prahy, protože tam vlastně už nejsou.. šílenost tyhle recenze a tyhle auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 10:37, RE: Majitelé VW
Jofrey posted by:
Typický příklad majitele vozu koncernu VW. Skvělé auto, bezporuchové, měnilo se jenom čerpadlo 2x, ropzsypal se diferák, vyměnil se motor, neustále se mění čepy a silentbloky, jinak v pohodě... Co svítí to zatmavím ať to svítí ještě líp a podvozek vymyšlený indiány z kolejnice snížím, ať nefunguje už vůbec. Jo a VW přeci vůbec nehnijou, jen je nelze zvedat za prahy, protože tam vlastně už nejsou.. šílenost tyhle recenze a tyhle auta.
Jofrey, jde o dvacet roků staré auto. Máš doma nějaký dvacet roků starý spotřebič? Díváš se na dvacet roků starou telku? Vaříš si vodu ve dvacet roků staré rychlovarné konvici? Pracuješ na dvacet roků starém počítači? Tak prosím tě nemel ho.vna, je zjevné, že máš z VW nějaký komplex, ale fakt se mi to nečte dobře...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 10:48, RE: Majitelé VW
Jofrey posted by:
Typický příklad majitele vozu koncernu VW. Skvělé auto, bezporuchové, měnilo se jenom čerpadlo 2x, ropzsypal se diferák, vyměnil se motor, neustále se mění čepy a silentbloky, jinak v pohodě... Co svítí to zatmavím ať to svítí ještě líp a podvozek vymyšlený indiány z kolejnice snížím, ať nefunguje už vůbec. Jo a VW přeci vůbec nehnijou, jen je nelze zvedat za prahy, protože tam vlastně už nejsou.. šílenost tyhle recenze a tyhle auta.
Typický příklad zapřísáhlého antikoncerňáka za každou cenu. Někde tady na diskuzích už jsem četl pár tvých příspěvků - zapřísáhlej japonista. Ok, nemám s tím problém. Jen se tady ukazuje, jak někteří lidé uvažujou jednoduše: všechno od VW je špatný, všechno z Japan je bezchybný. Golf je z roku 92, ukaž mi takhle starýho Japonce bez koroze. Myslím, že jich moc nebude. Sám jsem přešel z koncernu na Japonce a nelituji, i když ne všechno by se dalo označit jako změna k lepšímu.
Tady máš např. jeden příklad "kvality" Subaru:
http://moje.auto.cz/Vaclavicek/liska-rezava.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 11:27, RE: Majitelé VW
A4 posted by:
Typický příklad zapřísáhlého antikoncerňáka za každou cenu. Někde tady na diskuzích už jsem četl pár tvých příspěvků - zapřísáhlej japonista. Ok, nemám s tím problém. Jen se tady ukazuje, jak někteří lidé uvažujou jednoduše: všechno od VW je špatný, všechno z Japan je bezchybný. Golf je z roku 92, ukaž mi takhle starýho Japonce bez koroze. Myslím, že jich moc nebude. Sám jsem přešel z koncernu na Japonce a nelituji, i když ne všechno by se dalo označit jako změna k lepšímu.
Tady máš např. jede...
Máš pravdu, máme doma dve Subaru, Forester r.08 a Outback 09 a výfuk zejména zadní díl orezává, na druhou stranu jsem měl 10let forester (rok 2000), a prodal jsem ho ještě s originálním, a to to vypadolo dost podobně. Obecně mám dojem, že kvalita upadá, ten starý forester mi přišel kvalitněji udělaný. Ale to je problém asi téměř všech značek, tlak na snižování nákladů a na cenu na úkor kvality. Servis Emil Frei je katastrofa, ten forester byl předváděcí, ukradli z něj pčed prodejem originál baterku a dali tam starou, která za půl roku odešla, vyměnili zadní kotouče za vyrezlý, tam už nikdy nevkročím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 11:30, Duševní zdraví
Začínám mít trochu obavy o duševní zdraví majitele. Tak nejdřív přehlédne při koupi, že auto bylo bourané (budiž, komu se to nestalo), ale zjistit to až poté co odstrojím tapecírunk ze střechy, to je trochu pozdě. I slepej si po čase všimne, že ty spáry trochu nelícujou. O snižování toho auta raději nemluvím, i totálně blbej by si měl umět spočítat co se stane pokud mu z takhle snížením autem praskne pneumatika, takže exkluzivně pro pitomce co dělal tenhle "tjůnink", každý normální jedinec udělá (i doma) tunning auta tak aby při prasknutí pneumatiky zůstal ten bodykit nad silnicí. K těm světlům, zatmavení zadních světel napadne leda idiota a do dneška jsem