0
back
 

diskuze k tématu: Pomáháme s výběrem úsporného kombi okolo 100 tisíc

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla, německá vozidla, česká vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla
cypressjoe
number of posts23
date of registration04.12.2008
Saturday 12.01.2013 11:19, Focus II 2006 1.6 TDCI vs OCTAVIA TDI -PD vs BMW 320d CR 110kW
Patrně největší úspěch bude mít tato trojice v rámci českých a německých výrobců:
Focus II 2006 1.6 TDCI vs OCTAVIA 1 TDI -PD vs BMW 320d CR 110kW
Bude pak záležet na konkrétním kusu a samozřejmě při jarních výletech po autobazarech s vaším automechanikem na jeho závěrech.

P.S. ještě jsem váhal s Mazdou 6 combi, pěkný design, ale patrně vinou zpracování mi přišlo, že dva kusy co jsem projel měli najeto minimálně 2násobek proti tachometru. Naproti tomu commonrailové deset let staré bmw s 200tisíci bylo jako zajeté, leč E46 v prvedení kombi je spíš designovka a s velikostí kufru nemůže s octavií zápasit.


respond
toskey
number of posts19
date of registration28.05.2010
Saturday 12.01.2013 19:36, co je to za blbost
No jestli teda jezdíte 240tkm až 360tkm za rok tak to nevím které auto je to schpné vydržet.Jedině nové a po roce ho hodit do šrotu...
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Saturday 12.01.2013 19:42, chyba
to bude překlep, kdyby jezdil tyhle kilometry tak na cesťákách vydělá za rok na funglofku.. takže 2-3 tis. km/měsíc, doporučuji Oktávku Tour, za 120k bude benzínová 1.6 kolem roku 06-07. kdyby vyloženě mocí mermo chtěl naftu tak to samé v 1.9 TDi 66kW ale za tu cenu bude s bídou 04, možná 05 a s dvojnásobným nájezdem oproti benzínu.
respond
Wikidy
number of posts2
date of registration14.01.2013
Monday 14.01.2013 11:05, Opomíjený vůz
Určitě bych zvážil Fiat Stilo, soldiní vůz s dobrou cenovkou, která je dána horší pověstí Fiatu z dob minulých (Brava/Bravo, Marea). Za svoje peníze dostanete obrovský zavazadelník ve variantě kombi, slušné jízdní vlastnosti a velkou výbavu - Fiat se snažil přilákat nové zákazníky, tudiž i v základu bylo Stilo dobře vybavené. Z pohonných jednotek bych doporučoval 1.6 16 benzín nebo 1.9 JTD 85/88 kW. Ceny náhradních dílu jsou srovnatelné s konkurencí, Stilo však jednoznačně boduje pořizovací cenou.
respond
patera.matej@gmail.com
number of posts1
date of registration26.04.2012
Monday 14.01.2013 11:11, RE: co je to za blbost
toskey posted by:
No jestli teda jezdíte 240tkm až 360tkm za rok tak to nevím které auto je to schpné vydržet.Jedině nové a po roce ho hodit do šrotu...


taky jsem se divil ... to snad ať si pořídí ... nějakou pěknou Scanii (pán by ale musel malinko přitlačit s financemi)
respond
matesaax333
number of posts11
date of registration13.04.2012
Tuesday 15.01.2013 00:18, re
Za tyhle peníze bude opravdu nejlepší volba první generace Octavie s motorem 1.9TDI,další vynikající volba by byl Focus 1.6 či lépe 1.8 TDCI,ale tady by asi bylo třeba dát těch 120000,aby to auto za něco stálo.Ani to Stilo není špatná volba,nicméně ne každému vyhovuje jeho posilovač řízení je extrémní a mě osobně se s tím nejede nejlépe.
respond
BLATA
number of posts3
date of registration15.12.2012
Tuesday 15.01.2013 10:18, Koupě vozu
Do 120000 tís má každé auto už hodně odjeto přidejte tak 40 tís a pořídíte tak 4roky staré auto a mužete si vybrat
respond
wonderka
number of posts6
date of registration14.12.2009
Tuesday 15.01.2013 11:03, RE: Opomíjený vůz
Wikidy posted by:
Určitě bych zvážil Fiat Stilo, soldiní vůz s dobrou cenovkou, která je dána horší pověstí Fiatu z dob minulých (Brava/Bravo, Marea). Za svoje peníze dostanete obrovský zavazadelník ve variantě kombi, slušné jízdní vlastnosti a velkou výbavu - Fiat se snažil přilákat nové zákazníky, tudiž i v základu bylo Stilo dobře vybavené. Z pohonných jednotek bych doporučoval 1.6 16 benzín nebo 1.9 JTD 85/88 kW. Ceny náhradních dílu jsou srovnatelné s konkurencí, Stilo však jednoznačně boduje pořizovací cenou.


