0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf (1,9 TDI)

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 08:52, ??
koupit 5 let stary auto za 300 tis a hned do toho vrazit dalsich 20 tis to je nejaky jouda ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 08:57, RE: Rozvody
V posted by:
Vzdyt rozvody nejsou jen remen
Myslim, ze rozvody za 20 000 nejsou moc. Ja prodelal lobotomii a vyslo me to mnohem draz!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 09:05, RE: Kecá
VEHICL posted by:
Ona ani ta spotřeba u koncernových aut není taková. Změřte si spotřebu manuálně, přeměřte vzdálenosti pomocí GPS a zjistíte, že to jede kolem 6 litrů, jako všechny ostatní disely. Vlastní zkušenost, ale marketingový tah koncernu na jedničku.
Tak tak, palubní počitadlo spotřeby o oktávky verze 2 mi ukazuje průměr kolem 5,5l, ale podle dotankování a měřidla ujeté vzdálenosti na základě GPS už je to skoro 7. Švindluje to teda docela dost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 09:23, RE: Kecá
David_Logins posted by:
Naprosto souhlasím, moje Mondeo jede za průměr 4,5-5,5 a to můžu jezdit jak hovado.
Můj dnes 1. příspěvek.....opětovně žádám redakci o zavedení registrací....ty zmrdi mě už s....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 09:55, Blázen
Myslím, že autor nám věší bulíky na nos. Za ty peníze se dá pořídit daleko lepší (motor, výbava, atraktivita) auto stejného stáří. Takže těmto řádkům bych až tak moc nevěřil. Autor je buď blázen, který neví co s penězma, nebo jedné noci neměl nic lepšího na práci, než si vymyslet "recenzi".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 09:58,
cip , sestnactky kola, za 7s stovka, 300 tacu, 68 tkm , rok vyroby 98 , jizda v lehkem terenu ok az na par ujebanych plastu . proste super kara !!!! taky chci takove auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 10:01, RE: fakta
Jiří posted by:
Že vůz dostal čip, neznamená, že se musí dávat plná syntetika. Je to pumpa-tryska, takže plná syntetika je potřeba i bez čipu. Rozvody by se měly sehnat do 5,000Kč, výměna nemá na čip vliv. Zrychlení bych odhadoval na 10-11 sekund, kdyby to bylo za 7, majitel by mohl hrdě vozit nalepené logo R32diesel...
No, naprostý souhlas ve všem, s těma rozvodama a značkovým servícem s tím klukem souhlasím, po mě ve Volvu u Haseho taky chtěli za rozvody na S 40 1.8 l 22.000 Kč. No, nechtěl jsem, že...tak mi aspoň nafakturovali dolití vody do ostřikovačů za 14,- Kč - tu jsem dolíval večer předtím. No už tam nejezdím. Jinak ty rozvody fakt do 5 tisíc. S tím, že otec si je kdysi na Audi 80 měnil sám. Jinak ohledně recenze - kluk je mladej, koupil si rychlejší auto, má ho pět měsíců, takže se mu tam ještě nestihlo nic vysypat. Jinak TDI - PD, to už asi nemá smysl o tom psát, o tom se na tomhle webu píše pořád...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 10:15, Odzbrojující blbost
David_Logins posted by:
Můj dnes 1. příspěvek.....opětovně žádám redakci o zavedení registrací....ty zmrdi mě už s....
Řadím se k předním českým bojovníkům proti koncernovému fanatismu. Vadí mi ten krutý rozpor mezi pověstí a skutečnou kvalitou, vadí mi zastírání konstruktérské impotence šikovnými marketingovými tahy, neustálé převlékání té samé techniky, neuvěřitelně dlouhé přežívání beznadějně zastaralých konstrukcí. Když však čtu něco takového, přřestávám mít sílu bojovat. Člověku, kterému vočipované nejslabší TDI s malým turbem a kompresí 19,0:1 zrychlí z klidu na 100 km/h za 7 s totiž není možné opravdu nic vysvětlit. Naopak já bych možná měl chápat, že to BMW je úplně neschopné, když musí k dosažení stejného výsledku dát motoru dvě turba, kompresi snížit na 16,0:1 a ještě navíc použít piezoelektricky ovládaný common rail s tlakem 2000 barů. Taky nechápu, proč spotřebu aut měřím kombinací GPS a dotankování, když tady čtenář s oktávkou má přesný údaje, protože má palubní počítač. Asi taky půjdu do nějaké autoškoly, aby mne konečně naučili řídit, protože oktávka mi za 4,8 l fakt nejezdí (ale je pravda, že ten palubní počítač to ukazuje když žere šest).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 10:17, RE: Kecá
David_Logins posted by:
Můj dnes 1. příspěvek.....opětovně žádám redakci o zavedení registrací....ty zmrdi mě už s....