myslel, že je to výsada Š120 a Favoritů, je nutné si uvědomit, že při tomhle pokusu nejsou poté světla skoro vidět, takže tak trochu pozbývají svůj smysl. K předním světlům, majitel evidentně nechce ohrožovat všechny v provozu, ale on ohrožuje i sebe. Asi každý mi potvrdí, že koncernová auta mají slabinu v tom, že jim světla časem slepnou, takže předpokládám, že na tomhle Golfu už to s viditelností taky nebylo nic extra a co udělá majitel, místo toho aby si alespoň za pár šupů koupil pořádnější žárovku, tak ty světla zatmaví aby neviděl už vůbec nic. Tedy doufám, že tohle individuum jezdí jen ve dne a za dobré viditelnosti. Poslední věc, koroze, nechat auto vyhnít tak, že na spodku už ani pořádně nedrží podkladová místa pro hever, to je tedy soda. Každý kdo kdy viděl jak je to na Golfu provedeno a kam je to navařeno, pochopí, že v momentě kdy se začnou rozpadat tyhle "podkovy" už na autě kromě toho plastového prahu žádný jiný ani nebyl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 11:38, RE: Majitelé VW
subarák posted by:
Máš pravdu, máme doma dve Subaru, Forester r.08 a Outback 09 a výfuk zejména zadní díl orezává, na druhou stranu jsem měl 10let forester (rok 2000), a prodal jsem ho ještě s originálním, a to to vypadolo dost podobně. Obecně mám dojem, že kvalita upadá, ten starý forester mi přišel kvalitněji udělaný. Ale to je problém asi téměř všech značek, tlak na snižování nákladů a na cenu na úkor kvality. Servis Emil Frei je katastrofa, ten forester byl předváděcí, ukradli z něj pčed prodejem originál bate...
Souhlasím. Dřív se holt dělal auta hlavně na výdrž, deska spíš na kšeft. Máme doma ještě toyotu starlet (nic spolehlivějšího snad neexistuje), tam je přední část výfuku už rezavá jak liška a troufnul bych si říct, že je ještě původní, a to je rv 97.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 14:26, RE: Zatmavení blinkrů
Thomassino posted by:
Vážený pane, nic ve zlém, ale než zase jednou šáhnete Tesco tjůnink sprejem na blinkry a světla, dejte si raději pár facek. Už jsem několik takových expertů málem naboural, vzhledem k viditelnosti těchto blinkrů, pokud je ovšem individua alespoň zapnou.... O viditelnosti zadních světel za snížené viditelnosti asi netřeba mluvit a co vidíte vy sám se zatmavenýma parabolama vepředu budiž mi záhadou...
K této kritice se přidávám. Jakpak by asi takovéto auto obstálo na poctivé STK? Tím je víceméně zodpovězena jeho způsobilost k provozu na silnici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 14:27, RE: Majitelé VW
A4 posted by:
Typický příklad zapřísáhlého antikoncerňáka za každou cenu. Někde tady na diskuzích už jsem četl pár tvých příspěvků - zapřísáhlej japonista. Ok, nemám s tím problém. Jen se tady ukazuje, jak někteří lidé uvažujou jednoduše: všechno od VW je špatný, všechno z Japan je bezchybný. Golf je z roku 92, ukaž mi takhle starýho Japonce bez koroze. Myslím, že jich moc nebude. Sám jsem přešel z koncernu na Japonce a nelituji, i když ne všechno by se dalo označit jako změna k lepšímu.
Tady máš např. jede...
Japonce mám čtvrtého v pořadí, sbírám youngtimery, Toyota, Honda. Poruchy žádné ani po 20ti letech. Klouby? Neznají opotřebení, převodovka? Sprinty a okruhy celé jaro a léto. Motor? Jaro léto 6k - 8k rpm. Opotřebení minimální, poruchy žádné. Stav podvozku? Kromě po 20ti letech zteřelých a vyměněných silentů za PUR vůbec nic, čepy veškeré původní i přes lichoběžníkové závěsy náprav. Koroze? Akorát na jedné Hondě, která měla od 91" najeto 390.000 km vůbec žádná.. Dělám s Japoncema 12 let, Toyota, Lexus, Subaru, Honda.. luxusní auta, když jsem měl možnost práce v Bosch Car servisu a začal poznávat tajemství aut z Evropy, hlavně VW a PSA, starší Fordy trochu taky, bylo mi na zvracení z lidské idiocie a touze pořád sypat peníze do bezedných pokladniček na kasičky. Závady a poruchy o kterých se Japoncům zatím ani nezdá v nejhorších můrách.. Každé auto má své mouchy, ale tolik dětských nemocí Japonci opravdu nemají.