Stilo po faceliftu ano, ale mno nevim, já bych spíš řekl, že špatná pověst byla po Uno/Tipo, proto Fiat zapracoval na Bravu a Marei a ty jsou docela slušný/spolehlivý. Naopak u Stilla šla zas kvalita dolů, což potom řešil facelift...
respond
Wikidy
number of posts2
date of registration14.01.2013
Tuesday 15.01.2013 11:44, Stilo po faceliftu
Dovolím si oponovat, uno/tipo byla konstrukčne jednoduchá vozítka s minimem elektroniky, která sice rezla, ale jezdila pořád. U generace Bravo/Brava/Marea se ke korozi navíc přidaly i problémy s elektronikou, tudiž si FIAT potřeboval napravit reputaci. Postavil Stilo, které sice postádá italský šarm, ale je to robustné a spolehlivé vozidlo. Právě kvůli tomu, aby se FIAT v řebřícciích prodejnosti dostal výš, nabušil Stilo výbavou, která ho tam měla protlačit. Po analýze zjistili, že bohatá výbava moc nepomáhá, proto došlo u základních verzí po faceliftu k omezení výbavy. Stále ale platí, že za poloviční peníze oproti koncernovým konkurentům dostanete kus auta, navíc o Stilo je minmální zájem mezi zloději.
respond
kralici79
number of posts43
date of registration16.01.2013
Wednesday 16.01.2013 13:14, Fiat nebo Audi je na každém.
Osobně si myslím,že se za 100000-120000kč dá sehnat spolehlivý vůz. podobnou situací jsem procházel já před dvěma a půl lety. Ovšem při stáří vozu o kterém se bavíme si myslím, že už spolehlivost nebude výhradně otázkou značky.
Prvně jsem si udělal užší výběr z hlediska estetiky,pohonné jednotky (nafta,benzín) a koncepce(kombi,sedan,hatchback atd.). Pak jsem zde našel jejich testy a recenze,abych eliminoval riziko koupě vozu s fatálními,opakujícími se poruchami, a zhodnoti rizika té či oné značky s danou motorizací a v neposlední řadě výbavou(elektronika u starších vozů umí škaredě pozlobit u všech značek). Určil jsem si co chci a nechci oželet(prostor,výkon,výbava). Vyšli mi čtyři vozy,které jsem si vyhledal v okolních bazarech a zajel si je vyzkoušet a ohledat zblízka. Opravdu mi nejvíc sedlo jen jedno z těch čtyř a toho jsem vypátral v okolí pět exemplářů,které jsem si nechal představit a následně si i vybral(zpětně mohu říct,že jsem spokojen) .
Nenechte si napovídat od nikoho,že za ty peníze to nejde,že to je málo a že starší diesel má nutně natočených půl mega. Jenom je třeba se držet určitých zásad a nenechat se ukecat nějakým všeználkem,ale raději dát třeba 100000kč za slušný kousek,který mi za 1000kč prohlédne při koupi odborník a potencionálně mi zbyde aspoň 10000kč na nutný servis, než přehodnotit rozpočet na 150000kč (jak bylo navrhnuto výše),vyždímat se a nemít na servis ne o moc novějšího vozu.
Při takovémto postupu se neni třeba bát většiny značek.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Wednesday 16.01.2013 13:46, to kralici79
Rád bych někdy potkal desetiletý diesel, který má opravdu najeto jen těch obligátních 120-150 tis km. Najít takové auto je podle mých zkušeností téměř nemožné i s benzínovým motorem, u nafty se pravděpodobnost rovná statistické chybě. Osobně bych se ale nebál ani dieselu s nájezdem okolo 250 tisíc km - při takovém nájezdu auta prodávám já a pohonná soustava byla vždy v dobrém stavu.
respond
Mashur
number of posts43
date of registration10.12.2009
Wednesday 16.01.2013 15:47, RE: to kralici79
Pavlik posted by:
Rád bych někdy potkal desetiletý diesel, který má opravdu najeto jen těch obligátních 120-150 tis km. Najít takové auto je podle mých zkušeností téměř nemožné i s benzínovým motorem, u nafty se pravděpodobnost rovná statistické chybě. Osobně bych se ale nebál ani dieselu s nájezdem okolo 250 tisíc km - při takovém nájezdu auta prodávám já a pohonná soustava byla vždy v dobrém stavu.


