0
back
 

diskuze k tématu: Jaký je VW Golf 5 po třech letech provozu?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 08:51, RE: edmund
anonym posted by:
víte proč se vyrábí opel ?

Aby ford nebyl nejhorší :)
Zajímavý příspěvek, vaše inteligence opravdu nebo nikterak vysoká...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:16, RE: edmund
zigi posted by:
Zajímavý příspěvek, vaše inteligence opravdu nebo nikterak vysoká...
nevim, me prijde ta odpoved celkem vtipna, na rozdil od te vasi, zoufale nudne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:16, RE: bez předmětu
anonym posted by:
podle mého názoru je vše způsobeno snahou automobilek ušetřit za každou cenu na výrobních nákladech a dále na poruchovost vozů má vliv moderní technika za každou cenu, která není dostattečně vyzkoušená v praxi a testovacím jezdcem se tak stává zákazník. Také jezdím koncernovými vozy - konrétně mám už třetího seata a nebyl nikdy žádný problém - pouze náplně, kotouče apod. Předchozí cordoba měla 220 tis. km a olej stále vydržel od výměny do výměny a jediná porucha za celou dobu byl vadné čidlo te...
litr oleje na 1000 km žere M5, ale s tou se taky občas jezdí 250
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:18, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Zmrd??? ...Opravdu vyspělá společnost... s touhle mentalitou řeznickejch psů se odeberte prosím někde na sibiř a neotravujte slušné lidi...
proc se hadate?? Delate, jako by bylo normalni, kdyby se vsem chlapum libila stejna zenska... Vite, co je to diverzita, bezmozci??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:19, Nesouhlasím, asi vadný kus
Mohu vás ubezpečit, že mám VW Golf 5 již podruhé. Poprvé 3 roky (koupen nový), nyní koupen čtyřletý z BRD. V obou případech bez problémů a závad. Golf je naopak propracované auto s pečlivým dílenským zpracováním.Lak se neloupe, nic nevrže, vše těsní a lícuje. Spotřeba oleje normální. Nový byl drahý, ale nyní jsem ho koupil s plnou výbavou 1,4 mpi pod 300tis. Tedy cena dobrá. Golf je opravdu sázka na jistotu. Nutno dodat, že jsem měl již 4 jiné VW a nikdy problém, abych musel s autem do servisu (kromě pravidelné kontroly). Kolega měl buď smůlu nebo je to výmysl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:20, RE: bez předmětu
anonym posted by:
podle mého názoru je vše způsobeno snahou automobilek ušetřit za každou cenu na výrobních nákladech a dále na poruchovost vozů má vliv moderní technika za každou cenu, která není dostattečně vyzkoušená v praxi a testovacím jezdcem se tak stává zákazník. Také jezdím koncernovými vozy - konrétně mám už třetího seata a nebyl nikdy žádný problém - pouze náplně, kotouče apod. Předchozí cordoba měla 220 tis. km a olej stále vydržel od výměny do výměny a jediná porucha za celou dobu byl vadné čidlo te...
Myslím, že Jetta se montuje v Mexiku, klasický Golf je páchán v Evropě
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:20, RE: Smůla
anonym posted by:
VW Golf a tohle? To se až nechce věřit, že ikona takhle blbne 8-). Ale vážně, jezdím autem negermánského původu, co by mělo dle recenzí atd. žrát i trávu kolem silnice a téct kudy může. A ono ejhle, neteče a ani olej nekonzumuje. Nevím, jestli je v pořádku když motor "žere" i olej, ale litr na 1000 km??? Tak to bych měnil olej po ani ne 5000 km, což je polovina k motoru hodně přátelského intervalu. Jsem přítel svého auta i motoru, ale toto bych nebyl ochoten dělat. U nového o to méně, u nového V...
ja jezdim s devet let starou mazdou a olej vubec nedolevam, neni potreba... Nic jinyho nez japonec uz mi nesmi do baraku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:25, Olej
Pokud si vzpomínám, tak l/1000 měl VW v manuálech od Golf II. Na druhou stranu jsem ani do Golf II při 350 000 ani do Golf III při 200 000 nedoléval. Kolik se napustilo, tolik se po 15 000 km vypustilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:26, RE: edmund
anonym posted by:
nevim, me prijde ta odpoved celkem vtipna, na rozdil od te vasi, zoufale nudne...
No pokud jste sem přišel diskutovat tímto způsobem, tak radši nic nepište. Zde se hovoří o autech a ne o nevkusných vtípkách, asi jste si spletl adresu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:31, RE: Smůla
anonym posted by:
ja jezdim s devet let starou mazdou a olej vubec nedolevam, neni potreba... Nic jinyho nez japonec uz mi nesmi do baraku...
No jo a na druhou stranu ma nekdo jiny stejneho golfa a nema s tim jediny problem. V servise se ukazuje jen na vymenu oleje a filtru a neco do motoru dolevat? noo to se jeste nestalo ... nebylo to nutne..

