0
back
 

diskuze k tématu: Spolehlivý a levný vůz do 60 tis. Kč.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.03.2010 11:40, rada
Určitě HONDU Civic nízká spotřeba, výborné jízdní vlastnosti a cena je nízká i při docela slušném ročníku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.03.2010 13:36, rada
Almera je celkem přijemné auto, je třeba si pohlídat abyste koupil 64kw verzi, poslední dobou se do čech dováží přiškrcené 55kw verze což je škoda. Dýzl rozhodně nebrat.
Chci taky upozornit na horší bezpečnost. Naše almera skončila svůj život na holandské dálnici, kdy jsem nedobrzdil na kouli. Airbag spolujezdce mířil na sklo místo na sedadlo apod.
Auto také hůře brzdí.
Později jsem měl xsaru, která měla mírně horší jizdní vlastnosti, ale jinak byla ve všem lepší (spotřeba, bezpečnost, kufr) a ceny dílů a práce nejsou rozdílné. Cenově se dají také sehnat kolem limitu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.03.2010 19:05, rada
Musím souhlasit s Paulem, Suzuki Swift je opravdu je opravdu úsporný dravec s velice dobrým motorem.
Snad bych pak ještě zmínil Opel Astra F se kterým mám já osobně také dobrou zkušenost. Hodně štěstí při výběru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 00:43, rada
no neviem, konkretne swift moze byt dravec - to preto, ze je lahky, no ja mam skusenost, ked sme takeho pat rocneho swifta po malej buracke opravovali, tak tak prehnite auto som nevidel, na vonok pekne, od vnutry katastrofa, takze po tejto skusenosti by som swifta neodporucil ani nepriatelovi ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 06:53, rada
PRo Petra: jsem na tom podobne, koupil jsem mondeo 1995 pred faceliftem 1.8 TD, najeto melo 285 pri koupi, ted ma 320 tis a dela uz radost kamaradovi, protoze jsem ho vymenil za novejsi. Ale za celou dobu me auto stalo: 1000 kc oprava alternatoru, uhliky plus nejake takove to kolecko o ktere se ty uhliky brousi. bylo casem hodne hrube a tak zralo uhliky k snidani, takze i s praci 1000 kc. Vodni pumpa zacala tect, problem byl v tom, ze puvodni majitel udelal rozvody cca 2 mesice pred prodejem, ale bez pumpy, takze 1600 pumpa starline (2 roky zaruka) svete div se, funguje dodnes jak ma, plus litr prace, takze 1600. No a to je vse :) pak uz jen olej, nemrznouci kapaliny atd atd...Prodal jsem ho ve vybornem stavu za 20 tis. Ja osobne bych doporucoval mondeo po faceliftu s benzinem, kolem 30 jsou zu fakt krasne kousky. Ty hondy budou mit za sebou hodne a jejich motory jsou skvele, ale po 200 tis km potazmo 300 tis km uz jsou pred smrti....dan za vysokootackovy maloobjemovy motor...a bezpecnsot civicu je hodne bidna bohuzel :(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 07:35, rada
Ta Almera je dobrý nápad a ani jeden z benzínových motorů, které má, není špatný. Diesel raději ne. Jde jen o to, jestli upřednostňujete pružnější jízdu, nebo vám bude stačit 1,4 se spotřebou o 0,3 - 0,5 litrů menší. A taky jak budete auto využívat. Jestli pro rodinné účely, a pro dlouhé cesty a přejíždění z města do města po okreskách, pak berte silnější. Jestli strávíte 90% užívání křižováním městských ulic, berte 1,4. Ušetříte a přesto poslouží dobře i na dálnici. Hondě bych se vyhnul, u golfu není moc z čeho vybírat. Koncernové motory nebyly a nejsou nic zvláštního. Spíš bych vedle Almery postavil poslední modely Fordu Escortu (bývají velmi zachovalé a málo ježděné - jen pozor na korozi - dobře prohlédnout), první kusy Renault Megane (pohodlný, silné motory a relativně úsporné motory - avšak občas překvapí drahou opravou - je třeba