Hmmm, tak si zase nějakej jouda koukám dobře hraje, toto je můj druhý příspěvek dnes a ne 1.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 10:31, RE: Odzbrojující blbost
Martin Vaculík posted by:
Řadím se k předním českým bojovníkům proti koncernovému fanatismu. Vadí mi ten krutý rozpor mezi pověstí a skutečnou kvalitou, vadí mi zastírání konstruktérské impotence šikovnými marketingovými tahy, neustálé převlékání té samé techniky, neuvěřitelně dlouhé přežívání beznadějně zastaralých konstrukcí. Když však čtu něco takového, přřestávám mít sílu bojovat. Člověku, kterému vočipované nejslabší TDI s malým turbem a kompresí 19,0:1 zrychlí z klidu na 100 km/h za 7 s totiž není možné opravdu nic...
Pane Vaculík děkuji za normalní a pravdivý názor kéž by takových bylo více .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 10:32, brzdy
pisateli to brzdí superně, mně zas dobřeně, už je mám starší
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 10:47, RE: Odzbrojující blbost
Martin Vaculík posted by:
Řadím se k předním českým bojovníkům proti koncernovému fanatismu. Vadí mi ten krutý rozpor mezi pověstí a skutečnou kvalitou, vadí mi zastírání konstruktérské impotence šikovnými marketingovými tahy, neustálé převlékání té samé techniky, neuvěřitelně dlouhé přežívání beznadějně zastaralých konstrukcí. Když však čtu něco takového, přřestávám mít sílu bojovat. Člověku, kterému vočipované nejslabší TDI s malým turbem a kompresí 19,0:1 zrychlí z klidu na 100 km/h za 7 s totiž není možné opravdu nic...
Pane Vaculíku máte sice pravdu, ale vždycky tady budou hlupáci tipu David_ Logins, Milan a podobní blázni, kteří věří slepě koncernu a i s tím nekoncernovým Mondeem jede za směšnou spotřebu. Já nevím, kdo je ten pravý a kdo ne, třeba od Davida_Loginse jsem už četl takových hloupostí, že se přestávám orientovat. Nebo ten Šakal, jak nám píše, že prodělal lobotomii, copak umí psovité šelmy psát? A kdepa na to vzal? Možná má vzteklinu a ještě nás pokouše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 11:00, Brko
Teprve tohle je dnes můj první příspěvěk. Žádám o registraci. S golfem 1.9 tdi jsem předjel i m3. Táhne neskutečně dobře vodspodu, fakt skvělý auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 11:10, RE: Odzbrojující blbost
Martin Vaculík posted by:
Řadím se k předním českým bojovníkům proti koncernovému fanatismu. Vadí mi ten krutý rozpor mezi pověstí a skutečnou kvalitou, vadí mi zastírání konstruktérské impotence šikovnými marketingovými tahy, neustálé převlékání té samé techniky, neuvěřitelně dlouhé přežívání beznadějně zastaralých konstrukcí. Když však čtu něco takového, přřestávám mít sílu bojovat. Člověku, kterému vočipované nejslabší TDI s malým turbem a kompresí 19,0:1 zrychlí z klidu na 100 km/h za 7 s totiž není možné opravdu nic...
Pane Vaculík, nejste sám co nemá rád koncern, i já jej nemusím a hlavně tédéíčkaře, co si hrají na mistry světa, že jezdí za 3,5l/100km a s plnou dá přes 1000km, ano dá, ale ve skutečnosti to je 800km a tím pádem spotřeba na 5,5l/100km, ale tohle jim už prostě nejde vysvětlit.
Jak je někdo jednou zarytec, nic s ním nepohne a věří jen těm všem lžím od koncernu VW!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 11:27, RE: fuj
David_Logins posted by:
No jo, další koncernová sračka. Kdyby alespon měl pořádnej vejfuk, abych si moh pořádně užít.
A k čemu výfuk? aby si kompenzoval deficit délky penisu a velikosti intelgence?
Mně vždy zajímalo proč primitivní buzíci mění své výfuky za hlučné, k čemu to je?
Vždyť to porušuje hlukové limity a já jako uživatel chci mít vždy co nejtišší auto, rychlé, ale tiché, abych po zaklapnutí dceří pokud možno neslyšel vůbec zvuk motoru.
Opravdu nechápu jeden jediný důvod proč mít hlučný výfuk?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 11:27, RE: Odzbrojující blbost
Martin Vaculík posted by:
Řadím se k předním českým bojovníkům proti koncernovému fanatismu. Vadí mi ten krutý rozpor mezi pověstí a skutečnou kvalitou, vadí mi zastírání konstruktérské impotence šikovnými marketingovými tahy, neustálé převlékání té samé techniky, neuvěřitelně dlouhé přežívání beznadějně zastaralých konstrukcí. Když však čtu něco takového, přřestávám mít sílu bojovat. Člověku, kterému vočipované nejslabší TDI s malým turbem a kompresí 19,0:1 zrychlí z klidu na 100 km/h za 7 s totiž není možné opravdu nic...
