0
back
 

diskuze k tématu: Které auto je vyhovující pro starší pár s vnoučaty?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 16:18, RE: Muroňúúúú!
Muroň posted by:
To jsem jednou viděl, měl Alfu 155.
Teda Muroňu (mám ještě chvíli čas, dnes to začíná až 16:35) ty si nejen chytrej a člen Edisona a máš čelný místo v hospodě, ale seš i zkoukanej! Chtěl jsem říct jako sečtělej, ale u televize.
PS: Kde jste na tý Kylie seděli? Chtěl jsem do kotle, ale bolej mě záda, tak jsem musel vyměnit lístky na sezení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 16:22, RE: Kdo to viděl
Muroň posted by:
On psal policajt, tak nevim. Esenbák mohl být zároveň esenbák, ne?
Vidíš, že to máš popletený. Esenbák opravdu je esenbák. Já se bojím spíš eStéBáků.
A jo esenbák může být i estébák, takových asi bylo (a je)



respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 16:24, RE: Kdo to viděl
Muroň posted by:
Tak schválně. Kolik jezdíš na radaru?
Viděl jsi jak radar vyfotil JimaCarreyho na začátku filmu Finty Dicka a Jane? Tak to je můj životní příběh.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 16:25, RE: Dotaz?
anonym posted by:
Nepoplet jste si kontinenty? Ford Explorer je moc velkej i na D1, což teprve když je potřeba zatočit! Na to tady nemáme dimenzovaný silnice. Co Peugeot 107-Citroen C1-Toyota Aygo? Do rozpočtu se vejdou, spotřeba žádná (teda ne tak dobrá jako u Pola classic 1.9 TDi 66 kW - jménem kolektivu zubních lékařek zdravíme a mnoho šťastných kilometrů všem nejmenovaným majitelům přejeme) provozní a servisní nákolady 0 celá 0 nic a spolehlivost slušná respektive vynikající.
Servisní náklady jsou u Citroënu C1 pro prvních 100 000 km stanoveny na 6 200 kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 16:28, RE: A co takhle Corsa C
Muroň posted by:
Tenhle můj tříramennej s batohem je jedinej z volantů, kterej se mi v Polu Classic líbí. Do starších verzí dávali ošklivý tříramenný, co vypadal jak z autodromu (bez bagu) a s batohem tam byl stejnej jako ve Felicii s batohem (tzn. z Golfu III a starýho Pašíka).
Jo na tvaru volantu záleží, souhlasím. A hned za tím tvým je ten v nový C5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 16:29, RE: Muroňúúúú!
Muroň posted by:
To jsem jednou viděl, měl Alfu 155.
Jo Alfu a ten pejsek vždycky fšechno vyřeší a fšechno dobře dopadne, no jako ze života!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 16:40, RE: Muroňúúúú!
Muroň posted by:
Mně tam rozčiluje ten policejní synek, jehož známí trefili povedenější megany nebo žijou v jiných standardech (třeba že 10 reklamací během záruky je ještě v toleranci)
Tenhle znám. Automobilka si radši platí drahé právníky, aby obhájila 4 stejné závady a právník vysvětlí, že to sice bylo 4x ta samá závada, ale pokaždé z jiného důvodu! Asi to vyjde levněji než ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 17:01, RE: Muroňúúúú - Jirka
anonym posted by:
Muroňu neflákej se. Když nepíšej ty, já to všechno neobstarám a to jsem člen Teslova bratrstva s big rodinou a autobusem a respektuju tvoje td-td-td-td-TéDéÍčka a používám ústní vodu Listerine a miluju Kylie
PS: Taky jsi byl na koncertě? Taky jsi u vás na vsi pořádal hromadný zájezd? To byla pařba co? Eště teď se vlnim (v rytmu). Martin
Kdo nemiluje Kylie, jako by nebyl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 17:02, Není důchodce jako důchodce
Pánové,nedělejte z tazatele nějakého kloboučníka,který již ani nepotřebuje auto přijatelných standardů.
Pán píše,že má za 42 let najeto hodně přes milion km,takže to je cca 30tiskm/rok. Dnes to může znít jako běžný průměr,ale třeba ještě před dvaceti lety tady u nás rozhodně nadprůměr.Mám podobně starýho tátu,taky s nájezddem dost přes milion a myslím,že by tu většinu přispěvovatelů strčil v jízdních dovednostech do kapsy. Tak mu nenabízejte taková poloauta jako Sandero nebo Logana.( bez posilovače apod). Dnes ( a nejen dnes) jsou snad auta mnohem dál.
Taky psal,že bude vozit vnoučata - z toho plyne nejméně 6 aitbagů a ne jeden v Sanderu.
To že sám napsal,že chce auto z roku 03 do 180tis,tak se taky dá vyvodit,že chce jakouž takouž výbavu a ne nějaký holátko v základu.
Z těch v článku doporučených bych se já přiklonil k tý Toyotě.Do svého limitu koupí čtyř až pětiletou do 100tis km a ještě mu bude krásně a v pohodě sloužit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 17:03, RE: Vynikající TDi
Muroň posted by:
To nevim, nestudoval jsem, jestli někdy VW předělal 66 KW na PD. Ale všechna TD 66 KW, která jsem viděl, měly rotačku.