Bohuzel trefil na spatny kus, to se muze stat i u toyoty nebo u cehokoli jineho....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:31, RE: edmund
zigi posted by:
No pokud jste sem přišel diskutovat tímto způsobem, tak radši nic nepište. Zde se hovoří o autech a ne o nevkusných vtípkách, asi jste si spletl adresu...
Vy jste se dnes špatně vyhajal žejo ? .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:48, RE: edmund
anonym posted by:
Vy jste se dnes špatně vyhajal žejo ? .-)
V pondělí je to právě v poho, to je člověk dobře vyspanej z víkendu, třeba v pátek ráno už to bývá horší... :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:48, RE: Nesouhlasím, asi vadný kus
anonym posted by:
Mohu vás ubezpečit, že mám VW Golf 5 již podruhé. Poprvé 3 roky (koupen nový), nyní koupen čtyřletý z BRD. V obou případech bez problémů a závad. Golf je naopak propracované auto s pečlivým dílenským zpracováním.Lak se neloupe, nic nevrže, vše těsní a lícuje. Spotřeba oleje normální. Nový byl drahý, ale nyní jsem ho koupil s plnou výbavou 1,4 mpi pod 300tis. Tedy cena dobrá. Golf je opravdu sázka na jistotu. Nutno dodat, že jsem měl již 4 jiné VW a nikdy problém, abych musel s autem do servisu (...
No 1.4MPi je opravdu luxus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:51, Spolehlivost
Každá automobilka dokáže vyrobit zmetek, ale poslední dobou mám dojem, že největší problém jsou servisy myslím tím ty značkové a to mám ověřené spousta lidí začíná kupovat auta podle toho! Tedy těch kteří jsou na na autu závislí třeba kvůli práci. To by asi stálo za průzkum!!! Protože jsem se svím autem jsem začal být spokojený až ho začal servisovat jeden garážník A to mám japonce a najezdím 70000 ročně. Předtím lagunu a úplná spokojenost (myslím servis značkový)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Kdyz on chtel jezdit autem ne Toyotou. Chapu, ze spousta lidi vlastne nenavidi, bere je jenom jako dopravni prostredek, tak si koupi antiauto Toyotu, ale obcas nekdo chce mit auto, ktere je necim zajimave, kterym je treba i trochu radost jezdit a pak se holt musi podivat jinde. Uprimne receno Toyota ani po tech letech co uz je Golf na trhu nedokazala vyrobit nic co by se priblizilo, alespon na pet delek.
podívej se raději na výsledky TUV ty 5ti délko a pak si slintej na triko.Mrkni na to kde jsou Toyoty a kde ty konzernový zázraky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 09:58, RE: Nesouhlasím, asi vadný kus
anonym posted by:
Mohu vás ubezpečit, že mám VW Golf 5 již podruhé. Poprvé 3 roky (koupen nový), nyní koupen čtyřletý z BRD. V obou případech bez problémů a závad. Golf je naopak propracované auto s pečlivým dílenským zpracováním.Lak se neloupe, nic nevrže, vše těsní a lícuje. Spotřeba oleje normální. Nový byl drahý, ale nyní jsem ho koupil s plnou výbavou 1,4 mpi pod 300tis. Tedy cena dobrá. Golf je opravdu sázka na jistotu. Nutno dodat, že jsem měl již 4 jiné VW a nikdy problém, abych musel s autem do servisu (...
No, něco na tom bude. Mám Golf V TDI, 20t km, rok starý. Opravdu palubní deska a výplně dveří vržou. Měli by tedy opravdu hlídat kvalitu pečlivěji, když se objevují takové kusy.

Další námitka - proti 66kW má 77kW motor spotřebu tak o litr až litr a půl vyšší.

Jinak vše OK, doléval jsem 1 litr oleje, jízdní vlastnosti dobré - podvozek tvrdý, přesné řízení, dobrý kontakt s vozovkou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 10:01, RE: Olej
anonym posted by:
Pokud si vzpomínám, tak l/1000 měl VW v manuálech od Golf II. Na druhou stranu jsem ani do Golf II při 350 000 ani do Golf III při 200 000 nedoléval. Kolik se napustilo, tolik se po 15 000 km vypustilo.
jj trojkový to má napsáno v manuálu...ale nežere skoro nic....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 10:18, RE: Smůla
anonym posted by:
No jo a na druhou stranu ma nekdo jiny stejneho golfa a nema s tim jediny problem. V servise se ukazuje jen na vymenu oleje a filtru a neco do motoru dolevat? noo to se jeste nestalo ... nebylo to nutne..

Bohuzel trefil na spatny kus, to se muze stat i u toyoty nebo u cehokoli jineho....
Nemůže.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 10:30, Boj s ropnou krizí!
Určitě se jedná o úplně novou převratnou tajnou koncepci motoru VW - zážehový motor jezdící na olej! Neuvěřitelná spotřeba - jeden litr na tisíc km! A recenzent ještě remcá, že musí občas zajet do servisu natankovat speciální palivo. Lidem se nezavděčíš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 10:34, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Myslím, že Jetta se montuje v Mexiku, klasický Golf je páchán v Evropě
V Mexicu se dnes vyrábí zcela jistě nový Golf kombi...
respond
  1 2 3 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.