Ne vždy tomu u staršího dieslu tak musí být - můj Xtrail dci rv 2007 má aktuálně cca 75000 kma má Mazda 6 2,0 benzín rv 2010 má jen 27000 km. Prostě jsem ta auta chtěl, tak jsem si je koupil. Ono jezdit s xtrailem v naftě za 7 a v benzínu za 11 je už trochu rozdíl...
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Wednesday 16.01.2013 20:08, RE: to kralici79
Mashur posted by:
Ne vždy tomu u staršího dieslu tak musí být - můj Xtrail dci rv 2007 má aktuálně cca 75000 kma má Mazda 6 2,0 benzín rv 2010 má jen 27000 km. Prostě jsem ta auta chtěl, tak jsem si je koupil. Ono jezdit s xtrailem v naftě za 7 a v benzínu za 11 je už trochu rozdíl...


To jsi veliká výjimka, x-trail dci mám doma mimo jiné také a po 14 měsících provozu má najeto 34 tisíc. Při tvém nájezdu jsi mohl klidně koupit 3,5 V6 (pro USA).
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 17.01.2013 08:34, RE: to kralici79
Pavlik posted by:
Mashur posted by:
Ne vždy tomu u staršího dieslu tak musí být - můj Xtrail dci rv 2007 má aktuálně cca 75000 kma má Mazda 6 2,0 benzín rv 2010 má jen 27000 km. Prostě jsem ta auta chtěl, tak jsem si je koupil. Ono jezdit s xtrailem v naftě za 7 a v benzínu za 11 je už trochu rozdíl...
To jsi veliká výjimka, x-trail dci mám doma mimo jiné také a po 14 měsících provozu má najeto 34 tisíc. Při tvém nájezdu jsi mohl klidně koupit 3,5 V6 (pro USA).


3.5V6 se dával jen do toho staršího (VQ35DE) do novějšího a nového jen čtyřlitr (VQ40DE), taktéž šestiválec. maso
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 17.01.2013 08:34, RE: to kralici79
Pavlik posted by:
Mashur posted by:
Ne vždy tomu u staršího dieslu tak musí být - můj Xtrail dci rv 2007 má aktuálně cca 75000 kma má Mazda 6 2,0 benzín rv 2010 má jen 27000 km. Prostě jsem ta auta chtěl, tak jsem si je koupil. Ono jezdit s xtrailem v naftě za 7 a v benzínu za 11 je už trochu rozdíl...
To jsi veliká výjimka, x-trail dci mám doma mimo jiné také a po 14 měsících provozu má najeto 34 tisíc. Při tvém nájezdu jsi mohl klidně koupit 3,5 V6 (pro USA).


3.5V6 se dával jen do toho staršího (VQ35DE) do novějšího a nového jen čtyřlitr (VQ40DE), taktéž šestiválec. maso
respond
Mashur
number of posts43
date of registration10.12.2009
Thursday 17.01.2013 09:12, RE: to kralici79
Pavlik posted by:
Mashur posted by:
Ne vždy tomu u staršího dieslu tak musí být - můj Xtrail dci rv 2007 má aktuálně cca 75000 kma má Mazda 6 2,0 benzín rv 2010 má jen 27000 km. Prostě jsem ta auta chtěl, tak jsem si je koupil. Ono jezdit s xtrailem v naftě za 7 a v benzínu za 11 je už trochu rozdíl...
To jsi veliká výjimka, x-trail dci mám doma mimo jiné také a po 14 měsících provozu má najeto 34 tisíc. Při tvém nájezdu jsi mohl klidně koupit 3,5 V6 (pro USA).