ho hlídat, aby nepozlobil) a asi špičku, která by se mohla rovnat spolehlivostí Almeře je Peugeot 306 (nemsrtelné motory jak diesel tak benzín - nejlepší 1,4 55kw (pokud by to byl 5dveř. hatchback - kombi raději 1,6 66kw), u dieselu je to jedno, ale musí to být D nebo TD. HDI bylo v plenkách. Uvnitř úžasný prostor, měkké sezení, palubovka vypadá už trochu zastarale, ale je ergonomicky dobře řešená, rezerva je pod zavazadelníkem zvenku, takže zabalit do igelitu, jinak je to praktické. Mohu potvrdit z vlastní zkušenosti, že 1,9D 47kw pro krátkou 306 5dv. stačil. Velice mile mě atmosférický a slabý diesel překvapil svou ochotou pracovat jak já chci a plynulým chodem. Plně naložení až po okraj jsme stoupali na 5ku strmými dálničními serpentinami při cestě zpátky z Chorvatska. Ukazatel klesl ze 130km/h na 105km/h a dál už nepovolil. Průměrná spotřeba 5,5 litrů - Pod 130 jsme na dálnici nešli, když nebyl kopec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 07:51, rada
A ještě stručně: Menší auta: Felicia 1,3 50kw od r.v. 98 (spolu s ABS mají lepší podvozek a pohlídá trochu i případný smyk), Fiesta 1,25 16V, nebo 1,4 - bývají dobře vybavené, Opel Astra F jedině s 1,6 55kw (ostatní motory jsou sázka do loterie - první ročníky byly náchylné na korozi).
Větší vozy: Nissan Primera 1,6, Ford Mondeo 1,8 (ale ten dost sežere po městě), Opel Vectra B leda s 1,8 16V (Vzhledem k výkonu úsporná a spolehlivá). 1,6 16V byly z 95% zmetky, které vydržely sotva 150000km (Výrobce to sám přiznal - V roce 1998 přišla modernizace, ale kdo ví, jak dlouho se ještě montovaly skladové zásoby. Stěžujou si na stejné závady majitelé vozů z r.v. i 2000. (a Vectra dost rezne na dveřích, prahy, lemy). Renault Laguna je dobrý tip. Ta z 90. let byla spolehlivější, než nástupce (1,6 i 1,8 nabídnou velmi přznivý poměr výkon/spotřeba). A nakonec pohodlný, a spolehlivý Peugeot 406 1,9TD. Netrhá to asfalt, ale je mimořádně spolehlivá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 09:19, rada
Mě pobavil Jakub z Ostravy .... když jsme jeli do chorvatska tak v kopci na dálnicích (údajně se jelo strmými dálničními serpentinami) klesla rychlost na ukazateli ze 130 na 105 (tzn. reálných tak 97km/h) ale dál už nepovolil..... to musela být parádní cesta )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 10:28, rada
Pobavila tě rychlost, nebo popis cesty. Měl jsem na mysli ten úsek, kde se dálnice dlouze a relativně strmě zvedá od pobřeží a směřuje do vnitrozemí. Samozřejmně, že jsem nejel 105 v zatáčkách. Nicméně kdo uvažoval, pochopil. A VASAPASA: když už píšeš, piš své rady tázajícímu na výběr auta. Proto to tu je. A ostatním se omlouvám za text, který nesouvisí s tématem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 13:51, rada
Jakube a spol,nechápu proč nabízíte auto starý více než 10 let- šrot.To se p. Majerovi přepis pěkně prodraží a opravy taky.Kupte jak jsem už zmínil Fiestu rok 02 se 4.mi pytli,abs a další kolem 60 000.-Kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 14:02, rada
2 Kobyla: Neblázni 10-ti letý auto je už šrot a 8-mi letý ještě ne? A ta hranice je tedy v kolika letech? A proč by například Fiesta z roku 02 měla být méně opotřebovaná, než třeba Vectra z roku 00, která má taky 4 pytle a ABS. U takto starých aut je to tak individuální, že věkem se dá řídit pouze okrajově. Já když jsem kupoval svýho Kadetta jako první auto, tak jsem mezi všemi vybral toho nejstaršího, protože byl v nejlepší kondici. Rok nebo 2 zas až takovou roli nehraje, když se jedná o tyhle sumy za auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 14:15, rada