Kolik příspěvků jsi po mě četl? Možná tři, čtyři, když jsem přispěl do jedné diskuze na Passata.. Jinak se raději nevyjadřuji do žádných diskuzí, ale jenom pořád nechápu co vidíte ně těchto křápech z E s minimální zárukou funkčnosti a s minimálním přístupem automobilek a jejich dealerů řešit zákaznické problémy a raději všechno schovat pod koberec a ututlat. Smekám před BMW a MB, stále prémiové značky, které lze nazvat poctivým kusem železa. Ale vyloženě na VW mám opravdu alergii, přiznávám. Dokažte mi, že se jí mám zbavit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 14:55, RE: Majitelé VW
Michal posted by:
Jofrey, jde o dvacet roků staré auto. Máš doma nějaký dvacet roků starý spotřebič? Díváš se na dvacet roků starou telku? Vaříš si vodu ve dvacet roků staré rychlovarné konvici? Pracuješ na dvacet roků starém počítači? Tak prosím tě nemel ho.vna, je zjevné, že máš z VW nějaký komplex, ale fakt se mi to nečte dobře...
mám rád 20 let staré věci, youngtimerové sbírky Ale komponenty jako čerpadlo, převodovka, motor, čepa neodchází stářím, ale množstvím kilometrů... Ty nemel hov*na a hoď se do klidu frajere, auta dělám hodně let a opravdu zvracím z VW a PSA koncernů..
!! JDM !!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 14:58, RE: Majitelé VW
Jofrey posted by:
Japonce mám čtvrtého v pořadí, sbírám youngtimery, Toyota, Honda. Poruchy žádné ani po 20ti letech. Klouby? Neznají opotřebení, převodovka? Sprinty a okruhy celé jaro a léto. Motor? Jaro léto 6k - 8k rpm. Opotřebení minimální, poruchy žádné. Stav podvozku? Kromě po 20ti letech zteřelých a vyměněných silentů za PUR vůbec nic, čepy veškeré původní i přes lichoběžníkové závěsy náprav. Koroze? Akorát na jedné Hondě, která měla od 91" najeto 390.000 km vůbec žádná.. Dělám s Japoncema 12 let, Toyota, ...
Nezlob se na mě, a i když částečně sdílím tvé nadšení pro Japonce, tak prostě nevěřím tvým povídačkám o absolutní bezporuchovost a bezproblémovosti 20 let starých Japonců. Trochu objektivnosti by neuškodilo, ne? Zeptej se majitelů mazdy 6 nebo 3, co to je koroze, určitě budou vědět... a nebo se podívej na můj odkaz na www.auto.cz, koroze výfuku u subaru po půl roce!!!!! používání, takhle snad nerezly výfuky ani u favoritu.
Jeden známý má mitsu galant, tuším rok 99, auto rychlé, tiché, spolehlivé, ale zadní lemy ne rezavé, ale shnilé na prach, a to není žádná vyjímka. Nissany z té doby to samé. A ty se vysmíváš 20 let starému golfu...
A co třeba některé motory VVTI od toyoty - spotřeba oleje málem větší než benzínu. Prostě bych to s těmi zaslepenými chvalozpěvy až tak nepřeháněl

Ano, četl jsem tvé příspěvky v diskuzi na passata, víc jsem jich ani číst nemusel, abych měl o tvé bezbřehé oddannosti k Japoncům jasno. No, a s tím smekáním zrovna třeba MB bych to taky moc nepřeháněl. A mluvit o poctivém kusu železa? Podívej se na některé "masařky" od MB, ty hnijou pomalu víc než staré golfy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 15:20, RE: Majitelé VW
Jofrey posted by:
mám rád 20 let staré věci, youngtimerové sbírky Ale komponenty jako čerpadlo, převodovka, motor, čepa neodchází stářím, ale množstvím kilometrů... Ty nemel hov*na a hoď se do klidu frajere, auta dělám hodně let a opravdu zvracím z VW a PSA koncernů..
!! JDM !!
sorry, ale sbírka se řekne tomu, když máš doma 4 japonec, ne, když jezdíš čtvrtou dvacet let starou herku po sobě))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 15:21, RE: Majitelé VW
Michal posted by:
sorry, ale sbírka se řekne tomu, když máš doma 4 japonec, ne, když jezdíš čtvrtou dvacet let starou herku po sobě))
4 japonce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 16:23, RE: Majitelé VW
Jofrey posted by:
Japonce mám čtvrtého v pořadí, sbírám youngtimery, Toyota, Honda. Poruchy žádné ani po 20ti letech. Klouby? Neznají opotřebení, převodovka? Sprinty a okruhy celé jaro a léto. Motor? Jaro léto 6k - 8k rpm. Opotřebení minimální, poruchy žádné. Stav podvozku? Kromě po 20ti letech zteřelých a vyměněných silentů za PUR vůbec nic, čepy veškeré původní i přes lichoběžníkové závěsy náprav. Koroze? Akorát na jedné Hondě, která měla od 91" najeto 390.000 km vůbec žádná.. Dělám s Japoncema 12 let, Toyota, ...
Sním či bdím? Toto Ti přece nemůže nikdo spapat ani v restauračním zařízení primárně určeném na úbytek šedé kůry mozkové. Dej se do pucu chlape!!!
P.S. Já TO dělám se Švédskými vozy :)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.01.2012 16:49, ať žijí homogynetické klouby
ještě že tam nemá homogynekologické klouby
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.