No vždyť se taky teď poohlížím po muranu 3.5 V6 nebo infinity G37x... spotřebu vůbec neřeším...
respond
kralici79
number of posts43
date of registration16.01.2013
Thursday 17.01.2013 10:50, Najeté km.
Za prvé neni nutné,aby recenzent kupoval zrovna diesel,ikdyž při jeho nájezdu už je rozumné o tom uvažovat.
Za druhé PROBOHA! Jde hlavně o stav celého vozu včetně pohonné jednotky. S prominutím se opět musí najít nějaký ma*or, který si myslí že motor se 151000km už má dosloužíno a všechno nad 200000 je průšvih.Takové rady fakt vůbec neposlouchat!!!!!!
respond
petaoldova
number of posts20
date of registration24.02.2012
Thursday 17.01.2013 16:44, RE: Najeté km.
kralici79 posted by:
Za prvé neni nutné,aby recenzent kupoval zrovna diesel,ikdyž při jeho nájezdu už je rozumné o tom uvažovat. Za druhé PROBOHA! Jde hlavně o stav celého vozu včetně pohonné jednotky. S prominutím se opět musí najít nějaký magor, který si myslí že motor se 151000km už má dosloužíno a všechno nad 200000 je průšvih.Takové rady fakt vůbec neposlouchat!!!!!!


No to jsou totiž ti co bezmezně věří bazarům, že auto co kupují má opravdu 150 000 km (i když má většinou více, někdy i o hodně více), pak se jim to auto začne sypat a oni si z toho vyvodí závěr, že diesel se ve 150 000 k rozpadá, místo toho aby si z toho vyvodili, že je bazarník vodil za nos a auto má stočený tachometr....
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 17.01.2013 16:59, RE: to kralici79
Mashur posted by:
Pavlik posted by:
Mashur posted by:
Ne vždy tomu u staršího dieslu tak musí být - můj Xtrail dci rv 2007 má aktuálně cca 75000 kma má Mazda 6 2,0 benzín rv 2010 má jen 27000 km. Prostě jsem ta auta chtěl, tak jsem si je koupil. Ono jezdit s xtrailem v naftě za 7 a v benzínu za 11 je už trochu rozdíl...
To jsi veliká výjimka, x-trail dci mám doma mimo jiné také a po 14 měsících provozu má najeto 34 tisíc. Při tvém nájezdu jsi mohl klidně koupit 3,5 V6 (pro USA).
No vždyť se taky teď poohlížím po muranu 3.5 V6 nebo infinity G37x... spotřebu vůbec neřeším...


Murano nebrat, je tam CVT variátor, nikoli klasickej automat, a do 200k je mrtvej, hlavně ty ze Států co nemají přídavné chlazení transferu . doporučuju FX35 G37x je super, ale zoufale maličký, dokonce menší než trojka BMW, to bych spíš doporučil eMko, ale ne ty okleštěnky co se u nás prodávají, poctivou M45ku nebo M56 pokud je pán gurmán ))
respond
Mashur
number of posts43
date of registration10.12.2009
Friday 18.01.2013 07:45, RE: to kralici79
tomaskrtek posted by:
Mashur posted by:
Pavlik posted by:
Mashur posted by:
Ne vždy tomu u staršího dieslu tak musí být - můj Xtrail dci rv 2007 má aktuálně cca 75000 kma má Mazda 6 2,0 benzín rv 2010 má jen 27000 km. Prostě jsem ta auta chtěl, tak jsem si je koupil. Ono jezdit s xtrailem v naftě za 7 a v benzínu za 11 je už trochu rozdíl...
To jsi veliká výjimka, x-trail dci mám doma mimo jiné také a po 14 měsících provozu má najeto 34 tisíc. Při tvém nájezdu jsi mohl klidně koupit 3,5 V6 (pro USA).
No vždyť se taky teď poohlížím po muranu 3.5 V6 nebo infinity G37x... spotřebu vůbec neřeším...
Murano nebrat, je tam CVT variátor, nikoli klasickej automat, a do 200k je mrtvej, hlavně ty ze Států co nemají přídavné chlazení transferu . doporučuju FX35 G37x je super, ale zoufale maličký, dokonce menší než trojka BMW, to bych spíš doporučil eMko, ale ne ty okleštěnky co se u nás prodávají, poctivou M45ku nebo M56 pokud je pán gurmán ))


no pán je gurmán jen do výše svého konta nejde o spotřebu, tu opravdu neřeším, a Murano chci s max 80 tis, EU verze, takže s mým nájezdem 7000 km za rok to auto půjde dřív do šrotu, než se přiblíží hranic 200k km... a to g je sice malé, ale to mi nevadí, na stěhování mám M6 II wagon...
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.