0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 08:44,
Ještě není 1.4, ale už brzy bude, dočkáte se... Tak nemusíte být tak horlivý.. Ale joke to byl dobrý...to se musí nechat. No prostě etalon!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 09:22, Hezká věta
Tak tomu říkám souvětí...
Jízdní vlastnosti jsou na tak staré auto slušné, sedadla jsou dobře tvarovaná a dobře vodí, i když jsou spíše tvrdší, tak jako podvozek, v zatáčkách sedí slušně, ale ve vyšších rychlostech se stává auto už špatně ovladatelné kvůli své nízké hmotnosti, zkoušel jsem to na dálnici, ale ve 200 km/hod. už auto hodně skákalo po silnici a každý poryv větru byl nebezpečný, ale to je extrém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 09:41,
Golf je Golf o tom není pochyb,ale ta recenze je hardcore!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 10:38, super
Že já blbec dávl za nové auto 500 tis. Tady si můžu koupit golfa 20 let starého a mám po problému... A teď vážně proti Š 120 je to určitě lepší svezení, ale co se zkusit svést s něčím novějším (stačí bohtě fabia) a pak srovnávat? Jet 200 km/h s 18 let starým autem je dobrý pokus o sebevraždu.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 10:46, RE: super
Milan posted by:
Že já blbec dávl za nové auto 500 tis. Tady si můžu koupit golfa 20 let starého a mám po problému... A teď vážně proti Š 120 je to určitě lepší svezení, ale co se zkusit svést s něčím novějším (stačí bohtě fabia) a pak srovnávat? Jet 200 km/h s 18 let starým autem je dobrý pokus o sebevraždu.....
Jo, prvni veta naprosto sedi....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 10:49, RE: Hezká věta
Honza posted by:
Tak tomu říkám souvětí...
Jízdní vlastnosti jsou na tak staré auto slušné, sedadla jsou dobře tvarovaná a dobře vodí, i když jsou spíše tvrdší, tak jako podvozek, v zatáčkách sedí slušně, ale ve vyšších rychlostech se stává auto už špatně ovladatelné kvůli své nízké hmotnosti, zkoušel jsem to na dálnici, ale ve 200 km/hod. už auto hodně skákalo po silnici a každý poryv větru byl nebezpečný, ale to je extrém.
To nám tu jako chceš tvrdit že auto s motorem 55kW jede 200kmh jo? Ha ha ha, dobře jsem se pobavil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 11:45, RE: Hezká věta
Ivoss posted by:
To nám tu jako chceš tvrdit že auto s motorem 55kW jede 200kmh jo? Ha ha ha, dobře jsem se pobavil.
A ja mám golfa II, 1,6 D, ve 230 jsem na okresce v zatáčce předjel oktávku RS, ve 240 mě ale přibrzdil omezovač. Jo, zapoměl jsem dodat, že klima běžela naplno, a ještě jsem na přívěsu za sebou vezl autobus... Asi bys autore neměl tak hulit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 12:08, RE: super
Milan posted by:
Že já blbec dávl za nové auto 500 tis. Tady si můžu koupit golfa 20 let starého a mám po problému... A teď vážně proti Š 120 je to určitě lepší svezení, ale co se zkusit svést s něčím novějším (stačí bohtě fabia) a pak srovnávat? Jet 200 km/h s 18 let starým autem je dobrý pokus o sebevraždu.....
POKUS O SEBEVRAZDU? CO KDYZ TO V 200KM NAPALI DO NEKOHO Z NAS?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 12:20, RE: super
Dektr9 posted by:
POKUS O SEBEVRAZDU? CO KDYZ TO V 200KM NAPALI DO NEKOHO Z NAS?
JÁ BYCH TOMU VĚŘIL ŽE TO JEDE 200 JÁ MĚL TWINGO 1,3 A PO DÁLNICI JSEM DAL 168KM/H MOC DOBŘE SI TO PAMATUJU PROTOŽE JSEM ČUMĚL ŽE TO TEN MOTOR VYDRŽEL BYLO TO NA PŘÍJEZDU DO PRAHY OD MĚLNÍKA TĚSNĚ PŘED PRAHOU JAK JE TAM DÁLNICE PĚKNĚ Z KOPEČKA DOCELA SLUŠNOU DOBU TAM JET 200 KM/H NENI PROBLÉM ANI PRO FABII 1,2HTP))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 13:17, RE: super
KUBIS posted by:
JÁ BYCH TOMU VĚŘIL ŽE TO JEDE 200 JÁ MĚL TWINGO 1,3 A PO DÁLNICI JSEM DAL 168KM/H MOC DOBŘE SI TO PAMATUJU PROTOŽE JSEM ČUMĚL ŽE TO TEN MOTOR VYDRŽEL BYLO TO NA PŘÍJEZDU DO PRAHY OD MĚLNÍKA TĚSNĚ PŘED PRAHOU JAK JE TAM DÁLNICE PĚKNĚ Z KOPEČKA DOCELA SLUŠNOU DOBU TAM JET 200 KM/H NENI PROBLÉM ANI PRO FABII 1,2HTP))
Ale s fabií potom nemusíš jet stejnou cestou zpátky, abys pozbíral to, cos poztrácel. Taky jsem jel s R. Rapidem 1,2 43 kW 150 km/h, zpětně když si na to vzpomenu, tak si říkám, jakej jsem to byl debil...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 13:47, RE: super
Pepe posted by:
Ale s fabií potom nemusíš jet stejnou cestou zpátky, abys pozbíral to, cos poztrácel. Taky jsem jel s R. Rapidem 1,2 43 kW 150 km/h, zpětně když si na to vzpomenu, tak si říkám, jakej jsem to byl debil...