Staci si skutocne pozorne precitat manual k autu...vyrobca udava odchylku palubneco pocitaca az 15%... takze sa mozete spolahnut, ze Vam to bude ukazovat minimalne o 15% nizsiu spotrebu...teda 5 miesto 6 litrov...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 11:28, RE: Odzbrojující blbost
Martin Vaculík posted by:
Řadím se k předním českým bojovníkům proti koncernovému fanatismu. Vadí mi ten krutý rozpor mezi pověstí a skutečnou kvalitou, vadí mi zastírání konstruktérské impotence šikovnými marketingovými tahy, neustálé převlékání té samé techniky, neuvěřitelně dlouhé přežívání beznadějně zastaralých konstrukcí. Když však čtu něco takového, přřestávám mít sílu bojovat. Člověku, kterému vočipované nejslabší TDI s malým turbem a kompresí 19,0:1 zrychlí z klidu na 100 km/h za 7 s totiž není možné opravdu nic...
Škoda, že odborník s takovými vědomostmi a znalostmi jako p. Vaculík, dává tak otevřeně najevo svojí až téměř fanatickou averzi vůči koncernu VW. Řekl bych, že technický redaktor by měl na celou věc mít poněkud objektivnější pohled a ne pouze zastávat názor, že koncern VW = vše špatné. A navíc asi opravdu bere vážně informace o tom, že 1,9 TDI zrychlí z 0-100 za 7 s. Kluk je prostě nadšený ze svého auta, tak se ho snaží vychválit do nebes, odpusťte mu to. Na druhou stranu nechápu, co je neuvěřitelného na tom, že oktávka TDI může jezdit za 4,8 l. Pokud je to oktávka I ve spojení s TDI 66 nebo 81 kw, tak to určitě není nic neobvyklého, dá se jezdit s velmi lehkou nohou ještě za míň.
Tak, teď čekám, jak se na mě místní "odborníci"-antikoncerňáci a antitédéíčkáři sesypou s vysoce fundovanými názory typu "VW je sračka, oktávka je sračka, TDI je sračka" apod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 11:48, RE: Odzbrojující blbost
A4 posted by:
Škoda, že odborník s takovými vědomostmi a znalostmi jako p. Vaculík, dává tak otevřeně najevo svojí až téměř fanatickou averzi vůči koncernu VW. Řekl bych, že technický redaktor by měl na celou věc mít poněkud objektivnější pohled a ne pouze zastávat názor, že koncern VW = vše špatné. A navíc asi opravdu bere vážně informace o tom, že 1,9 TDI zrychlí z 0-100 za 7 s. Kluk je prostě nadšený ze svého auta, tak se ho snaží vychválit do nebes, odpusťte mu to. Na druhou stranu nechápu, co je neuvěřit...
Osobně by mě zajímalo jak jste na takovou spotřebu vlastně přišel, z palubního počítaře? Ten švindluje stejně jako rychloměr, který Vám v rychlostech přes 100 km/h ukáže klidně u některých aut o cca 10 km/h více. Osobně nechápu pisatele, co kde přišel na to, že se rozvody musí měnit o 20 000 km dříve? Je fakt, že u TDI tím asi nic nezkazí, zvláště, když se některým ona zmíněná součást předepsaného proběhu nedožila a praskla. S tou plnou syntetikou¨je to také úsměvné. Autor by se měl spíše zajímat, zda jeho TDI jezdí na v Long Life servisu, nebo v rámci pevných intervalů, po 15000 km, nebo jadnou za rok. V každém případě musí olej splňovat předpsanou VW specifikaci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 11:58, RE: Odzbrojující blbost
A4 posted by:
Škoda, že odborník s takovými vědomostmi a znalostmi jako p. Vaculík, dává tak otevřeně najevo svojí až téměř fanatickou averzi vůči koncernu VW. Řekl bych, že technický redaktor by měl na celou věc mít poněkud objektivnější pohled a ne pouze zastávat názor, že koncern VW = vše špatné. A navíc asi opravdu bere vážně informace o tom, že 1,9 TDI zrychlí z 0-100 za 7 s. Kluk je prostě nadšený ze svého auta, tak se ho snaží vychválit do nebes, odpusťte mu to. Na druhou stranu nechápu, co je neuvěřit...
Myslím, že jste se všichni nechali nachytat. Martin Vaculík. Takové jméno si tam může napsat kdokoliv a vy se toho ještě chytáte. Jste se chlapci trochu nechali unést,ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 12:23, RE: Odzbrojující blbost
watchtower posted by:
Myslím, že jste se všichni nechali nachytat. Martin Vaculík. Takové jméno si tam může napsat kdokoliv a vy se toho ještě chytáte. Jste se chlapci trochu nechali unést,ne?
myslím že rok výroby 2002 je ještě 4kový a né 5kový model,ten se začal vyrábět myslím až v roce 2004-2005
respond
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.