Právě, nějaký common rail dědovi na křižovatce chcípne a ani o tom nebude vědět.
jj dělali i pd...dávali to do mpv a spol. nedávno se tu o tom vedla dlouuuuháááá diskuse
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 17:07, RE: Vynikající TDi
anonym posted by:
Jo Tdi u auto z roku cca 2000 je dobrá volba.
myslíte že když je pán v důchu že bude jezdit tak moc aby se mu případné opravy u tdi vyplatily na spotřebě?....škoda že nenapsal kolik najedaeza rok....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 17:26, RE: Není důchodce jako důchodce
anonym posted by:
Pánové,nedělejte z tazatele nějakého kloboučníka,který již ani nepotřebuje auto přijatelných standardů.
Pán píše,že má za 42 let najeto hodně přes milion km,takže to je cca 30tiskm/rok. Dnes to může znít jako běžný průměr,ale třeba ještě před dvaceti lety tady u nás rozhodně nadprůměr.Mám podobně starýho tátu,taky s nájezddem dost přes milion a myslím,že by tu většinu přispěvovatelů strčil v jízdních dovednostech do kapsy. Tak mu nenabízejte taková poloauta jako Sandero nebo Logana.( bez posilov...
Pěkný souhrn. Toyota není špatný tip, ale v bazarech se slušný kus hledá těžko a ceny jsou spíš přehnané. Naopak za rozumný peníz se dá koupit novější třeba Citroen C4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 17:27, RE: Kylie
anonym posted by:
Kdo nemiluje Kylie, jako by nebyl...
Moje řeč. Kylie forewer
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 17:32, RE: Vynikající TDi
Muroň posted by:
Přiznání je polehčující okolnost která šlechtí, ale vykládej to Tháliářům s pozáručními dCi, kteří se tím 30tis. intervalem řidili. Nějakému penzistovi, který měl rozpočteno, kolik do auta každoročně vrazí to udělalo dost čáru přes rozpočet.
To je pravda a Renault má za sebou opravdu špatné roky. Bohužel to nebyl problém jen Renaultu, longlife oleje a motory s absurdními výměnami už snad skončily. Byl to prostě omyl a opravdu na něj doplatili ne automobilky které odflákly vývoj, ale důvěřiví kupující
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 17:36, RE: Vynikající TDi
anonym posted by:
myslíte že když je pán v důchu že bude jezdit tak moc aby se mu případné opravy u tdi vyplatily na spotřebě?....škoda že nenapsal kolik najedaeza rok....
Spíš se mu vyplatí nějaký téměř nový benzín v autě typu C4. Za málo peněz, docela dost muziky a nemusí kupovat 5 - 6 let starý vůz (stáří vozu je hodně důležitý faktor, raději 2 roky starý citroen, než 6 let starou toyotu)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 17:41, RE: Nafta
zigi posted by:
Určitě bych do důchodu nechtěl naftu a už vůbec ne TDI, kor PD, dejte pokoj a užijte si klidu v autě s vnoučaty.
Nějaký benzínový čtyřválec bude dobrou volbou v dobře odhlučněném autě
Pokud neplánuje jezdit desetitisíce kilometrů za rok, tak při dnešních cenách nafty rozhodně benzín. A naftu TDi už vůbec ne, proč by si rušili stáří td-td-td-td-tdíčkem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 17:43, RE: Proč jetý?
anonym posted by:
Najedu jako dealer 120000 ročně prodával jsem auto do bazaru s 411000 tisícema za týden stálo jinde a mělo 134000 takže si do prdele strč hlavu sám.
Tohle je až extrémní případ, ale tacho stočený i o 100 000 km není nic zvláštního, tak jako ředěný palivo na pumpách. no alespoň víme kde jsme, v pr.... česku chtěl jsem říct
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 17:50, RE: Vynikající TDi
anonym posted by:
Napsat v dnešní době, že motory TDi jsou vynikající je opravdová drzost a pohrdání čtenářem.
Autor řádek o vynikajícím Tdi jde tento týden na konkurz do Světa motorů, tak se mu nedivte, jen trénuje a připravuje se na novou práci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 18:00, RE: Nafta
anonym posted by:
Pokud neplánuje jezdit desetitisíce kilometrů za rok, tak při dnešních cenách nafty rozhodně benzín. A naftu TDi už vůbec ne, proč by si rušili stáří td-td-td-td-tdíčkem?
I při dnešních cenách nafty se nafta vyplatí,když bere o dva litry míň. A právě díky tomu,že by člověk jezdil málo km ročně,nehrozí tolik riziko drahé opravy.Když bude jezdit třeba 8tis ročně,tak by to byl spíš pech ( a vina špatného výběru při koupi) než pravidlo aby se mu během čtyř let ( 32 ti km) něco pokazilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 18:06, RE: Není důchodce jako důchodce
anonym posted by:
Pánové,nedělejte z tazatele nějakého kloboučníka,který již ani nepotřebuje auto přijatelných standardů.
Pán píše,že má za 42 let najeto hodně přes milion km,takže to je cca 30tiskm/rok. Dnes to může znít jako běžný průměr,ale třeba ještě před dvaceti lety tady u nás rozhodně nadprůměr.Mám podobně starýho tátu,taky s nájezddem dost přes milion a myslím,že by tu většinu přispěvovatelů strčil v jízdních dovednostech do kapsy. Tak mu nenabízejte taková poloauta jako Sandero nebo Logana.( bez posilov...
Toyota je vynikající typ, ale přece jenom evropské auto má své výhody. Třeba, že většina náhradních dílů je v dublu a podobně. To je můj názor já sám mám japonce, ale už si ho nekoupím i když zavad bylo za 150tis. minimum tedy dvě jednou chladič jednou pal čerpadlo to ale mojí vinou jenže pálka. Je to můj názor nikomu jej nevnucuji.
respond
  1 ... 8 9 10 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.