Jsem strašně rád, že se to tu trošku odlehčilo, je třeba se občas zasmát. Pepe boduješ -:) Ale jinak vážně. Jen tak jezděte se starým šrotem 200 km/h! Nejezdím zrovna pomalu, ale mějte občas trošku soudnosti.
150 km/h na dálnici stačí, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 15:37, RE: Hezká věta
Pepe posted by:
A ja mám golfa II, 1,6 D, ve 230 jsem na okresce v zatáčce předjel oktávku RS, ve 240 mě ale přibrzdil omezovač. Jo, zapoměl jsem dodat, že klima běžela naplno, a ještě jsem na přívěsu za sebou vezl autobus... Asi bys autore neměl tak hulit...
CO blbnete ? Já jsem s formanem, který má 50kW jezdil po dálnici za hranicí 180 km/h. Víc to neukazovalo, ale pořád to ještě zrychlovalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 16:28, RE: Hezká věta
Riccardo posted by:
CO blbnete ? Já jsem s formanem, který má 50kW jezdil po dálnici za hranicí 180 km/h. Víc to neukazovalo, ale pořád to ještě zrychlovalo.
No já jsem s formanem jel po dálníci 175 km/h, ale bylo to z kopce (před Brnem) a možná trochu s větrem v zádech, ale už to teda vůbec nezrychlovalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 16:35, RE: Hezká věta
Thales posted by:
No já jsem s formanem jel po dálníci 175 km/h, ale bylo to z kopce (před Brnem) a možná trochu s větrem v zádech, ale už to teda vůbec nezrychlovalo.
Nebyl to náhodou bílej Renault ?. Pak vytáhl křídla, raketový motory a uletěl... Jenom už nevím, jakej díl Fantomase to byl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 18:37, 1,6 D
No já jsem (stejně jako autor) přesedlal ze Š130 na Golfa II a musím říct, že je to opravdu velký rozdíl. Samozřejmě, že když jsem pak řídil např. okávku, tak to bylo zas o něčem jiném. Každopádně je to opravdu kvalitně udělané auto, které se moc nekazí a když už něco je, tak to stojí pár korun a spraví to i vesnický kovář. Co mě u 1,6 D překvapilo, byla spotřeba ... skutečně není problém jezdit do 5 litrů. Min jsem měl 3,8 po městě! Jezdil jsem i mnohokrát po dálnici z Prahy do Ostravy - prakticky celou cestu „pod plným“ a nikdy si to nevzalo víc jak 6,5 litru. A na papírových 40kw to není ani tak velká brzda, jak by se mohlo zdát ... na těch 160 není problém se dostat a rozhodně to netrvá věčnost. Kdo potřebuje levné auto jak na náklady tak na opravy, pak je to výborná volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 18:39, bez předmětu
Andrew posted by:
Golf je Golf o tom není pochyb,ale ta recenze je hardcore!
Golf je totální šrot!!! Německý auta jsou bezdůvodně protěžovaný!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 18:47, RE: Hezká věta
Pepe posted by:
Nebyl to náhodou bílej Renault ?. Pak vytáhl křídla, raketový motory a uletěl... Jenom už nevím, jakej díl Fantomase to byl...
Já nevím, ale nikde jsem si nevšiml, že by byl v článku uveden výkon. 1,8 jsou i GTI, nebo ještě lépe G60 (v základu 160k!). A i takové 20 let staré GTI i dnes strčí do kapsy většinu nových autíček. Pozn. švára měl taky golfa G60, navíc trochu „vymazleného“ na 250k. Max . měl přes 250! Jen málokdo by se tehdy i dnes chytal!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 19:13, RE: Hezká věta
Pepe posted by:
Nebyl to náhodou bílej Renault ?. Pak vytáhl křídla, raketový motory a uletěl... Jenom už nevím, jakej díl Fantomase to byl...
To byl citroen, pane kolego. Déeska, bohyně, kultovní auto. A tada se dnes nějak práší...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 19:21, RE: Hezká věta
watson posted by:
To byl citroen, pane kolego. Déeska, bohyně, kultovní auto. A tada se dnes nějak práší...
Až bude příště něhoho opravovat pane kolego, naučte se fakta!!!! Jeden by si pak mohl myslet, ža autům moc nerozumíte ....dokonce GOLF II Limited měl 154KW
http://www.volkswagen.cz/page.php?chapter=historie&show=hgolf-1-6
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.03.2006 21:04, RE: Hezká věta
Riccardo posted by:
CO blbnete ? Já jsem s formanem, který má 50kW jezdil po dálnici za hranicí 180 km/h. Víc to neukazovalo, ale pořád to ještě zrychlovalo.
a ja jel na babete 150 v zatacce jsem brzdil padakem
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.