Davide V: auto není víno a 2 roky jsou znát a kolik stojí přepis více než 10. letýho auta?Netvrdím,že je mladší auto míň či víc zničený,ale snad lidem slouží zrak,sluh,čich a pokud se moc v autech neorientuje pomůže rada.Proč pořád někdo podsouvá něco,co nebylo napsaný.Škoda,že jsem prodal před 1/2 rokem Fiestu r.98 za 10 000.-Kč rok po stk pojízdnou a celkem vybavenou.A proč?Protože mi jí 1x ukradli (po týdnu ji policie našla) a 2x vykradli,feťáci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 14:31, rada
2 Kobyla: No jo, tak byla v hledáčku pakáže, tak proč ji doporučuješ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 16:25, rada
David V: a proč jsi se zbavil skoro veterána Opelu V ?Já koupil ženě jiný a tak byla Fífa už trochu zbytečná.Jinak nenáročná a spolehlivá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 19:15, rada
Začal na lemech pomalu reznout a já s tím nechtěl bojovat a pořádně opravit mi to už u 14-ti letýho auta přišlo zbytečné. Ale hlavní důvod byl slabý motor na plně naložené auto s puštěnou klimou. Další nevýhodou byl sedan, protože s dcerkou vozíme tunu krámů a do kufru se blbě lezlo, když bylo něco až vzadu. A chtěl jsem se už trochu nechat rozmazlovat výbavou, a tak celkově jsem si chtěl malinko udělat radost šestiválcovým motorem. A ještě jsem si říkal, že už ta Vectra prostě neměla velikou budoucnost před sebou. A jak tak koukám na situaci na trhu ojetin, tak jsem výměnu provedl doslova v hodině 12. Teď bych nechtěl vybírat ojetinu ani za nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.03.2010 20:13, rada
To co radí Tonda, že ti fabku opraví každý Pepa, tak ty jiná auta ti opraví taky. A ty díly za hubičku už Škodovka neprodává. Leckterý japonec, vyráběný v Evropě je levnější. Kousek od nás stojí 5 Fabií r. 12/06 za 80 tis. Kč, každá má najeto od 220 do 260 t. km. Stojí tam už pěkně dlouho. Jinak Nissan a Honda, za ty peníze už starého věku, patří u nás mezi exoty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.03.2010 00:53, rada
Vito, japonce vyrabeneho z evropy nebrat, ja mel 2 mazdy a zbavoval jsem se jich, az tesne pred smrti. A takhle si myslim, ze to japoncema je. Jsou to perfektni auta, dokud jezdi tak se vsichni smeji, ale uz pri prvnich opravach (400tkm) je znat, ze je spotrebovane. ND na fabku sezenes taky z hubicku (vrakace, inzeraty, burzy) a vyhoda je takova, ze kazdy Pepa z garaze ma diagnostiku na vw/skoda a to je ta vyhoda! Servis na hondu? na nissana? no nevim nevim asi to bude horsi a levnejsi ND do motoru na japonce budes shanet tydny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.03.2010 08:09, rada
Nestrašte tady s čekáním případných náhr. dílů na běžný auto jako je mazda,opel,ford,nissan,fiat,vw.Každý schopný prodavač je má do druhýho dne.Samozřejmě se nebavíme o řídicí jednotce.To opravdu chce kvalifikovanýho autoelektrikáře.Mě u 626 mě ř.j. přestala fungovat a nová stála 25000kč,ovšem
Miloš má zlatý ruce a opravil jí přidáním nějaký "čokolády" z favorita.To exktrém,který může potkat každýho a jedno jak starý auto.Určitě bych nebral Fabku 1,2htp a podobný auta od VW s tímto motorem!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.03.2010 10:49, rada
raději německé,dostupnější náhr.díly
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.03.2010 12:37, rada
Toyota Corolla od r.v.1997 motor 1.3 nebo 1.6 benzín. Je to fakt držák a krásně jezdí. Servis a díly úplně v pohodě,ale nebudeš je potřebovat.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.